ליגת האלופות המחזור ה-3: יום ד'

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏20/10/10.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    גארת' בייל שחקן ענק, טבעי שהזמן שלו בטוטנהאם מוקצב, והקבוצה שתזכה בו תרוויח שחקן צעיר עם ים כישרון ברגליים, יש לו שמאלית מדהימה. חסר לטוטנהאם שהיא לא עולה מהבית הזה, היא בהחלט טובה יותר מורדר ברמן וטוונטה, ואם היא תפספס את העלייה זה יהיה פספוס ענק.

    אשמח לחוות דעת על קופנאהגן ממישהו שראה את המשחק של ברצלונה-קופנאהגן, ה-2-0 לא מטעה והדנים היו לא רעים? או שזה היה משחק של ברצלונה נטו שפשוט לא דרסה?
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    וואו, שבעה שערים בסאן-סירו. אינטר הגזימה עם הזחיחות אחרי היתרון הגדול שלה, למרות שעד לדקה ה-90 התוצאה הייתה 4:1. אינטר השנה סופגת הרבה יותר בהשוואה לאשתקד אבל גם כובשת. כנראה ששינוי קטן אחד - אטו משחקן כנף הפך לחלוץ - משפיע על משחק ההתקפה בצורה עצומה. אני שמח בשביל חאבייר זאנטי שלא מרבה לכבוש ואתמול 'התחפש למיליטו' כדבריו עם סיומת קלאסית. הגול של סטאנקוביץ היה מהלך נפלא של כדורגל ולא ידעתי שאינטר מסוגלת לדברים כאלה. בנוגע לטוטנהאם - ספגה שערים קלים ומזל שהיה לה את בייל. לא ראיתי שחקן פותח ככה פור על זאנטי מאז השער של הנרי ב-2004. כל הגולים של בייל אותו דבר, העתק מושלם, זה גם היה אירוע נדיר. בית 1 מציג: גולים בלי הפסקה. בסה"כ שישה משחקים עברו וכבש 26 שערים - וואו.

    למרות שצ'אבי לא שיחק, בארסה הציגה אתמול יכולת מצויינת בעיקר בזכות אינייסטה שניהל את המשחק כמו שצריך וגם אלבס היה מעורב בהמון אירועים. השער הראשון של מסי פנטסטי, הוא שידרג בצורה משמעותית את הבעיטות שלו לשער ממרחק, זה לא הפעם הראשונה בקריירה שהוא משחרר בעיטה כל-כך מסובבת וחזקה ולשוער אין מה לעשות. בארסה מחמיצה יותר מידי בינתיים ולא מדובר רק בויאה. חמישייה הייתה יותר משקפת את מה שקרה במגרש.

    מה יונייטד הייתה עושה השנה בלי נאני? גול נפלא שלו. יונייטד הגיעה למספיק מצבים כדי לכבוש יותר שערים וחבל מבחינתה כי ניצחון מוחץ היה נותן לקבוצה הרבה ביטחון.

    מי שאיכזבה אותי זוהי ולנסיה שיצאה בזול מהמשחק שלה בגלאזגו, בעיקר בזכות יכולת טובה מאוד של סזאר בין הקורות. סזאר היה באיום מתמיד והסקוטים החמיצו פעמיים בשער ריק עם שתי בעיטות רשלניות מעל השער. אחרי שלושה משחקים בצ'מפיונס להיות עם מאזן של ארבע נקודות זה לא אידיאלי.
     
  3. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השער הראשון של בייל אתמול היה שער קלאסי מ-PES6, אז הייתי מבצע את הריצות האלה עם חואקין בימין. הוא נראה אתמול בלתי ניתן לעצירה.
     
  4. Interista Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/10
    הודעות:
    243
    לייקים שהתקבלו:
    21
    אתה צודק בנוגע לזה, אבל זה ככל הנראה תקף גם כשמדובר ביריבות. אני זוכר שכשאינטר הובילה 3-0 על מילאן בדרבי לפני שנה, מוראטי נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים להוריד את הקצב כדי לא להשפיל את מילאן כי גם ככה היא הייתה במצב קשה אז (קיץ חלש כשכל האוהדים לא קנו מנויים).
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    יכול להיות שבמפגשים בין יריבות גדולות זה יותר תלוי מצב, אבל 6-0 של מילאן על אינטר ותוצאה של 6-1 של יובה על מילאן גורמים לך לתהות אם זה תמיד תקף גם למשחקים גדולים.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    הוזכר כבר יותר מוקדם בנושא הזה, שזה לא תקף למשחקים גדולים. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
    אני זוכר שגם רומא פעם טחנה את מילאן 5:0.

    אבל לגבי גביע אירופה, כנראה שיש מידת רחמים, בניגוד לקבוצות גמרניות למשל.
    אני בדעה, שאם אתה יכול תן בראש.