ליברפול 2020/2021- לא מגנים על התואר, תוקפים אותו שוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Rushie, ‏27/10/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    כן האמת שראיתי את כל ה8 דקות, ואני לא יצאתי בתחושה שממש מחפשים להוציא ממנו אמירות למען האמת. אולי פספסתי כי ראיתי את זה בחברת עוד אנשים ולא בשיא הריכוז אבל היה נראה לי כמו דיון פינג-פונג.

    סתם כהערה צדדית, היום ראיתי שמישהו כתב שיש יחסים טובים בין קלופ לבין הכתב הזה באופן כללי, האחרון סיפר שהם שתו ביחד בירה פעם וכו׳. יש מצב שבגלל זה הדיון היה פתוח מאוד כפי שנראה.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  2. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,926
    לייקים שהתקבלו:
    2,318
    כתבתי בדיון המחזור שאני מתוסכל כי עדיין לא ברור לי על מה השער של סאלח נפסל ואני מרגיש ששוב נשדדנו (הפנדל של רוברטסון לטעמי שריקה לגיטימית), אבל אני גם מסכים שצריך לדבר על בחירות ההרכבים של קלופ בשני המשחקים האחרונים.
    אם שיתוף של מאטיפ ומאנה מול אטלאנטה אומר שהם לא יכולים לפתוח מול ברייטון אז הם לא היו צריכים לשחק ברביעי חד וחלק. המשחק אתמול היה חשוב פי כמה.

    עם כל זה שעכשיו גם מילנר נפצע לכמה שבועות אני עדיין חושב שניקו וויליאמס לא צריך לשחק. שיתנו לו את המשחק מול אייאקס ולליגה ימצאו פיתרון יצירתי אחר. אפילו הנדרסון או ווינאלדום עד שטרנט יחזור. אני לא בא לחרוץ לו את הקריירה, אולי יש סיבה שקלופ שמר אותו בסגל ונותן בו אמון אבל נכון לשבועיים-שלושה הקרובים הוא לא צריך לראות דשא במשחקים חשובים. הוא פשוט לא שם. לא הגנתית ולא התקפית. כנ"ל מינאמינו. שני שחקנים שכרגע מחלישים אותנו על הדשא.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    ניקו ומינאמינו נראים רחוקים שנות אור מלהיות רלוונטיים, ומה שמדאיג אצל שניהם זה שבמקום גרף שיפור יש גרף ירידה דיי מובהק (במקרה הכי טוב דורכים במקום). בשלב הזה ציפיתי ממינאמינו להראות משהו, אפילו הכי קטן שיגרום לי לחשוב שיש פה אופק. אני לא רואה את זה בכלל. אפילו כשהוא תופס מיקומים טובים ולוחץ נכון, הוא כ״כ קטן וחלשלוש ורך שהוא לא מהווה איום על אף שחקן בליגה. לגבי ניקו, התחיל טוב עם המון התלהבות, אבל למעט ה3-4 משחקים הראשונים שלו הוא נראה לא קשור לרמה.

    לחלוטין מסכים שעדיף לחלטר מאשר לשחק עם אחד מהם. אם את פיליפס/ריס אנחנו מצליחים להעלים לפרקים ארוכים במשחק דרך פאביניו ואליסון, על השניים האלה אנחנו לא מצליחים לחפות בכלל. מדובר ב-2 עמדות שהן גם קריטיות ליצירת המצבים שלנו, טרנט כמובן ומינאמינו שיושב על תקן בובי, אמורים להיות קריטיים להנעת הכדור. בפועל זה שחקנים שלא מצליחים להעביר פאס נכון מתחילת העונה.

    אני כבר שבוע שעבר אמרתי שמצידי שיעלה עם 10 מחליפים מול אטאלאנטה, אני אומר את זה שוב גם עכשיו מול אייאקס. לא רוצה לראות אף אחד.

    יום ראשון נגד וולבס הייתי עולה עם:

    אליסון
    אנדי פאביניו מאטיפ וויינאלדום
    ג׳ונס הנדו
    מאנה בובי סלאח
    ג׳וטה
     
    owen11111 ו-oranfu אוהבים את זה.
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,457
    אני גם עדיין בספק גדול לגבי ה"נבדל" של סלאח. אבל אני כבר לגמרי מצפה מכל שער שלנו שנראה גבולי להיפסל. מחפשים מתחת לבלטות נבדל של מילימטרים וגם ימדדו את הקווים בהתאם.

    לגבי הפנדל, היה מגע ואני יכול להבין את השריקה. פשוט כשרואים את הצלילה המביכה של וולבק (מניח שבתקשורת לא דיברו עליה, זה לא סלאח אחרי הכל) ולוקחים בחשבון את המגע המינימאלי זה דיי מתסכל. בטח כשמהצד השני פסלו לנו גול שנראה מאוד מאוד גבולי.



