ליגת האלופות:: סיטי במהפך דרמטי!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏24/11/14.

  1. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    עד שסיטי לא יביאו מאמן רציני - הם ימשיכו לדשדש באירופה ולא משנה כמה כסף ישפכו על כוכבים.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני כמובן מסכים. פלגריני הוא סוג של ונגר דרום אמריקאי.

    אבל על איזה ״כוכבים״ אנחנו מדברים? השחקן הכי יצירתי של סיטי אתמול אחרי אגוארו היה נאסרי והוא אוברייטד מובהק כמו עוד הרבה שחקנים שהם החתימו במהלך השנים האחרונות. אתמול זה היה המשחק הכי קריטי שלהם העונה עד כה ושלישיית הקישור שלהם הורכבה מפרננדו, מילנר ולמפארד. מישהו צריך לעשות שם בדק בית רציני במועדון שבזבז הכי הרבה כסף בשנים האחרונות על רכש וממשיך לבזבז כספים מטורפים על משכורות, יותר מכל קבוצת ספורט אחרת. יתר על-כן, צריך להגיד את האמת והיא שעם כל הביקורת על מאנצ׳יני, מאז השלד שהוא בנה סביב הארט-קומפאני-זאבאלטה-טורה-סילבה-אגוארו לא הגיע שום שחקן משמעותי לידם.
     
  3. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    אני כמובן מדבר על כוכבים במונחים של כסף. היום, בעידן מועדוני הנפט, שחקנים לא נמדדים רק ע"פ טיבם אלא ע"פ הכסף שהושקע עליהם, מושקע עליהם בפיי-רול או לחלופין הפוטנציאל שלהם;
    אני חושב שהעובדה שלכסף אין ערך בסיטי פוגעת בהם, למרות שיש דוגמה סותרת כמו פ.ס.ז' לדוגמה, עם סגל איכותי מהם.
    אם אתה רוצה לסמן "אשמים" על חוסר-הפרופורציות בין הכסף שמושקע לאיכות הסגל אז אתה יכול לסמן את צ'יקי בגירסטיין, הספורט-דירקטור של סיטי וזה שהיה באותו התפקיד בזמן בארסה הגדולה ההיא. אבל זה שוב Bolis down למאמן ראשי ולכסף הגדול של השייח'ים שמנסים ליצור אווירה של מועדון גדול בהיעדר מסורת והיסטוריה ולכן רוכשים "חולצות" שיעשו באז מסביב למועדון. יש צורך במאמן שידע לכוון וירצה לבנות קבוצת כדורגל ולא ללקנות את ה-HOT STUFF הכי טרנדי כמו שסיטי עושה עד כה. ויודע מה? עד כה הם מסתדרים לא רע בכלל, אליפות פה ואליפות שם, זה מה שהם רוצים וזה מה שהם מקבלים. זה והרבה באז. אולי הציפיות שלך מהם הם שרחבות מדי בכלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/11/14
  4. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    אגוארו גם לא כזה יצירתי.
    לא חושב שהם תכננו להגיע למשחקים מכריעים בלי סילבה ויא יא טורה.
    גם אם "הכוכבים" לא שווים את באמת להשקעה של המועדון
    הם שווים יותר מהתרפסות מול 10 שחקנים של באיירן במשחק מכריע בבית.
    תזכור גם שבחוליית הקישור שמול פרננדו, מילנר ולאמפרד היו גם רודה והויבירג.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עם כל ההתלהבות המוצדקת מהניצחון אתמול על באיירן שעשתה טעויות לא אופייניות - סיטי עדיין לא הבטיחה את מקומה בשלב הבא והיא תצטרך להילחם כמו שצריך באולימפיקו ברומא. אולי זו הייתה חגיגה מוקדמת. הבית הזה בכלל יוצר לנו מתח רק בגלל חולשתו.

    אגווארו גדול, אגווארו נפלא, אגווארו - רק שיהיה בריא. כמה עצוב לראות אותו מוקף בחבורה של שחקנים בינוניים(סילבה פצוע) וצריך לעשות הכל לבדו. ניצול המצבים שלו אתמול היה מושלם. המהירות, קור הרוח. מתי הוא יבין שהוא מתבזבז בסיטי ושמקומו בריאל מדריד? נקודה חשוכה בסיטי - ג'ו הארט. והגול של לבאנדובסקי יכול ממש להרתיח. סגירה איומה של סאנייה, טעות גדולה במיקום של השוער. זה היה שער 'מאוד רך' וסיטי סופגת המון כאלה בליגת האלופות.
    פלגריני ניצל, אבל לא להרבה זמן. העונה של סיטי די אבודה כרגע. הפער מצ'לסי, היכולת הגרועה בכל משחקי החוץ, ההגרלה הקשה שמצפה לה ב-1/8 הגמר אם תעפיל, ועוד ועוד. בעוד בריאל אפשר לצדד לטובתו - 96 נק' ליגה, מאבק מול בארסה הגדולה בהיסטוריה, ובאמת ריאל עשתה חריש עמוק-עמוק בסגל והחליפה המון שחקנים - אבל בסיטי הוא קיבל בסיס טוב שצריך שדרוג ובינתיים זה לא קרה.

