ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,561
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    למה ככה? תחשוב כמה כסף יהיה לנו כשנחליט לא להביא לו מחליף בקיץ.
     
    Sir Alex Ferguson, Scouser Tommy ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,561
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    תראו את הספסל הזה (כשאף אחד לא באמת חסר) ותגידו לי שזה ספסל של מועדון עם אמביציה.

    ביזיון.
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    אתה 2 וחסר מעל המטרה שלך. למה להוציא יותר כסף?
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,561
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    אתה לא תגיע למטרה שלך. רק חסר מושג רציני יחשוב אחרת.
     
  6. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    ברור. כל מי שחושב אחרת ממך הוא חסר מושג.
     
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    זה לא המשחק האחרון שאנחנו נראה בו ככה. אם סוואנסי יכולה לעשות את זה, כל קבוצה יכולה, זה לא באמת לא מצריך הרבה. אין לקישור הזה שום דבר למכור במשחק כזה, ולחדשות אחרות - השמיים כחולים, מים זורמים ומחר תזרח השמש.

    שכשהקבוצה שלך נראית ככה והמצלמה מתמקדת בללאנה על הספסל כאילו ממנו תבוא הישועה אתה יודע שנדפקת חזק. מסכם את המצב כרגע.
     
    Sir Alex Ferguson, yakov_y, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    יכול להיגמר פה 3-1 לנו ועדיין אני אומר מה שברור פה לכולם ולא ברור לאף אחד בטוויטר שלי.
    אתה תיבחן בהתאוששות שלך ממכירה של גאון כמו קוטיניו במשחקים בהם אין שטחים ולא במשחקים בהם יש, גם אם היריבה היא קבוצה נדירה כמו סיטי או גרועה כמו סוואנזי. מקבלים ב2 מחזורים רצופים את זה בצורה הברורה ביותר שיש.
    אבל כשעונים לי שגם צ'מברליין יצירתי אז עם מי יש לדבר?
    צריך פה פיתרון הכי יצירתי שאפשר במסגרת הסגל, זה קודם כל טרנט על הקווים ושיעלה המון, גם רוברטסון. לאלאנה במקום ההולנדי שלא שמתי לב שמשחק בכלל.
     
    yakov_y, oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    לאלאנה הוא אחלה כלי מהספסל. הבעיה היא לא הוא, אלא שהוא היחיד שיכול לתת כאן אפקט.
    הולכת להיות מחצית שנייה קשה.

    @Liverpool-Forever
    וואלה ארנולד היחיד שאולי יכול להפתיע חוץ מלאלאנה באמת, מסכים.
     
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,561
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    מצטער, אבל מי שלא היה לו ברור שככה, בדיוק ככה, ייראו רוב המשחקים שלנו אחרי מכירה של קוטיניו (ואי הבאת מחליף) הוא חסר מושג.
    אני לא יודע איך מישהו יכול לראות את הקבוצה הזאת והשחקנים האלה ולחשוב שזה ייראה אחרת.
    אין לנו בכלל קישור, בכלל. אין שם טיפ טיפה של יצירתיות.

    זה סופר צפוי.

    אנחנו נמשיך לספוג הרבה כי אין לנו שוערים במועדון אלא קונוסים רק שההתקפה תבקיע פחות. הרבה פחות.

    לאלאנה לא מייצר שערים. לקרוא לו "אחלה כלי" זה הגזמה. הוא שחקן כדורגל בניגוד לווינאלדום, אבל אי אפשר לצפות ממנו להתחיל לפתוח הגנות בדריבלים ומסירות.
     
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    אה, האס שלנו מהספסל, האיש והקשת. איזה כלי זה מהספסל. לך סמוך עליו לדחוק את הכדור לשער ריק, ממש.

    פאקינג מאטיפ ו-ואן דייק היום עם יותר דרייב מעומק המגרש ונסיון לעשות משהו בהתקפה מהקשרים שלנו, אשכרה מאטיפ עושה לי ריצות לרחבה ודאבל פאסים עם סלאח ו-ואן דייק חתך את ההגנה של סוואנסי עם מסירה חכמה יותר פעמים מכל שלישיית הקישור ביחד. נראה לי שבאיזהשהוא שלב הוא התייאש ואשכרה בילה איזה חצי שעה 20 מ' מהרחבה של סוואנסי כשווינאלדום מחפה עליו מאחורה, כאילו הייתה שם הבנה הדדית שגם בעוד 500 דקות אנחנו לא נראה משהו מעניין מהקישור הזה. עולם הפוך.

