ליגת האלופות - המחזור החמישי: ליברפול וברמן מנצחות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י תומר22, ‏27/11/07.

  1. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה משחק היה אתמול בפיחואן ,ממש נהנתי מסביליה איזה משחק הם נתנו, הם פשוט מחקו את ארסנל מהמגרש, היא שיחקה בלי פחד כאילו היא משחקת במשחק רגיל בליגה שלה, הניעה כדור , הגיעה למצבים , ראינו את סביליה הטובה שאולי מהמשחק הזה תחזור להציג את הכדורגל שכולם אהבו לראות, הכדורגל המהיר ,הקצבי, המהנה . בקשר לארסנל למרות שהם באו בהרכב חסר עדיין הייתי מצפה מהם למשחק בהרבה יותר טוב.
    במשחק אתמול הצטיין השחקן הצעיר של סביליה, חסוס נבאס איזה שחקן ,פשוט ענק , הוא נתן את המשחק של החיים שלו כפי שאמר אתמול שגיא כהן, השחקן פשוט שיגע את המגן השמאלי של ארסנל(שכחתי את שמו ), בקיצור קלאסה של שחקן.
    בקשר לחלוצה של סביליה, פביאנו, למרות השער שלו הייתי מצפה ממנו להיות קצת יותר מפוקס, מרוכז, פחות נאיבי כמה אפשר להחטיא, היה לו אתמול משחק טוב , אבל היו לו כמה מהלכים ממש איטיים של יכלתי לסבול אותם.

    טוב בקשר לעוד משחק, אינטר מול פנר זה כ"כ היה ברור שהנקמה תגיע אינטר פירקה לחתיכות את הקבוצה הטורקית, משחק טוב של הנראצורי שהשלימו את עלייתם לשלב הבא עם ניצחון זה.


     
  2. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליברפול-פורטו:
    ליברפול תבוא מעודדת מהשמיניה מול בשיקטש, אבל היא תמצא מולה הפעם קבוצה הרבה יותר איכותית, שלא תעשה לה חיים קלים. ההערכה שלי היא שליברפול תנצל את הביתיות ותנצח, רק כדי להשאיר לנו מתח במחזור הסיום.

    בשיקטש-מרסיי:
    למרות התבוסה לליברפול, אינונו הוא מגרש ביתי מאוד, ומרסיי לא הולכת ללקק דבש. ההערכה שלי היא שהנקודות תישארנה בטורקיה, והמתח בבית הזה יישאר עד הדקה ה-90 של המחזור הבא.

    רוזנבורג-צ'לסי:
    הנורבגים מפתיעים מאוד עד עכשיו ואף חילצו תיקו במחזור הפתיחה בסטמפורד ברידג' וניצחו פעמיים את ולנסיה. מאז אותו מחזור פתיחה, כבר זרמו המון מים בפיורדים של נורבגיה. לצ'לסי מאמן אחר, איזה אברם גרנט אחד, שמרוויח לאט לאט את מקומו ביושר, והקבוצה שלו נראית הרבה יותר טוב. ועם כל הכבוד לרוזנבורג של העונה, צ'לסי תצא עם היד על העליונה.

    ולנסיה-שאלקה 04:
    משחק של חיים ומוות לשתי הקבוצות. ולנסיה התחילה את העונה רע מאוד, והפסידה במסטאייה גם לצ'לסי וגם לרוזנבורג, תקווה הפעם לתקן את הרושם העגום, ואין לה ממש ברירה אחרת חוץ מלנצח... תיקו יהיה רע לשתי הקבוצות.

    ורדר ברמן-ריאל מדריד:
    לא נראה לי שלורדר ברמן יש יותר מדי מה להציע מול ריאל אם היא משחקת בלי דייגו, ויזה ופרינגס... וחוץ מזה, ריאל עוד לא הבטיחה כלום בבית הצמוד הזה, אז להערכתי הניצחון יהיה שלה, למרות שמדובר במגרש קשה.

    לאציו-אולימפיאקוס:
    קרב ראש בראש על המקום השני בבית. היוונים כבר לא עושים במכנסיים במשחקי החוץ העונה, ואני צופה לפחות תיקו (שישאיר סיכוי לברמן אם לא תפסיד היום), או ניצחון לאולימפאקוס, שיסגור את הבית הזה סופית.

    בנפיקה-מילאן:
    המילאנזים לא הבטיחו עדיין את העליה שלהם, וצפויים לדעתי לעשות זאת הערב למרות שמגיעים למגרש קשה מאוד.

