ליברפול 2020/2021- לא מגנים על התואר, תוקפים אותו שוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Rushie, ‏27/10/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,438
    לייקים שהתקבלו:
    2,363
    מתי זה בדיוק קרה?

    מנצחים 0-3 את ארסנל? צרצרים.
    מפסידים? 30 עמודים מלאים קללות על ווינאלדום, פיליפס וסבתא של הנרי.

    בנוהל.

    שופטים פה שחקני כדורגל כמו מכונות. כשמספקים ת׳סחורה הכל בסדר. כמה משחקים גרועים או עונה מקוללת ומחורבנת? חצי מועדון פתאום צריך להעיף ויורדים ליגה.
    פרופורציות זה הדבר האחרון שנמצא פה, גם לא ניתוחים סבירים של המצב. אז אוקיי, אוהדים, רגשות, אבל דחילאק. מה שקורה פה זה מביך.

    ומי שלא מסכים הוא עיוור טיפש שאין לו מושג.
     
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,666
    לייקים שהתקבלו:
    18,532
    גול ראשון בלם טוב מונע.
    גול שני הוא עוזב את ויניסיוס לבד (ואז עובר לו ברגליים).

    בכלל, כל פעם שרצו סביבו הוא לא הצליח לעצור כלום. כל כדור ארוך עליו זה חצי גול.

    אין ציפיות ואני לא מאשים אותו. הוא לא צריך להיות שם, הוא אף פעם לא היה צריך להיות שם.

    היתה לו תרומה גדולה להפסד. עם בלם טוב ליד קאבאק ההתמודדות הזאת פתוחה לחלוטין.



    מעבר לזה, לא רואה מה יש לנתח מקצועית האמת. יש כאלה כמו גיל שמחכים שתיגמר העונה וחושבים שנחזור לעצמנו בקיץ כשיחזרו הבלמים.
    לדעתי זה לא יקרה, הקבוצה הזאת סיימה את הסיבוב שלה וצריכה חיזוק\ריענון משמעותי.

    מאטיפ, פיליפס, וונאלדום, אוקס, קייטה, שאקירי, אוריגי צריכים לעזוב. אין בהם שום תועלת. כשהם לא משחקים אף אחד לא מתגעגע אליהם וכשהם משחקים הם לא מוכיחים שמגיע להם לשחק (מאטיפ טיפה שונה אבל מה הטעם בשחקן שפצוע באנקר לפחות שליש עונה?).

    מפירמינו כבר אין ציפיות. יותר משנה הוא נראה גמור לגמרי. עלה היום מחליף, אמור להיות רענן, ולא הצליח לעשות שום פעולה.
    הייתי מוכר אותו אם מישהו היה נותן לי יותר מ-40 אם לומר את האמת. ספק אם שווה גם את זה, אבל למכור בפחות בטח לא ייתן לנו כלום.

    מאנה מאוד מאוד מטריד. הוא גרוע כל העונה, לא מזכיר את עצמו בכלל. ככל שהזמן עובר והוא לא מראה שום סימן שחוזר לעצמו זה עוד יותר מטריד.
    לא הייתי מוכר אותו, אבל אם הוא לא חוזר לעצמו בעונה הבאה זאת עוד בעיה גדולה מאו.


    אנחנו צריכים חיזוק רציני בקיץ אחרת אנחנו לא ניאבק על כלום (חוץ מטופ4).



    איפה פיליפס בגול הראשון? עומד רע, ואז יותר מדי איטי בשביל לסגור את המסירה. מסירה מצוינת, אבל אסור לבלם לאפשר את המצב הזה.
    בגול השלישי, יש להם שחקן אחד ברחבה, איפה פיליפס? לא סוגר אותו, פשוט מסתכל עליו.
    חלק גדול מאוד בשני שערים שלהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/4/21
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,052
    לייקים שהתקבלו:
    6,771
    פיליפס היה חלש ללא ספק, בגול הראשון מיקום לא טוב אבל לא מחריד, מדובר בכדור מדויק בטירוף של קרוס. משם והלאה כבר אין לו סיכוי עם האיטיות שלו. בגול השלישי גם לא סגר מספיק מהר. בקיצור כמו שידענו - הוא לא לרמות האלה. האם יכול להיות שזה יספיק לטופ4? יש מצב. האם נצליח לחפות עליו ולהפוך 3-1 מול ריאל בגומלין? לא סביר. ובכל זאת הוא רחוק מלהיות הסיפור של הערב...