    ראיתי גם את התקציר של המשחק פ.ס.ז-אייקס והאמת שבתור אחד שמחבב את ההולנדים כבר הפסקתי להיות מופתע. איזה גולים מביכים היא סופגת, באמת. זו לא הליגה ההולנדית שהיא תספוג שער אחד ותחזיר בחמישה. זלאטן עשה גול גדול נגד האקסית, אבל השער השלישי כל-כך עלוב, מה היה קשה להסתכל ולהפעיל יותר חוכמת משחק במסירה הרשלנית הזו אחורה? אייקס לרוע מזלה נופלת כמעט תמיד לבתי המוות, אבל הפעם הטורניר שלה היה חלש מאוד.
    אם פ.ס.ז לא מפסידה בקאמפ-נואו - היא תסיים כאלופת הבית וזה הישג עצום. וואה, כמה זלאטן מת לתקוע לפחות אחד ברשת של בארסה.

    דקה אחת מהמשחק של שאלקה-צ'לסי לא ראיתי, לא היה טעם. שאלקה צריכה לפחות בבית לשמור על כבודה גם מול אחת הקבוצות הטובות ביבשת. כפי שאשתקד היא ספגה שישייה מריאל מדריד ב-1/8 הגמר.
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אין לי מושג איך אתה אומר דבר כזה, כל אחת מהקבוצות בבית עולה מרוב הבתים האחרים.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש הרבה בתים חלשים, ותודה לפלאטיני שבמקום נאפולי יש לנו את באטה בוריסוב(סתם נטפל אליה), ויש עוד דוגמאות.

    על הנייר הקבוצות חזקות, בפועל - לא היה שום מאבק על המקום הראשון, באיירן ניצחה בהליכה את כולן, מסכים איתי?
    כמוכן, סיטי נראית איום ונורא בכל המשחקים(היא בקושי ניצחה את באיירן שמשחקת בחצי הילוך ובפחות שחקן) - אני לא חושב שקבוצה אחרת הייתה מפסידה לצסק"א בבית למשל או משיגה רק 1 מ-6 נגדה - ובנוגע לרומא - אי-אפשר להתעלם מהתבוסה לבאיירן שעוד ריחמה לקראת הסוף, וגם ממה שקרה אתמול. הרבה לוזריות ובעיטות בדלי גם מצד רומא וגם מצד סיטי.
    אני מחבב את צסק"א ומפרגן לה בעיקר בגלל ביבראס(וגם מוסא שחקן-שחקן כמו שראינו במונדיאל) - אבל בליגה היא בפער אסטרונומי מהמוליכה ועם כל הכבוד היא לא קבוצה כזו חזקה.

    אגב, משהו שלא כתבתי - אהבתי את המשחק של לאמפרד אתמול. מהשחקנים הבודדים בסיטי שכן יודעים איך משחקים במעמדים כאלה.
     
  8. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אז הקבוצות חלשות יחסית לבאיירן? בסדר, כל קבוצה בעולם חוץ מלדעתי ריאל וצ'לסי תיראה חלשה יחסית אליהם. אין בבית אף קבוצה חלשה בניגוד לכמעט כל בית מוות בשנים קודמות, העובדה שכולן פחות או יותר מציגות אותה רמה לא עושה את הבית חלש.
     
  9. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    למפארד באמת היה טוב אתמול, אמנם בקרבות מרכז קישור אין לו מה למכור כבר אבל כשהכדור היה אצלו ועם קצת שטח הוא עשה דברים יפים וגם אחראי על הכדור לאגוארו שהוביל לפנדל והאדום. באמת היחידים שראיתי מהקישור ומעלה שהם באמת שחקנים איכותיים זה אגוארו ומה שנשאר מלמפארד. אי אפשר להתעלם מההיעדרויות של טורה סילבה ופרננדיניו אבל למען האמת אני לא בטוח שאיתם סיטי היתה הרבה יותר טובה אתמול. כאילו הקבוצה הזו נועדה להראות כמו נמושה מול הגדולות של אירופה, דרוש ריענון רציני. הדבר הראשון שהייתי עושה זה אומר שלום לטורה ומביא שחקן אחר לבנות עליו את המשחק.
     
  10. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    מכל השחקנים דווקא יאיא טורה הוא הבעיה?
     
