ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    אבל בהנחה והדברים האלו של לייפציג באמת נאמרו, למה שהצעה רשמית תשנה משהו?
    הרי אם פנינו אליהם ואמרנו להם שאנחנו מעוניינים בשחקן, הם אומרים לנו: "הוא לא למכירה בשום מחיר". מה ההיגיון לשלוח להם וואטסאפ/פקס/מייל שאומר: "טוב, אז אנחנו מציעים עליו 70 מיליון פאונד" עם החתימה של המועדון בתחתית?
    אתה אומר שאולי לייפציג יגידו לעצמם: "טוב הם רציניים, בוא נמכור?" אולי, אבל זה לא נשמע מאד סביר.

    לייפציג אומנם מועדון קטן ולא מוכר בנוף הכדורגל הגרמני, אבל כסף לא חסר להם בשום צורה. ההתנהלות הכלכלית שלהם + הגיבוי של רדבול + ההצלחה המקצועית הפסיכית לחלוטין שלהם מאפשרת להם להתנהל בסביבת נטולת לחצים חיצוניים.


    באותו נושא אבל במשהו קצת אחר, ככל שהזמן עובר, אני חושב שהמודל הספרדי של Buy-Out Clause בחוזה של כל שחקן, זה משהו שהכדורגל האירופי צריך ללכת אליו. הרי מידי פעם יש גל דיבורים על כך שעולם ההעברות מקפח כדורגלנים ופוגע בחופש העיסוק שלהם וכל הבולשיט הזה. ככל שאני חושב על זה יותר, ברגע שבכל חוזה של שחקן יהיה איזשהו ביי-אאוט מוגדר, שרק השחקן יכול להפעיל, כל השיט הזה יפתר.
    אבל סתם נוח לי להגיד את זה עכשיו כי אנחנו אלה שרוצים שחקנים שהמועדון שלהם לא משחרר. בעוד שנה כשברצלונה וריאל יבואו לקוטיניו ומאנה אחרי שניקח אליפות אני אגיד שאסור למכור אותם בשום מחיר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/17
    muller ו-Coutinho10 אוהבים את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    מועדונים קטנים צריכים הגנה כלשהי. גם ככה לשחקנים היום כוח רב מול המועדונים.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  3. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,413
    לייקים שהתקבלו:
    2,338
    טוב, אני מקווה שכולם יושבים.. פול ג׳ויס האמין והנהדר עם חדשות די מסעירות.

    שכחו מכל מה שחשבתם. מסתבר שלהביא את קייטה הולך להיות מורכב. לייפציג עומדת על הרגליים האחוריות שלה והבהירה לליברפול שהשחקן לא למכירה. שזה שונה בטירוף ממה שהוא פרסם בחודש שעבר כמובן ושווה כתבה נוספת.

    אה, וקייטה עצמו יצטרך להגיש בקשת העברה ולדחוף בעצמו למעבר. ברור. אפשר להיות שקטים. אם לא עכשיו אז קיץ הבא.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,038
    החדשות פחות מעניינות אותי.
    מה שמעניין אותי זה למה המועדון הוציא את התדריך הזה עכשיו.
    מה חדש פה...?

    DOM KING: #LFC hopes of signing Naby #Keita dented again
    again?
    מה היה בין הפעם האחרונה לעכשיו?
    העיתונאות הזאת עלובה בחיי...אין לאף עיתונאי מושג מה הולך אצלנו. הכל זה התדרוכים האלה שאין לי מושג מה המניע שלהם ולשם מה נועדו.

    דוחים 40 על סיגורדסון, ווקר עובר ב55 לסיטי. באמת שה70 האלה לא נראים מוגזמים. השוק מטומטם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/17
    oranfu אוהב/ת את זה.
  5. Kloppholic Member

    הצטרף ב:
    ‏18/12/16
    הודעות:
    45
    לייקים שהתקבלו:
    10
    מין:
    זכר
    עוד כמה שנים המחירים האלו יהיו נורמלים לשחקנים בינוניים.

