ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    שחקן הגנה חכם יכול לתרום כמו אם לא יותר משחקן הגנה אתלטי. אמרת יפה, יש לנו את קייטה בדרך שהוא גם חכם וגם אתלט, ציינתי שאהיה מאוד רגוע אם צ'אן נשאר ושצריך לעשות הכל בשביל זה כי מבחינתי הוא שחקן קישור מוכח לפרמיירליג ומוכח כאחד מצוין בשבילנו.

    לך תדע אולי יש סרט שבכלל שניהם יבואו. מה שכן, אנדידי לא שחקן של 50 מיליון פאונד לטעמי, אבל לא אכפת לי לאכול עוד כובע כמו שכתבתי לפני. את ג'ורג'יניו יהיה הרבה יותר קשה להוציא מנאפולי כי גם לא נראה שהוא כזה מחפש לעזוב אותם כשהשבוע היה דיבור על חוזה חדש בנאפולי.
     
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אינגס עבר פציעה קשה באימון הראשון שלו תחת המנג׳ר החדש, ואז מיד אחרי שהחלים עבר פציעה זהה באותו מקום. כל מי שעוסק בספורט יודע את ההשלכות של זה ועד כמה קשה לחזור מזה, מנטלית לא פחות מפיזית. והוא חזר לשחק, בזכות ולא בחסד, בליברפול ולא באיזה קבוצת ליגה א׳. צריך להיות אטום כדי לא להבין איך הסיפור הזה הוא מעורר כבוד והשראה ולמה השחקן מקבל אהבה מהאוהדים. מעבר לזה, בכל הזדמנות שנכנס הוא נותן את כל כולו בכל שניה על הדשא, לא שונה מפירמינו במובן הזה (רק שמדובר בשחקן הרבה פחות טוב), לא מפתיע שההשקעה והעבודה הקשה שלו מוערכים.

    אפשר להתווכח על התועלת שלו מבחינה מקצועית, אבל להגיד שהמועדון אוסף מקרי סעד זה מגוחך. בסופו של דבר מי שמחליט מי נמצא במועדון זה לא השחקן עצמו אלא יורגן קלופ, והוא רוצה לנצח לא פחות מכל אחד מאיתנו. הוא בטח לא עושה ג׳סטה לאינגס כשנותן לו לשחק, הוא נותן לו לשחק כי מבחינתו הוא הרוויח את זה. לא רואה מה יש לבוא בטענות לשחקן שבבירור נותן את כל כולו בשביל להצליח במועדון הזה.
     
  3. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,921
    לייקים שהתקבלו:
    2,313
    אני רציתי מאוד לראות אותו מבקיע כמו כל האיצטדיון בערך. מספיק לראות איך בשער ה4 של סאלח כל השחקנים הולכים קודם כל אליו כדי להבין כמה כולם רצו שהוא יסיים עם שער. יש דברים שהם מעבר למקצועי.
    רק מילים טובות יש לי אליו על איך שהוא התאושש ושלשום הוא לא בא להיות סתם תייר על הדשא, עבד קשה בלי כדור והיה חד בהכל חוץ מהסיומת.
    כל הכבוד גם למועדון שדבק בשחקן כל הזמן הזה, גם עם בראד ג'ונס שאיבד ילד ללוקמיה זה היה ככה ובסוף התקופה הקשה הצדדים נפרדו, יכול להיות שזה יהיה ככה גם עם אינגס בקיץ בכלל. מצד שני צריך לזכור שקלופ הסכים לוותר על אוריגי וסטארידג' כדי להישאר עם אינגס וסולאנקה כגיבוי אז אולי הוא באמת מאמין בשחקן.
     