    מזכיר שאלה ה11 הכי חזקים שלנו על הנייר, אין פה משהו להאחז בו. אנחנו נראה את זה עוד הרבה העונה, ואני עומד על כך שאף אחד מהיריבות שלנו לא מאבדת נקודות במשחק כזה. אין עוד קבוצה עם היומרות שלנו שמפסידה לאחרונה בטבלה שבכלל לא מנסה לתקוף, גם אין עוד קבוצה בפרמיירליג שמסוגלת לשחק נגד סיטי כמו שאנחנו שיחקנו, רק באסה עבורינו שקבוצות כמו סוואנסי זה הלחם והחמאה ומשחקים כמו סיטי יש בודדים בעונה.

    הלאה. אולי מחזור הבא קלופ יעלה את הנצחון על סיטי מהספסל לשנות את המשחק, קלי קלות.
    ובשיא הרצינות, את הטריק הזה של לזרוק את ואן דייק קדימה בתור חלוץ מטרה סטייל סוטיריס קירגיאקוס בימים שחורים יותר היה צריך לעשות מוקדם יותר. חוץ מלהעיף כדורים לרחבה מעומק ומהאגפים לא עשינו כלום והיה ברור גם שאין דרך לשנות את זה, לפחות שתהיה שם נוכחות.

    נ.ב עכשיו אני כבר סתם חופר אבל ברצינות, שיחתימו את פביאנסקי. קנית גם שוער בינוני שהוא עדיין ב3 רמות מעל מה שיש לנו וגם את ה3-4 נקודות בעונה שהוא עולה לנו עם ההתחפשות השנתית שלו לדה חאה איך שהוא פוגש אותנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/1/18
    Scouser Tommy, yakov_y ו-oranfu אוהבים את זה.
  12. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בהחלט טיפיקל ליברפול. הדבר שמיוחד לנו ובאמת אין לשום קבוצה בליגה זה לא הפסדים לקבוצת חלשות, אלא הפאניקה המטומטמת הזו של אוהדים אחרי הפסדים כאלה, והיכולת למצוא את ההסבר הכי knee-jerk שיש. חלק מאוהדי מנ׳ יונייטד מנסים מאוד חזק עם השנאה הפבלובית שפיתחו למוריניו, אבל הם עדיין רחוקים מאיתנו.

    אתם התחלתם לראות את הקבוצה הזו ב-2017? כי אני רואה אותה באופן קבוע יותר מ-10 שנים, ובכל עונה, ללא יוצא מן הכלל, היו לנו חרבונים כאלה. עם קוטיניו ובלעדיו, עם סוארז ובלעדיו, עם ג׳רארד בשיאו וטורס והשד יודע מי עוד, היינו מסוגלים לבוא למשחק חוץ מול קבוצה חלשה ולחרבן את ה-feel good factor שיש מסביבנו עם תצוגה נרפית. זו חולשה מנטלית שיש לקבוצות טובות שהן לא באמת רוצחות, זה נושך אותנו בתחת באופן קבוע גם עם הרכב יותר יצירתי אבל זה לא משהו יחודי לליברפול, ממש לא. זה קרה לכל הקבוצות בליגה הזו חוץ ממנ׳ סיטי, זה קורה לכל קבוצה כמה פעמים בשנה כי זו ליגה לא פשוטה כ״כ, אבל רק בליברפול המסקנה המתבקשת היא שהעונה שלנו נגמרה ב-22 בינואר.

    מה המשחק הזה אומר לגבי העתיד? כלום. לא צריך להיות מדען טילים כדי להגיד שהקישור שלנו איבד הרבה מהיצירתיות עם העזיבה של קוטיניו, ושבאופן כללי לויינאלדום אין מה לחפש על הדשא במשחק כזה (מילנר היה חייב לשחק אם ללאלנה לא כשיר ל-90 דק׳). מהצד השני, ההגנה שלנו אמורה לספוג פחות שערים מטומטמים עם ההצטרפות של ואן דייק, שאמנם יש לו אשמה מסויימת בגול אבל הוא היה השחקן הכי טוב שלנו היום. אנחנו כנראה נתקשה יותר לתת שלישיות ורביעיות על בסיס קבוע, אבל כנראה שגם נצטרך להבקיע פחות כדי לנצח.

    כמו שגיל אוהב להגיד, מי שבטוח כ״כ שהעונה שלנו הלכה לפח ונסיים מקום שישי (וגם מי שמקווה לכך) מוזמן לשים על זה כסף, יש אחלה יחס. גם עכשיו אגב ליברפול פייבוריטית לפני ארסנל וטוטנהאם לסיים ברביעיה, אז נראה שתעשו כסף קל.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  13. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,106
    לייקים שהתקבלו:
    348
    ב21 משחקים האחרונים הפעמיים היחידות שלא הבקענו היו נגד סוונסי וווסט ברום עם קוטיניו בהרכב.
    אנשים פה נכנסים לפאניקה ומסכמים עונה אחרי מחצית חלשה ורצף 18 משחקים ללא הפסד, אני מאמין באוקס שיכול להמשיך לתת חצי עונה נהדרת כמו ה3 משחקים האחרונים מאז שקוטי החליט לעזוב, לאלאנה שיחזור לפחות לחצי מהכושר שלו טרם הפציעה. גם אתמול שהתחלנו לשחק במחצית השנייה מול אוטובוס היינו עם יותר חדות יכולים לסיים עם תיקו-ניצחון.
     