    קודם כל - קלופ. החלטה מזעזעת לפתוח עם קייטה, גם לא בדיעבד, בוודאי שבדיעבד. אפשר להגיד שתיקן יחסית מהר אבל כבר אחרי 5 דקות אתה מסתכל על קייטה ולא מבין מה קורה עם הבנאדם. נראה באיזה התקף חרדה, לא מבין איפה הוא, לא רץ, לא מתקל, בורח מהכדור. לא ברור לי איך הוא נבחר לפני קרטיס, תיאגו (אם היה כשיר למחצית אחת עדיין הייתי פותח איתו), אוקס ומילנר. גם שאקירי משקיע יותר ממנו ויותר מסוכן ממנו התקפית. בנוסף הרגיש לי שטקטית במחצית הראשונה לריאל היה קל מדי, וגם אחרי החילוף של תיאגו הוא הגיב לאט מדי, במיוחד אחרי שספגנו את ה3.

    בהגנה אליסון עם howler בגול השלישי וגם בגול הראשון הרגשתי שיצא מהר מדי, ויניסיוס לא ידוע כאיזה פינישר כך שאולי להישאר על הקו היה עדיף. טרנט בהסרחה דיי מפוארת של הדשא במיוחד במחצית הראשונה. כאילו קרא מה כתבו עליו בשבוע האחרון והחליט להוכיח לכולם שהם צודקים בביקורות על ההגנה שלו... האופטימיות היחידה שאני יכול לשאוב מזה - אולי אחרי העונה הזאת הוא ירגיש שיש לו מה להוכיח, כי הוא נראה לי אדיש מדי בשנתיים האחרונות. עדיין מדובר בכדורגלן על כמובן. אנדי גם בינוני מאוד כבר משחק שני רצוף, קאבאק נתן הופעה מעודדת מאוד לדעתי. אם ימשיך להשתפר ב18 מיליון זה no brainer.
    בקישור קייטה כבר אמרנו, וויינאלדום מחצית ראשונה גם מזעזע ובמחצית השנייה השתפר מאוד. תיאגו לא בהופעה ענקית אבל הכניסה שלו שינתה את המשחק, פאביניו יחסית חלש לעצמו גם כן.

    בהתקפה מאנה איום ונורא, הוא מתעסק בשטויות העונה, מחפש פאולים מטופשים כל הזמן (העיקר ברחבה כשנכנסים לו ברגל הוא לא נופל), לא מרוכז, לא תכליתי... כרגע הוא הסיבה המרכזית שאני לא מוכן לקבל מכירה של סלאח בקיץ, כי לך תבנה עליו ועל בובי שיבקיעו מדי פעם. אתה חייב גם את ג'וטה וגם את סלאח בקבוצה בעונה הבאה אם אתה רוצה להתחרות ברמות הגבוהות ביותר.

    בשבת פותח עם סלאח-בובי-ג'וטה, בקישור פאביניו-תיאגו-קרטיס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/4/21
    oranfu, Clichy, Ori8 ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  4. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,942
    לייקים שהתקבלו:
    2,334
    אתה לא משחק כדורגל נגד עצמך. יש יריבה ממול וגם היא פקטור וריאל אתמול הייתה מצוינת. באה מאד מוכנה ומפוקסת. שלישיית הקישור שלה, גם עם רגל וחצי בפנסיה, היא pure class וכשהם תופסים יום טוב כל קבוצה תתקשה נגדם.

    סה"כ נגעו כאן כמעט בהכל. אני חושב שטרנט הופך להיות אישיו של ממש עבורנו. ואני אפילו לא מדבר על הטעות בשער או על המחצית הראשונה שכל מסירה שלו הלכה לחולצה לבנה, פשוט אין לו בסיס של שחקן הגנה וקבוצות הבינו את זה וחוגגות על זה. הוא לא יודע לסגור אלכסונית, הוא לא יורד לתאקלים אף פעם, הוא לא אגרסיבי, לא סוגר קרוסים, מנפנפים אותו ב1 על 1.
    כשיש מאחוריו ואן דייק וגומז וכשהנדרסון אישית יורד לחפות על כל עליה שלו למעלה זה דבר אחד, כשהם לא שם הוא החוליה החלשה.

