לברקוזן, גלאדבך, שאלקה, וולפסבורג ולייפציג:: מי מוכנה לאיים על באיירן ודורטמונד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    יש הבדלים עצומים בין הקבוצות ההן לבין וולפסבורג. אין בכלל מה להשוות. ראשית, כל הקבוצות האלה היו קבוצות פאר מוכחות עם שחקנים מוכחים כשהמאמנים האלה באו. וולפסבורג, עם כל הכבוד לאליפות שלה לפני מי כבר זוכר כמה זמן. היא ממש לא.
    סאקי קרה לפני 30 שנה. הכדורגל אז (מבחינה התנהלותית של כסף, התנהלות קניות, ליגת האלופות וכדו׳) היה שונה מאוד ואין כמעט דמיון למה שקורה היום. מספיק שנראה מי היו שלוש הזוכות לפני מילאן של סאקי בליגת האלופות. זה לא יכול לקרות היום. חוץ מזה הוא בא אחרי הצלחות דיי גדולות (יחסית) בפארמה.
    ואנגר לא שונה בהרבה בשני עניינים אלה. אמנם הוא הגיע לפני 20 שנה רק. אבל גם אז היה הרבה שוני לעומת היום. הוא גם בא אחרי הצלחות והוכחות יחסיות במונאקו (וכן אני יודע שבדרך הוא עבר ביפן אבל בכל זאת הוא היה הרבה יותר מוכח מהקינג או ואגנר). מעבר לזה ועם כל הכבוד הוא בסה״כ עושה עבודה נחמדה בארסנל אבל לא באמת הקפיץ את המועדון להיות מועדון על. לא בדקתי אבל אני חושב שאפילו באנגליה ארסנל הייתה מתמודדת רצינית על התואר יותר פעמים לפני בואו מאשר מאז בואו.
    גווארדיולה הגיע למועדון שבאמת לא צריך להרחיב עליו את הדיבור עם שחקנים מהשורה הראשונה בכל עמדה כמעט. מועדון ששנתיים קודם זכה בליגת האלופות. מועדון שהיו בו שחקנים מצויינים ומתורגלים (ויש הטוענים שעם השחקנים שהיו לו גם אני הייתי מגיע להישגים כאלה. אני לא ביניהם). בכל מקרה אין מה בכלל להשוות לוולפסבורג. וזה אכן גם היה הימור שהצליח. אחד מ ... .

    שוב. אין לי בעיה עם מינוי של הקינג או ואגנר. לקבוצה שאין לה שאיפות. אבל זה לא הולך ביחד עם השקעה של בערך פי 3 בשחקנים ממה שהמועדון השקיע לפני כן.
     
  2. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    שוברט פוטר מגלאדבך. יש קונצנזוס בכלי התקשורת בגרמניה שהקינג מחליף אותו.
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    פשוט הזוי.
     
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    - גלאדבך צפויה להחתים בקרוב את טימותי קולוג'ייצ'אק (סליחה אם ההגיה לא נכונה) מסביליה. הבלם/מגן שמאלי הצרפתי צפוי לעלות בין 8 ל-10 מיליון יורו.

    - לייפציג כרגיל מקושרת לכמה צעירים, מי שנראה בעל סיכויים טובים להצטרף בקרוב הוא הבלם הצרפתי בן ה-18 דאיו אופאמקנו שמשחק ב...זלצבורג.

    - אם לא יהיו הפתעות, רובי קרוז יעזוב בקרוב את לברקוזן, ככל הנראה לסין.

    - אני לא חושב שזה הוזכר פה, אז למרות שזה ממש לא חדש- ריצ'דלי באזור ההולנדי עבר לוולפסבורג. כנראה יהיה מחליפו של גוסטבו שעשוי לעזוב.
     
  5. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    ממה שיצא לי לראות, קולוג'יג'אק שחקן בינוני וממש לא מה שגלדבאך צריכה לצאת מהעונה הרעה שלה. אני שמח שבסביליה הבינו שהוא לא מתאים לרמה הזאת, ובו בזמן מופתע מזה שגלבדאך החליטו לרכוש אותו.

