ליגת האלופות - מחזור 4:: פפ נגד ברצלונה| רובן חוזר למגרש באיינדהובן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏1/11/16.

  1. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,278
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    כן? זה ערב שגרתי של ריאל מדריד?

    אז כן, 4 ספרדיות יבטיחו את מקומן בשמינית, 2 אנגליות כבר שם. סיטי בדרך.
    ומה שאותי מעניין זה אם זאגרב ימשיכו להפסיד ולא להבקיע.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הנקודה המרכזית מהמשחק אתמול היא שריאל מדריד ויובנטוס בדרך ליפול למקום השני וללא ספק בצדק: או שיובה תצליח לנצח בפיחואן איכשהו את סביליה שבינתיים משלבת נהדרת בין הליגה לאירופה וכל הכבוד לקבוצה של סמפאולי שניצחה בקלילות אתמול למרות שנאסרי לא שיחק| לגבי ריאל מדריד: הרכב אובר-התקפי של זידאן שללא ספק פגע בקבוצה שלו וכך גם החילוף הראשון, אם כי זה לא מוריד מהאחריות של שחקני ההגנה - נאצ'ו עם ערב איום ונורא בעוד לקונטראו אפשר לסלוח. עשרה משחקים רצופים שאנחנו סופגים - מאזן עלוב, אין דרך להתחבא וזידאן צריך למצוא פתרונות. כריסטיאנו עם סרט הקפטן היה נוראי. ליבי עם אוהדי לגיה שפיספסו משחק היסטורי. הגול של אודג'ידג'ה מבטל לחלוטין את השער הנפלא של בייל, מי זוכר אותו בכלל? דורטמונד של הליגה קבוצה שונה מדורטמונד של אירופה והיא תסיים ראשונה בצדק, כרגע אנחנו לא יכולים לגבור עליה בברנבאו.
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,278
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    @Raulito

    בלי מודריץ', ראמוס וקאזמירו אנחנו שווים שער חובה בכל משחק, אי אפשר להתכחש לזה.
    קאזימרו בכלל, בלי לתת לזה יותר מדי אימפקט, היה אחד השחקנים שהכי תרם להגנה בעונה האחרונה.

    בנוגע לליגת האלופות, קשה לשאוף לזה מבחינה מוראלית, אבל מקום שני בבית שלנו יכול לתת לנו הגרלה לא פחות טובה מלסיים ראשון.
    זה אומר שתוכל לקבל בשלב הבא את ארסנל/פ.ס.ז' , נאפולי/בנפיקה/באשיקטש, מונאקו/לברקוזן או לסטר. במקום קבוצות כמו יובנטוס, פורטו, באיירן או סיטי.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שאתה עושה הנחה גדולה לריאל מדריד. קאסמירו חשוב מאוד, זה נכון. אבל ראמוס למשל היה 'בעונת הפנדלים' וכשהוא שיחק לא בידיוק הפגין את הערך המוסף המצופה ממנו ולא היה אותו שחקן שסיים את העונה שעברה בכושר שיא. מעבר לכך אני מסתכל על לוח המשחקים: לגיה ורשהX2, אלאבס, קולטורל(גביע המלך), אייבר - רוב המשחקים שלנו היו קלים מאוד וזו הסיבה שריאל מדריד מובילה את הטבלה. אנחנו גם יכולים לפתוח פער שקרי מול ברצלונה כביכול של 5 נק' אם ריאל תנצח את לגאנס ובארסה תפסיד בפיחואן, אבל הקבוצה הזו לא משחקת כדורגל כבר חודשיים להוציא את ההתפוצצות על בטיס. לגבי הסתכלות קדימה - זה מדאיג בעיקר לגבי ההמשך אם לא נצליח לנצח את דורטמונד בברנבאו. ואם נניח באיירן תנצח את אתלטיקו 1:0 גם כן ותסיים ראשונה בגלל הפרש שערים עדיף ואנחנו נוגרל מולה ונגיד שלום לצ'מפיונס בשמינית הגמר?