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    הסבר knee jerk מלו? איך בדיוק אם כבר ביום ראשון אמרתי שזה בדיוק מסוג המשחקים שנתקשה בהם בלי קוטיניו? זה מה שכמה מאתנו אומרים כבר מאז שהוא נמכר, איך אתה יכול להעמיד פנים שזה רק כתגובה להפסד הזה וכאילו מדובר פה בחכמה בדיעבד?

    אני חושב שאנחנו נראה עוד משחקים כאלה, זו דעתי ומותר לך לא להסכים. אני חושב שהחתול יצא מהשק, כל ווסט ברום עכשיו תסתכל מה עשתה סוואנסי ותעשה קופי פייסט, כל קבוצה מקצוענית עם קצת רצון יכולה לעשות את זה כל עוד היא לא מעוניינת ביותר מנקודה. אמרתי את זה גם בעונה שעברה בסוף דצמבר-תחילת ינואר שהכתובת על הקיר וזה רק ימשיך עד שקלופ ימצא פתרונות, זה גם מה שקרה. גם עכשיו קלופ יצטרך למצוא פתרונות. השלישייה הקדמית הזאת תעניש כל קבוצה שתתן לה שטחים, בלי זה הכל הרבה יותר קשה. עזוב לרגע את היצירתיות מהקישור, עם קוטיניו אתמול לפחות היה לך מישהו שמאיים מחוץ לרחבה ומבעיטות חופשיות ישירות, במשחקים כאלה זה כלי חשוב מאוד.

    קוטיניו אפילו לא האישיו המרכזי פה אלא הכלום ושום דבר שיושב על הספסל. לא מתקבל על הדעת שאנחנו ממשיכים את העונה הזאת עם ללאנה, אינגס, סולאנקי כעומק ההתקפי שלנו, זה פשוט מביך. יש לך פאקינג תהום בין האיכות שיש בהרכב לאיכות שיש בספסל, פציעה אחת בשלישייה הקדמית הזו זה לעבור מרמה של וורלד קלאס לרמה של קבוצת תחתית. וזה לא שהשלישייה הזאת הרי תשחק כל משחק עכשיו עד סוף העונה, יהיו פציעות ויהיה צורך ברוטציות אחרת הם יפלו מהרגליים כבר במרץ.

    אני לא יודע איפה נסיים אבל כלום לא יפתיע אותי. הרבה תלוי ביכולת שלנו להוציא נצחונות דחוקים במשחקים כמו אתמול, יותר ברנלי פחות סוואנסי. יש לנו את טוטנהאם בבית וזה משחק שהייתי מהמר בו עלינו.

    אבל למען האמת ובשיא הכנות, זה כבר לא כזה מעניין גם. כבר נוכחנו לדעת שטופ 4 או לא טופ 4, חלון ההעברות נראה אותו דבר, ואף אחד כבר לא מאמין לשקר הזה שלהעפיל לליגת האלופות זה מקפצה להצלחות אמיתיות. והרי זה לא שמישהו במועדון מפנטז בכלל על לקחת את המפעל הזה, או כל מפעל לצורך העניין, אז למה שאני אדיר שינה מעיני על המיקום הסופי שלנו? כשלמועדון הזה תהיה כוונה אמיתית להגיע להישגים נדבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/1/18
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  15. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    1,764
    לייקים שהתקבלו:
    301
    מין:
    זכר
    1) קבוצות לא יתחילו פתאום לשחק כמו סוונסי, כי חוץ משלוש קבוצות כולן משחקות ככה נגד ליברפול מתחילת השנה, ברוב המקרים ליברפול מצאה פתרונות בגלל הכישרון הבילתי נגמר של הרביעיה הקידמית . אז נכון שבלי קוטיניו יהיה יותר קשה אבל "סוג ההתנגדות" שליברפול תפגוש הוא לא חדש.
    2) אני עדיין חושב שללא פציעות חריגות תתמודדו עם צלסי על 2-3 כי אלכסיס עם כל הכבוד לא ישדרג את יונייטד בגלל מוריניו, השיפור יהיה מזערי רק בזכות הגדלת הרוטציה והיכולת האישית שתבוא לידי ביטוי למרות המאמן ולא בזכותו(בדומה למרסיאל).
     
מצב נושא:
הנושא נעול.