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
     
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,331
    לייקים שהתקבלו:
    7,466
    גיל, שום דבר לא השתנה. מרחו אותנו קצת, מכרו לנו לוקשים, עכשיו כנראה שמיצו את הסיפור הזה ורוצים לעבור הלאה אז הוציאו את התדריך הזה כדי לסגור את הבאסטה. מכינים את הקרקע למה שעומד לקרות.

    אתה קורא לזה עיתונאות עלובה, אני לא רואה אף מועדון אחר שמקבל סיקור כזה מדקה לדקה על ההעברות שלהם, זאת כמו תכנית ריאליטי, כלומר זה ברור לחלוטין שמדובר בתדרוכים מהמועדון שמעוניין לנהל את הסאגות האלה בתקשורת מאילה שהן סיבות.

    ביונייטד פתאום לינדלוף חותם, אתה שומע יום אחד שלוקאקו קרוב ואחרי יומיים זה כבר סגור, בסיטי כל העסק נסגר תוך שבוע, אפילו בארסנל לקאזט חותם צ'יק צ'אק. מה אני אגיד לך, אני בטוח שבניגוד לקייטה ו-ואן דייק, המועדונים של כל השחקנים האלה היו להוטים למכור, ממש הרימו טלפון לכל אירופה לשווק את השחקנים, למעשה אנחנו היחידים בחלון ההעברות הזה שפשוט במקרה נפלנו על מועדונים ש"לא רוצים למכור".

    אתה רואה פה דפוס? ככה נראית התנהלות של מועדון שבאמת מעוניין לעשות משהו בשוק ההעברות לעומת התנהלות של מועדון שרק רוצה לעשות רוח וליצור רושם שהוא עושה משהו. ככה נראה מועדון שפועל בשוק ההעברות לעומת מועדון ש"פועל" בשוק ההעברות.

    אין לי שום צל של ספק, אם היו רוצים באמת את ואן דייק וקייטה הם היו כאן. מי שלא מאמין בזה, שישאל את עצמו מה הוא חושב שיקרה אם אחת מהיריבות שלנו מחליטה מחר שהיא רוצה את אחד מהם, כמה זמן ייקח לההעברה הכ"כ מורכבת, קשה ויקרה הזאת לצאת לפועל? מי שענה לעצמו בשיא הכנות יצליח ממש לשמוע את האסימון שלו נופל כשהוא מבין לפתע למה המועדון הרגיל אותו.

    לא רוצים את ואן דייק וקייטה בכלל, רוצים אותם בהנחה אחרי בקשת העברה, אין לי מושג כבר, זה גם לא באמת משנה. אבל אנשים חייבים להבין שהקיום של כל הסאגות האלה זאת אסטרטגיה ברורה של המועדון, כל רגע שאתם לא יורדים מרכבת ההרים הזאת שהמועדון הנדס לנו והטוויטר ממשיך לסעור אחרי כל ידיעה כזאת, הם עשו את שלהם (המועדון והתקשורת, שחולקים אינטרס משותף בעניין).
     
    oranfu, Liverpool-Forever ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  7. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    אתה חושב שקלופ מסכים להתנהלות הזו כי גם לדעתו הסכומים הזויים או שעובדים גם עליו ואומרים לו: "נביא לך אותם" ואז מציעים סכומים נמוכים יחסית / מפילים את העסקה בדרך אחרת?
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  8. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    אני מסכים עם חלק מהדברים שאתה אומר, אבל לא צריך לעוות את המציאות כולה כדי להלחים בכוח את כל חלקי הפאזל.
    הדרך בה אתה מציג את הדברים גורמת לי להרגיש כאילו אנחנו כולנו טורמן (מהמופע של טורמן..):
    כולם, כולל כל העיתונאים מכל קשת העיתונים, כל המועדונים היריבים שלנו - כולם בעצם שותפים לתוכנית של הבעלים שלנו לא להשקיע במועדון? קצת קונספירטיבי ופרנואידי מידי בשבילי.

