לארסון ושבדיה חוגגים, רק תיקו אפס לאיטלקים

הנושא בפורום 'פורום יורו 2004' פורסם ע"י Nesta, ‏13/6/04.

  1. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מתווכח על היכולות שלו, אבל בלי קבלות בליגות שבהן קבוצה לא מנצחת 25 משחקים רצופים אני לא מכניס אף אחד לפנתאון. בקרב החלוצים הקשישים, אני תמיד אעדיף את שירר.
     
  2. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלו הלו שירר לא קשיש! הוא צעיר בנפשו! :aaaprot:
    ואני באופן אישי רוצה לראות את שניהם אחד ליד השני... אבל זה כבר לא המקום... לארסון הוא חלוץ מצויין בוריס, אני לא מבין מה יש לך נגדו. הנגיחה הזו נראית קלה אבל היא ממש לא. צריך להתמקם נכון, לדת מתי לזנק, איך שהכדור יפגוש את הראש, וכמובן עוד לפני זה המיקום שלו היה קריטי. לארסון הוא חלוץ נהדר.
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לארסון חלוץ ענק!!!! קודם כל לא משנה מה תגיד לכבוש בליגה הסקוטית כל כך הרבה שערים ולעשות את זה כל עונה זה הישג מדהים,חוץ מזה שהוא עושה את זה גם בגביע אופא/ליגת אלופות מול ההגנות הכי חזקות וטובות בעולם.

    הגולים שהוא כבש אתמול היו גולים שמעט מאוד חלוצים מכניסים אותם וההבדל בינו לבין שחקנים אחרים הוא שאם תיתן ללארסון עוד 10 פעמים את הנגיחה הזאת הוא ישים 8 פעמים גול וחלוץ אחר[בטח מהליגה המצויינת שלנו] ישים בקושי פעם אחת וגם זה אם יעזרו לו.
     
  4. שגיא Guest

    שבדיה הראתה אתמול את היכולת הבלתי מוגבלת שלה בהתקפה. שחקנים כמו לרסון וזלטן, שחקנים מצויינים שיעשו בעיות להגנות הרבה יותר טובות מההגנה הבולגרית. שבדיה פשוט נתנה משחק מצויין, ראיתי את המחצית השניה, ושבדיה נתנה משחק שוטף, וכמובן כבשה 5 שערים, כמות נאה והנצחון הגדול בפתיחה יכול להוות דחיפה מוראלית משמעותית להמשך. בולגיה היו איומים. בין הנבחרות החלשות ללא ספק, ואתמול זה קיבל הוכחה. מי שאמר שהיא נבחרת צעירה ותוססת ראה מה היא שווה באמת. ההגנה הבולגרית הייתה דומה יותר לגבינה בולגרית - לא נראית טוב, ושבורה לחתיכות. שבדיה ניצלה זאת עד תום.

    ואיטליה, אוי איטליה. משחק חלש מול דנמרק, ההרכב ההתקפי לא בדיוק הועיל ואיטליה לא כבשה. אחרי התצוגה של שבדיה, אני כבר לא אופתע אם שבדיה תשיג לפחות תיקו מול איטליה, מה שיתן לה את המקום הראשון.
     
  5. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    תקראו לי פסימי או לא יודע מה אבל מאיטליה נשאר רק השם, נקודות האור הבודדות שהיו לי הם בופון, נסטה, קנאברו וזמברוטה הם היו היחידים שניסו לעשות משהו, הם נלחמו בעוד שחבורת "ההתקפה" לא עשתה כלום..את ויירי אני לא יכול להאשים שכן הוא חלוץ בודד ומה הוא יכול לעשות שאין לו קישור והיחיד שמנסה להזין אותו בכדורים זה זמברוטה?.

    טוטי היה מאוד רע, הייתה עליו שמירה לוחצת וקשה אבל לפחות הייתי מצפה לאיזשהוא ניסיון לעשות משהו אבל הוא פשוט נכנע ללחץ הרב שנעשה עליו פלוס העבירה המכוערת שהיו צריכים לתת לו אדום עליה. פשוט מגעיל.

    אני מאתמול מחזיק בתחושה קשה, חודשיים אני מחכה ליורו הזה רק בשביל שהכל יתנפץ לי במשחק אחד, אין ספק שהחום היה פקטור ביכולת שהציגו השחקנים אתמול אבל הם כבר שיחקו בתנאים האלו לא פעם ולא פעמיים מה שלא יכול להוות תירוץ.

    ראינו אתמול שגאטוסו נכנס נכון שהוא לא הראה את היכולת הטובה ביותר שלו אבל ראינו שינוי לטובה בקישור האיטלקי ואני כל כך מקווה שביום שישי נוכל לראות אותו פותח לצד פירלו ואם אפשר גם את פיורה ושהשחקנים יתחילו לזוז אחרת אפשר להתחיל לארוז.
    http://www.sports.it/it/slideshow/images/20040614/92977ita6.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/6/04
  6. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי דעתי אסור לאיטלקים להאשים את החום, שדווקא שיחק לטובתם. דווקא השחקנים שמשחקים באיזור רומא/דרומית, רגילים למזג אוויר ים תיכוני חם. לעומתם השוודים רגילים לשלג כל השנה ומזג אוויר קר מאוד, ככה שהם לא רגילים לחום שפוגע בהם.
     
  7. The North Stand Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/02
    הודעות:
    787
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל אל תשכח שחלק גדול מהדנים (ולא השוודים) בנבחרת משחקים באיטליה ורגילים למזג אוויר ים תיכוני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/6/04
  8. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי ההרכב שטראפטוני שם פשוט לא היה משהו,קרמונסי לא צריך לפתוח וככה גם פרוטה.
    רינו ופיורה חייבים לפתוח ועדיף גם שקאסאנו יפתח במקום דל פיירו.