    כל אנגליה כבר מדברת על סיפור הזימון שלו. סאות'גייט עשה מהלך פוליטי נכון מבחינתו, או שטרנט ישתפר מאוד ויכריח את סאות'גייט לזמן אותו בסוף, או שעכשיו יהיה זרקור על כל הופעה רעה שלו ובסוף אנשים ישתכנעו שלא צריך לזמן אותו.
    אני מתחיל לחשוב שעם כל הכישרון יש היגיון מקצועי לא לזמן אותו.
     
    Scouser Tommy ו-Ori8 אוהבים את זה.
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,052
    לייקים שהתקבלו:
    6,771
    מסכים לגבי שני המשפטים הראשונים, השלישייה שלהם באה אתמול לעבוד. קרוס סיים עם הקילומטראז׳ הכי גבוה על המגרש, מודריץ׳ גם היה שם בין הגבוהים... בגילאים שלהם זה מרשים בטירוף.

    לגבי טרנט,
    אני חייב לחלוק עליך על המשפט ״הוא לא יודע לסגור אלכסונית, הוא לא יורד לתאקלים אף פעם, הוא לא אגרסיבי, לא סוגר קרוסים, מנפנפים אותו ב1 על 1״. אני זוכר היטב אותי חושש מאוד מהיכולות האלה של טרנט בתחילת הדרך וב-2 הריצות שלנו לגמרי הצ׳מפיונס, מול הקיצוניים הכי איכותיים בעולם, ואני גם זוכר שחזרתי לפה והחמאתי לו על אותם המשחקים בדיוק. אני לא חושב שזה עניין של בסיס אלא של גישה. לא רוצה להשתמש במונחים כמו ׳השתן עלה לו לראש׳, אבל בתור ילד בן 21 הוא הגשים את שני החלומות הכי גדולים שלו בתור שחקן מוביל בקבוצה... יש תחושה שהוא מרגיש שהתרומה הבאמת מאוד מיוחדת שלו בהתקפה מאפשרת לו להיות שאנן בהגנה.

    לגבי הזימון לנבחרת אנגליה, זה בדיחה בעיניי גם אם אני מסכים עם כל הביקורות. תביא את ווקר (מספק בריינפארטס since 2015) וג׳יימס שיהיו לך אופציות ׳בטוחות׳ יותר, אבל לא להביא את טרנט ככלי מהספסל? שחקן עם מצבים נייחים ברמות הכי גבוהות, מסירות ברמות הכי גבוהות, לנבחרת שגם ככה החולשה המרכזית שלה היא הנעת כדור בחלק האחורי (אין פליימייקרים בקישור)? לא קונה את זה. פלוס אם סאות׳גייט מתכנן להשתמש ב-3 בלמים מדי פעם אז בכלל אין על מה לדבר, טרנט זה ביי פאר האופציה הכי מעניינת לעמדת הווינגבאק הזאת.

    מסכים עם קרא שסיכם במשפט ״If you're picking Trippier over Alexander-Arnold, that's embarrasing".

    נזכרתי בעוד נקודה - כן, אובייסלי כשיש שחקנים איכותיים יותר לידו/מאחוריו הוא נראה יותר טוב. אבל לצורך העניין מה שקרה אתמול עם קייטה באגף שלו היה באמת כואב בעיניים... תחשוב מה זה לשחקן ברמה הזאת שיש לך נאט פיליפס משמאלך וקייטה מלפניך. בלתי אפשרי לשחק כמעט.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  6. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,942
    לייקים שהתקבלו:
    2,334
    אין לו יסודות של הגנה. העונה כשאין מי שיחפה עליו זה ממש בולט שמדובר בשחקן שגדל כקשר.
    אנשים (לא אתה ספציפית כמובן) לקחו הופעה טובה אחת שלו בליגת האלופות מול סאנה ב2018 ואמרו הנה הוא גם יודע לעשות הגנה. האמת העצובה היא שההופעה הזאת הייתה היוצאת מן הכלל ומאז ראיתי אותו מתקשה גם מול שחקנים כמו דווייט מקניל. אתמול גם ויניסיוס וגם המגן השמאלי שלהם עשו שמות באגף שלו ואפילו לא עבר לו בראש לצאת אליהם עם איזה תאקל חזק. זה כאילו אין לו את זה בפרוגרם.
    אם ראית את הויכוח בין קראגר לנוויל אז גם שמעת את נוויל מנתח את הבעיות שיש במשחק ההגנה של טרנט, לצערי הוא צודק בהכל.