    בנוגע לאמירה שהיריבות שלנו יודעות לסגור את השחקנים שלהם כשהן רוצות, אז:
    מנצ'סטר יונייטד: פספסה/ירדה/לא החתימה (מחק את המיותר) את: גריזמן ומוראטה בקיץ הנוכחי. ואת: מולר, קרוס, בייל וניימאר בכל אחת מהשנתיים האחרונות. גם לינדלוף לא הייתה החתמה שנסגרה מהיום למחר.
    ארסנל: באמת? הקבוצה שיש לה 11 שחקנים שמסיימים חוזה בקיץ הקרוב, כולל השחקן הטוב בליגה, ומלבד אוזיל אף אחד לא קרוב לחידוש החוזה? היא הדוגמה שלך לאמביציה ולרצון בחלון ההעברות? מה לגבי אמבפה ומאחרז שהיו אמורים לחתום שם? גם נושא לאקזאט נגרר לא פחות מחודש למיטב זכורני.
    צ'לסי: באקיוקו היה סגור שם בערך מתי שסילבה סגר בסיטי, את הסאגה על לוקאקו כולם מכירים, וגם רודיגר שהיה סוג של החתמת בזק לא נסגר מהיום למחר.

    אפשר להמשיך גם לסיטי ולטוטהנאם, אבל הבנת את הפואנטה. זה קצת כמו בד-ביטס בפוקר: אתה תמיד תזכור את הפעם ששברו אותך בריבר עם אאוט אחד. אתה לא תזכור את ה-6 פעמים הקודמות שעשית את זה למישהו אחר. אני מרגיש שיש כאן לפחות בן אדם אחד שלומד/למד פסיכולוגיה, ויכול לעזור לי למצוא מה השם המדוייק של התופעה הזו. התחושה הזו שאתה תמיד מפסיד בהטלת מטבע/מי עומד ראשון בשער/ מי מקבל את המבחן אחרון.
    אז נכון, המועדון שלנו מיוחד (תקרא לזה ד'ה ליברפול ווי אם בא לך) בכל מה שקשור להסתבכויות מיותרות ומגוחכות. והסיפור עם ואן דייק זו אינדקציה מספיק טובה לכך. אבל מכאן ועד לכתוב תיאוריה שלמה על כך שבעצם אין לנו באמת רצון אמיתי באף אחד מהשחקנים והכל אחיזת אחת גדולה באמת, יש פער דיי גדול וקצת פרנואידי.
     
    Coutinho10, Mellow29 ו-muller אוהבים את זה.
  9. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    מסכים ולא מסכים.
    מסכים עם זה שקבוצות אחרות עושות עסקים בצורה נקייה יותר, לפחות על פי מה שמצטייר בתקשורת, ואם מחר מנ' יונייטד רוצה את ואן דייק אז הוא יוצג שם ביום שני.
    מצד שני, אני לא חושב שזה עסק כל כך ציני כמו שאתה מתאר ושאנחנו לא באמת רוצים אותם. אני חושב שכמו שאמרת, אנחנו רוצים אותם אבל באותו הזמן לא מוכנים או לא בשלים לשלם את הפרימיום הנדרש, אלא מנסים להשיג הנחה. לתת לסוכנים ולשחקנים לעשות חלק מהעבודה בשבילנו כדי לחסוך עוד 10 מ' פאונד. זה מנטליות של אברטון במועדון ששואף להיות בצמרת, אירוני כי מעבר לכביש הבעלים של אברטון אימץ את המנטליות של לשלם פרימיום אבל רק שחקנים בינוניים מוכנים לירוק לכיוונו.

    מעבר לזה אני לא יודע מה אפשר ללמוד מהתדריכים האלה. לדעתי כדי שמשהו יזוז אנחנו נצטרך דחיפה מבפנים להעברה הזו. הניחוש שלי טוב כמו הניחוש שלך, והכי קל זה לא לנחש.

    עריכה: התגובה כוונה לווקאון, אואן הקדים אותי (עם כל הפציעות הוא עדיין יותר מהיר ממני :()
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/17
    oranfu ו-owen11111 אוהבים את זה.
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,331
    לייקים שהתקבלו:
    7,466
    לא אמרתי שלמועדונים יריבים יש חלק בדבר, לא ברור איך הסקת את זה. העיתונאים? ככל הנראה לא יודעים באמת מה קורה וגם לא מעניין אותם, יכולים אולי רק לשער כמונו. רק מה? לעיתונים יש אינטרס ברור שהסאגות האלה ימשיכו, זה מייצר עניין, מוכר עיתונים ומושך קליקים. הרי אין פה איזהשהיא עבודה עיתונאית של מישהו, זה ברור לחלוטין שהמועדון מתדרך אותם והם מבחינתם רצים עם זה כי זה משרת אותם נהדר.

