ליגת האלופות:: המחזור השני יוצא לדרך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏29/9/15.

  1. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    מה גם שלקבוצה בסדר הגודל של ארסנל, לזכות בליגה האירופית זה יותר מכל כתם על כך שלא היינו מספיק טובים בצ'מפיונס ותראו לאן נפלנו. ראש לשועלים במקום זנב לאריות.
     
  2. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    לא כדאי להפריד בין שני המקרים?

    כשלון בבית כזה בצ׳מפיונס בהחלט יהיה כתם, אבל עליו תבכו בדצמבר (אם כי גם סוף ספטמבר זו כבר אופציה, במקרה שלכם :p). הנוק-אאוט בליגה האירופית מתחיל בפברואר, ומכאן והלאה זה כבר יהיה משחק חדש עם שאיפות שונות. ככה זה בספורט - קורה שנכשלים, מתאבלים קצת ואז חוזרים לדריכות ולהזדמנות הבאה.

    מלבד זאת, אני חייב להודות שקצת מפתיעה אותי הנימה ממנה עולה שהליגה האירופית ״לא נאה מספיק״ עבורכם כדי להשקיע בה עד הסוף. עם כל הכבוד, אתם לא איזו בארסה שמגיעה לחצי גמר הצ׳מפיונס בכל שנה וזוללת תארים יוקרתיים בסיטונאות. זכיה בליגה האירופית בהחלט תהיה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה הבינ״ל הדלה שלכם, וכדאי יהיה לכם להתייחס להזדמנות הזו ברצינות אם (וכאשר) היא תיפול לרגליים שלכם.
     
    Ajacied, yonmu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  3. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    זה קצת כמו שבמאי שמעולם לא זכה בכלום, יפסיד את האוסקר אבל יתנחם בזכייה בפרס איגוד מבקרי הקולנוע בנאות סמדר רבתי. כן, זה תואר בינלאומי. אבל זה תואר בינלאומי שמבחינה היסטורית לא אמור להגיע למועדון שלמרות כל הסיבות המוצדקות לצחוק עליו, הוא עדיין 13 פעמים אלוף הליגה הטובה בעולם. אנחנו לא ברצלונה ואני סבבה עם זה לגמרי, אבל אנחנו גם לא וולפסבורג, נאפולי או סביליה.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אני אשאל אחרת. האם הזכיה בתואר ניחמה את אוהדי צ'לסי לפני 3 שנים והאם זה עזר לרפא להשאר?
    לגבי האוהדים כן ברור שהיה להם נחמד לזכות בתואר אבל אני בטוח שזו לא הייתה אחת העונות המהנות שלהם אצל רומן, ולרפא זה כמובן לא עזר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/15
  5. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    נראה לי שאתה קצת מגזים עם האנלוגיה שלך. אני זורם עם הכיוון, אבל הייתי אומר שבהשוואה ל״אוסקר״ (ליגת האלופות), הליגה האירופית היא כמו זכיה בפסטיבל ברלין/ונציה. זה אמנם לא תואר שיספק את מי ששואף הכי גבוה שאפשר, אבל לא פשוט לזכות בו והוא בהחלט מעיד על רמת איכות מסוימת של הסרט שלך. ויותר חשוב - אם אתה במאי שהיה מועמד לאוסקר אולי פעם-פעמיים ב30 השנים שהוא נמצא בתעשיה, גם זכיה בתעודה פחות יוקרתית עשויה לתת לך סיפוק.

    אתם בהחלט לא וולפסבורג ונאפולי, אבל אם אתלטיקו מדריד (מועדון לא פחות גדול מכם) של סימאונה חגגה בשמחה זכיה בליגה האירופית - גם אתם יכולים.
    לא דיברתי על הזכיה בליגה האירופית כעדות להצלחה מקצועית או כלכלית של ונגר (שזה מה שבעלים בדרך כלל מחפשים), אלא על הערך הרגשי שהיא יכולה להביא לאוהדי ארסנל. אינני אוהד צ׳לסי, אבל אני מניח שגם הם לא לקחו את הזכיה ביורופה ליג כמובנת מאליה, כשרק עשור לפני כן הם עוד היו מועדון מרכז טבלה שחוטף מהפועל בסיבוב השני של גביע אופ״א.
     
    Ajacied ו-k_700 אוהבים את זה.
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    מה שהם היו לפני רומן לא שייך, כי הגעתו הקפיצה את כל הסטנדרטים והציפיות.
    מהזכיה בגביע המחזיקות ב - 98 הם היו מאושרים הרבה יותר בדיוק בגלל הסיבה הזו.

