ליגת האלופות - סוגרים את שלב הבתים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏9/12/14.

  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ההערכה שלי לא מושפעת מקשקשת על פצועים (קון נפצע? אוקיי, קיים בליגה שלנו פרט לטבז חלוץ ברמה של דז'קו ויובטיץ') אלא מהבנה שהיריבה שלנו נבנתה במשך שנים בהשקעה של מיליארדים והגיעה לערב הזה אחרי כשלונות רבים. אני לא מושפע גם מההתלהבות של תחילת העונה של רומא כי היא נגמרה כבר והקבוצה התייצבה די במדויק לרמה שהסגל שלה מסוגל להפיק בשלב הזה. המשחק הזה טוב בעיניי (לא מצויין, לא ענק, טוב) מהסיבה שרומא הציגה את המשחק שלה ונכנעה לעליונות של היריבה (לא משנה כעת האם טקטית, איכותית או רק ניסיון) באפיזודות שיכלו להיגמר גם לטובתנו.

    אני לא מאמין בדילוג על שלבים וריצה טובה בליגה האירופית תעשה טוב לדירוג שלנו ולחשבון הבנק לקראת הקיץ. אני לא חושב שהמשחק הזה יכול להקרין על המירוץ לאליפות אבל קיימת דאגה שהוא כן יפגע בחלון ההעברות של ינואר. בכל מקרה, הקמפיין הזה היה ניסיון חיובי מאוד גם לשחקנים וגם לאוהדים.
     
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    לא, אבל קיימים בסגל שלנו בלמים עדיפים על דמיקליס ומאנגלה, או שחקני אמצע עדיפים של פרננדו ופרננדיניו, או שחקני התקפה עדיפים על נאסרי.

    אם אתה חושב ש5 נקודות מ6 משחקים בבית הזה כולל השפלה מול באיירן והפסד לסיטי חבולה באולימפיקו+איבודי נקודות מול קבוצות צמרת הליגה+כמה משחקים חלשים מאוד מול קבוצות בינוניות ומטה כמו אטלאנטה, סאסוואלו, אמפולי זאת הרמה של הקבוצה אז כאמור, כנראה שההערכה שלך לקבוצה יותר נמוכה משלי.

    רומא היום כמעט ולא הגיעה למצבים ממהלכים קבוצתיים או מסודרים, נתנה לסיטי לעשות מה שהיא רוצה עם הכדור וכמעט לא חטפה לה כדורים עד שהיא הגיעה ממש לרחבה, הניעה את הכדור אופטית עם ים מסירות לאחורה ולצדדים והתפרקה מנטלית לאט לאט מהשער של נאסרי עד סוף המשחק. זאת לא הייתה תצוגה טובה.

    לכל דבר יש יתרונות וחסרונות, אם היינו מסיימים במקום הרביעי היה אפשר להגיד שנוכל להתרכז בליגה. עלייה לשמינית הייתה נותנת לנו גם כסף, גם עוד ניסיון, גם עוד נקודות לדירוג(5 על עצם העלייה?) ואולי עם הגרלה סבירה גם יכולנו להמשיך הלאה. וחוץ מזה אנחנו קבוצה מספיק תחרותית כדי לשאוף לעלות לשמינית גמר ולא להסתפק בירידה לאירופית.

    הכוונה שלי לא הייתה שהמשחק הזה יקרין על האליפות, סתם שהוא מבחינתי עוד גושפנקא לכך שהקבוצה לא מספיק טובה ולא מספיק מוכנה. למרות שניצחון כן היה יכול לתת בוסט ענק ומחזיר אותנו למומנטום שהיה בתחילת העונה וירד אחרי באיירן.
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    פוטנציאלית כן, אבל המשחק הוא לא דו קרב בין כישרון בכל עמדה ועמדה אלא תצוגה קבוצתית של חבר'ה שיודעים איך לנצח (אליפויות בפרמייר ליג) והיו במצבים האלה לא מעט פעמים, עם לא מעט כישלונות מהם למדו והתחזקו כקבוצה. אצלנו, חצי מהסגל שמע את המנון ליגת האלופות העונה בפעם הראשונה בחיים.

