לאציו 08/09:: בלארדיני הוחתם ועכשיו בונים סגל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏11/1/09.

  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    בראיון שנערך לאחרונה לעיתון Il Tempo, לוטיטו דיבר על התוכניות לבנייה של איצטדיון חדש ללאציו. אלו הם עיקרי הדברים:

    מקומות עבודה: "בניית מבצר חדש ללאציו לא חשוב רק למועדון, אלא גם לאזרחי העיר. בצורה ישירה ועקיפה, הפרויקט יצור כ-3,000 מקומות עבודה חדשים. מלבד מספר גדול של עובדים שיעבדו על הבנייה עצמה, כשהאיצטדיון יושלם הוא יכלול מרכז מסחרי, אולמות קולנוע ובתי-מלון שיצרו מקומות עבודה קבועים לתושבי האזור."
    מיקום: "התכנון הוא לבנות את המתחם על גדות נהר הטיבר. מכבי האש, פקחי הסביבה והרשויות שללו בעיתיות בנוגע למיקום. גם במקרי הגאות הקיצוניים ביותר, הטיבר מגיע למקסימום של שני מטר מתחת למפלס הבנייה הצפוי, ובכל מקרה האיצטדיון עצמו לא יהיה ממש על גדות הנהר ולכן אין שום סכנה להצפות."
    דרכי הגעה: "הנהר יכול לשמש כעורק תחבורה, אפשר להגיע למתחם על סירות הישר מקסטל ג'ובילאו. בנוסף לכך יש מסילות בקרבת האיזור ויש גם גישה קרובה לכביש המהיר."
    פתרון כלכלי: "איצטדיונים חדשים מהווים את היוזמה היחידה שיכולה להציל את הקאלצ'ו. המצב כאן שונה מזה שבאנגליה. לקחנו ולמדנו מהם את העיקרון של חלוקת זכויות שידור, אבל לא קלטנו שזכויות השידור שם מהוות רק 25% מההכנסות של המועדונים. כל שאר ההכנסות מגיעות מהאיצטדיונים וממרצ'נדייז. פה המצב הפוך - אם יבוא יום ורשת סקיי תחליט לצמצם את ההשקעה שלה, הקאלצ'ו ייכנס לכאוס."
    מועד השלמה משוער: "אם לרשויות יש את הרצון, נוכל לקבל את האישורים ולהסדיר את הפן הבירוקרטי תוך חצי שנה. הבנייה עצמה צפויה לארוך שנתיים וחצי, מה שאומר ששנת 2012 היא השנה שבה האיצטדיון צפוי להיות מוכן. ביקרתי באיצטדיונים רבים בעולם ואני יכול להגיד שאני מרוצה מהתוכניות שלנו. יצא לי לדבר עם מספר גרמנים שביקרו ברומא, ואפילו הם, שהמדינה שלהם מחזיקה במתקנים האיכותיים בעולם, התרשמו מהפרויקט. אנו חייבים לבנות מבנה עתידני ככל האפשר שיחזיק מעמד 100 שנים לפחות, גם אם זה אומר שהעלות תהיה גבוהה."
    תכולת האיצטדיון: "יש לנו כ-26 אלף מנויים ולכל משחק בית שלנו מגיעים בסביבות ה-35 אלף צופים. אנחנו מאמינים שעם מתקן חדיש ומשופר, נחווה גידול של 50% במספר האוהדים שיגיעו למשחקים. בחישוב פשוט מגיעים לכמות של בין 50 ל-55 אלף וזוהי הולכת להיות תכולת האיצטדיון."
    עלויות: "מדובר בסכומים גבוהים מאוד. פחות או יותר 500 מיליון יורו, אבל התושבים לא יצטרכו להוציא יורו מהכיס הפרטי שלהם. הם פשוט צריכים לבוא ולהנות מהמתקנים שיוקמו במתחם. לאחר ההשלמה, הפרויקט יכניס כ-100 מיליון יורו בשנה, כשלאחר כיסוי הוצאות הבנייה, הכסף ילך הישר לקופות המועדון."
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/1/09
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    יותם כבר ציין זאת בדיון הארגנטינאי ולמרות שזה לא מאושר על ידי כל כלי התקשורת* נעלה את זה גם פה (למקרה שאוהד לאציו ישוב לפורום) :

    מרקוס אנג'לרי , מגן ימני מאסטודיאנטס הארגנטינאית , יגיע ללאציו בסוף העונה אחרי שהקבוצות כבר סיכמו על סכום העברה באיזור ה-3 מיליון יורו. החוזה הוא ל-4 שנים והשחקן ישתכר 600 אלף יורו בעונה הראשונה.

    http://img132.imageshack.us/img132/4397/estudiantesvsgimnasiasl4.Xxx

    *הארגנטינאים מצוטטים כלי תקשורת איטלקי שנקרא Ansa
     
  3. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    :aa1: לוטיטו ואנשי הצוות בלאציו מרוצים מאוד מהשוער פרננדו מוסלרה ומתכוונים להציע לשוער בן ה22 שתפס לאחרונה את המקום בהרכב חוזה עד ל2014.