    מה שאתה אומר על קייטה ופיליפס זה נכון אבל זה הדדי, טרנט הוא גם נטל עליהם מהכיוון ההפוך. הוא נטל על כל קבוצה שהוא משחק בה כי הוא מחייב התאמות ספציפיות שיחפו על העליות שלו ועל הרכות ההגנתית הכללית שלו. יכול להיות שסאות'גייט חושב, כנראה בצדק, שאין לו את הבלמים המתאימים כדי להיכנס לסיפור הזה. ואם הנדרסון לא יהיה כשיר בזמן ליורו אז כנראה שגם אין לו קשר מתאים שמספיק מנוסה ומספיק חכם כדי לתת את הכיסוי בצד ימין. לא כזה מופרך.

    אני חושב שאנחנו צריכים לחפש בקיץ מגן ימיני רציני שמסוגל לשחק בהרכב ולהתחיל לקדם את הרעיון של העברת טרנט לקישור. זה אפילו קצת מתבקש כי סביר להניח, או לפחות זה מה שצריך לקרות, שאת העונה הבאה נפתח בלי ווינאלדום, קייטה וצ'מברליין. אנחנו הרי לא נביא 3 קשרים במקומם אז זו עוד דרך להעמיק שם את הרוטציה.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שהגול של סלאח סופר-חשוב ומשאיר אתכם במשחק, מרגע אחד הוא עשה את הגול הזה גם אם את המהלך בנה דיוגו ז'וטה עם הטעיית בעיטה מצוינת שחיסלה את אדר מיליטאו. קשה לי להניח שתציגו משחק התקפי כה חלש שוב, באנפילד (קלופ אגב מאוד לא אהב את הדי סטפאנו שלנו ואמר שזה מגרש אימונים - מסכים איתו) וזה הרבה תלוי האם תכבשו שער מהיר. יש לנו קלאסיקו בשבת, לזידאן אין סגל ממש לעשות רוטציות גם אם פדה ואלוורדה חזר. זה הימור גדול מדי מהצד שלו לוותר על אחד מהשלישייה באמצע.

    לגבי טרנט, עונה מסריחה שלו הייתי אומר, זה שחקן צעיר ואולי זה טבעי. אני יכול לתת כדוגמא לאופטימיות את מרסלו שבתחילת דרכו בריאל שילמנו עליו המון שכר לימוד מעונת השוסטר וכן הלאה, הוא היה ממש חור בצד שמאל. לאט לאט זה נהיה קצת יותר טוב והיו משחקים גדולים שלו בצ'מפיונס מול אריאן רובן וכן הלאה. הוא תמיד יהווה מעין נקודת תורפה הגנתית אבל יהיה אפשר לחיות עם זה. ההרמה שלו עדיין מהקטלניות בעולם וזה מחיר שכדאי לשלם בהנחה שה-4:3:3 יישמר.
    אתמול מאנה באמת היה חלש מאוד, על הנייר היו לו את כל הסיכויים לנצח את לוקאס ואסקס שוב ושוב ושוב, הוא גם זריז מנאצ'ו וכן הלאה. חוסר החשק שלו גרם לי לחשוב שאולי כן עדיף פירמינו. כמה פעמים ליברפול עלתה עם שלישייה קדמית של פירמינו-סלאח-ז'וטה? המגן השמאלי שלנו - מנדי. מהיר, פיזי, חזק, יחסית שקט במשחק שלו אבל הובלת הכדור שלו לא טובה ונכון להפעיל עליו לחץ (השלישייה דווקא ניסתה לעשות את זה). בהתקפה ראיתם לבד את הליקויים שלו.
     
