ליגת האלופות המחזור הראשון- משחקי יום ד'

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י לירן, ‏15/9/10.

  1. Davemustaine87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/9/10
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    0

    הרעיון נחמד, הביצוע לא.
    אני מסכים שהשיטה שהייתה היא לא הכי הוגנת, אבל האוהד הנייטרלי לא שם זין על זה. הוא רוצה לראות כדורגל.
    אני לא יודע איך אפשר לעשות את זה קצת יותר הוגן לקבוצות הקטנות, אבל השיטה הנוכחית היא מעצבנת ופשוט מורידה את הרמה.
    השנה זה עוד איכשהוא לא נורא כול כך(למרות משחקים כמו קלוז-באזל, קאזאזן-קופנהגן וכו' שמעניינים בערך 0.1 אחוז מהצופים), אבל שנה שעברה היא בית שלם שסביליה הייתה בו הבכירה, וזה היה פשוט בית של ליגה אירופאית.
    ורואים את זה טוב מאוד גם מבחינת הרייטינג, ליגת האלופות מאז השינוי,נמצאת במגמת ירידה לעומת שנים קודמות(לא בהרבה אבל יש מגמת ירידה).

    האם כספית זה עוזר למועדונים הקטנים? כן. האם זה מצמצם איכשהו את הפערים? לא.
    אם הייתה המשכיות לקבוצות קטנות אז עוד מילא, אבל המציאות מראה שלרוב קבוצת אשפה אחת, מחליפה קבוצת אשפה אחרת כול שנה, וכמובן בתור בשר תותחים.

    הרעיון של פלאטיני נחמד, אבל אני חושב שהוא יותר מגיע מאינטרסים אחרים ולא מהאינטרסים שאתה חושב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/10
  2. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    ראיתי היום את המשחק של צ'לסי, וכמובן שיעקבי ושרף הגזימו עם מחמאות מופרזות לבניון, שאמנם באמת היה מהטובים במשחק היום.
    סך הכל צ'לסי גמרה את המשחק כבר במחצית הראשונה, והמחצית השנייה לא מהווב מדד לכלום כי צ'לסי באמת שיחקה על מנת להעביר את הזמן ולא להפצע. אסיין המשיך את היכולת הטוובה שלו מתחילת העונה, ולי נשאר רק להתפלל שלא ייפצע שוב. כרגיל לא יצא לי לראות פעולה חיובית אחת מאובי מיקל.
    דבר נוסף. לא ראינו מספיק תקיפות של המגנים מהאגפים. במערך כמו שצ'לסי עלו הייתי מצפה מז'ירקוב ואיבאנוביץ' לעלות יותק קדימה על מנת לרווח את המשחק של צ'לסי, ולא ראיתי את זה היום. להגרלה הבאמת קלה שנפלה על צ'לסי עד עתה בליגה ובאירופה זה מספיק, להמשך העונה צ'לסי חייבת את האגפים שלה.
    אני חושב שהיכולת החלשה של צ'ך היום היא חד פעמית, אני חושב שאפשר לראות שיפור אצלו העונה מאשר מהעונות הראשונות אחרי הפציעה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/10
  3. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    אי אפשר לבוא אל אייאקס בטענות כשהכוכב הגדול ביותר שלה(סוארז)לא משחק אייאקס נראיתה אומנם רע וההפסד שלה מוצדק אבל מצד שני היא גם יצאה עם הפסד מכובד(2-0)שלא יגרום לטלטלה קשה בהמשך ואני בטוח שאם סוארז היה משחק היה לה סיכוי להפתיע אומנם לא גבוה אבל עדיין סיכוי. אני בטוח שכל אוהד אייאקס יסכים איתי שסוארז הוא השם הנוצץ היחיד בקבוצה ואייאקס קמה ונופלת עליו כל שאר שחקני אייאקס מה לעשות הם בינוניים מאוד...

    אני לא מציע להספיד את אייאקס ישר נכון שגם מול מילאן הם יחשבו כאנדרדוג מובהק אבל עדיין צריך לתת להם קרדיט ולהסכים שלפחות בארינה מול הקהל הביתי החם והנפלא הם מסוגלים להכניע כל קבוצה וזה כולל את ריאל ומילאן, אני בספק רב אם זה יספיק למקום השני ולעלייה לשמינית הגמר אבל לפחות למקום ה-3 זה אמור בהחלט להספיק. אני בטוח שעבור אוהדי אייאקס מדובר בנחמת עניים ושלדעתם מועדון פאר שכמוהם יכול וצריך לשאוף להגיע רחוק במפעל אבל רק ביטול חוק בוסמן הנוראי והגיעה של אוליגרך לאמסטרדהאם ישנו את המציאות המאכזבת....
     
  4. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    יש סיבה הגיונית לכך שסוארס לא שיחק?
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מוצהב
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    אני בכוונה חיכיתי עם התגובה שלי כי דמי אתמול רתח מזעם, אבל כנראה שהמשחק הזה עוד ייזכר הרבה ימים בראש שלי. אני כאוהד שרוף של אחת מהקבוצות הגדולות בעולם הרגיש אתמול כאילו הכריחו אותי לעמוד עירום באמצע הרחוב ועוד להנות מזה...אני אגיב כרגע, אבל אני עדיין מלא כעס ותסכול בגלל שהכדורגל באירופה נהרס לגמרי.

    ראיתי רק את המשחק עד השער הראשון כי זה היה כואב ומתסכל. לפני המשחק הראו בהולנד את 'שיעור הכדורגל' שנתנו בסוף שנת 1995 לריאל בביתם. לאור הדגלים עם צלבי הקרס שחקני אייאקס הכריחו את רב האוהדים המקומיים למחוא לנו כפיים ולשלוח אותם מטומטמים הביתה עם הזנב בין הרגליים.