    סלטיק-שחטיור:
    האוקראינים פתחו מצוין, אבל נראו רע מאוד בצמד המשחקים מול מילאן, והיום הם בעמדת נחיתות מול סלטיק. הסקוטים יכולים לסגור את הבית באופן סופי אם ינצחו היום בהפרש 3 שערים וימחקו את ההפסד לשחטיור במחזור הראשון. כל תוצאה אחרת תשאיר את הבית פתוח עד הסוף.
     
  3. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריאל תגיע היום לווסרשדטיון בכושר ממש ירוד ,שוסטר מבטיח הרים וגבעות אך בנתיים אני כל משחק רואה את הקבוצה סופגת שערים בגלל חורים או טעויות של הבלמים שלנו, זה לא יכול להיות שוסטר לא יכול כל משחק לקבל שערים, אנחנו צריכים לשים סוף לספיגות, או שיבנה לו הרכב הגנתי יותר, או שייצב את ההגנה הזו כבר אחת ולתמיד.
    בקשר ליריבה תיראו זה לא הקבוצה שיכולה לדרוס את ריאל למרות שהיא נמצאת במצב טוב בליגה, בנוסף היא באה היום ללא שוערה הראשון, וללא שלושה שחקני מפתח בהרכב שלהם, אני חושב שעם קצת נחישות ריאל יכולה לנצח את המשחק.
    עוד שחקן שאנחנו צריכים לתלות בו תקוות זה רוביניו שבמשחק האחרון שראיתי , הוא פתח את המשחק מצוין, ולאחר מכן נעלם, אנחנו צריכים את הכישרון הזה במשך 90 דקות, נקווה שהיום הוא יגיע מוכן וביחד איתו נעשה את המיטב לצאת מגרמניה עם שלוש נקודות ולהבטיח את מקומנו בשלב הבא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/11/07
  4. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שמעצבן בליגת האלופות של השנה (חוץ מזה שביירן מינכן לא שם), זה שאו שיש 2 משחקים ממש טובים באותו ערב ואי אפשר להתמקד רק באחד (אתמול לא יכולתי לעמוד בקצב הארועים שהיו בסטאד דז'רלאן ובפיחואן), או שאין משחק אחד שממש שווה לעצור תוכניות בשבילו, אז מסתכלים בערוץ הקיבוץ כברירת מחדל, מה שבהחלט היה בשני המחזורים הקודמים...
     
  5. royi_t32 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/07
    הודעות:
    128
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכבוד על הסיכומים, נהנתי מאוד לקרוא, סחטיין לכל מי שטרח!
    ליברפול-פורטו
    אני לא רואה כאן שפורטו יוכלו בכלל לתת לליברפול איזה פייט, ליברפול חייבים את הנקודות כמו אויר לנשימה, בלי הנקודות האלה מצבם יהיה מאוד קשה ואני לא רואה אותם בשלב הבא בלי הניצחון הזה. מה שבטוח שהניצחון המדהים 8-0 ייתן לקבוצה מאנגליה הרבה ביטחון להמשך הדרך. מה גם שכלי התקשרות ציינו היום כ"יום בדין" של רפא בניטז, שאם הוא מפסיד הוא יצטרך לארוז וללכת.ליברפול תהיה בלי הקשרים ההתקפיים שלה בניון ופנאנט אבל עם הקשר ההתפקי שחוזר מפציעה ארוכה [מאוד], האוסטרלי הארי קיואל.מהצד השני, לפורטו, מחכה למפגש קשה מאוד מול בנפיקה בבית של בנפיקה [האיצטדיון שאירח את היורו לא?] אם פורטו תשכיל לנצל את המצבים הלא רבים שינתנו לה במשחק הזה מול ליברפול שצמאה לשלושה נקודות יקרות מפז, היא תעלה אבל אני לא רואה שום תסריט שפורטו לוקחת את הנקודות והיא, כמו הרבה מאוד קבוצות, משאירה את הנקודות באנפילד.
    הימור שלי, 3-1 לליברפול אחרי שפורטו תכבוש ראשונה.

    בשיקטאש-מרסיי
    אינונו זה אחד המגרשים הביתיים באירופה, ויהיה לו השפעה גדולה על המשחק הערב. אחרי המשחק האחרון באנפילד, מעניין יהיה לראות איך המשחק ההוא ישפיע על השחקנים, ולמרות ההתאוששות של הקבוצה במחזור האחרון בטורקיה, אני לא רואה כאן את בשיקטאש מנצחת, למרות שרודריגו טלו הכשרוני חוזר להרכב. מארסיי חוזרת אחרי ניצחון גדול בליון וניצחון על מץ החלשה, מכאן אולי תבוא הישועה ומארסיי תגיע למקום הראוי לה, שמרומי הטבלה. לדעתי, ג'יבריל סיסה צריך לקבל את הקרדיט ואחרי שנעשו הרבה מאמצים מצדם של מרסיי, הוא צריך היום לפתוח בהרכב הקבוצה הצרפתית.
    הימור שלי, מרסיי עוקצת את בשיקטאש כמו שהיא אוהבת, 1-0 מרסיי.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שלושה מהשחקנים האהובים עליי באירופהי נפגשים היום באנפילד !!!
    מקווה שליצ'ה יכבוש כהרגלו , עדיף מבישול של מריאנו (לא יודע אם ישחק בכלל) , מצד שני מקווה שמסצ'ראנו ימשיך לשלב הבתים...

