"לא יודע למה זה קרה, היה לי בלק אאוט"

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Ofek7, ‏19/10/07.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    לא יודע פשוט זאת הפועל ירושלים אז מתמוגגים על הרגעים שהקבוצה חוטפת בראש. הקטע עם פניני זה עוד סיבה לצלוב משהו שקשור למועדון הכל כך מטונף הזה הזה למה לא.
     
  2. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    מסכים איתך במאה אחוז.
    אחרי הדרבי התל אביבי האחרון של העונה שעברה בכדורגל, לאחר שהפועל הביסה את מכבי 3-0 בתצוגה מרשימה, אוהדי מכבי החליטו לנסות לדחוק את הבושה הצידה ועודדו את קובי מוסא.
    מה שמוסא עשה זה בסדר? נכון שגם האוהד אז עשה מקרה חמור, אבל מה שמוסא עשה היה מתחת לכל ביקורת.
    מוסא עשה את זה בכדי לזכות בעידוד מהקהל, ככה כנראה עשו גם פניני וגם שאראס.
    אין כנראה צדיקים כאן.
    למרות זאת, פניני עשה את זה במהלך משחק ולא בטוח שהוא היה עושה את העבירה אם הוא היה חושב פעמיים, בהבדל גדול למוסא. עם זאת הוא אח"כ הלך לריב עם שארפ, ככה שאני לא יודע.
     
  3. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אזכיר לך שאצל שאראס זו לא דרך חיים, ומי שלא מכיר את פניני צריך להבין שהוא נוטה לעבירות מכוערות אבל לרוב הן נחשבות כספורטיביות, הוא שחקן מעצבן ומציק שגורם לשחקן לאבד אשתונות ומוציא שחקנים מהמשחק, על כן אני מאוד מעריך אותו כי לרוב הוא לא מסכן קריירות אבל באווירלתת כזאת צ'אפחה על הגב ומי שלא מבין את משמעות הספרינט שהוא ודפק מהחצי רק כדי לעשות את זה שיבוש לו.

    ליובין ושאראס מקרה שונה אליהו לא עשה כלום לפניני בעוד בין האחרים היה פייט מן הדקה הראשונה, ובכלל אני חושב שהפייט כלל גם את מוסינזון ובאסטון , וחוץ מזה היו שם הרחקות, מה שבמקרה הזא לא!