    "בבית הזה" לסיים שלישית בהחלט משקף את הקבוצה הנוכחית ומשרת את המטרות הריאליות של המועדון, בדיוק כמו המצב הבאמת מצויין שלנו בליגה. הבעיה היא שהסתנוורת משני משחקים ושכחת מה היא התלהבות של תחילת עונה בקבוצה צעירה, רגע לפני שהפציעות, השחיקה וקשיים נוספים תופסים אותם בצוואר.
     
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    מסכים איתך שכדורגל זה לא מאצ' אפ בין עמדה לעמדה, ולכן לא הבנתי מה אמורה להגיד העובדה שדז'קו ויובטיץ' יותר טובים מכל החלוצים שיש(או כמעט אין) לנו בסגל. אני לא מזלזל בסיטי אבל יתרון הניסיון שלהם מבחינתי אמור להתגמד עם העובדה שארבעת השחקנים הכי טובים שלהם פצועים ושהמשחק שוחק מול אולימפיקו מלא כשהם עם הגב לקיר. אני אומר אמור כי בפועל העובדה שכל השבוע ציירו אותנו כפייבוריטים שאמורים לנצל את הסגל הרעוע של הסיטי רק הלחיצה את השחקנים.


    בכוונה הדגשתי 5 נקודות ולא "מקום שלישי". לדעתי רומא שווה יותר מנקודה מ4 משחקים מול באיירן וסיטי, שבתוכם תבוסה 7-1 ומשחק לא מספיק טוב במאני טיים. זאת דעתי. ואם הסתנוורתי ממשהו זה מכל התהליך של השנה ומשהו האחרונות ומהרכש בקיץ. אבל אני לא חושב שהסתנוורתי, אין לי ספק שיש לקבוצה הזאת פוטנציאל(בטח מבחינת יכולת שחקנים נטו) לעשות משהו יותר מרשים מלסיים כסגנית הנחמדה בפעם ה700. הסיבה שאני לא אופטימי היא המחסום המנטלי של השחקנים, וזה הרבה יותר מתסכל מאם סתם הסגל לא היה מספיק טוב.
     
  5. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    שחם, לא בטוח עד כמה הסגל הזה מסוגל להוביל את המועדון לאן שפאלוטה מכוון. אבל לך תדע איפה היינו היום במידה שסטרוטמן וקסטן רצים עם הקבוצה בריאים מפתיחת העונה. מה שכן אני שואל- אם פאלוטה וסבאטיני התעקשו על הצלחה מיידית מדוע השקיעו את רוב התקציב על רכישת ילד שעדיין רחוק משיאו?
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הבאתי דוגמא לכך שפציעות של שחקנים חשובים במועדון כמו סיטי שבמשך מספר שנים מילא כל עמדה בשניים\שלושה שחקנים מהדרג הראשון\שני - זו אשליה ולא באמת הפך אותנו לפייבוריטים. הרי הפציעה של קון לא אילצה אותם לעלות עם מקסי לופז או באלוטלי. זה תקף גם למנגאלה, נאסרי ומילנר.

    הדרך של רומא נפלאה, אבל אין אפשרות לבנות קבוצה שתבטיח עליה מבית עם באיירן, סיטי וצסקא ללא השקעות מאסיביות דמוי פסג', סיטי וצ'לסי בזמנה. בעצם, אפילו השקעה שכזו לא תבטיח שום דבר מול מועדונים כאלה שרצים כבר מספר עונות, אז בוודאי לא ההצלחה הדי חינמית של פאלוטה. בכל אופן, רומא בדרך הנכונה, עושה זאת בצורה בריאה והדרגתית ואין לך סיבה להתייאש מהמשך בליגה אירופית בבית בו דורגה אחרונה מול שתי קבוצות הרבה יותר שלמות ועשירות.