  8. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,585
    לייקים שהתקבלו:
    3,779
    במצב העניינים הנוכחי אני חושב שAWB צריך להיות לפני טרנט (וגם לפני ג'יימס) אבל אני חושב שזימון של AA ליורו הכרחי מאוד מסיבה די פשוטה - יכולת המסירה שלו היא דבר שאין כרגע בסגל האנגלי (לא ברמה שהרגיל אותנו) וגם אם יהיה שחקן ספסל, יש לו הרבה יותר לתת מווקר, ג'יימס או טריפייר (לדעתי).
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,256
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    יש פה דילמה זה תלוי במשחקים.
    אין מה לעשות AWB ממש מוגבל התקפית. עבורי סאותגייט מורה לספורט כמו אולה ותלוי ביכולת אישית.
    אולה תולה המון ביכולת אישית הגנתית של AWB.
    יש גם את טריפייר שהוא סוג של פייבוריט אצל סאותגייט.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,666
    לייקים שהתקבלו:
    18,532
    אין לו שום בעיה של יסודות.
    הוא לא טוב העונה, אבל זה עניין אחר.
    כשהיינו טובים הוא היה ענק מול שחקני ההתקפה הכי טובים בעולם.
    צריך לזכור שאנחנו מאוד מאוד התקפיים, הוא נדרש להשאיר מאחוריו הרבה שטח.
    לא מתקל? אחלה. אני לא רוצה לראות את שחקני ההגנה שלי מתקלים. כששחקן הגנה נאלץ לרדת לדשא זה אומר שהוא לא קרא טוב את המהלך ועושה ניסיון מסוכן לעצור את היריב.
    הוא הציל אתמול שני שערים בטוחים עם הסגירה ההגנתית שלו.
    יש לו ליקוי אחד מאוד משמעותי במשחק ההגנה וזה שכשהכדור מגיע אליו בגובה הראש הוא לא מתמודד עם זה טוב. בכל השאר הוא טוב מאוד.
    אני חושב שבגלל שהוא מאוד התקפי, יש נטייה לזלזל ביכולת ההגנתית שלו. כל פעם שעוברים אותו זה ישר מלווה בקריאות של "הוא לא יודע להגן". אבל אני לא רואה דיבורים כאלה על מגנים אחרים.
    לא ראיתי שום בעיה הגנתית אצלו כשהוא שיתק את סאנה, גנאברי, סטרלינג, סון...

    אני לא יודע אם עלה לו לראש או משהו, אבל כמו עוד הרבה שחקנים שלנו - הוא פשוט לא מפוקס העונה.
    אני לא יודע אם זה עניין של השפעות הקורונה (שהוא חלה לפני העונה). לדעתי עד לשבועות האחרונים הוא ממש נראה מתקשה פיזית. בלי ספרינטים בכלל, בלי אינטנסיביות. בשבועות האחרונים יש בזה שיפור.

    אי הזימון שלו זה בדיחה, כי ווקר גם לא בדיוק בכושר טוב, טריפייר בקושי שיחק העונה ותכלס גם לג'יימס יש פאשלות בהגנה.
    אבל אולי זה יעשה לו טוב. הנבחרת גם ככה מעניינת לי תתחת.

    אני חושב שאתמול ראינו בלייב איך קייטה סיים את הסיפור אצלנו.
    לא ראיתי שהוא היה יותר גרוע מווינאלדום במחצית הראשונה, אבל זה לא כזה משנה. שניהם לא צריכים להיות במועדון בעונה הבאה.
    הגיע הזמן שג'ונס יהפוך לשחקן הרכב עד סוף העונה. אין סיבה שמילנר\ווינאלדום\קייטה\אוקס ישחקו לפניו.

    בנוסף לבעיות בקישור וההגנה, הכושר המתמשך של מאנה צריך מאוד להטריד. שוב, לא יודע אם זה השפעות של הקורונה, אבל הוא בכלל לא מזכיר את עצמו העונה. נראה כאילו איבד מהמהירות, מהכח. איזה נדיר זה לראות אותו מצליח דריבל בימים האלה? עצוב.
    מפירמינו כבר אין שום ציפיות, אבל כשגם מאנה כבר נראה ככה תקופה ארוכה זה עוד תמרור אזהרה אדום אם לא נביא שחקן התקפה משמעותי בקיץ.

