לברקוזן, גלאדבך, שאלקה, וולפסבורג ולייפציג:: מי מוכנה לאיים על באיירן ודורטמונד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    מינוי תמוה. לא אפסול אותו מראש, אבל הרקורד שלו לא נראה מבטיח.

    אגב, ממה שקראתי רוב אוהדי האנובר חושבים שהוא מאמן לא רע ושעשה שם עבודה סבירה פלוס (שפרונצ'ק שהחליף אותו הרס).

    הוא בעיקרון מינוי זמני עד לסיום העונה, כמה מאמנים שהוזכרו ככאלו שלברקוזן מעוניינת בהם הם נאגלסמן (לא ריאלי לדעתי), פאברה (כנ"ל), מרטין שמיט (לא מאוד מחזיק ממנו) וקלינסמן (נראה פחות סביר ומאוד מקווה שלא).
     
  2. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לפי בילד, בראנט יעבור לבאיירן. לא ברור אם זה יהיה בקיץ הקרוב (ואז המחיר יהיה באזור ה-30 מיליון יורו) או בקיץ 18, אז יהיה לו סעיף שחרור של 20 מיליון.

    אפרט יותר אם זה יהפוך לרשמי, כרגע אני מתבאס בשקט מהאפשרות שנאבד הרבה שחקנים משמעותיים (בעיקר אתבאס מעזיבות של קאמפל ולנו...).
     
  3. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    באיירן-ריאל הזכיר לי את זה. וגם קרבחאל היה בלברקוזן...
    http://pbs.twimg.com/media/B9kS6evIgAIyVAe.Xxx

    אם כבר אקסים, לברקוזן הפעילה את סעיף הקנייה בחזרה שהיה לה ודומיניק קוהר (23, קשר אחורי מאוגסבורג) יחזור לקבוצה תמורת שני מיליון יורו. ממה שיצא לי לראות מדובר בשחקן נחמד לקבוצת מרכז טבלה, כך שיחד עם ההדרדרות ברמה של הסגל, שצפויה לקרות בקיץ, אני מניח שהוא יהיה שחקן רוטציה-גיבוי.

    אני גם משער שאראנגיס יעזוב, באומגרטלינגר ובנדר כנראה יישארו, הלוואי שקאמפל יישאר (בעיני, זו צריכה להיות המטרה העיקרית של לברקוזן בקיץ), אבל אני בהחלט רואה תסריט שבו הוא יעזוב.
     
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    17 מיליון יורו על ג'ון אנתוני ברוקס זה הרבה יותר מדי בעיני, אבל וולפסבורג יכולה להרשות לעצמה לשלם סכום כזה על שחקן שאמור להיות בהרכב לכמה שנים (וגם אם לא יצליח, יוכל להימכר בסכום מכובד), והיא זקוקה נואשות לחיזוק במרכז ההגנה.

    אם כבר אני מגיב בדיון הזה - בלברקוזן הנושא העיקרי הוא החיפוש אחר המאמן הבא כשהשם העיקרי הוא טוכל (הלוואי!). גם ואגנר מהאדרספילד ובוס מאייאקס הוזכרו כמה פעמים כמועמדים. בינתיים, דה קוסטה עבר לפרנקפורט.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא ראיתי המון משחקים שלו, אבל אם אני מחבר את אלו שכן ראיתי, לאורך העונות, ואת חוות הדעת הכללית עליו אני גם מרגיש ש-17 מ' זה הרבה כסף על ברוקס. אבל אני אחמיר ממך, גם כשיש לך הרבה כסף ואתה חייב בלם (להרכב) זו לא סיבה טובה להחתים בלם שהוא לא כל כך טוב בעיני. אם הוא מגיע להתמודד על ההרכב או כגיבוי מילא, אבל אני אהמר שבסכום הזה הכוונה היא לשים אותו בהרכב.
     
  6. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אני חושב שהוא שחקן די טוב, ולדעתי גם שחקן הרכב די טוב לקבוצה שמתחרה על מקומות 4-7, אבל המחיר (עכשיו מדברים על 20 מיליון) הוא מוגזם.