    התמודדות על אליפות הסריה א' זו הצלחה מיידית. השקעה בכישרונות כאלה נועדה כדי לטפס ולהתקרב לגדולות ביותר. זה נורא מגוחך בעיניי לשפוט ילד בן 21 אחרי 4 חודשים בהם התחיל את הפריצה שלו (צסקא ויובה) ונעצר בגלל פציעה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/12/14
  7. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    זה היה המשחק הכי מרשים של סיטי באלופות בכל השנים האחרונות, נתנו לרומא לתפוס את משבצת הלחוצה עם בעיות הניסיון והמנטליות, הכה אהובה עליהם עצמם, ופשוט שיחקו חכם ובחופשיות למרות הרכב באמת די אפור. רומא לעומת זאת לא באמת הגיעה למשחק, משחק קבוצתי רופף מאוד, נתנה לסיטי לשלוט די בקלות. רומא בסופו של דבר פראיירית, חוץ מלשחק לא טוב במשחק הכי חשוב שלה על כל הקופה בבית, באתיחאד היא היתה עדיפה על סיטי לאורך רוב המשחק עד שנשענה בסיום וניסתה לשמור על התיקו, וחשבתי שהיתה צריכה להגיע לסיום הזה עם יתרון, וכמובן השיוויון ההוא מול צסקא. חוץ מלאשים את עצמה היא יכולה גם את באיירן, השני גולים שהם נתנו לאגוארו פשוט החזירו את סיטי לחיים בבית הזה והמומנטום נוצל עד תום. שגם את זה צריך ללמוד לעשות.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הכל היה מוכן תיאורטית לניצחון של רומא - אגווארו לא שיחק וגם לא יא-יא טורה, המשחק היה אצלה בבית ועוד ועוד, הרי גם לשחקנים של סיטי אין באמת יותר מדי ניסיון במפעל הזה, בטח לאלו שהיו על כר הדשא. אבל האיטלקים נראו לא טוב ואין תירוצים. אני לא הייתי מוציא את טוטי בשום מצב אגב בפיגור במשחק הזה, אלא אם כן הוא מתחנן לצאת בגלל פציעה שמגבילה אותו מאוד וזה ממש לא המצב. הייתי משאיר אותו קדימה פטור מכל משימת הגנה ואפילו ללא הריצה של ה-5 מטר כדי להלחיץ את הבלם. אתמול נפרדנו מאגדת כדורגל אחת כמו ג'רארד שאולי סיים את הסיפור בצ'מפיונס. אני מקווה שטוטי ימשיך גם בעונה הבאה להיות שחקן משמעותי והוא יחזור לזירה. נאסרי נתן גול גדול שצריך להיבחר ל'מהלך המדויק' של בוני(התחלתי אתמול קורס תקשורת - שדר וכתב ספורט - ואתם לא יודעים כמה אנחנו צוחקים על זה שם) - אבל עכשיו סביר להניח שהוא ייכנס לשנת החורף ויתן עוד משחק גדול במקרה הטוב בעוד חודשיים.

    בארסה הייתה טובה מאוד אתמול ממה שראיתי, כל אחד משחקני ההתקפה שלה שווה גול בכל משחק. קצת התבלבלתי מההרכב אבל זה הסתיים טוב מבחינתה והיא נמלטה מהגרלה אכזרית בשמינית הגמר תוך שהיא מוחקת פיגור. גולאסו אמיתי של ניימאר.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,236
    לייקים שהתקבלו:
    25,763
    מין:
    זכר
    תומס מולר כבש את שערו ה - 24 בליגת האלופות ובכך הפך למלך שערי באיירן במפעל, כשהוא עוקף את מריו גומס.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://lvironpigs.files.wordpress.com/2012/02/elber3.Xxx

    כשמדברים על באיירן, גולים וליגת האלופות אז תמיד אפשר וצריך להזכיר את ג'ובאני אלבר. לפי הנתונים שמצאתי, אלבר כבש 23 שערים(ב-64 משחקים) ככה שגם הוא היה מלך השערים עד אתמול. כשבאיירן זכתה בצ'מפיונס בעונת 2000/01 הוא כבש 6 שערים ב-16 משחקים, בין היתר נגד מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד ברבע וחצי הגמר בהתאמה והיה השחקן הכי חשוב חוץ מקאן ואפנברג. גם בעונת 2001/02 הוא כבש כמות זהה. עונת 2002/03 הייתה העונה האחרונה שלו במדי באיירן במפעל, אחר-כך עבר לליון.
    אגב, עוד שני שחקנים שחשבתי עליהם מן הסתם הם רובן(19 שערים במדי באיירן בצ'מפיונס) וריברי(16 שערים, מס' נמוך יחסית). מקאיי כבש 17.