    בסופו של יום בעונת 2012/13 הליגה קדמה לכל ואוהדי צ'לסי די סבלו שם.
    אגב גם אצלי כאוהד יונייטד הליגה קודמת גם לצ'מפיונס(זה לא אומר שלא צריך לעשות את כל המאמץ הדרוש, ברור שכן. זה אומר שהליגה זה הלחם השבועי.).
     
  7. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    תשמע, לדבר בשם כל אוהדי ארסנל אני לא יכול. אבל אני די בטוח שאני לא היחיד שחושב שהיה ונמצא עצמינו בגמר הליגה האירופית - כן, אני כנראה אעודד את הקבוצה ואשמח בזכייתה, אבל רק כי, נו, מדובר בניצחון של הקבוצה האהודה עליי. זה מפעל שאין לו ערך מבחינתי. אני, ספציפית, לא אשמח על ליגה אירופית יותר משאני אשמח מניצחון ליגה על לסטר או ניצחון על אסטון וילה בגמר גביע. שוב, תואר בינלאומי והכל, ועדיין לא משהו שאנחנו צריכים לשאוף אליו. זה התפקיד של ספרס.
    יכול להיות שאולי זה חלק מעניין אגב, "ליגת אירופית" כבר כ"כ מזוהה עם טוטנהאם שבטח להרבה אוהדים לא בא להתקרב לדבר הזה.
     
  8. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    זו סתם שחצנות בעיניי. המועדון/מנג'ר/שחקנים יכולים להתייחס לזכייה במפעל כזה כ"עוד משחק" בקטע שאפתני, של להבין שהם נכשלו ב"דבר האמיתי" ולא להסתפק בזכייה במפעל השני. לאוהדים כל זכייה בתואר שהוא תחרותי ולא משחק אחד סטייל מגן הקהילה או סופרקאפ אמורה להסב אושר גם אם בדרגות שונות, ובטח שלא לזלזל כל כך במפעל שיש בו קבוצות טובות מאוד ושגם יכול להוות מקפצה להמשך (אני חד משמעית מאמין שזכייה בתואר כלשהו עושה לשחקן משהו, לא סתם סיטי הייתה צריכה לזכות קודם בגביע האנגלי בשביל לחזור למסלול התארים והיא לא הדוגמא היחידה).
     
    Ajacied אוהב/ת את זה.
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    נניח הטיעון הזה תופס אם אתה אברטון, נו ניחא.

    אבל נניח הייתי אוהד ארסנל, אוהד של קבוצה דפוקה שמכניסה 200 מיליון פאונד בשנה.

    מה אכפת לי מההכנסות של ליגת אלופות לעונה אחת?(חוץ מזה שזכייה בטורניר מחזירה אותי בדיוק לשם.
    בשביל אוהד ארסנל להרגיש פעם ראשונה איך זה להרים תואר בגמר אירופאי(מאמין שמרביתם פה לא ממש פקחו עיניים והבינוו מה הם רואים בגמר מחזיקות של פעם), איך אפשר להשוות רגע כזה להגעה מפגרת לליגת אלופות ממקום 4.

    חוץ מזה שהטיעון הזה של חלוקת משאבים לא משכנע אותי.
    לארסנל יש אולי את הסגל הכי עמוק ברוב העמדות בליגה.
    אם מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי יכולות לחמוק מהטיעון הדבילי הזה, גם ארסנל יכולה.

    כלומר ארסנל צריכה ויכולה להאבק בשני מפעלים שונים בטח כשאחד מהם יהיה לצורך העניין "כולה" הליגה האירופאית.,

    אגב אני יכול להגיד את דעתי בתור אוהד יונייטד שזכה לראות את הקבוצה שלו מניפה שני גביעי ליגת אלופות, מופיעה בעוד גמרים וזוכה באינסוף תארים בחייו- בדיוק מה שאמרתי באותה עונה שעפנו לליגת האירופאית- כל עוד אנחנו שם אני הייתי רוצה לזכות בתואר הזה.
    למה? כי למה לא?? מעולם לא ראיתי תא הקבוצה שלי לפני מתמודדת במפעל הזה, מעולם לא ראיתי אותה זוכה בו.
    הפעם גם יש אחלה תמריץ בדמות כרטיס חזרה לליגת אלופות, פרט לגמר אירופאי עם כל הקהל וההתרגשות.
    זה תואר, תואר שעשה נהדר להמון קבוצות אחרות שזכו בו, להמון שחקנים גדולים שהופיעו ונצצו בו.