    15 שנה אחרי זה ועכשיו היו אלה דגלי פלסטין שנתלו אצל הגרעין הקשה והניאו נאצי של הבלנקוס. אותי האקט הזה כיהודי מרתיח בכל פעם מחדש (ביום ראשון משחקת אייאקס אצל פיינורד עם אותו קהל מגעיל) עכשיו גם הקבוצה שלי שיחקה כצאן לטבח.

    לי ברור למה הפערים היום בין 'קבוצות הכסף' לשאר אירופה בצורה הזאת לעולם לא ייעלמו, אבל זה לא המקום בשביל לנהל את הדיון הזה. בתוך 15 שנה אייאקס הפכה לבדיחה עצובה והתבוסה אתמול לא הפתיעה אותי. רק בשביל להראות מה ההבדלים בין הקבוצות, תלכו לדיון של הליגה ההולנדית ושם כבר תראו עד כמה אייאקס אבודים באירופה.

    בשביל אייאקס לשחק בכבוד ב'ליגת העשירות' היא תצטרך מאפיונר רוסי או ערבי כדי שתחזיר לנו את שמחת החיים באירופה. אולי היא צריכה לבקש משלטונות הולנד להכנס לחובות כמו שמותר לריאל לעשות. הקרב הזה מעולם לא היה הוגן, אבל עם חוק בוסמן אייאקס וקבוצות אחרות ביבשת עם מסורת צריכות כבר בדקה הראשונה לזרוק לזירה את המגבת הלבנה...
     
  7. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    לא יודע מתי זה יגיע אבל מתישהו זה יגיע, מתישהו ינחת באמסטרדהאם ארינה מיליארדר רוסי או ערבי שבזכותו תחזור אייאקס להיות מעצמה ותחזור לימיה הגדולים בגביע אירופה.

    המסורת מלאת התארים,כמות השחקנים האגדיים שצמחו במועדון,האצטדיון המהמם והקהל המהמם עוד יותר כל אלה יביאו את הרוכש המיוחל ועימו יחזרו גם ימי העבר הגדולים!
    אמן אמן אמן!
     
  8. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    אנדריי נקווה שזה יקרה.צריך קודם כל לצאת מהבורסה(אבל לאוליגרך זה לא בעיה)אז זה יעזור לשמור את הקשרונות עוד יבוא יום ונצחק על כל אוהדי ריאל
     
  9. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    סלחו לי, אבל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx
    אתם אשכרה מפללים ליותר שייחים ומאפיונרים מיליארדרים בכדורגל העולמי?!

    אני דווקא בצד השני, בצד שמקווה שאותם נושים ישמרו את הכסף שלהם לארמונות שלהם או וואטאוור ושנזכה לראות כמו אז באייאקס קבוצה שבנתה את עצמה מכלום. אלו היו הזמנים שהיה קל להזדהות עם קבוצה, עם הקבוצה שלך ולא קבוצה של שכירי חרב שנקנו בעשרןת מיליוני יורו ולא הגיעו בגלל שהם גאים ללבוש את חולצת המועדון האהוב שלך..
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/9/10
  10. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    אני יודע שאתם(אוהדי אייאקס)מאוד כועסים ומאוכזבים מהמצב שבו קבוצתכם נמצאת בגביע אירופה שמקבוצה שהתיימרה בעבר באופן כמעט לזכות בגביע הפכתם להיות קבוצה שעבורה ליגת האלופות היא לא יותר מבונוס כלכלי ושאין לה שום יומרות רציניות במפעל אבל אתם צריכים להבין דבר חשוב ומעניין:
    בעצם השתתפותה בליגת האלופות ובעקבות חזרתה לצמרת הליגה ההולנדית(בינתיים אתם מצליחים בה יפה ואני לא רוצה לפתוח פה לסטן)אייאקס תוכל למשוך אליה אוליגרך פוטנציאלי שיהפוך אותה למעצמה ולהישגים יש משמעות גדולה מאוד כדי לגרום לו לבוא, אני יודע שקשה לכם עם זה ואני יודע שחלק גדול ממכם אינו סבלני ואינו יכול לסבול את המצב הקיים אבל תהיו בטוחים שלפחות עוד עונה אחת בליגת האלופות(מקווה בשבילכם שזו תהיה העונה הבאה)+הצלחה בליגה ההולנדית והמשפט אוליגרך שיגאל את אייאקס משנותיה הרועות בגביע אירופה בהחלט יהיה אקטואלי וראלי ומה ניתן לומר על כך לסיום-->מהפה שלי לה'!
     
  11. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    אני מסכים איתך במאה אחוז אבל במציאות של היום אין ברירה ובלי אוליגרך קשה להצליח.
    לכן אין ברירה ומה שאייאקס צריכה עכשיו זה משקיע רציני שיהפוך אותה למוקד משיכה לשחקנים גדולים וגם יאפשר לה להשאיר כוכבים צעירים מתוצרת בית.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    יש ברירה. הטירוף חייב להפסק, אחרת נראה עוד מועדונים כמו לידס יונייטד.
    אופ"א צריכה לעשות צעדין בנדון והתוכנית לכך שלמי שיש חובות לא יוכל להשתתף באירופה, היא צעד ברוך.
     
  13. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    בדיוק! מה יקרה לסיטי או לצ'לסי ברגע שאותם נושים ילכו עם חובות מכאן ועד הודעה חדשה?
    אולי זה נראה כרגע לא ריאלסטי, אבל הכל אפשרי. ואז יגידו אנשים שאותם "מושיעים" יותר גרמו נזק מאשר עזרו ועד אז יפארו את השם שלהם עם אותיות זהב ....

    עדיף לאייאקס להמשיך את הדרך של העבר...