    ובלי קשר, תומאס מולר שחקן ענק, ראו את זה מהרגע הראשון עוד כשבאיירן התקשתה לתת גולים באמצע העונה הראשונה של ואן-חאל. הוא כל-כך צעיר. אמרתי כבר מההתחלה שהוא מזכיר לי את ראול בהרבה אלמנטים במשחק שלו ובעיקר בקור-רוח ובמאני-טיים.
     
  11. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    מתוך ההרכב שעלה אתמול למשחק, לייאיץ' ונאינגולן היחידים שלהם זאת העונה הראשונה במפעל. כל האחרים לא רק ששיחקו במפעל, אלא גם שיחקו כבר בנוקאאוט. 2 שחקנים אפילו רשמו זכייה. אפשר לדבר על חוסר הניסיון היחסי של המועדון כולו ביחס לסיטי שמשחקת במפעל ונמצאת בסיטואציה הזאת כבר עונה רביעית רצוף, אבל ההרכב של רומא היה יותר ממספיק מנוסה על מנת להתמודד עם המצב הזה. מעבר לזה, אני חושב שיש לקבוצה בעיית מנהיגות על המגרש. ההתפרקות מול באיירן, חצי השעה האחרונה מול צסק"א והמשחק הנרפה נגד סיטי זה לא משהו שאתה מצפה לראות מקבוצה עם שחקנים ותיקים כמו MDS, מאייקון, טוטי וקייטה. הקבוצה נראית כאילו אין מי שידחוף כשהקבוצה צריכה להתחיל לשחק ואין מי שיעודד כשהקבוצה על סף התפרקות.
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    התייחסתי לקמפיין כולו ולכן רשמתי סגל. הכוונה לדסטרו, פלורנצי, איטורבה, ליאיץ', ניינגולאן, אסטורי, אפילו לקסטאן וסטרוטמן החסרים אין ניסיון במפעל הזה.
    מסכים עם חוסר הדחיפה והמנהיגות. רומא שיחקה אתמול, הגיעה למצבים טובים ובמשך שעה נתנה תחושה שזה הלילה שלה. השבר וההתקפלות לאחר השער שספגה מחדד עוד יותר את הנקודה הזו. כנראה ש4 שחקנים עם ניסיון, אופי והצלחה בעבר מתוך סגל של 20 שחקנים, זה אינו תנאי מספיק למעמד הזה.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,236
    לייקים שהתקבלו:
    25,763
    מין:
    זכר
    חשבתם שהאפס את אפס של מכבי חיפה אי אפשר לשחזר בליגת האלופות? אז אפשר, בינתיים רק בזאת של הנוער, מאריבור מסיימת עם אפס נקודות והפרש שערים 0:27. אגב מי שמאמן את קבוצת הנוער הזו הוא דמיאן גייזר ששיחק בהפועל ת"א בעונת 1997/98
     
  14. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מעבר לעניין של יכולת לדעתי ההפסד של רומא הוא יותר מנטלי.ההפסד שלה לסיטי הוא הפסד קלאסי של קבוצה איטלקית שחושבת שהיא יכולה לסגור על תיקו ולא מנסה ללכת ולהבקיע גול בכל הכח.אותו דבר במשחק של יובה מול אתלטיקו.יובה בבית והיא אפילו לא מנסה לתקוף כדי לגמור את הסיפור.רק מחזיקה בכדור ומעבירה זמן.גם שם אתלטיקו שבאה לנוח יכלה פתאום לתת גול ולהעיף את יובה מהמפעל.
    שורה תחתונה,רומא בבית וצריכה תיקו כדי לעלות נגד סיטי פצועה,שבוא נגיד את האמת שגם בהרכב מלא היא לא מאריות אירופה.
    מותר להפסיד,סיטי קבוצה טובה יותר מרומא.אבל הגישה של רומא ב0-0 בבית במשחק על העליה זה הכשלון האמיתי פה.קבוצה איטלקית קלאסית.