    owen11111, Mellow29 ו-Big Virgil אוהבים את זה.
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,143
    לייקים שהתקבלו:
    15,996
    אין לי בעיה עם הסיפור הנפלא הזה שלו, יש לי בעיה כשאומרים לי שזה בזכות.
    זה לא בזכות, זה מהפקרות הסגל שלנו.
    אם אנחנו נשלים עם זה שאינגס זה חלוץ מספר 2 אנחנו נהפוך להיות כמו הסקאוזרים וזהו.
    המועדון הזה רוצה לחזור לטופ בכלל? אם כן, זה לא פחות מבושה וחרפה שהשחקן הזה הוא הגיבוי לפירמינו.
    הסיבה שאנחנו יושבים פה ומספרים סיפורים נחמדים על חזרה מפציעות היא כי פירמינו לא נפצע העונה, אם הוא היה נפצע והיינו משחקים עם הבינוני הזה בחוד כל הסיפור הזה היה מקבל תפנית חדה מאוד. אפילו אצל הבריטים. הבעיה שהרבה מהאוהדים המקומיים לא מספיק חכמים אפילו כדי להבין את הצד השני של המטבע, ולא צריך להיות גאון גדול בשביל זה.
    רוצים אני אראה לכם מה קורה אם אני אגיב את האמת הזאת בפרצוף שלהם בזמן שהם מריירים על סיפור החיים שלו? אני אקבל לפחות 50 תגובות עם קללות ותהיות בכמה משחקים הייתי. מוכן להציג בפניכם את זה.
    אז בואו לפחות נשאיר את הפורום הזה שפוי ונודה על האמת, ניצלנו ממחדל עצום.
    למען האמת עוד לא לגמרי ניצלנו. נמשיך להחזיק אצבעות שפירמינו לא יחמיץ אף משחק.

    לא מכיר את ג'ורג'יניו, ממה שראיתי מאנדידי מדובר בשחקן חזק שמנצח מאבקים אבל לא במישהו טכני מספיק כדי לעזור בהנעת הכדור תחת לחץ. לא בהכרח בעד או נגד, די סומך על קלופ בנושא הרכש, כשנותנים לו כסף הוא בד"כ בסדר.
     
    oranfu, Walkon, סולשאאאר ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  5. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,921
    לייקים שהתקבלו:
    2,313
    אני לא קורא בפורומים האנגליים ואני גם לא רוצה את אינגס בקבוצה כחלוץ 2 או בכלל, פשוט בגלל שמאז ומעולם לא חשבתי שהתקרה שלו מספיק גבוהה גם כשהיה בשיאו בברנלי. זה שאוהדים פה או בחו"ל אוהבים את הסיפור המרגש שלו לא אומר שהם אוטומטית גם אוהבים אותו בפן המקצועי ואני די בטוח שהרוב שותפים לדעה שלי.
    אף פעם לא הבנתי למה הדעות בrawk או בקהילות האחרות באנגליה מקבלות פה כל כך הרבה במה, תרבות אהדה אחרת משלנו שנובעת מתרבות אחרת משלנו, האנגלים אופטימיים וסבלניים בעוד הרבה דברים חוץ מכדורגל אני מבטיח לכם, מי שלא מוצא את עצמו בתוך זה שיתמיד בקהילות הישראליות וזהו. גם לא צריך להתנשא על אנשים שמשלמים ונוכחים כמעט בכל משחק בית וחוץ של הקבוצה בניגוד אלינו שאוהדים מרחוק. אולי הם בטוחים שמהיציע הם רואים דברים אחרים, אולי לא, לא חייבים להסכים.
     
    Mellow29 ו-גלץ אוהבים את זה.
  6. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    התקרה של אינגס ברורה כמו של רוברטסון ?
    אינגס לא עשה שום דבר רע מהיום הראשון שלו פה, יותר מזה הוא היה סבבה לגמרי כשכולם היו תחת כולל פירמינו בתקופה האחרונה עם רוג'רס.

    אני לא טוען שהוא יהיה סופרסטאר ולא חושב שהוא יצליח להישאר כאן ולספק את הסחורה. מה שאני כן אומר זה שהוא חתיכת סיפור מרגש, קרע 2 פעמים את הצולבת ועוד לפני שהספיק לשחק אצל קלופ והוא עבד מאוד מאוד קשה בשביל לחזור. את האופי שלו אני אישית מעריץ ואחרי שראיתי כ"כ הרבה קריירות נגמרות בגלל הפציעה הזו (דריק רוז המקרה הכי טראגי בעיניי) אני מאחל לו רק טוב.

    מקצועית ? אני דווקא אוהב את מה שהוא מביא למגרש, כרגע לא נכנס לו הכדור אבל הוא מגיע להרבה מצבים טובים. אני גם לא חושב שבמועדון עוצרים מלכת ומחכים לו שיתחיל להבקיע, יש כבר דיבור על להביא חלוץ בקיץ.

