ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    השורה התחתונה זה שליברפול צריכה לקחת הימור על שוער. זה מה שהם תמיד עשו. מעטות קבוצות הצמרת שמצליחות להנחית שוער טוב שנשאר שם לאורך זמן - ואותן ספרנו על יד אחת בהודעה הקודמת. אליסון חייב להיות בראש הרשימה - אבל הוא יהיה יקר - ולדעתי עדיף לשים כסף במקומות אחרים ולבצע הימורים קצת יותר חכמים בעמדת השוער. קבוצות כבר הוכיחו שלא צריך שוער ענק כדי לקחת תארים (דידה? נבאס? דוידוביץ?). קלופ כרגיל חשב שהוא יודע טוב מכולם והלך על השוער הכי פחות מבטיח מסוללת השוערים בגרמניה.
    כמה אליסון יעלה? את מי ליברפול יכולה למכור כדי לממן 80-90 מיליון על שוער אחרי שהיא מפסידה את אמרה בחינם.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,360
    לייקים שהתקבלו:
    403
    רוי פטריסיו השוער הבכיר של נבחרת פורטוגל וספורטינג ליסבון יכול אולי להיות אופציה ריאלית,אומנם לא אחד מהשוערים הטובים בעולם אבל הוא שוער מנוסה מאוד שיכול להתאים לליברפול וכמו כל שוער אחר שיגיע גם הוא ייחשב כהימור, מדובר גם בשוער שהוא רק בן 30 ושיוכל למשוך די הרבה שנים אם כמובן יוכיח את עצמו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/18
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,496


    ענק. יאללה, מזל טוב לפאשיסטים של פראנקו על מס' 13, ממשיכים קדימה. גם ככה מה שבאמת מעניין אותנו זו אליפות.
     
  4. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,109
    לייקים שהתקבלו:
    348
    מאדוק כותב שליברפול תביא שוער חדש הקיץ והוא יחליף את מיניולה, קריוס ימשיך.

    David Maddock@MaddockMirror
    Liverpool WILL sign a keeper this summer, but worth bearing in mind it will likely be a replacement for Mignolet, which means Karius still needed by @LfC next season. From Reds perspective, he will remain part of the family, so any criticism must still allow route to redemption
     
  5. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,942
    לייקים שהתקבלו:
    2,334
    2 דברים לגבי קאריוס שנאמרים באמת עם אמפתיה:
    להיראות ככה בגמר ליגת האלופות ובמיוחד מה שקרה ב1-0 זה הבריין פארט הכי גדול שיש. גם אם גרף העלייה ביכולת שלו ימשך או שהוא יהפוך לשוט סטופר ענק פתאום, הוא עדיין ישאר אחד מהחבורה של סקרטל לוברן ואלה שפשוט לא בנויים מנטאלית למעמדים האלה שקבוצה גדולה דורשת מהם. ושאי אפשר לסמוך עליהם לטווח הארוך.

    דבר שני הוא שאני די בטוח שהסיפור שלו אצלנו גמור. לא בגלל שזה הפסד בגמר ולא בגלל המדיה והמימים שחוגגים עליו אלא בגלל התחושה מתוך הקבוצה. זה הרגיש אתמול שהשחקנים פשוט נגעלו מההופעה שלו. לא מצאתי מילה אחרת שתתאר טוב יותר. בסוף המשחק הוא נשכב על הדשא דקות ארוכות ואף אחד חוץ מכמה שחקני ריאל לא ניגש אליו. בסוף מאמן השוערים הרים אותו בכוח ואז כמה שחקנים ניגשו לתת חיבוק פה וצ'פחה שם, אבל לא מעבר. גם התגובה של קלופ אחרי המשחק הייתה הרבה פחות חמה ממה שציפיתי מבנאדם פוליטיקלי קורקט שכזה.
    קראגר ניגש בסוף המשחק לנחם אותו אישית באקט יפה אבל במהלך המשחק הוא עמד במרפסת כמה מטרים מעליי והפנים שלו אחרי השערים של קאריוס לא השאירו מקום לספק בנוגע למה שהוא חושב על השוער הזה.
    אולי זה יותר רצונות שלי מאשר ניתוח נכון של התחושות בקבוצה אבל ככה זה מרגיש ואני מאמין שהשוער שכנראה יבוא בקיץ לא הולך רק להחליף את מיניולה בספסל. ואולי זה מלכתחילה היה הרעיון כמו שגיל אמר.

