ליגת האלופות, מחזור 5:: סביליה ויובה ראש-בראש| לסטר ומונאקו מחפשות העפלה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/11/16.

  1. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,415
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    זה אומנם מעיד על רמת כדורגל לא גבוהה, על ריכוז נמוך ועל עוד דברים לא טובים שלא מתאימים לרמות האלה, מצד שני, שניים שלושה משחקים כאלה במהלך שלב הבתים זה לא אסון כזה גדול.
     
  2. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    2,490
    זידאן ממשיך להחזיק בתואר, המאמן עם הכי הרבה מזל בעולם.
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,279
    לייקים שהתקבלו:
    6,236
    נראה כאילו ריאל כל כך רוצה את המקום השני (ודי מובן למה). חגיגות מאוד מאופקות בשער המכריע של בנזמה, ובכללי היה נראה שנוח להם עם השוויון.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סיכום המשחק של ריאל מדריד בשתי תמונות:
    1. שער הניצחון החשוב של בנזמה
    2. ההדיפה הגדולה של השוער פאביו קונטראו.

    אני אתחיל דווקא מהסוף, הניצחון של יובה היום בפיחואן טורף את הקלפים ודברים עוד יכולים להשתנות ככה שקשה לדעת באיזה מקום כדאי לנו לסיים, אבל אני לא אוהב את המחשבה התבוסתנית הזו ורוצה לנצח את דורטמונד בברנבאו ולסיים כאלופי הבית, ככה צריכה לחשוב ריאל מדריד, ככה צריכה לחשוב אלופת אירופה - ומי שבא - ברוך הבא. מה גם שהמשחק נגד דורטמונד הוא עוד סוג של מבחן למרות שהוא בא אחרי הקלאסיקו.
    כנראה שעדיף לנצח ככה עם ניצחון דחוק ומעצבן שבא דווקא הודות לבנזמה שהופתע מכך ששוב המשיך על הספסל ולא היה חילוף ראשון. גול גדול בנגיחה, ככה צריך לשחק חלוץ. מקווה שהביטחון יחזור אליו כי העונה הוא רע מאוד. הקבוצה יורדת לקרקע אחרי ההופעה המעולה בדרבי, יש על מה לעבוד. בגדול, ראיתי חלקים מהמשחק, לא באופן רציף. איסקו לא שיחזר את המשחק האלוהי מהדרבי, מודריץ' היה פרווה ומי שהרשים היה קובא שלקח פיקוד לפחות התקפית ועבר שחקנים כאילו כלום.
    מילה לגבי קונטראו. 'הוא בטעות בריאל מדריד', אמר לי חבר טוב. יש שחקנים שאתה יודע שהם יתנו גול. יש שחקנים שיביאו שינוי מהספסל. וקונטראו הוא בצד השני של המתרס. הוא יכול להרוס הרבה במינימום זמן. איזה טיפש, מה הוא נוגע ביד מה.
    בגדול אני חושב שספורטינג קבוצה לא רעה בכלל ולא רק ז'לסון שעושה מה שהוא רוצה על הקו. הם שיחקו נגדינו הרבה יותר טוב בצמד המשחקים מאשר ההפסדים 'הקלים' שלהם לדורטמונד. לא יודע אם בבית אחר היא הייתה מעפילה אבל זו קבוצה חביבה שכיף לראות.

    לגבי לגיה ורשה- היא כבר עשתה את ההיסטוריה שלה בקמפיין עם התיקו המכובד נגד ריאל מדריד וגם זה משהו, בהחלט מאזן ספיגות רע.