    אגב עוד נקודה לגבי ההגנה, ואראן בשעתו היה נפלא דווקא כשנזרק למים העמוקים כשראמוס ופפה היו פצועים. היום לצד נאצ'ו הוא אמור להיות מנהיג הקו האחורי וזה נראה רע מאוד. הדרבי מול אתלטיקו מתקרב..
     
  5. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,278
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    נאצ'ו נראה רע ליד כל שחקן, הוא פשוט שחקן הגנה מזעזע. גם המספרת שלו בגביע המלך לא תשנה את דעתי עליו.
    וראן שחקן עם נתונים פיזיים טובים, אבל הוא מאוד תלוי בקישור האחורי שמשחק איתו, ולאו דווקא הבלם שמשחק איתו בצוותא. קאזמירו חשוב מאוד למערך ההגנתי של ריאל מדריד, כי גם כשהוא לא מצליח לעצור התקפות מתפרצות, הוא מצליח לפחות לעכב אותן. יש לו רגליים ארוכות והוא מאוד זריז. וראן טוב מאוד באחד על אחד, וראינו את זה כשנזרק למערכה נגד ברצלונה ומסי לפני 3 שנים. אבל במשחק הגנה איזורית כשההתקפה במצב סטאטי, הוא מפשל לא מעט - מרחיק כדורים לא נכון, מאחר לכדורי גובה ומתבלבל ברגליים.

    אי אפשר לפתוח עונה כשהמחליפים שלך הם דנילו, נאצ'ו וקאונטראו. אף אחד מהם לא צריך להיות. מקווה בעונה הבאה לראות שחקני הגנה טכניים יותר כמו גאיה או הוגו מאיו, או שחקני "רבאק" כמו עבדנור.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתה עושה לנאצ'ו עוול, הוא הבלם הרביעי בסגל והוא שחקן הגנה לא רע בכלל. לא כוכב, אין לו תכונה אחת בולטת בצורה משמעותית כמו מהירות או פיזיות אבל הוא פייטר ולא קל לעבור אותו, מאוד ממושמע. זה היה משחק רע שלו אתמול שלא מעיד על הכלל. ואראן לא עשה את קפיצת המדרגה מאז העונה האחרונה של מוריניו ובעונות האחרונות הוא לא סובל מפציעות כך שאין לו תירוצים, הוא משחק המון. הוא או 'מתקל בקלאסה' או לא חוטף כדור בכלל, קצת נאיבי במשחק שלו. קיילור עדיין לא חזר כמו שצריך והוא סופג גולים באשמתו. אני לא סובל את קונטראו וזה מגוכח שהחזירו אותו. בעיקרון ואראן לא אמור להיות שחקן הרכב, הוא המחליף הראשון כביכול. בכל מקרה הבעייה היא בכל משחק ההגנה ולא רק בחולייה האחורית ועדיין אין שום תירוצים. שחקני הגנה חדשים אתה לא תראה כי יש את איסור ההעברות, בגלל זה יש את נוהל הארכת החוזים.

    אגב, עם כל הכבוד לזה שכבשנו שלושה שערים אתמול ובכלל בתקופה האחרונה כביכול הרשת זזה - משחק ההתקפה מאכזב מאוד.
     
  7. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,278
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    אתה לא צריך לומר לי שהמשחק של אתמול לא מעיד. אתה מודע לכך שאני עוקב אחרי כל המשחקים של ריאל מדריד. אני פשוט חושב שנאצ'ו מאוד מוגבל מבחינת היכולת ההגנתית שלו. לעומת וראן, שאתה כן יכול להשוות אותו ליכולת שלו לפני 5 שנים, אצל נאצ'ו אני לא רואה שום הבדל. הכל מקרי אצלו. אני לא יכול להצביע על הנקודות הטובות או הפחות טובות שלו.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,665
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    למה ריאל בדרך למקום השני?
    בוא נצא כולם מנקודת הנחה שה-3:3 לא מייצג כלום, ב-0:2 ריאל הרגישה בלשון המעטה שהניצחון בכיס והחליטה לנוח, מה גם האצטדיון הריק,דבר שהיא לא רגילה לו,הוריד ממנה עוד יותר את הדרייב לשחק,והפולנים איכשהוא ניצלו את זה. ריאל מגיעה למשחק חוץ נגד ספורטינג ומפגש ישיר עם דורטמונד, כלומר הכל עדיין תלוי בה. ריאל יותר טובה על הנייר מהשתיים ואמורה לנצח אותם. אם היא לא תעשה זאת ותאבד את המקום הראשון זה אמנם לא כזה יפגע בה בהגרלה(כי היא גם ככה לא תפגוש את בארסה ואתלטיקו) אבל צריך להעלות סימני שאלה חזקים לגבי זיזו.
     