    אף מועדון בפרמיירליג לא מתנהל בצורה מושלמת, לא בחלון ההעברות ולא בכלל, אבל כמו שאתה בעצמך סוג של מודה גם אף אחד לא מתנהל בצורה כ"כ מגוחכת כמונו, לפחות למראית עין.

    אי אפשר להשוות את ההעברות שאנחנו מכוונים אליהן לגרייזמן, מולר, קרוס, בייל או ניימאר. שחקנים בקליבר של ואן דייק וקייטה אלה עסקאות שיונייטד סוגרת ביומיים, כי האמת המרה היא שהעסקאות האלה אפילו לא קרובות ללהיות קשות ומורכבות כמו שמנסים למכור לנו - הכל שאלה של כסף, אבל לנסות להוציא סופרסטארים מהקבוצות שלהם שהן חברות באליטה הסגורה של אירופה זו אופרה אחרת.

    אחיזת עיניים? אני לא יודע, והתשובה הזאת מכוונת גם אליך וגם למלו, וזה גם מה שאמרתי בהודעה המקורית שציטטת.

    אני כן יודע שכל הסחור סחור הזה לא קיים ברמה כזאת במקום אחר. מה אפשר להסיק מזה? הרבה דברים, אף אחד מהם לא מאיר את המועדון באור טוב. אני באמת לא יודע מה גרוע יותר, שהכל אחיזת עיניים אחת גדולה או שאנחנו באמת מנהלים את העסקים שלנו בכזאת חובבנות.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  11. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אם לא הפאלטה עם ואן דייק הוא היה פה כבר.
    לגבי קייטה ? אם קבוצה תבוא להם עם הצעה הזויה של 100 מיליון הם ימכרו כי זה כפול ממה שהם שהם ירוויחו עליו בשנה הבאה, אבל 70 מיליון (ועם כמה שהוא טוב שחקן כמו ברנרדו סילבה עלה אפילו פחות והוא הוכיח את עצמו גם בצרפת וגם באלופות.) זה כבר מוגזם בשביל קייטה וגם את זה או לפחות משהו באיזור אנחנו מוכנים לשלם.
    זה בדיחה להאשים את המועדון באי הגעה של קייטה, לייפציג לא פידר קלאב ועוד שנה שנתיים תבצע גם היא העברות של 50-60 מיליון, אין להם אינטרס לעשות כסף הם באים לתת עבודה ולבנות אימפריה, ה 20 מיליון רווח שיעשו אם ימכרו אותו העונה מזיזים להם את הביצה.
     
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,728
    שתי האמירות המודגשות הן ריקות לחלוטין מתוכן/ביסוס כלשהו... האמירות של @Walkon אולי קונספירטיביות אבל לפחות הן מגובות היסטורית. עד כה לא קיבלנו שום אינדיקציה שהיא לא ממקור שמקבל תדרוך מהמועדון שאנחנו מוכנים לשלם מעל 50 מיליון פאונד על שחקן.

    ונניח שאתה צודק לגבי לייפציג, וזאת תשובה שמכוונת גם ל @owen11111 : אם היינו שמים את הכסף על השולחן, היינו יודעים סוף סוף האם הם מוכנים באמת למכור אותו או לא. עד שלא נעשה זה, הכל בגדר דיבורים באוויר - גם מצידנו וגם מצידם. הם יכולים להגיד עד מחר "לא מוכרים", ואנחנו יכולים להגיד עד שנה הבאה "אנחנו מוכנים לשלם", אבל ברגע שיציעו סכום מסוים - גם אם הוא 60 ולא 70 - רק אז נבין מה העמדה האמיתית של לייפציג.