    תמצות הערב בכמה נקודות:
    - יובה לוקחת את הנקודות בפיחואן ועושה מהפך ענק, חבל עבור סביליה אבל גם שמינית הגמר זה משהו. ניצחון יובה קלאסי הייתי אומר, והמס' הנוסף שם הוא הופעת הבכורה של הילד בן ה-16 - השחקן הצעיר בהיסטוריה של המפעל.
    - בחזרה לריאל מדריד: קארים משתווה לאגדות כמו שבצ'נקו וזלאטן עם 48 שערים באלופות| ושער שביעי כמחליף כמו סולשאר.
    - כמובן שנשבר הערב שיא שערים בשלב הבתים בליגת האלופות, ה-8:4 הערב התעלה על ה-8:3 של מונאקו נגד דפור איי שם ב-2004, דאדו פרשו, זוכרים?
    - ברכות ללסטר על ההעפלה היסטורית לשלב הבא ואני שמח גם שביבראס נאתכו כבש עבור צסק"א.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    המשחק בברנבאו הולך להיות הרבה יותר חשוב לדורטמונד ממה שנדמה. אם היא מסיימת שנייה: יובנטוס, ברצלונה וכנראה אתלטיקו מדריד הן אופציות. אם היא מסיימת ראשונה: לא יובנטוס, (כנראה) לא אתלטיקו, לא באיירן (אותה מדינה), לא ריאל (אותו בית) ולא ברצלונה. סיטי ההגרלה הבאמת קשה היחידה (PSG העונה לא מרשימה ואת ארסנל אני לא סופר) וגם זה תלוי באיזה כושר היא תגיע.
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  6. Greek Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    313
    לייקים שהתקבלו:
    102
    מין:
    זכר
    משחק שבו דורטמונד תרצה לנצח וריאל מדריד תעדיף (תיאורטית לפחות) להפסיד, יהיה מעניין.
     
  7. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,942
    לייקים שהתקבלו:
    2,334
    השערים ה-1, 3 ו-4 של ורשה היו ברמה גבוהה מאוד. אפשר לדבר על על המרווחים בהגנה של דורטמונד אבל זה לא שוויידנפלר קיבל סתם שערים שכונה.
     
  8. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    נדב יעקובי חתיכת קשקשן אין לו שמץ של מושג מה כל חומר מסוכן באמת עושה. אבי מלר בכלל סחי כאשר הוא טוען בשידור שירמילנקו פושע.

    סה"כ הריץ כמה פסים, מה הקטע... בשביל מה בכלל להשעות ? קוק זה לא כמו להיות בסייקל, הגזימו מאוד.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המשחק המרכזי הערב מבחינתי ייערך באימרויות שם ארסנל תארח את פ.ס.ז. העונה ארסנל מראה ניצוצות של משהו חדש כמו במשחק הנהדר נגד צ'לסי, העובדה שהיא ברצף משחקים ארוך ללא הפסד וכמאמר הקלישאה 'בעונות קודמות הייתה מפסידה משחקים כאלה', אבל עדיין יש לה פחד במה מסוים, היא מסתפקת במועט. לא הפסידה באולד-טראפורד אבל נראתה רע, הובילה בבית מול טוטנהאם והסתפקה בנקודה. ארסנל חולמת להימנע מהגרלה אכזרית בשלב הבא. היא לא יכולה לשלוט בכדורים ולא בטוח שאם תסיים כאלופת הבית זה יקרה אבל זה כן יעיד עליה משהו. פאריס נראית יותר טוב בליגה לאחרונה אבל חוץ מקאבני בעונת שיא וגם וראטי פה ושם לפי מה שראיתי - רוב השחקנים מאכזבים. היא איטית, משעממת לא צפויה ולא התרגלה לחיים אחרי זלאטן. מקווה לראות את ארסנל דומיננטית במשחק בית ומנצחת עם אלכסיס או בלעדיו.

    אתלטיקו יכולה לשכוח קצת מההפסדים בליגה, היא אמורה להתגבר על איינדהובן ולעשות צעד עצום לעבר המקום הראשון בבית לפני הקרב הקשה במינכן נגד הקבוצה של אנצ'לוטי שגם שם לא רגוע.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,688
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    בקשר לתלונות על שלב הבתים, מספיק להסתכל על המשחקים היום-בתים 1,3,4 גמורים וכל מה שנותר שם אלה מאבקים לא מעניינים על מיקום. הבית היחיד שנותר פתוח הוא בית 2 שכמה מפתיע אף אחת מהקבוצות בו היא לא מהגדולות של אירופה. גם בשאר הבתים אין יותר מדי עניין ובואו נגיד שה״מותחן״ בין סביליה וליון לא בדיוק יביא 30 אחוז רייטינג, בלשון המעטה.
    שלב הבתים הוא פשוט מיותר, הוא נטול דרמות, הוא שוחק שחקנים סתם וטוב מאד שהשכילו סוף סוף לשנות את הפורמט
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שלב הבתים לא מיותר ולא צריך לחפש קקה בכוח. במחזור האחרון מצפים לנו שני קרבות גדולים על טהרת ספרד וגרמניה - ריאל נגד דורטמונד ובאיירן נגד אתלטיקו, קרב על המקום הראשון בבית שיכול להיות משמעותי. נניח והיום ארסנל ופריס יסיימו בתיקו - זה עוד בית שרק במחזור האחרון תוכרע זהות המנצחת. משחקים גרועים יש בכל תחרות אבל איכות המשחקים הייתה לא רעה בכלל. מבול של גולים כמו אתמול במשחק בין דורטמונד ללגיה זה לא משהו שקורה כל יום. גם המשחקים הבאים היו מצויינים: דורטמונד-ריאל 2:2| אתלטיקו - באיירן 0:1| ברצלונה-מנצ'סטר סיטיX2 ועוד ועוד. שיטת הדירוג עצמה די מייסרת אבל ניקח ממנו את סיפור הסינדרלה של לסטר למשל. אגב, גם המצב בין יובה לסביליה הוכרע רק במחזור החמישי וזה בסדר.

