ליגת האלופות: רומא וריאל בחצי אחרי דרמות ענק. ליברפול ובאיירן גם יהיו שם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏3/4/18.

  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    כמה יובנטוס חלשים שרונאלדו מצליח לבשל גול נגדם.
     
  2. DaveTheSave Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/18
    הודעות:
    1,312
    לייקים שהתקבלו:
    627
    מין:
    זכר
    רונאלדו מלך הבישולים של הצמפיונס מה ההפתעה פה?
     
  3. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,317
    מין:
    זכר
    זה המפעל של הפורטוגלי.
    מה שהוא עושה שם זה לא בר שיחזור.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,199
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני לא זוכר שכתבת שאנחנו חלשים אחרי שהעפנו את טוטנהאם. הגול הראשון הגיע משומקום, על הגול השני מיותר להרחיב. הגול השלישי לדעתי זה התפרקות מנטלית בדיוק פה בגמר(כנ"ל האדום המפגר והלא אופייני של פאולו). וזה מוזר כי דווקא נתנו אחלה משחק. אבל ריאל גדולה עלינו. ועדיין כל הכבוד לכל החבר'ה שלנו שהיו היום על המגרש. לצערם ולצערי אף אחד מהם הוא לא כריסטיאנו רונאלדו.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    תתפלא, כתבתי.

    רשמתי שהייתי שמח לקבל אתכם בשלב הבא.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,199
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אתה רשמת שהיית שמח לקבל אותנו כי אתה מעדיף קבוצה עם הגנה טובה על קבוצה עם התקפה טובה. כתבת משהו בסגנון "על ההתקפה שלי אני יותר סומך מעל ההגנה" אמרת או לא אמרת?
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    אמרתי.

    אתה רושם את זה כאילו זה סותר את זה שאמרתי שאשמח לקבל אתכם.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/optimized/2X/6/65c4d9c6d772781aec30ec3b7f763a0f160dcb63_1_690x388.Xxx

    עפים באוויר. הכותרת המקורית הייתה ברוח הפסח - אחד אלוהינו, שניים של כריסטיאנו ושלושה שערי חוץ בטורינו עם ניצחון מחשמל 3:0 ב-1/4 הגמר, אבל המספרת הפסיכית של כריסטיאנו, בתמונה שתרוץ עד אינסוף ברשת - שינתה את התמונה. ריאל עם תוצאה ענקית, פשוט ככה, היינו כחולמים, וליובה אין מה להגיע לגומלין.

    בשנים האחרונות הקבוצה הזו עושה מספרים של שנות ה-50 במפעל הזה, צריך להגיד את זה, עם נצחונות מרשימים בנוק-אאוט לפחות מבחינת התוצאות. לא ניצחנו בטורינו את יובה מ-1962 או משהו כזה. היום הנקמה הוגשה קרה על כמה הדחות מרגיזות בנוק-אאוט.

    היו דקות של כדורגל משעמם והמחמאות המופרזות של צוות השידור היו מוזרות, אבל לריאל יש נטייה להירדם ועדיין מדובר במשחק חוץ והם נתנו ליובה כבוד. איסקו מבחינתי סיפק את הסחורה עם הבישול, לא רק מהלכי קסם כשהוא רחוק מהשער כמו ההשחלה שם, ובמערך כזה ללא שחקני כנף הכושר של המגנים חשוב מאוד וקרבחאל לא בכושר טוב לדעתי. מודריץ’ מעולה, בנזמה קטסטרופה, ראמוס כרגיל עם צהוב מיותר אבל בדיעבד זה היה נהדר, וקיילור עם הדיפות גדולות!

    את הטוב ביותר שמרתי לסוף. כריסטיאנו כבש בריאל מדריד בכל דרך אפשרית. אני זוכר אותו עם בעיטות לחיבור ממרחק, עם שערי נגיחה כאילו זה קומיקס, פה ושם דריבלים, היו בעיטות חופשיות, היו גולים בשמאל ובסיומת קטלנית בתוך הרחבה. כמה הוא חיכה למספרת הזו. אתם בבית\בפאב\ווטאבר - הגבתם כמו זידאן 7. הוא גדול, הוא ענק, לא אכפת לי שהוא ישן עד ינואר. הוא שוב מתעורר במאני-טיים ואי-אפשר להמר נגדו. אגדה. אני זה אמנם שפתח את הדיון לגבי מה צריך לקרות בעתידו ופיקפקתי בו אבל זה נבע מאכזבה עצומה, מהסטנדרט הענק שלו. אנשים ימשיכו לזלזל וכביכול לא ללכת עם העדר והוא ימשיך לתת בראש ולכבוש. תודה.