    וויליאמס ומינאמינו באמת נראים פשוט מאוד מאוד רע. אני לחלוטין לא מתלהב מפיליפס אבל לזכותו ייאמר שהוא חזק באוויר אז זה כן נותן משהו והוא עוד מצליח לעזור לנו במצב שנקלענו אליו (למרות שבאמת צריך להיות לנו שחקן טוב ממנו).
    אבל נקו וויליאמס לחלוטין לא נראה שייך לרמות האלה. אולי הוא צריך להעביר איזה עונה או 2 בהשאלות בליגות נמוכות יותר כי כרגע זה רע מאוד מאוד. חלש הגנתית, חלש התקפית, לא אתלטי ובעיקר קבלת החלטות מזעזעת.
    ומינאמינו, מה אני אגיד לכם. זה מרגיש אפילו קצת לא נעים לבוא אליו בטענות כי הוא כמו ילדה קטנה שזרקו אותה לדשא. יש לו כוש טוב, הוא מתרוצץ, אולי גם עושה תנועה טובה. אבל מה זה נותן כשהוא מפסיד כל מאבק פיזי בסיסי בכזאת קלות? כל מאבק פיזי מורח אותו על הדשא. וזה לא כאילו הוא אשכרה עושה דברים טובים עם הכדור כשלא מנפנפים אותו.
    הוא אצלנו כבר כמעט שנה, כמה נמשיך לחכות שייראה כמו שחקן לגיטימי בליגה הזאת (שלא לדבר על צמרת הליגה)? יש לנו לפחות שחקן אחד בנוער שאני מעריך שיכול לתרום יותר ממנו.
     
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    פיליפס יכול לעשות אחלה קריירה בצ׳מפיונשיפ. מנטליות טובה מאוד, לא מפחד מתאקלים, משחק ראש מצוין. נראה גם אחלה בחור.

    לא ברמה שלנו כמובן אבל בהתחשב בנסיבות, אני מאוד מבסוט ממה שנתן עד כה. לצערי גם אתמול הוא היה אאוט אוף פוזישן המון, זאת בעיה.
     
    Ori8 ו-oranfu אוהבים את זה.
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,457
    מסכים. סה"כ הוא מפתיע לטובה אבל ברור שהוא לא ברמה.
     
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    כל המצב מאוד מדכא.
    אנחנו רואים הרכבים לא רחוקים מרמות של עונות חלשות שלנו, פשוט הקבוצה כל כך מאומנת שיש תוצאות טובות בכל זאת.

    האמת היא שאם הייתי יודע שקלופ נשאר עוד 20 שנה במועדון, הייתי לוקח את הדברים קצת פחות קשה, המצב איתו מרגיש כאילו אנחנו בחלון הזדמנויות לתארים שהולך להסגר לנו בפרצוף ב2024. כל בזבוז של שנה זה כאב לב.
     
    yakov_y ו-oranfu אוהבים את זה.
  8. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,414
    לייקים שהתקבלו:
    2,338
    הסיטואציה מדכאת מאוד בעיקר בהתחשב בעובדה שבהרכב מלא ועם הסגל שנבנה השנה עם טיאגו וג'וטה קשה שלא לחשוב שאנחנו פשוט משאירים לליגה אבק אולי אפילו יותר מבעונה שעברה.. במקום זה מה, אני עכשיו אסיים משחק נגד איזה ברייטון ואפול על פיליפס, פאביניו ו-ווינלאדום שלא הצליחו להחזיק את כל ההגנה והקישור לבד? מיותר לגמרי בעיני אפילו לנתח לעומק את המשחקים האלה.

    צריך לדעת לשחרר קצת ולהבין שנפלנו על חתכת בור של חרא העונה מבחינת מזל ולשבת ולבכות באמת עושה רק עוד יותר חרא. אני כבר מזמן לוקח את העונה הזו כסוג של גביע הליגה. יקרה מה שיקרה, נסיים איפה שנסיים. אין לי טענות לאף אחד. חשוב גם לזכור בעיני שזה לא אומר שום דבר על העונה הבאה (להוציא שניה את הסוגיה של המנוחה, שחקנים גמורים וכו') אליה נגיע בתקווה שוב בסגל מלא ואולי אפילו עם עוד איזה חיזוק טוב להגנה.
     
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,457
    תן לי רק ואן-דייק ואני מאוד מאוד אופטימי שלוקחים אליפות.

    אפילו אם היה לי גומז עד סוף העונה הייתי חושב שהסיכויים טובים מאוד.

    מסכים גם עם גיל וגם עם אורי.
    מבאס שאנחנו מבזבזים עונה שיש לנו את קלופ. אחרי שיעזוב אנחנו לא ניאבק על תארים.
    אבל גם מתיישר במחשבה עם מה שאורי רושם. אנחנו מקוללים, הכל הולך נגדינו. אי אפשר באמת להתעצבן כי הדברים כבר לא ממש בשליטתנו. מעלים פה הרכבים שמלאים בשחקנים שפשוט לא שייכים לרמה של הליגה הזאת ולא רק זה אלא כל הזמן הולכים ונפצעים עוד ועוד מה שמחמיר את הסיפור ואפילו על תיאום של החדשים\חלשים אי אפשר ממש לעבוד.

    אני רק מאוד מקווה שאיכשהו נסיים בטופ4 כי הכסף של האלופות קריטי לנו.
     