    אני בכלל חסיד של שלב הבתים השני וזו ליגת האלופות שגדלתי עליה אבל זה בלתי-אפשרי כי עוד משחקים ייצרו עומס מטורף על השחקנים שיתחילו ליפול כמו זבובים.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,688
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    קרב על מיקום זה נחמד, אבל תסכים איתי שזה לא מתקרב אפילו לקרב על העפלה. מה גם שלפי איך שזה נראה מקום ראשון לא בהכרח יותר טוב ממקום שני.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם אתה רוצה לדון על שיטת הדירוג וכל נושא הפלאטיני - אין בעצם מה לדון כי אנחנו באותה הדיעה עם אותה חותר לשם. סינדרלות זה טוב ויפה אבל נראה שבליגת האלופות יש ניסיון מוקדם לעשות זאת. אם הדיון הוא על מהות שלב הבתים אבל אנחנו לא חולקים את אותה הדיעה. לדעתי חלק מהקסם זו העובדה שאתה לא יודע היכן עדיף לסיים. אני כן רוצה שריאל מדריד תסיים במקום הראשון כי משהו אחר מבחינתי זו תבוסתנות. צריכים לחשוב לנצח ולא להתעסק באם וכאשר ובהגרלות. אשתקד אלילת המזל האירה לנו פנים וייתכן שזה לא יקרה העונה וזה בסדר, כדי לזכות בגביע החשוב מכל צריך להתאמץ. מעבר לכך, קרב על ההעפלה? אולי סיטי תסתבך היום, לא יודע. היו קרבות עד המחזור הקודם. אני אוהב את ליגת האלופות בפורמט הנוכחי ועדיין יש משהו קסום בימי שלישי ורביעי כמו שפעם אמר ראול, גם בשלב הבתים בצורה הזו.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,258
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    גם העניין שבמקרה של שיוויון נקודות, אז משחקים ישירים מכריעים גורם ליותר בתים להיות סגורים לפני הזמן.
    אין שום מוח אצל מקבלי ההחלטות באופ"א.

    גם הפורמט עצמו של המפעל מיצה את עצמו ודורש חידושים, גם על שיטת פלטיני דובר רבות.
    אפשר לבדוק את שכל שיאני הספיגות בשלב הבתים מגיעות אחרי 2009.

    לא רחוק היום בו נראה גם עשיריות במעמד הזה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    על כל שיטה שתונהג תהיה ביקורת, אני לא רואה טעם לשנות. לגבי הקבוצות הקיקיוניות במפעל - אמרתי, זה כבר נושא אחר. הרמה בליגת האלופות בסדר גמור ואולי את הטוב ביותר אנחנו נקבל בהמשך, במשחקי שמינית הגמר ואילך. מ-ת-ח-מ-מ-י-ם. בספרד גם כן במקרה של שיוויון נק' מה שמכריע את זהות האלופה זה המפגשים הישירים ותיזכר ביום בו נדב יעקובי איבד את קולו בעונת 2006/07 - 'ועכשיו אספניול משווה ל-2:2'. מה אתה מציע, כמו ביורוליג בכדורסל? כולן נגד כולן פעמיים? העומס על קבוצות יהיה בלתי-רגיל.