    עלבון ועוגמת נפש לשמוע אוהדים של קבוצה שהאכילה אותם רק חרא יותר מעשור מדברים ממש כמו המאמן הדפוק שלהם שבשבילו למה בכלל להשקיע משאבים בלזכות בתואר אמיתי אם אפשר להתפרע וללכת על כל הקופה, כלומר על מקום 4 או 3 הדפוקים.
    אוהדים שאיבדו כל קשר למציאות מבחינתי עם כל הכבוד לעתיד הכלכלי של המועדון המפגר הזה שמנפח את הקיסים של קרואנקי ושות'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/15
  10. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    לצערי במקרה של ארסנל הנוכחית זה לא יקרה. אפילו אם ניקח ליגה אירופית זה ממש אבל ממש לא הולך להרים לאף אחד שם את המוראל. אדרבה זה הולך להזיק. שחקנים כמו אלכסיס באו בשביל לפחות להיות מתחרה רציני בצ'מפיונס, לא בשביל לנצח את סיינט אטיין בגמר שנערך בבולגריה או משהו כזה וזה עשוי להיות הקש ששובר את גבם.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נראה לי סתם טיעון פלצני כדי לכסות את התחת של הקבוצות האנגליות החלשות שעושות עונה אירופה מזעזעת עד עכשיו, אולי יונייטד תציל את הכבוד שלהן הערב. הקבוצות האלה הן לא כמו ווסטהאם שיש להן סגל דל וקצר. בעונה שעברה יונייטד שיחקה בסה"כ 40-42 משחקים ולא ראיתי שזה עזר לה בליגה יותר מדי, היא בכל-זאת גירדה את המקום הרביעי. ומה עם שיקול חדש שנכנס לתמונה - זכייה בליגה האירופית=מקום בליגת האלופות. אינטר למשל הייתה יכולה להגיע לצ'מפיונס העונה רק אם הייתה זוכה בגביע הזה בעונה שעברה. אני לא יודע איך העונה הזו תתפתח אבל ארסנל חלשה מאוד, יותר גרועה ממה שחשבתי, ואני לא חושב שזה קונצנזוס שהיא תמצא את מקומה בטופ 4, ומה אז?
     
  12. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    מה אז? ונגר יפוטר, או יותר נכון יאולץ להטפתר כי לאף אחד לא בא לי לפגוע לו בכבוד. זה ברור כשמש שההעפלה שלו מדי שנה היא מה ששומר אותו בתפקיד. זה מכניס כסף למועדון וזה שומר אותו פחות או יותר במועדון אקסולוסיבי של עאלק "צמרת אירופה". אם זה לא יקרה, גם התירוץ שבו ונגר משתמש כבר שנים כדי להישאר מאמן ארסנל, וסביר להניח שימשיך הוא לא. לא סתם הרבה מאוד אוהדים מייחלים לסיום מחוץ לטופ 4. הסיפור על כך שונגר הוא היחיד שמחליט מתי הוא יעזוב כמובן נכון, אבל עדיין רק כל עוד הוא מגיע להישג המינימאלי הזה של העפלה לצ'מפיונס מדי שנה. כשאפילו לשם לא נגיע, להנהלה באמת לא תהיה סיבה להשאיר את ונגר.
     
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    למה אתה כזה בטוח שהוא יפוטר/יתפטר/יאלץ להתפטר?

    אתה יודע, כנראה שקיימת הערכה חסרת תקדים בינו לבין החברים בבורד.
    הוא יגיד להם שהוא תמיד הביא את הקבוצה לאלופות(מה שהם רוצים) פרט לעונה אחת(בתיאוריה, כן? הרי אין באמת סיכוי סביר שארסנל לא תגיע לאלופות בליגה כזאת חלשה), מי אמר לך שהם לא יקבלו נפילה כזאת לעונה אחת??

    מדהים שאוהדי ארסנל משכנעים את עצמם בכל מיני הסברים דלוחים שבסופו של דבר גורמים להם להראות ולהשמע כמו המנג'ר שלהם.

    הליגה האירופאית עשתה נהדר לאתלטיקו מדריד, סביליה, פורטו ועוד קבוצות רבות שעשו דרך יפה במפעל.
    גם המון שחקנים אדירים יצרו לעצמם שם במפעל הזה, הבטחון של קבוצה אחרי זכייה במפעל הזה בגמר אירופאי באיזה יום שישי עם הקהל שלך שעושה את דרכו אחריך יכול להיות נקודת מפנה לקריירה של הרבה שחקנים שלמעשה לא רגילים לזכות בכלום.