    הפציעה של סאלח הייתה שח מט. בלי להיות פופוליסט צריך להודות שאנחנו קצת קבוצה של איש אחד וראינו כבר את זה כבר כמה פעמים בעבר אחרי שהחלפנו אותו באמצע משחק. מעבר לקסמים שלו בהתקפה הוא גם קצת ההגנה שלנו וקצת הקישור. כשאנחנו נלחצים לאחור שחקנים שלנו מעיפים לו כדורים אופורטוניסטים שבזכות המהירות שלו הוא מגיע אליהם ותוך שניה אנחנו עוברים מהגנה להתקפה. יש לו גם את היכולת לקבל כדור עם הגב לשער ובשתי נגיעות להעביר למאנה או פירמינו ולצאת קדימה. זה מטשטש מאוד את העובדה ששלושת הקשרים שלנו שעלו אתמול לא מסוגלים לתת פס אחד קדימה. כשבפיגור 2-1 ו3-1 הקישור שלך לא מצליח ליצור לחץ מינימאלי על היריבה ולגרום להם לרדת אחורה אין כבר מה לעשות.

    כרגיל הכי מעניין והכי חשוב זה מה שנעשה בקיץ. אני חושב שאנחנו רחוקים 6-7 שחקנים/2-3 חלונות (בלי עזיבות של שחקנים חשובים קיימים) מלהיות הקבוצה שאנחנו רוצים להיות. מי שיתחיל לעשות תיעדופים של קאריוס על לוברן או להפך יבין בסוף שזו אותה הגברת ושניהם לא צריכים להיות כאן. לגבי סדר הדחיפות של השחקנים, זה גם תלוי בזמינות של המטרות הראשיות שלנו אבל אחרי שאתמול ראיתי את הנדרסון ווינאלדום ומילנר מעבירים עוד כדור רוחב ועוד אחד ועוד אחד כשאנחנו חייבים להבקיע אני חושב ששני קשרים, אחד התקפי ואחד אחורי שישחקו לצד קייטה זה הכי קריטי כרגע. יהפוך את הקישור שלנו להרבה יותר יוצר ויפחית את התלות בסאלח.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,687
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אתם אופטימים לגבי הקיץ? אתם באמת רואים את המועדון מחזק באופן דראסטי את הקישור מבלי למכור את סלאח? שואל ברצינות, לא בשביל להתריס.

    ועוד לא התחלנו לדבר על עמדת השוער....
     
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,496
    אני חושב שזה פחות עניין של קבוצה של איש אחד (כי גם מאנה ופירמינו נהדרים אינדיבידואלית) ויותר עניין של מי שמחכה על הספסל. הנפילה ברמה מסלאח לללאנה היא כ"כ חדה ותהומית שהיה נראה שהשחקנים בעצמם הפסיקו להאמין כשהוא יצא. תאר לך אם היה עדיין קוטיניו, היית מעלה במקומו קשר ועדיין הייתה לך שלישיה התקפית מאוד חזקה.

    אבל אני מסכים עם השורה התחתונה וזה הסיפור בקישור, זה קישור שלא יודע לעשות הרבה מבחינה התקפית חוץ מלהריץ את סלאח וככה זה נראה בלעדיו. בכל זאת אני לא לוקח מהגמר הזה הרבה, אם בכלל. הבעיות שראינו הן אלה שכולנו מכירים, את השאר אפשר להסביר במשחק הזוי ופריקי לחלוטין ובקאריוס אחד שמוציא לכולם את הרוח מהמפרשים.

    @DRORIKO אם סלאח נשאר (התגובות של בייל ורונאלדו אחרי המשחק צריכות להדאיג אותנו) אני חושב שיבוא פקיר, קשר + קייטה ואולי שוער כמו באטלנד במקרה הטוב או אף שוער במקרה הרע. זהו. אולי עוד איזה שחקן צעיר או שתיים שלא יהיו רלוונטים לסגל בעונה הבאה. זו התחזית הריאלית.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  8. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    יש הרבה שוערים טובים עם פוטנציאל גדול בחוץ שנגישים לליברפול.
    רק מהליגה הספרדית למשל אפשר לדבר על קפה (אתלטיק בילבאו) ורולי (ריאל סוסיאדד).
    בהנחה שהתקציב של ליברפול מוגבל להשקיע 70 מ' על אליסון תיהיה טעות בעיניי.

    נ.ב : הזכירו פה את רוי פטריסיו. אם כבר מדברים על שוערים פורטוגלים- אנתוני לופס (ליון) הוא אופציה טובה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/18
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,687
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    גם קפה הוא חתיכת פרוספקט, ולפי מה שהבנתי גם ריאל התעניינה בו. אני לא יודע אם הוא יעלה 70 אבל זה לא יהיה רחוק מזה.
     