    אני בטוח כמעט לחלוטין שהוא מיועד להיות שחקן הרכב.
     
  7. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941


    :(
    מבין מי שהוזכרו כמועמדים העיקריים עד לא מזמן, נראה שהשניים שנותרו הם ואגנר (האדרספילד) ומרטין שמידט (לשעבר מיינץ). לא מתלהב ממש משניהם, אבל נראה מה יהיה.
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא מכיר את הקריירות של שניהם, אבל ראיתי כמה משחקים של מיינץ העונה ועד כמה שאפשר להעריך מאמן על סמך משחקים תלושים מקונטקסט לא נראה לי שהוא עשה עבודה טובה. בהאדרספילד אני מכיר יותר טוב את הקונטקסט, קבוצה דלת תקציב יחסית לצמרת הליגה, אבל במעט משחקים שראיתי אם להתייחס נטו למה שקרה על הדשא גם קשה לתת קרדיט למאמן (שוב, מחוץ לקונטקסט).

    הקיצר, כתבתי כמה שורות בלי להגיד כלום חוץ מזה שמיינץ והאדרספילד לא נראו טוב במיוחד העונה, אבל לפחות במקרה של ואגנר אפשר להגיד שביחס לכלים שלו הוא השיג תוצאות מצוינות גם אם היכולת לא הייתה מרשימה.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אני חושב שעד שנפצעו לה שניים-שלושה שחקני הרכב חשובים האדרספילד שיחקה כדורגל טוב וחיובי, בטח ביחס לכלים שלה כפי שאתה אומר. בחודשים האחרונים של העונה משהו נכבה שם.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  10. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    מסכים לגבי מיינץ. היא לא נראתה טוב ברוב הפעמים שגם אני ראיתי אותה, ועם סגל די איכותי הייתי מצפה מהם לסיים במרכז הטבלה. לא ממש ברור לי למה הוא מוזכר כמועמד אפשרי לקבוצות כמו לברקוזן ואייאקס, שבעיני צריכות לשאוף ליותר. שלא יובן לא נכון - אני לא חושב שהוא גרוע כמו קורקוט, אבל יש הרבה מאוד מאמנים שאני מעדיף על פניו.


    את ואגנר אני פחות מכיר, אבל משום מה אני לא ממש מתלהב ממינוי אפשרי שלו. ההשוואות לקלופ בסגנון המשחק של הקבוצות שלו מדויקות או מבוססות בעיקר על ״שיתוף הפעולה״ שלהם בדורטמונד?
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא ראיתי מספיק את האדרספילד ואני גם לא באמת יודע מה הסגנון משחק שמזוהה עם קלופ :) מבחינת מערך הם שיחקו 4-2-3-1 רוב העונה, עם חלוץ מרכזי די מגוון ולא 9 קלאסי (הרכש שהביאו בינואר לעמדה לא הצליח).
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    שמידט הראה כיוון ודרך רציפים במשך השנתיים שלו במיינץ. נכון שהעונה הזו בחלק ממנה הדרך והכיוון לא ממש הצליחו, אבל בכל זאת היו דרך והיה כיוון. לכן לדעתי, אם יתנו לו את הקבוצה כפרוייקט ל - 4 עד 5 שנים בלי בלבולי מוח ובלי דרישות לאליפות הסטורית בעונה השניה הוא יכול לעשות דברים יפים ולבנות את לברקוזן עוד צעד קדימה. מצד שני, לא הייתי מתנגד שיחתימו שם מאמן עם שם יותר גדול ורקורד יותר מרשים שיקצר את התהליך.
    לגבי ואגנר. אני לא מכיר אותו ולא מכיר את הקבוצה שלו. אבל העיקרון לא נראה לי. הליגה האנגלית (בלי להיכנס לחוזק שלה) מאוד מיוחדת. לקבוצות הפחות גדולות שם יש סגנון משחק מאוד מיוחד שמשוחק רק על ידן. מאוד פיזי מאוד לוחם. פחות כדורגל טכני. עם הכדורגל ההוא אין לואגנר מה לחפש בקבוצות מחוץ לאנגליה וגם לא בקבוצות הגדולות באנגליה. האם הוא ידע להתאים את עצמו? שאלה.
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני באמת לא ראיתי מספיק בשביל לקבוע, אולי גולדינג או @gilad16 יוכלו לאשש או להפריך, אבל האדרספילד עם לה פארה, קאצ'ונגה ואיזי בראון בשלישייה ההתקפית מתחת לוולס, ומוי כאחד מהקשרים המרכזיים, היא לא ממש קבוצה שהורכבה לסגנון פיזי ולוחמני. כאילו היא יכולה להתמודד עם משחק כזה, אבל השחקנים האלו אמורים לתת סטייל אחר למשחק של הקבוצה ממה שלא מעט קבוצות צ'אמפיונשיפ מנסות להביא כמו שתיארת.