    ועכשיו מילה קטנה, לא אציין שמות, לא רוצה לרקוד על הדם, אבל משהו אחר. פה ושם היו לי גיחות לפורום האיטלקי. וכן, אני מודה, לא ראיתי את כל הדקות של יובה העונה. אבל כשאני 'צועק' שהיא נחלשה, שהיא לא טובה, ואנשים מזלזלים בדיעה שלי רק כי פרשתי בדקה ה-79 במשחק נגד פיורנטינה ולא נשארתי עד הסוף - זה לא רציני. 'אבל שלב הבתים לא קשור', ועוד ועוד ועוד. יובה לא ברמה הזו, תסלחו לי, ההרכב אתמול היה קטסטרופה.
    ואותי הרגיז שצוות השדרים דיבר על 'תקרת הזכוכית' של היגואין. ומה עם דיבאלה שהתנהג בטיפשות? מה הוא עשה במשחק אתמול?
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,199
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    @Raulito תסלח לי אבל מה שאתה כותב זה נונסנס. אם שלישיה מריאל מעיד על היחלשות, אז איך אתה מסביר את זה ששנה שעברה, כשהיינו חזקים יותר לדבריך, חטפנו רביעיה מאותה ריאל?
    דיבאלה לטעמי היה בסדר אתמול, היה מאד פעיל ותרם בהנעת הכדור הטובה שלנו שנתקלה בהגנת ריאל שהיא אנדרייטד לטעמי. דווקא קוסטה היה מאד אנמי.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ההגנה של ריאל לא אנדרייטד, ברור שבצ'מפיונס יש יותר מחויבות אבל אנחנו סופגים בכל משחק, זו תעודת עניות ליובה שדווקא מולה החיים תותים ושמרנו על שער נקי. קיילור הדף פעם אחת ולא יותר, היה גליץ' של ראמוס וזהו - נגמר. פאריס בברנבאו סיכנה אותנו הרבה יותר. אם לוקחים שחקן-שחקן, ומרסלו לא טוב בהגנה אבל קרבחאל בהחלט כן - לריאל יש הגנה מהטופ, אבל בפועל זה לא עוזר לנו כמעט. המשחק אתמול חיזק את הקו שלי שכתבתי עליו במשחקים בהמשך העונה, הנתונים של יובה עם אי ספיגות ברצף ההוא הם פסיכיים אבל אני לא עף על זה, הליגה האיטלקית מאוד חלשה.

    יפה לכתוב על דיבאלה ולא להתייחס לכרטיס האדום השטותי שלו ולהתעסקות בקקה, הוא לא צריך לרוץ לשופט ולהגיד לו למי להוציא צהוב, הוא נפל ברחבה ולא היה מסוכן. אני לא משווה בכלל בינו לבין דוגלאס קוסטה שאמרתי עוד בבאיירן שאני בספק אם הוא שחקן שיעשה את ההבדל. דוגלאס מכדרר מעולה בצד והוא יעזור בהרבה משחקים בליגה האיטלקית אבל ריאל מדריד קצת גדולה עליו.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,199
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    ההתקפה של יובה היא אמנם טובה, אבל אף פעם לא נחשבה לחלק החזק בקבוצה. זה לא מתקרב בכלל להתקפה של סיטי או של באיירן או שלכם. כאן הכסף מדבר. ואני מאד התרשמתי מההגנה שלכם אתמול. זאת ממש לא ההגנה הבינונית ומטה של טוטנהאם.
     
  12. Doritoz FCBJ - RMCF

    הצטרף ב:
    ‏7/9/10
    הודעות:
    1,113
    לייקים שהתקבלו:
    278
    מין:
    זכר
    שוב, כמו שאמרו פה, ההגנה שלנו מחויבת יותר בליגת האלופות, ועוד בטח כשמדובר בצ'אנס היחיד שלנו העונה לסיים עם תואר משמעותי אחרי שאיבדנו את האליפות מזמן וגם את הגביע.
    אינדיבידואלית - מדובר ב-4 שחקני ההגנה מהטופ של הטופ שיש לאירופה ולדר' אמריקה להציע.
    ביחד- הם הרבה פעמים מבולבלים ולא אחראיים במיוחד כשמדובר ב-4 שחקנים עם נטייה לעלות הרבה להתקפה ולשחק עם הרבה הקרבה. ובליגה כשמדובר על פניו בקבוצות חלשות יותר הם נוטים יותר "לזלזל" (לא מוצא מילה עדינה יותר) ותכלס הם יודעים שביום רגיל ההתקפה תעשה את העבודה גם ככה, זאת הסיבה שנתוני הספיגות שלנו בשנים האחרונות לא מזהירים בלשון המעטה.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    סלחו לי על הקלישאה: אשריני שזכיתי. גם אוהדי יובנטוס יודעים.

    רגע מדהים של כדורגל.

     
    Gianzola, Captain Canada ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,199
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לריאל בליגה אני מעדיף לא להתייחס. בניגוד למשתמש אחר כאן, אני לא אנתח ליגה שאני לא רואה. אבל כמו שאמרת, כנראה שריאל של הצ'מפיונס זאת אופרה אחרת. אתמול בכל מקרה ראיתי הגנה עצמתית ביותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/4/18
  15. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,157
    שני המנותקים באולפן פספסו לחלוטין את הרגע הספורטיבי הנהדר הזה.