    באזור לעומת זאת הוא החתמה מעניינת מאוד ומבטיחה של וולפסבורג. ילד שלא מזמן חגג 20 וכבר יש לו 6 הופעות בנבחרת הבוגרת של הולנד. סכום ההעברה המשוער הוא 12 מיליון יורו.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  6. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941


    וולפסבורג עם החתמה מפתיעה, יונוס מאלי שמצטרף ממיינץ תמורת 12.5 מיליון יורו (היה לו סעיף שחרור בקיץ של 10). גם אנטפ מרן אמור לעבור אליה בקרוב.
     
  7. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941

    דיווחים בבלגיה על סיכום בין לברקוזן ללאון ביילי, הקיצוני הג'מייקני של גנק. עדיין אין סיכום בין הקבוצות, אבל לברקוזן אישרה את העניין בו.
    אני יודע שהוא מהיר מאוד ועם רגל שמאל מצוינת, ושעבר דרך מעניינת מג'מייקה - לבלגיה, חזרה לג'מייקה, אוסטריה, סלובקיה ובלגיה שוב.

    לגבי משמעות של הגעה שלו בינואר - הוא יהיה יקר, באיזור ה-20 מיליון יורו (אולי יעקוף את פולאנד בתור הרכש היקר בהיסטוריה של לברקוזן, אם לתואר הזה שנשבר כל הזמן עכשיו יש עוד משמעות). זה סכום גדול והוא משחק בעמדה שכרגע לברקוזן יחסית חזקה בה, עם בראנט, בלראבי שחזר מפציעה, פולאנד שבקרוב יחזור מפציעה, צ'אלנולו שלפעמים משחק באגף, מחמדי שלא מספיק טוב להרכב אבל הוא שחקן רוטציה נחמד והאברץ הצעיר (מאוד) והמוכשר (מאוד).

    אז מה זה בעצם אומר? יש כמה אפשרויות בעיני:

    - הכנה לעזיבה אפשרית של בלראבי, צ'אלנולו או בראנט בקיץ. זו תהיה מכירה שלברקוזן מעדיפה להימנע ממנה, אבל אולי זו ביילי יגיע כמו דראגוביץ' כדי להסתגל לקבוצה עוד לפני שהשחקן אותו הוא יחליף יעזוב.
    - עזיבה של מחמדי בינואר. הוא כאמור נחמד ואפשר למכור אותו בסכום סביר (10 מ' יורו?). זה המצב האופטימלי מבחינתי כי כך הקבוצה רק מתחזקת בלי לאבד שחקן משמעותי.
    - עזיבה של צ'יצ'אריטו או פרישה של קיסלינג בקיץ, פולאנד ישחק בחוד וביילי באגף.
    - בלי עזיבות בינתיים. בלברקוזן זיהו הזדמנות לרכש במחיר לא מופרך של שחקן צעיר ומוכשר שהשווי שלו יכול לעלות עוד הרבה ויכול לתרום כבר עכשיו, גם אם לא בהכרח יהיה שחקן הרכב.

    בחדשות אחרות, רובי קרוז עזב סופית לסין.

    חדשות מקבוצות אחרות:
    - ברונו הנריקה עזב את וולפסבורג וחזר לברזיל (סנטוס). זכור הודות להופעה הנהדרת שלו מהמשחק הראשון מול ריאל, שאחריה הוא נעלם ושיחק מעט.
    - אבדול רחמן באבה נפצע וייעדר כמה חודשים.
     
    AS R ו-golding אוהבים את זה.
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דניאל קליג'ורי עוזב את וולפסבורג שאלקה.
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לאון ביילי, איזו החתמה נהדרת של לברקוזן! רק שיחברו כבר את הסגל הזה לתוצאות מתאימות...
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לא יקרה עם המאמן הזה.
     
  11. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    @Franco אני מציף אותך בשאלות לאחרונה, אבל תוכל להרחיב על ביילי? סגנון משחק, יתרונות, חסרונות וכו'?

    בחדשות אחרות, מבאסות מאוד: צ'אלנולו הושעה לארבעה חודשים ע"י CAS, מה שאומר שהוא גמר את העונה.
    הסיבה, בקצרה - היא חוזה שהוא חתם בגיל 17 עם טרבזונספור, כשהוא שיחק בקרלסרוהה, אבל בסופו של דבר לא עבר אליה. סיכום נחמד פה (אם כי בחלק לגבי המעבר מהמבורג, כדאי לקרוא יותר כי הסיפור מוצג שם בצורה בסיסית מאוד וכזו שאני לא בטוח עד כמה היא מדויקת).