    אינגס לא אשם בזה שהוא כאן, מבחינתו זאת הזדמנות חייו והוא יתן את כל כולו כדי להצליח לעשות קריירה יפה אצלנו, להיפטר ממנו זו החלטה של המועדון וכרגע הם עוד לא חושבים שצריך לעשות זאת מסיבות שאנחנו חשופים ולא חשופים אליהן.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  7. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אם ההפקרות הזו של הסגל מפריעה לך, תכוון את האש לאנשים שאחראים על הסגל, קרי מי שנותן את הכסף ומי שמחתים את השחקנים. לא אינגס בנה את הסגל, הוא שם והוא עבד מספיק קשה כדי לשכנע את המנג׳ר לתת לו צ׳אנסים, זה ה״פשע״ היחיד שלו בסיפור.

    אפשר להעריך ולאהוב ספורטאי על האופי המיוחד שלו גם בלי לחשוב שהוא הספורטאי הכי טוב בתפקידו. אבל הבעיה שהרבה אוהדים מקומיים (יעני בישראל) לא מבינים את זה ובטוחים שמותר לאהוב רק שחקנים שהם בטופ-10 בתפקידם, במקרה של ליברפול זה ארבעה וחצי שחקנים שלאוהדים מותר לאהוב וכל השאר צריכים לקבל שריקות בוז עד שיעופו מהמועדון על טיל. בעיה האוהדים האלה.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הרגשתי לרגע בתוך איזה מניפסט של מריל סטריפ.

    איזה הקצנות הולכות פה.
     
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,518
    לייקים שהתקבלו:
    18,430
    אני רשמתי משהו שלילי על אינגס כבנאדם? האשמתי אותו במשהו? באתי אליו בטענות?
    הסיפור שלו מרגש, אני באמת מאחל לו הצלחה ואין לי כלום נגדו. אם הוא היה חלוץ שלישי\רביעי בסגל גם לא היתה לי עם זה בעיה.
    אבל רבותיי, הוא במועדון בגלל הסיפור שלו (שכתוצאה ממנו גם לא יכולנו להיפטר ממנו תכלס). מקצועית הוא לא הראה כלום מהיום שהגיע (גם כששיחק עם המילואים בתקופה האחרונה הוא לא היה השחקן התקפה הכי בולט שם).
    כנ"ל עם בראד ג'ונס. הסיפור שלו היה מאוד מרגש. אני שמח שהמועדון תומך בשחקנים האלה, באמת. אבל בין זה לבין יכולת מקצועית אין קשר. כשג'ונס היה עולה לשחק הביצים של כ-ו-ל-ם היו משקשקות מכל דרדלה שהיה עושה דרכו באיטיות לעבר השער שלנו.

    גיל סה"כ אמר פה את השורה התחתונה - אם זה שחקן שעולה לשחק בקטע רציני ולא בסוג של מועדון חברתי אנחנו בדיפ שיט.

    שחקן הגנה חכם - ברמת העיקרון אני מסכים. כמה שחקני הגנה איטיים וחמים משחקים בקבוצות הגדולות היום? כמה מהם בקבוצות שמשחקות התקפי?
    זה לא הולך ביחד עם כל הכבוד. בלם איטי, חכם ככל שיהיה, אוכל זרנוק בליגה הזאת.

    זה נדרש גם בקישור. אותי לא תוכל לשכנע, אני לגמרי לגמרי בדיעה שמהירות היא קריטית ומנצחת לך משחקים. אולי גיל יוכל להיזכר בשיחות שלנו מפעם כמה הייתי בוכה על האיטיות שלנו ואיך ברגע שהתחלנו להביא שחקני התקפה מהירים ראינו עליית מדרגה.
    זה לא ששחקן לא מהיר לא יכול להיות מצוין. אני פשוט לא רואה סיבה להתפשר על שחקן לא מהיר אלא אם כן מדובר אולי באמת במשהו יוצא דופן וגם אז במידה ושחקנים אחרים סביבו יפצו על החוסר במהירות שלו.
    יתרה מכך, בסגנון שלנו זה עוד יותר נראה לי קריטי שהשחקן יהיה מהיר.

    צ'אן? הלוואי ויישאר. האופציה המועדפת עליי האמת.

    לא יודע כמה אנדידי שווה. לא כזה מעניין אותי האמת. אמנם עם ווינאלדום קלופ נפל בענק אבל חוץ מזה הרכישות שלו מוכיחות את עצמן (בטח אם לא מדובר בשחקן הגנה), במיוחד אם משלמים עליו כסף משמעותי (20 מיליון זה כבר לא כסף משמעותי בליגה הזאת).
    מהמעט שראיתי הוא דיי נגר, אבל מאוד פיזי. שיעשו מה שרואים לנכון.