    לא איכפת לי על המשחק אתמול, בטח ובטח כשמשחקים בלי קהל במשחק שמרגיש כמו משחק אימון עם אפס אווירה.
    מפריע לי מאוד כי אני חושש שבלי השקעה משמעותית בקיץ אנחנו נמשיך להתרחק מהטופ.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  11. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,942
    לייקים שהתקבלו:
    2,334
    החלטתי שלא משנה מה, אני לא אגיד מילה רעה על אליסון עד סוף העונה. אני חושב שהטרגדיה האישית שהוא עבר היא בלתי נתפסת. הוא איבד הורה בצורה אכזרית לפני חודש וחצי, לא יכל אפילו לנסוע ללווייה ועולם כמנהגו נוהג והוא הספיק לשחק אצלנו כבר איזה 7 או 8 משחקים מאז. זה נוראי.
    יחד עם זאת אני מאוד מקווה שלעונה הבאה נצא עם שוערים שבאמת מסוגלים לאתגר אותו במידה והכושר שלו לא ישתפר, ולא איזה דחליל כמו אדריאן ששמח מלהיות שוער שלישי.
     
    Scouser Tommy ו-Esomech אוהבים את זה.
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,666
    לייקים שהתקבלו:
    18,532
    לא חושב שזה ריאלי לצפות לשוער שיכול ממש לאתגר אותו. אנחנו מדברים על שוער שעד העונה היה קונצנזוס שהוא טופ3 בעולם.

    עונה רעה, במיוחד השבועות האחרונים וכמובן עבר טרגדיה נוראית.
    צריך לקוות שיחזור לעצמו בעונה הבאה אחרי קצת מנוחה (פיזית ומנטאלית).
    כן צריך שוער מחליף שהוא ראוי ויכול לשחק במידת הצורך ולא שוער כמו אדריאן שכל פעם שמצליח לעצור כדור זה הפתעה לטובה, יש לו משחק רגל של אני לא רוצה להגיד מה ובאופן כללי הוא שחקן מטומטם שעלה לנו ביוקר כששיחק.
     
    LFC-Gerrard1 אוהב/ת את זה.
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,289
    לייקים שהתקבלו:
    16,154
    אליסון היה חשוד מאוד גם לפני הטרגדיה.
    לא רואה קשר בין היכולת שלו לאירוע.
    זאת עונה גרועה שלו.
    בעונה הזאת מגלים שאפילו סופרסטארים עצומים כמו מאנה, ארנולד ואליסון הופכים לשחקנים חשודים אפילו לעונה הבאה ולא רק להופעות נקודתיות.
     
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,052
    לייקים שהתקבלו:
    6,771
    אני לא שם את אליסון וטרנט ברשימת החשודים לעונה הבאה. מאנה ובובי כן. ברור לי שהשניים הראשונים סובלים מאוד מהפציעות סביבם (וכמו שנאמר כן, גם לטרגדיות אישיות כאלה יש השפעה), טרנט גם צעיר מאוד, עם כ"כ הרבה כדורגל ברגליים אני מאמין בו. מאנה ובובי מפאת הגיל + העובדה שהם פשוט היו רעים מאוד רוב העונה, חשודים הרבה יותר מבחינתי.

    סלאח מעורב ב43% מהשערים שלנו העונה. מי שינסה להגיד לי ששווה למכור אותו בשביל להתחזק..

    איזה פאקינג גול של טרנטסקי. אורגזמה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,289
    לייקים שהתקבלו:
    16,154
    לא רשמתי את פירמינו כי מבחינתי הוא לא חשוד אלא שחקן שצריך למכור.

    ארנולד ייצא מזה, רואים פה ושם עדיין שהוא שחקן מצוין. הוא גם מאוד צעיר כמו שכתבת.

    מאנה הופך לנעלם, הוא חלש כל העונה. אי אפשר לדעת מה נראה ממנו עונה הבאה. הכל פתוח.

    אליסון בעונה גרועה, המון טעויות, חלק שלא נענשו בכלל. ראינו על דה חאה איך הוא הפך משוער מצוין לשוער שנוטה לעשות שגיאות פה ושם, כנראה שאליסון עבר לסטטוס כזה.

    סלאח ענק. גם אם הוא לפעמים אגואיסט מנייאק.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.