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,293
    לייקים שהתקבלו:
    16,156
    אני ממש לא חושב שהסיפור של קאריוס גמור בליברפול כמו הרבה אנשים פה. למעשה אני מופתע שאתם חושבים ככה.
    לדעתי עונה הבאה הסנריו הכי לייקלי זה קאריוס ו-וורד כשהבא אחריו זה קאריוס ושוער חדש.
    חושב שמיניולה יילך ויגיע שוער רק אם יהיה זמין שוער שקלופ באמת רוצה.

    התפתח פה דיון על לוברן, אני חושב שהוא נתן קמפיין אלופות מצוין. אולי כשהקבוצה קצת יותר עם ראש להגנה קל לו יותר. אני לא סומך עליו לליגה ואני ממשיך לחשוב שהוא בלם עם המון ליקויים טכניים, קל לעבור אותו באחד על אחד והמיקום שלו הרבה פעמים בלתי מספיק אבל אני גם מכיר בגבול הריאלי של שינויים מבחינת תקציב בקיץ אחד. היות ולדעתי גומז ומאטיפ חלשים אני הייתי הולך לעונה עם לוברן כבלם 3, ואן דייק בלם 1 וקלאבן כבלם 4. הייתי מביא בלם שיפתח לצידו של ואן דייק.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  11. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    אתה צודק במה שאתה אומר אבל להערכתי אם יגיע שוער לריאל זה יהיה רק דה חאה (וזה יקרה במוקדם או מאוחר- אולי בקיץ הזה, אולי בבא אחריו).

    היו שמועות על התעניינות בקפה מכמה קבוצות אבל שום דבר שם לא "הבשיל" לגמרי. אני מאמין שהוא יעלה הרבה פחות מאליסון שכרגע הוא הפרוספקט הכי גדול בעולם בעמדה הזאת.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,687
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    למחוק
     
  13. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,360
    לייקים שהתקבלו:
    403
    גם פרננדו מוסלרה השוער הראשון של נבחרת אורוגוואי מיזה כמעט עשור שעומד בשער גלאטסראיי הלא כל כך מאתגרת(בטח בהשוואה לליברפול)יכול להיות אופציה טובה. אבל להערכתי קלופ ייתן בסוף צ׳אנס לשוער אלמוני ולא מנוסה שיהיה בגדר הימור מסוכן מאוד.
     
  14. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אלוהים יודע איך יש לכם כוח להתעסק בהעברות. מילא הטרולים או המשועממים, אבל מאוהדי ליברפול לא ממש ציפיתי שיגררו לפוטבול מנג׳ר הזה פחות מ-24 שעות אחרי המשחק.

    הפסד קשה, הצורה שבה הפסדנו היא איומה. ממש כל מה שיכל להשתבש השתבש. הצלחנו לקום מהמכה הראשונה והמכה השנייה, וגם אם לא הייתה לנו מספיק איכות אני הרגשתי שאנחנו עוד נקבל הזדמנות אחת לחזור מהמכה השלישית, עד שריאל שמו את השלישי.
    לפחות 8-9 שחקנים נתנו משחק מצוין ברמה האישית, כשגם מי שלא היה טוב בסטנדרטים שלו (מילנר, ללאלנה, פירמינו) נתנו את 200%.
    עצוב שסלאח מסיים את העונה ההיסטורית שלו בצורה כזו, עצוב הדבר הזה של קאריוס, נטו מבחינה אנושית.

    אבל נראה לי שהמסע הזה והגמר הזה היו שיעור חשוב עבור הקבוצה הזו. בניגוד לגמר מול סביליה, כששם יותר מחצי קבוצה דפקה נפקדות והתפרקנו לגמרי, הפגנו הרבה הרבה יותר אופי. אין לאף אחד ספק עכשיו שגם השחקנים וגם האוהדים הם belivers.

    אני מאמין שלכל קבוצה גדולה יש איזשהו תאריך תפוגה, ואם להסתמך על החוזה של קלופ יש לנו 3-4 שנים איתו.
    הלוואי שנצליח לעשות בהן משהו מיוחד. אם יש מישהו בעולם הכדורגל שזה מגיע לו, זה קלופ.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,293
    לייקים שהתקבלו:
    16,156
    להתעסק בהעברות עכשיו זה הדבר היחיד שנותן לי קצת התלהבות.
    אתה מעדיף לנתח את הגמר הזה באמת?
     
    Sir Alex Ferguson, Rushie ו-oranfu אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.