    תאמינו לי שגם אם נציע 60, והם יגידו לא למכירה בשום מחיר, ואז נציע את הצעת הגג שאנחנו מוכנים אליה (נניח שהדיווחים נכונים ואנחנו מוכנים לשים 70) - זה היה מציק להם ומעצבן אותם פחות מהפיאסקו התקשורתי שהמועדון הזה יוצר. כך שאין מה להפסיד... אלא אם אתה לא באמת מוכן לשלם את הכסף הזה. מה שמחזיר אותנו לטענה הנכונה למדי של ווקאון.
     
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  13. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני מנסה להבין את האובססיה שיש לך ל״הצעה רשמית״. יש לך מושג מה זה אומר בכלל ועד כמה זה שונה מ״פנינו למועדון ושמענו שהוא לא למכירה״? כי לי אין לי מושג, אז אני לא מבין למה זה בהכרח כזה צעד חשוב.
    פה, בניגוד למקרה ואן דייק - שבו הטסנו את השחקן לפגישה עם קלופ במהלך העונה - אין ללייפציג יותר מדי על מה להתלונן ואני בטוח ש״הקרקס״ התקשורתי בליברפול אקו מזיז להם את הביצה. כן יודעים שפנינו לדבר עם הקבוצה והבהרנו להם את העמדה שלנו, כמה אנחנו מוכנים לשלם וכו׳. אם הם אמרו לנו שאין על מה לדבר, אני לא יודע במה זה שונה מלסרב להצעה.
     
    Coutinho10, muller ו-owen11111 אוהבים את זה.
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,728
    אתה באמת לא רואה הבדל?
    זה אותו הבדל כמו אם הייתי שואל אותך תיאורטית אם היית מוכן שאשבור לך את הרגל תמורת 20 אלף שקל? ובין אם אשאל את אותה השאלה ואניח את ה20 אלף שקל מולך. התגובה שלך לא תהיה אותו הדבר. גם אם תסרב, זה מכריח אותך לחשוב פרקטית על הסיטואציה.

    לא יודע אם זה מזיז להם את הביצה, לא נראה לי שראגניק סתם אומר כל שבוע לתקשורת שהשחקנים שלו לא למכירה. אני בטוח שגם במסיבות עיתונאים שואלים אותו על זה כל הזמן... אותי זה היה מעצבן.

    יכול להיות שפספסתי משהו? מתי אמרנו להם כמה אנחנו מוכנים לשלם? ברור שזה אותו דבר כמו להציע. אני פשוט טוען שהקטע הזה לא היה, אלא משהו בסגנון של "אנחנו רוצים את קייטה ומוכנים לשלם לכם". הם ענו "לא למכירה". ואנחנו לא המשכנו ע"י להגיד תכלס את המחיר שאנחנו מוכנים לשלם... שוב, אלא אם יש מקור שהוא לא שופר של המועדון שטוען אחרת.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,038
    אני לא מבין את מי שחושב שאם לא הפאלטה ואן דייק היה אצלנו כבר.
    לדעתי הפאלטה בכלל לא שינתה. אנחנו צריכים לשלם 70-75 מ' פאונד. נשלם = יהיה אצלנו. לא נשלם = לא יהיה אצלנו.

    אני די משוכנע שהסיבה שלא הבאנו את שניהם היא כי אנחנו מנסים להוריד את המחיר. אולי כי סוטון ולייפציג יילחצו כשקייטה וואן דייק יתלוננו או לא יודע איך...

    מלו, אתה לא יודע אם היו דיונים או לא היו דיונים. אתה לא יודע כמה הסכמנו לשלם וכמה הם ביקשו. הכל סימני שאלה. אל תניח כלום. כשהודיעו שואן דייק בחר בנו, הנחתי שסוטון נתנה לנו לצ'לסי ולסיטי אישור לדבר עם השחקן כי הן סיכמו איתה מחיר. אין יותר מה להניח הנחות.
    אגב, היחס על העברה שלו ירד עכשיו ל1.5. מצפה לחדשות כלשהן בקרוב. זה הכי נמוך שהיה מאז לפני הפאשלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/17
    oranfu, Walkon ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.