    למישהו יש את ההרכב של פורטו להיום?
     
  7. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק בין ליון לבארסה, היה עוד משחק ליגת האלופות טיפוסי ומשעמם למדי. בארסה שיחקה מאוד מסודר במערך שלה, והניע את הכדור באיטיות כדי לחפש את הפירצה. כמה פעמיים האי עשתה זאת יפה בהתקפות מתפרצות. בסך הכל קיבלנו 4 שערים במשחק אחד, שהיה מאוד מאוד משעמם. המשחק היה סגור מאוד, בארסה שיחקה מאוד זהיר ולא נתנה לליון לעבור. אבל כרגיל ההגנה של בארסה סובלת מטעויות קשות, ומהרבה חורים בהגנה. ליון גם שיחקה בשביל לא לספוג, במחצית הראשונה היא הלכה אחורה וניסתה לנטרל את המשחק היצירתי של בארסה.

    לעומת זאת, סביליה וארסנל הציגו כדורגל מרהיב בהרבה. מהדקות שיצאו לי לראות את המשחק הזה, הקצב היה פנטסטי, ארסנל עלתה ליתרון משער של דה סילבה, ומאז סביליה התחילה רק לצאת קדימה, ואפשרה למשחק לזרום. סביליה הייתה טובה יותר והגיע לה לנצח. היא מנחילה לארסנל הספד ראשון לאחר הרבה מאוד זמן. ארסנךל עלתה בהרכב די צעיר ועלתה שאין לה מה להפסיד. לעומתה, חימנז העלה את ההרכב הכי חזק שלו.
    משהו מוזר קורה לסביליה. הוא קבוצה בעלת אופי חזק, אבל העונה משהו לא טוב קורה לה. היא מנצחת את ארסנל באלופות, מנצחת את ריאל בליגה, אבל מצד שני מפסידה למאיורקה בצורה די לא רלוונטית. בינתים בליגה מצבה לא מזהיר, אבל היא מוכיחה שהאי בכל רגע, אילולא היא תתיצב, היא תגרה תיגר חזק על הרבה קבוצות. ויש לה את האמצעים.
     
  8. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לראשונה בליגת האלופות, כל הארגנטינאים של פורטו, כולל ארנסטו פריאס ומריאנו בולאטי, נמצאים בסגל למשחק. הרכב משוער(4-3-3): הלטון; בוסינגווה, אלבס, סטפאנוב, פוסילה; לוצ'ו גונזאלס, אסונסאו, מיירלס; סקטיווי (מריאנו גונזאלס), ליצ'ה לופז וקווארסמה.
     
  9. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברצלונה הייתה גמלונית, פזיזה. ההגנה נראתה רע מאוד -גאבי מיליטו במשחק איום-. תיקו שיקף את המשחק, כמו שאמר דור - היה משחק סגור מאוד ולמרות זאת נכבשו 4 שערים. ספיגת שערים ראשונה לברצלונה העונה בצ'מפיונס ואם הם ימשיכו ביכולת הזאת יהיה להם קשה מאוד לעבור את אספניול במחזור הקרוב בספרד. ברצלונה צריכים להיזהר לא להיכנס לכדור שלג. בסה"כ לא ראיתי את כל המשחק והעדפתי להעביר בין המשחקים - המשחק של מנצ'סטר היה הרבה יותר מעניין.

    סביליה נראית טוב. מנולו חימנז פשוט עושה עבודה טובה אצל סביליה. ההתקפה נראית מחוברת מתמיד, קאנוטה אמנם קצת חלש בתקופה האחרונה אבל עם לואיס פביאנו שבכושר פנטסטי לידו בתקופה האחרונה הוא יכול להרשות לעצמו. פאולסן וקייטה פשוט יוצארים מרכז שדה קשוח שמאיים על השער וזה יתרון ענק. דניאל אלבס שהימרתי עליו כשחקן המאכזב העונה בליגה הספרדית עושה בינתיים את כל הדברים בשביל להצדיק את ההימור שלי - הוא פשוט לא דומה בשיט לאלבס של שנה שעברה.