    לא יכול לשפוט את שמידט על הדרך של כמה שנים, ולזכותו אני גם חושב שהסגל לא משהו בניגוד לדעתו של @Die Werkself , אבל ממה שאני ראיתי העונה הקבוצה לא נראתה מאומנת במיוחד עם בעיות חוזרות ונשנות בתנועה בלי כדור כששחקנים נתקעים פעם אחר פעם בלי אופציית מסירה, ומשחק הגנה (לא רק ברמה האישית) בעייתי.
     
  14. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    ואגנר נשאר בהאדרספילד. אלא אם יצוץ שם חדש, נראה שזה הולך להיות מרטין שמידט.

    הוא די מזכיר לי את... רוגר שמידט. שנתיים מוצלחות בקבוצה האחרונה שלהם, שנה שלישית כושלת. אפילו לשניהם יש שיער ארוך (למרות שהשיער של מרטין הרבה יותר מכוער) ;)

    @Franco, לגבי הסגל של מיינץ - קצת קשה לי לדרג את איכות הסגלים, אז אל תצפה לדיוק מושלם, אבל לדעתי על הנייר הוא טוב יותר מאלו של אוגסבורג ופרייבורג, שסיימו מעליה, בערך ברמה של פרנקפורט וגם לא ממש רחוק משל קלן והרטה. יכול להיות שגם לפני העונה הייתי מדרג אותו מעל ברמן וקלן (אם כי כמה שחקנים די אכזבו לאורך העונה).
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני חושב שהעונה המוצלחת הקודמת גרמה לאנשים להעריך יתר על המידה חלק מהשחקנים במיינץ, וכל הקרדיט למאמן על כך. בגלל ההצלחה הזו העונה עקבתי קצת אחרי הקבוצה והתאכזבתי מדברים שנראים שקשורים לעבודת האימון. נראים כמובן, אני לא יכול לדעת.

    אתה יותר "כשיר" ממני להשוות סגלים בבונדסליגה, אבל לי נראה שקבוצה שהחלוץ הבכיר שלה הוא ג'ון קורדובה ואין לו באמת תחליף ראוי, שדה בלאסיס שחקן משמעותי ברוטציה שלה שמקבל הרבה מאוד דקות, שהקשר המרכזי היותר מרשים שלה (במשחקים שראיתי) נשלף מהליגה הצרפתית השנייה, עם שחקני הגנה מרכזיים כמו דונאטי וברוסינסקי (בל דווקא נראה סבבה לדעתי), היא קבוצה שלא יכולה לכוון באמת גבוה. אני גם לא אהבתי את השוער ששיחק רוב העונה, אבל אני ממש לא מכיר אותו אז אולי זו סתם עונה/משחקים פחות טובים.

    יכול להיות שאני מעריך יותר מדי את הבונדסליגה, באמת העונה הרמה במשחקים שראיתי לא הייתה גבוהה לרוב, אבל התחושה שלי היא שזה סגל שאמור להיות בחצי התחתון. כל זה לא בא להוריד מהדברים שלא אהבתי בקבוצה העונה והרגישו לי כאילו יש סיכוי לא רע שקשורים בעבודה של המאמן.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.