  11. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אין שם מספיק יצירתיות. פרננדו ו/או פרננדיניו יכולים לעשות את העבודה השחורה כשטורה (ואפילו למפארד) לצידם. בהיבט הזה מילנר יכול למלא את תפקיד הקשר המרכזי במידת הצורך, גם אם הוא לא יותר משחקן סגל ראוי. אבל כשבוחנים את החלק ההתקפי יותר של הקבוצה מגלים תמונה עגומה למדי לאור הכסף שנשפך שם. נאסרי הוא שחקן טוב ותו לא, נבאס לא אמור להיות בסגל של קבוצה ששואפת לאליפות באנגליה, יובטיץ' לא מספיק עקבי וסילבה נפצע לעיתים תכופות. נכון, אגוארו ודזקו הם אחלה חלוצים אבל האחרון צריך שירות ראוי כדי לתפקד, בניגוד לאגוארו שמייצר לעצמו מצבים מכלום.

    אגוארו סוחב את הקבוצה הזו לבדו כשסילבה לא כשיר. לצערו של פלגריני, גם סילבה וגם אגוארו נוטים להיפצע והוא (או ההנהלה) לא נערך בהתאם.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  12. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    יש עוד בעיות, אבל בתור עושה המשחק במרכז השדה טורה זה לא מספיק טוב כרגע. הוא אף פעם לא היה עקבי ורעב יותר מדי ותמיד היה עצלן, אבל העונה זה כבר השיא, הוא עושה טובה שהוא מגיע לשחק. יחד עם כל השטויות שהיו בקיץ שהוא כביכול רוצה לעזוב והגיל, זה הזמן להיפרד לדעתי.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טורה לא צריך לנהל משחק. סילבה מנהל משחק אבל לא כובש כמוהו. לא שאני מנסה להשוות, אבל שניהם חלק מהקישור ההתקפי של סיטי. הבעיה עם טורה היא מנטאלית. אולי הוא חולם לחזור לבארסה או לאתגר חדש. אבל נראה שהוא רואה בסיטי במצב העניינים היום כ'תחנת מעבר'. הוא כבר לא השחקן שרוצה להוכיח. הוא מעלה הילוך כשבא לו ומוריד הילוך כשאין לו חשק, וזה קורה הרבה העונה. אני חושב שמעבר לכך, בליגת האלופות הוא מעולם לא הביא לסיטי ערך מוסף. הוא מהשחקנים היחידים בסגל של סיטי שיש להם מקום בהרכב של השליטות האמיתיות באירופה כמו ריאל, באיירן, צ'לסי ובארסה - והוא תמיד מפשל. כמו עם האדום המטופש נגד צסק"א. ביום שבת הוא כבש שער ניצחון גדול בפריימרליג. בליגת האלופות מעט מאוד פעמים ראיתי אותו עושה את זה.

    לנושא הבית עצמו - ציפיתי ליותר כדורגל מהבית הזה. כל אחת מתעקשת לא לנצח. מתעקשת לבעוט בדלי. סיטי בבית בקושי עשתה תיקו עם רומא, וכשהיו כבר ציפיות מרומא היא איבדה את הראש. לו הייתה מנצחת אתמול - הסיפור היה כמעט סגור לטובה מבחינתה, וזה לא קרה.
     
  14. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    זה היופי בבית הזה.חוץ מבאיירן שעשתה צחוק מהבית זה בית מוות לכל דבר.רומא וסיטי עולות מכל בית אחר כנראה וגם צסק"א מועמדת לעלות אם גם בבית כזה יש לה עוד סיכוי.כבר חשבנו שהיא תהיה שק חבטות כמו ויאריאל שהייתה בבית המוות.לדעתי זה הבית הכי מעניין שיש כרגע.

    באיירן יכולה להיות מרוצה מהיכולת שלה.בדרך כלל קבוצות באירופה שמקבלות אדום במשחק חוץ יורדות לבונקר,באיירן לא רק שהמשיכה לשחק היא גם שלטה והייתה רמה מעל סיטי גם בפחות שחקן וזה עוד במשחק שלא אמור לעניין אותה.בכל מקרה סיטי לא יריבה של באיירן ואני לא בטוח שהיא גם מסוגלת לנצח באולימפיקו.הקרב האמיתי הוא נגד ריאל,צ'לסי ובארסה ובשביל להדיח אותן באיירן חייבת שמצב הפצועים שיש לה כרגע יקטן משמעותית.זה קשה יהיה להגיע למאניי טיים עם 10 פצועים בסגל,גם לבאיירן.
     
  15. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    זהו שאני מתכוון לשחקן מרכז שדה, כמו אלונסו, מודריץ', שווינשטייגר וססק אצלנו. סילבה שחקן קישור התקפי שאמור לבשל ולהניע את העניינים בשליש האחרון, זה דבר אחד. טורה באמת הרבה פעמים נראה כמו קשר התקפי וזה לא אמור להיות ככה למרות שהוא נותן המון שערים מהאיזורים הקדמיים, התפקוד שלו אמור להיות במרכז והרבה פעמים הוא נעלם שם, במיוחד במשחקים גדולים באלופות.