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    באופן אישי לא מסכים עם הדיבור על ׳קללות׳ או איזה משהו קוסמי שפוגע בנו. המשוואה פשוטה מאוד לדעתי: אנחנו משחקים בקצב מאוד, מאוד גבוה בדר״כ --> דורשים הרבה מאמץ מהשחקנים --> עומס רציני בלו״ז ובלי פגרה אמיתית --> משחקי נבחרות ו/או רוטציות לא מספיק נכונות --> פציעות.

    אני מוציא מהמשוואה הזאת את וירג׳יל שזה פשוט חיסול רשלני מאוד של פיקפורד, ואת תיאגו שזה חיסול ממוקד ומכוון של הכלב רישרילסון.

    עוד דבר שנאמר פה כבר, החלפנו את ראש הפיזותרפיה במועדון, אולי גם לזה יש קשר.

    עכשיו המבט לקלופ, הוא נפל חזק עם טרנט לדעתי ואמרתי את זה בלייב, כנ״ל עם מילנר השבוע. הוא במצב בלתי אפשרי ומתסכל מאוד ואני לא שופט אותו אבל אני חושב שהוא כרגע חוטא ב״תפסת מרובה לא תפסת״ כזה, מנסה בכל זאת להעלות הרכבים סבירים בצ׳מפיונס למרות המצב, וזה במאקרו פוגע בנו עוד יותר.

    שוב יש פה בראש ובראשונה שערורייה של כל ההתאחדויות והליגות המעורבות שפשוט קוברות שחקנים עם לו״זים לא סבירים בעליל, אבל אני מחזיק מקלופ כבנאדם מיוחד ויצירתי, ואני חושב שכרגע הוא הולך קצת ראש בקיר מתוך תסכול. לא מהמר נגדו שהוא יצליח לשנות את המצב אך כרגע ככה אני רואה את זה.
     
    owen11111, oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,457
    מסכים עם מה שאתה אומר.
    אבל התיזמון של כל החרא הזה כשאנחנו הופכים לקבוצה הכי חזקה באנגליה (ובסבירות לא רעה גם אירופה) מערער גם את הרציונאל.
     
  12. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,414
    לייקים שהתקבלו:
    2,338
    אני לא כלכך בטוח שקלופ הולך לעזוב ב-2024. הוא לא פפ. אני לא רואה אותו מגיע לברצלונה/ריאל/באיירן. זה פשוט לא הטיפוס למועדונים האלה והוא כנראה גם לא יושב ומפנטז על היעד הבא. שנת חופש כן, אבל מה אחרכך? נבחרת? לא יודע. מוקדם מדי קצת. יש לי אמונה שהוא איתנו לעוד שלוש עונות מעבר לזו הנוכחית לפחות.. כל יום שהוא פה זה ברכה. אני הולך להעריך את התקופה הזאת כרגע גם כשחרא, לא רק בדיעבד.

    אם בסוף הוא יצליח להביא עוד אליפות, אולי אפילו עוד שתיים בשלוש-ארבע השנים הקרובות, העונה הזאת תהיה לא רלוונטית. בטלה ב-60 לעומת מה שהוא עשה במועדון הזה. נצטרך לקוות שג'רארד יעשה עבודה טובה אחריו. יהיה בסדר.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  13. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    קלופ זה בנאדם של feel בהקשרים האלה, ובגלל זה אני לא חושב שאפשר לצפות מה יהיה הצעד הבא שלו ב-2024. באותה מידה שהוא יכול להישאר פה עד 2030 הוא גם יכול לעזוב ב2022/2023 כתלות במה שקורה מסביב.

    ואם כבר כתבת ג׳רארד, אז בינתיים הוא ממשיך לפרק פחות או יותר את כל התחרויות שהוא משתתף בהן העונה:
    23 משחקים, 19 נצחונות, 4 תיקו, 0 הפסדים. יחס שערים 64-9 (5 מהשערים שספגו היו בשני המשחקים מול בנפיקה). עונה מטורפת עד כה, לא פחות.
     
    LFC-Gerrard1 ו-oranfu אוהבים את זה.
  14. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,414
    לייקים שהתקבלו:
    2,338
    העונה של ג'רארד משוגעת. השאלה היא עד כמה אפשר לקחת ברצינות את מה שקורה שם בליגה, אף על פי שלקחת אליפות מסלטיק (אם יקח ולא יחליק טפו טפו טפו), זה הישג אדיר. באירופה אין עוררין שהם נותנים עונה גדולה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    סלטיק לקחו אליפות עם 0 הפסדים ו - 4 תוצאות תיקו לפני מספר שנים. מבחינת ריינג'רס כמובן חשוב להם שסלטיק לא תשבור את רצף השיא של האליפויות(השוותה את השיא שלה מהקבוצה של אריות ליסבון בשנות השישים ואת הרצף של ריינג'רס בין 1988/89 ל - 1996/97) ואחרי מה שעבר עליהם, זו תהיה אליפות מתוקה, אבל זה לא ממש קנה מידה ליכולות אימון.
    אפילו לא ליגה אירופית. לדעתי ג'רארד צריך להתקדם אחרי העונה הזו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.