    ללברקוזן אין קשר להשעיה, אבל היא (לצד צ'אלנולו כמובן) הסובלת העיקרית. בצד החיובי - ביילי הגיע כבר עכשיו, למרות שהסיבה שהוא הגיע כבר עכשיו שווה הודעה נפרדת. רמז: כמו עם צ'אלנולו ואביו הבעייתי, גם כאן מדובר באביו (החורג) של ביילי.
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מדובר בקיצוני עם נתונים פיזיים מושלמים, מהירות גבוהה, שינויי כיוון נהדרים וכוח שיקשה על היריבים לזרוק אותו. כשזה מלווה בשליטה טובה מאוד בכדור, שנשאר צמוד לרגל גם במהירות שיא ופיזוזים ימינה ושמאלה, אתה יכול לדמיין שהיכולת הבולטת שלו עם הכדור היא הדריבל שהוא ברמה מאוד גבוהה. במשחקים שאני ראיתי אותו הוא לא כבש, אבל אני רואה שהוא יודע לעשות את זה על סמך הנתונים שאומרים 7 גולים באירופה העונה (לצד רק 2 בליגה) וזה חשוב כי על סמך המשחקים שאני ראיתי זה היה קצת מדאיג. הוא מתחיל בנקודה מצוינת וגם עכשיו הוא שחקן שאתם תהנו ממנו לדעתי, אבל בשביל הקפיצת מדרגה הבאה השיפור חייב להיות בקבלת ההחלטות, בעיקר ההחלטה להיפרד מהכדור ברגע המתאים לטובת מסירה, בעיקר "סתמית" אם זו ההחלטה הנכונה, או איום על השער.

    אני גם יכול להגיד לך בוודאות, לא מהתקשורת, שהיו מועדונים בכירים נוספים, יותר מלברקוזן גם, שהיו ממש בשלב האחרון של ההחלטה האם להחתים אותו או לא ובסוף הוא נחת אצלכם.
     
    owen11111, Die Werkself ו-golding אוהבים את זה.
  13. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    זה היה צפוי: רוגר שמיט פוטר. מחר בצהריים תתקיים מסיבת עיתונאים שבה כנראה יודיעו על המאמן (הזמני?) החדש. הרבה מאוהדי לברקוזן רוצים את ראניירי, השמועות הולכות יותר על הכיוון של מאמן גרמני בינוני כמו ארמין פה, מישהו מתוך המועדון ואפילו שבמהלך סטייל ג׳ורדי קרויף, פלר יאמן את הקבוצה עד למציאת מאמן קבוע.

    בסך הכל, היו שנתיים נחמדות עם שמיט, ועוד קצת יותר מחצי עונה רעה. המון עליות ומורדות בתקופתו, הרבה שחקנים קודמו ו/או פרצו תחתיו, הקבוצה הציגה לרוב יכולת סבירה פלוס בליגת האלופות ולא הובסה כמו מה שקרה בדרך כלל בעשור הנוכחי. מצד שני, עם סגל כזה הקבוצה היתה צריכה להיות העונה במקום אחר לגמרי, והפיטורים שלו מוצדקים לחלוטין בעיני.

    לא אזכור אותו את התקופה שלו כמאמן לברקוזן כמוצלחת למדי, והעונה הוא נכשל, אבל היו לא מעט נקודות טובות ודברים שאפשר לנקוף לזכותו.
     
    VAR, owen11111, Franco ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בינתיים מי שמונה במקום שמידט הוא טייפון קורקוט שאימן (באי הצלחה) בהאנובר. אני מאוד מקווה שהוא לא בטעות יצליח שם העונה כדי שלאף אחד לא יתחשק להמשיך איתו מעבר. לא הוא מה שהמועדון הזה צריך. לא הוא ולא שכמותו.
     
  15. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    נדב, שכחת שהוא גם נכשל בקייזרסלאוטרן. הוא טען בפיטורים שלו שהוא לא קיבל מספיק כסף לרכש והקבוצה חלשה ומועמדת לירידה.
    נורברט מאייר הגיע אחריו ואברה קדברה פתאום הקבוצה לא רעה ואין לה חלק במאבקי התחתית.
    דווקא עשה עלי בהתחלה רושם של מאמן טוב, אבל הוא די נתקע מאז.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.