     
  10. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שתי איטלקיות כבר הבטיחו את מקומן אתמול בשמינית הגמר, נקווה שהשתיים האחרות גם יצליחו לעשות את זה. לגבי לאציו אני קצת סקפטית, למרות שהמשחק היום מתקיים באולימפיקו והקבוצה של דליו רוסי יכולה לנצח את היוונים (במחזור האחרון לאציו במדריד?). לגבי מילאן, משחק לא קל בכלל בליסבון. בנפיקה אומנם אכזבה עד כה במפעל, אבל היום זו ההזדמנות האחרונה מבחינתה להשיג משהו ואין לי ספק שלא יהיו חיים קלים לרוסונרי. יחד עם זאת, גם אם המשחק יסתיים בתוצאת תיקו רוב הסיכויים שמילאן תבטיח את מקומה בשלב הבא. נקווה לתיקו בסקוטלנד במידה וזו אכן תהיה התוצאה בליסבון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/11/07
  11. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מצפה לנצח היום. ברמן ללא פרינגס ודיאגו היא קבוצה שונה ואנחנו צריכים לנצח. ההרכב המבולגן של שוסטר ירוץ גם היום שקשה לדעת למה לצפות. כרגע חוליית ההגנה היא הדבר היחיד שמדאיג אותי, מרסלו לא ידוע במשחק ההגנה שלו וכבר ראינו מה עשו לו במשחק הבכורה שלו בהרכב ריאל השנה נגד ברמן במחזור הראשון של הצ'מפיונס. קנאברו בספק למשחק וקשה להחליט אם זה טוב או לא - מסיבה מסויימת אני לא מתלהב מהשילוב מצלדר את פפה. אפשר להתנחם שבאגף הימני נמצא ראמוס, במידה וראמוס לא יהיה חלש כמו נגד מורסיה אז אפשר להירגע.
    משום מה המשחק היום יהיה מבחינתי עוד משחק, למרות היוקרה בליגת האלופות הרבה יותר חשוב לי שריאל ינצחו בליגה.

    האלה מדריד.
     
  12. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הציפיה שלי האמת, לא כזאת גדולה. לפי מה שראיתי אותו הרכב שעלה במשחק הליגה האחרון שלנו, יעלה גם היום מול וורדר ברמן. תמיד פחדתי ממנה, האי התקפית וקבוצה די מבהילה. אני לא מצפה לכדורגל גדול שלנו, כי התרגלתי שזה כמעט מחוץ ללקסיקון, אלא עם כן יהיה שינוי דרסטי בקבוצה שלנו. הולך להיות משחק שווה, ברמן תגיע לתקוף, מצבה לא מזהיר, היא משחקת בבית והיא תבוא לתקוף כמו שכולם מכירים אותה. אני מקווה שננצח את המשחק הזה כדי להוריד הרבה לחצים.
    האמת, הייתי קונה כאן איזה ניצחון מגעיל 1-0 לנו, כי האמת כמו שאמרתי התגגלתי לכדורגל אפור ודי משעמם שלנו. קשה לי לראות אותנו נותנים תצוגה מרהיבה. הולך להיות משחק שווה, שאני מקווה שאנחנו ריאל כמו ריאל ננצח את המשחק גם ללא כדורגל יפה.
     
  13. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    דור, אם אתה חושב שוויזה וונדר באותה הרמה או טועים באותה הכמות, אז צר לי לאכזב אותך כי ונדר הוא ליצן.
    אני לא יגיד שויזה לא עושה שטויות, אבל בכולל הוא שוער אדיר, ונדר הוא שוער של ליגה רביעית, וכפי שראינו מול אולימפיאקוס זה בעיה גדולה. אני שוב אומר כל תוצאה חוץ מניצחון של ריאל על החצי הרכב ראשון של ברמן יהיה בגדר סנסציה.
     
  14. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    בגלל ואנדר הפסדנו מול אולימפיאקוס ובלי ויזה הסיפור כמעט גמור.
    בנוסף טים בורובסקי גם הוא נפצע ואיוון קלאסניץ לא נרשם לסגל של ליגת האלופות ככה שריאל תשחק היום בערך מול קבוצת אמצע תחתית של הליגה הספרדית בליגת אלופות שבלי דייגו,פרינגס,אלמיידה,בורובסקי וויזה אין לה הרבה מה למכור.
     
  15. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצלדר עשוי לפתוח לצידו של פפה במקומו של קנאברו שנמצא בספק למשחק.
    היגוואין גם הוא עשוי לפתוח בהרכב במקומו של גאגו.

    הרכב משוער:

    --------------------קסיאס-----------------------

    מרסלו--------פפה------קנא/מצלדר---------ראמוס

    ---------------דיארה----------------------------

    -----------------------גוטי----------------------

    רוביניו------------------------------------היגוואין

    --------------ראול-------רוד--------------------