    האוהדים בארץ בעיה, מסכים. לא האוהדים שחולים על בינוניות הם הבעיה, חלילה, אלא אלה ששואפים לראות את השחקנים הכי טובים במועדון.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  10. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,921
    לייקים שהתקבלו:
    2,313
    אם כבר יש פה איזשהו קטע חברתי אז זה לא אינגס אלא אוריגי וסטארידג', שקלופ מצד אחד לא חותך אותם אבל מצד שני לא נעים לו לייבש אותם על הספסל אז הוא נותן להם כדורגל בהשאלות ומשאיר אותנו עם שמיכה סופר קצרה במקרה שפירמינו נפצע. אם כבר הזכרנו את קלופ והרכש הטוב, צריך להגיד שלפעמים יש לו גם החלטות מוזרות על גבול תלישת השיער שכאלה.
    הדיון על אינגס יצר פה איכשהו חלוקה בין קבוצה אחת של אוהדי על ששואפים לראות רק וורלד קלאס וקבוצת אוהדים שחולים על בינוניות, למרות שנראה לי שהובהר פה יותר מפעם אחת שגם החולים על בינוניות לא רוצים כחלוץ 2 לא את אינגס, לא אוריגי ולא סטארידג'.
     
    Scouser Tommy ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,143
    לייקים שהתקבלו:
    15,996
    מצחיק להגדיר אותי בתור מישהו שרוצה רק וורלד קלאס כי אמרתי שאינגס לא מספיק טוב כחלוץ מספר 2.
    אם זה קונצנזוס שהוא פחות מבינוני ומביך שהוא החלוץ מספר 2 שלנו, אני חושב שאפשר לעבור לנושא הבא.
     
  12. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    בוסקטס, צ'אבי אלונסו, פירלו, 3 קשרים אחוריים הטובים בעשור האחרון, אף אחד לא היה מהיר. כדורגל משחקים מהראש קודם כל, ככה אני תופס את המשחק הזה בכל אופן.

    יותר מזה, אני מוכן להיכשל עם ג'ורג'יניו אבל לפחות שקיבלתי את הצ'אנס לראות בקבוצה הזאת קשר אחורי עם שכל וכדורגל גם אם זה לא מה שיקרה בפועל, ואחרי עשור של הנגרים הכי גדולים ביבשת בקבוצה שלי. (פאולסן, לוקאס, הנדרסון, ספירינג, אדם, טוב ניהיה לי בחילה אני אפסיק).
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,518
    לייקים שהתקבלו:
    18,430
    בליגה הזאת שכל לבד אני בספק אם יספיק.
    מה גם שליד צ'אבי ופירלו היו לרוב גרזנים שרצו בשבילם.

    שחק מהראש כמה שאתה רוצה, בלי יכולת לרוץ זאת בעיה. ראינו את זה עם ג'רארד שכשהיכולת לרוץ נעלמה הוא הפך לנטל עצום מבחינה הגנתית.

    אנחנו נהיה חייבים פיזיות משמעותית בקישור במידה וצ'אן יעזוב. ג'ורג'יניו לא פותר את זה.

    למה התקבעת על ג'ורג'יניו? אין שחקנים איכותיים שגם יש להם נתונים פיזיים ברמה גבוהה?
    פייר? אני בספק אם הוא באמת המטרה העיקרית שלנו.
     
  14. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,415
    לייקים שהתקבלו:
    3,848
    אני חושב שכבר הובן שאיכות מנצחת הכל, גם בערב שלישי גשום בסטוק. מוח לפעמים יותר חשוב ממסת שריר, תראה את בקאיוקו. מסכים שצריך מידה מינימלית של פיזיות ולא איזה ילד, אבל מעדיף ג׳ורג׳יניו מאשר איזה נגר פיזי. הספיק לי הנגרות בקישור שלנו, רוצה קצת איכות במסירות.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
    Coutinho10 ו-Footballover אוהבים את זה.
  15. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    לשים את הנדרסון ברשימת הנגרים עם לוקאס, אדם , פאולסן וספירינג... צריך דמיון מפותח בשביל זה.

    בכל מקרה, אם נשאר מישהו שזה עוד מעניין אותו, הערב כל עיתונאי החצר שלנו בהודעה מתוזמנת שלא נמכור את סאלח בשום סיטואציה, FSG לא יציבו אפילו תג מחיר. הם גם אומרים שלאור המצב הכלכלי של המועדון, עם ההתקדמות בצ׳מפיונס ומכירת קוטיניו, אין לנו שום תמריץ לעשות את זה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.