    לא מבין איך אוהד שלא ראה בימיו כמעט את ארסנל מניפה תארים(ותרשה לי לנחש שלא ראה את ארסנל זוכה בגביע המחזיקות) יכול לוותר על תואר כזה ובשביל מה?? לא תגיד לי בשביל מאבק על אליפות, מהפה שלכם יצא המשפט "בשביל מקום באלופות" דהיינו 3-4.
    אנחנו רק נוכל לאחל לכם בהצלחה בהגשמת המטרות.
     
  14. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    סבבה. אז שיהיה על שתי עונות. ואז הוא יפוטר.


    לא אתלטיקו, לא סביליה ולא פורטו היו 13 פעמים אלופות פרמייר ליג לפני שהן זכו בליגה האירופית. אם הייתי עכשיו קבוצה ברמה של סאות'המפטון, אם עונת הבלתי מנוצחים לא הייתה מתקיימת לעולם, אם בעשרים השנה האחרונות לא היו לנו 3 אליפויות אלא 0 - אז בטח שהייתי חולם על הליגה האירופית. אבל במצבינו הנוכחי, בלימבו המוזר הזה שבו ארסנל נמצאת כרגע, עדיין לא בא לי את המפעל הזה. ניצחון בו לא יעלה את המוראל של השחקנים, או יותר נכון, לא של השחקנים שחשובים. אולי בשביל שחקנים כמו ז'ירו, קאזורלה ומונריאל שחיו את כל חייהם במחשבה שזכייה פוטנציאלית בליגה האירופית תהיה שיא הקריירה שלהם ואז פתאום מצאו את עצמם בארסנל (וזה למה הם נראים כמו שהם נראים). אבל תאמין לי שסאנצ'ז ואוזיל יהיו הרבה יותר מדוכאים מזה. ובאמת, הרמיזה פה שזכייה בליגה האירופית איכשהו תוציא את ארסנל לדרך חדשה (הדוגמאות של אתלטיקו ופורטו). שוב, בשביל קבוצה ברמה של ארסנל, או עזוב, בשביל קבוצה ברמה שארסנל מתיימרת להיות, זכייה בליגה האירופית היא בעצם תגית של "לוזר" לא פחות מכל התרסקות קמפיין בדצמבר שעוברת על הקבוצה כל שנה. גם אם הוא יביא ליגה אירופית, כל עוד ונגר פה, אין לנו שום סיכוי לזכות בתואר מעניין, וגם אחרי שהוא יעזוב צריך יהיה כמה שנים טובות כדי לאסוף את השברים.
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    לא ראיתי שזכייה חד פעמית של צ'לסי (שלפני זה זכתה כבר באליפויות, גביעים, הגיעה לשלבים מאוחרים באלופות) יצרה לה תגית של לוזרית, או גרמה לשחקנים כמו מאטה, לאמפרד, טרי (שעוד לפני זה היו על הבמות הגבוהות) דכדוך.

    אני רואה את דורטמונד, אחרי עונת שפל, אני רואה את הרעב של השחקנים שלה, את השמחה והכדורגל המצוין גם בליגה האירופאית.
    לא נראה לי שממש מדכדך את רוייס לשחק ולנצח בליגה האירופאית העונה, לדעתי זו המטרה שלהם ואני לא אהיה מופתע אם הם יהיו שם עד הסוף.
    אז אם דורטמונד יכולה הייתה למצוא סיפוק מזכייה כזאת, אם צ'לסי ולעונה אחת יכולה הייתה, אם אתלטיקו מדריד שכבר מזמן עקפה את ארסנל בסיבוב בהכל בערך יכולה הייתה, גם ארסנל שלא זכתה למעשה בשום דבר רציני(פרט לשני גביעים בעשור)יכולה למצוא סיפוק, אתגר ולהפיק מהאתגר הזה דברים שיקדמו אותה קדימה.

    חוץ מזה שכאילו בהזמנה נותנים לזוכה את הטיקט הישיר לאלופות.
    ככה שזה כבר מזמן לא סתם תואר ששוכב בארון וצובר אבק.

    אתה מדבר על דכדוך ותגיות של לוזרים ששחקנים כמו סאצנ'ז, אוזיל, ראמזי וכו יקבלו עליהם מהשתתפות באירופית.
    לדעתי עונה בלי אלופות, בלי אליפות יכולה להביא את המים עד נפש ולגרום להם לבקש לעבור. שחקנים כאלה לא יעבירו את השנים הטובות שלהם בשביל מאבק על מקום 4 באנגליה(שלך תדע בכלל אם איך שהאנגליות נראות אם המקום הזה יוביל לאלופות בעונה הבאה, זה כבר בסכנה).
     
    Ajacied אוהב/ת את זה.