ליגת האלופות - המחזור הראשון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י תומר22, ‏17/9/07.

  1. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר לשאול מה כל כך עצוב?
    קרלוס היה צריך את הרענון הזה ולפי דעתי העזיבה שלו עשתה לו רק טוב. עשה לי טוב לראות שטוב לו.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    התגעגעתי לראות את ברצלונה נותנת הצגות בליגת האלופות והלוואי שזאת רק פתיחתה של עונה מופלאה. 3:0 על ליון במחזור הפתיחה זו תוצאה מכובדת. בינתיים, זה ההישג הגדול ביותר של קבוצה במחזור הראשון השנה. יכול להיות שעקב הקלות שבה ברצלונה ניצחה את המשחק הדבר נעלם מעיניהם של המון אנשים, אבל הנצחון הזה הגיע על ליון.

    היה רגע אחד שבו זפזפתי למשחק של מנצ'סטר יונייטד וזה היה ברגע שוויין רוני הלך לאחור וחלף ליד נאני. משם, ידעתי שזה הולך להסתיים בשער. על כל המהלך הזה היה רשום "אלכס פרגוסון".
     
  3. BarcaFanatic Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/07
    הודעות:
    9
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אוהד בארסה, ונהניתי מכל שניה, אבל אני חייב לדבר על ליון, מישהו כאן אמר שזו הקבוצה הכי אוברייטד במפעל, ואני חייב להגיד שלדעתי אתה כל כך טועה, ליון איבדה את מלודה ואבידל השנה, (ולפני זה את אסיין ודיארה), ובלי כריס, קופה ופרד, הם בהחלט נחלשו השנה משמעותית, בשנים האחרונות ליון הייתה אחת הקבוצות הטובות באירופה ללא ספק, הציגה כדורגל מדהים פשוט, אני זוכר את ה 3-0 הענק על המנדרילים, ובנוסף הם שלטו בצורה מוחלטת בליגה הצרפתית, שלפני השליטה של ליון הייתה ידועה כליגה שבה מתחלפת אלופה בתדירות גבוהה מאוד (6 אלופות שונות ב-8 שנים!), כך שאין לזלזל בליון.
    בנוסף אלן פארן הגיע השנה להחליף את ז'ראר הוייה, שבעצמו החליף את פול לה גוואן, שבעצם היה זה שהתחיל את בניית האימפריה הזו, אלא שבניגוד להוייה, אני לא חושב שפארן יעשה משהו משמעותי עם ליון, בסה"כ הסגל שלהם עדיין רמה אחת מעל לכל הקבוצות בצרפת, ב'צמפיונס אני לא רואה אותם עוברים את השמינית, בטח לא עם גובו בחוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/9/07
  4. BarcaFanatic Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/07
    הודעות:
    9
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דייגו היה ענק, יש סיבה שהוא סחב את סנטוס לאליפות בגיל 19 בלבד (ביחד עם רוביניו כמובן), הבעיה היא שהוא שיחק לגמרי לבד, כבר אין לו את קלאסניץ' וקלוזה בחוד, וסאנוגו לא מספיק דומיננטי, אני לא מבין איך תומאס שאף חשב שסאנוגו יוכל לפצות על החיסרון של קלוסה...

    וגם אני רוצה להגיד משהו על שחטאר, קבוצה חזקה, ביתית מאוד, עם חוד פנטסטי שכולל את כריסטיאנו לוקארלי ונרי קסטיז'ו המצויינים, יש לה מה לתת בשלב הבתים לפחות.
     
  5. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי שהתחיל את השושלת הוא ז'אק סנטיני, שלקח את האליפות הראשונה ואח"כ המשיך בתור המנג'ר הספורטיבי כשמתחתיו פול לה-גואן. לגבי אלן פראן, אתה צודק. המפעל הזה באמת גדול עליו ולא נראה שהוא האיש שיביא את ליון לאן שהיא רוצה להגיע - לפחות חצי גמר.

    ולעניין אחר: לא רק מוריניו סיים את תפקידו השבוע בליגת האלופות. גם גיורגי האג'י, מאמן סטיאווה בוקרשט, הודיע על התפטרותו (כצפוי) אחרי ההפסד לסלביה פראג והסכסוך המתמשך עם הנשיא המרגיז ג'יג'י בקאלי.
     
  6. Becks Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/07
    הודעות:
    2,102
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משהו קרה גם לז'וניניו, אולי הוא במגרש אבל הוא חלש מאוד ואפשר להגיד שהוא חסר לליון. זה פשוט לא אותו ז'וניניו מהשנים הקודומות.
     
  7. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאז המונדיאל החלש של ברזיל ב-2006 ז'וניניו לא נראה במיטבו. הוא אמנם נראה קצת יותר טוב מהעונה הנוכחית אבל חלה ירידה דרסטית מאז המונדיאל.