  9. ManUnd Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    551
    לייקים שהתקבלו:
    124
    מין:
    זכר
    מ2-0 ל3-3 זה, וואו זה משהו.
    אבל עם אצטדיון ריק והובלה כבר מדקה 3 זה מוריד מוטיבציה במיוחד מול קבוצה כזאת חלשה.
    מקום שני לא כה נורא ובמקום מסוים יכול להיות אפילו עדיף.
    אבל עדיין הכל תלוי בנו. אסור לקחת את השאננות הזאת הלאה.

    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  10. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,480
    לייקים שהתקבלו:
    564
    אני לא מבין את הנונשלנטיות שבה מתקבלת התצוגה האיומה הזו פה. עשינו 3-3 מול קבוצה ברמה של ליגת העל, שלא מתקרבת אפילו לצמרת בליגה החלשה שלה. פאקינג מכבי חיפה חזרה מולנו מ2-0 ל2-3, כאילו אנחנו איזו לודוגורץ. זה כבר לא נורת אזהרה, אלא האורות של הרכבת שבאה לדרוס אותנו אם לא נתעורר על עצמנו בקרוב. מקווה שזידאן יבין שאי אפשר להמשיך עם משחק ההגנה הנוראי הזה ויאפס את הקבוצה.
     
  11. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    רק בגלל שהיריבה כ"כ חלשה זה נשמע לך מופרך. אבל ריאל נראית רע מתחילת העונה, המקום הראשון כמו הזכייה באלופות מסנוור את זידאן כנראה.
     
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,278
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    אין לו הרבה מה לעשות. חוץ מלקוות שמודריץ' וקאזמירו יחזרו מהפציעות כמה שיותר מהר. נכון, הם לא בלמים, אבל יכולת הלחץ שלהם על הכדור וההתפרשות שלהם על המגרש משפרת את אחוזי החזקת הכדור של ריאל (מה שגורר פחות החזקה של היריבה שגורר פחות שערי חובה מביכים) וכמובן שגם משפר את מספר חילוצי הכדור.
     
  13. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,480
    לייקים שהתקבלו:
    564
    אני לא מסכים שהבעיה היא פרסונלית. קשה לי להאמין שקאסמירו ומודריץ׳ הם ההבדל היחיד בין קבוצה שמצליחה לנעול את השער כמעט בכל רגע שהיא צריכה, כמו בסוף העונה שעברה, לבין קבוצה שסופגת 10 פעמים ברצף ומגיעה בכל משחק למצב של "פינג פונג". אשכרה כל יריבה מצליחה להגיע לכמות המצבים שלנו במשחק נתון, ואנחנו מנצחים נטו בזכות היתרון האיכותי בהתקפה.

    לי זה מריח שהשחקנים קצת מאבדים את המחויבות להוראות ההגנתיות של זידאן. אחד מבין קובאצ׳יץ׳/קרוס צריך לנהל את המשחק מעמדה אחורית יותר ולתת כתף לבלמים, וגם הBBC הרבה יותר עצלנים במשחק הלחץ ממה שאני זוכר מעונות קודמות. אני מבין את הרצון להגן על שחקני ההתקפה הבכירים מפציעות, אבל אי אפשר שזה יתבטא בהקלה במשימות ההגנתיות. הקבוצה פשוט יוצאת לגמרי מאיזון.
     
  14. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    ריאל ביכולת הזאת צריכה לקוות שגם המקום השני לא יברח לה, וזה לא כזה מופרח. כמה הזוי זה שריאל תפסיד בליסבון? ודורטמונד זו בכל זאת דורטמונד, ריאל לא מושלמת בברנבאו. הבית הזה פתוח אם ספורטינג ליסבון מאמינה ואם זידאן עדיין מאמין בעצמו.