    :aa1: בקרוב דליו רוסי יחתום על חוזה חדש לפי לוטיטו.
     
  4. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,356
    לייקים שהתקבלו:
    96
    מה שאני לא מבין זה איך קבוצה כמונו עם עבר מפואר וקהל אוהדים ענק, לא מצליחה לגייס משקיע נורמלי שיעמיד תקציב מכובד לקבוצת צמרת בליגה האיטלקית?
    בעוד קבוצה שהייתה באמת בינונית מינוס אז כמו צ'לסי נקנית בידי אחד כמו אברמוביץ', שלא לדבר על מנצ'סטר סיטי.... רבאק, איך זה קורה?
    המסקנה העיקרית שלי מזה היא שהסריה A פשוט לא מעניינת משקיעים מיליונרים.

    נצבט לי הלב כל פעם שאני חושב על זה. עם האופי שיש לקבוצה שלנו, מה שחסר זה רק 3-4 שחקנים ברמה עולמית כדי להסתער על כל התארים האפשריים. עם אחד כמו אברמוביץ' היינו חוזרים לטופ בגדול.

    ואגב, בניגוד לפארמה שהתרסקה מקצועית בעקבות המשבר הכלכלי, ללאציו יש גרעין אוהדים חזק שלא ייתן לה ליפול לעולם. דוגמא: אחרי עוד משחק נפל בבית העונה, באותה תקופה איומה שלנו, הגיעו אוהדי לאציו למתקן האימונים ועשו מזה בלגאן. לשחקנים רעדו הביצים עד כדי כך, שהם כמעט ברחו מהמגרש. אם לא רוסי, שאוהדי לאציו מזה מעריכים אותו, זה היה יכול להיגמר ברע. הוא הרגיע ת'קהל והבטיח להם שהקבוצה תשתפר במשחקים הבאים וכך קרה. וזה לא רק התוצאות, מי שרואה את לאציו במשחקים האחרונים, בטוח שם לב למלחמה האדירה של השחקנים. אין יותר אדישות וחוסר מוטיבציה, וזה הסוד להצלחה.
     
  5. Antonio Member

    הצטרף ב:
    ‏18/6/08
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תן לי לחדש לך משהו, ללאציו אין כזה עבר ענק. אם לא סרג'יו קארניוטי העבר שלכם היה אפילו פחות ענק. ברוב שנותכם דישדשתם בסרייה B והייתה קבוצה די קטנה.
     
  6. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    ברוב שנותיה לאציו דישדשה בסרייה B? באמת? באיזה יקום?
    היו 77 עונות סרייה A. אינטר היחידה שהשתתפה בכולן. לאציו השתתפה ב-66. רק אינטר, יובה, מילאן, פיורנטינה, רומא וטורינו מחזיקות במאזן טוב יותר בליגה הבכירה.
    11 עונות מתוך 77 זה לא רוב. זה אפילו לא מתקרב לרבע.

    ללאציו יש שתי אליפויות ו-6 סגנויות. זה מאזן טוב מזה של מועדוני פאר כמו נאפולי, פיורנטינה וסמפדוריה. אם לאציו קבוצה קטנה, לא רוצה לחשוב אפילו איפה זה מעמיד את כל הליגה האיטלקית.
     
  7. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    GRANDE LAZIO.,
    הסיבה שלא משקיעים באיטליה ומעדיפים להשקיע באנגליה, היא בגלל שיש שם תשתית מוכנה של הכל בעצם. הפרמיירליג מיוחצנת בצורה מעולה, יש לה משווקים וקהל יעד בכל העולם, הליגה מצולמת טוב מאוד והרווחים בהתאם. גם האיצטדיונים במצב מעולה ואין מה לשפץ, מה שחוסך להם כסף.
     
  8. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    רגע, והאולימפיקו הוא לא איצטדיון נהדר(השני בטיבו באיטליה)? לא מסכים אם הטענה הזאת, הסיבה היחידה היא שהליגה האנגלית=הליגה שמביאה הכי הרבה כסף, גם בספרד אין הרבה משקיעים ובגרמניה דווקא עד כמה שידוע לי יש כמה.
     
  9. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    למה הליגה האנגלית מביאה כסף? בגלל שהכל שם משווק ונראה טוב יותר.
    האיצטדיונים שם גם נוחים יותר לקהל עצמו, והם גם נראים טוב יותר לקהל שיושב בבית על הספה. אני חולה על האולימפיקו, אבל האולד-טראפורד למשל (מכיל כמות דומה של אוהדים) נראה טוב יותר בשידור. כמעט כל האיצטדיונים באיטליה דורשים או שיפוץ או הריסה ובנייה מחדש כדי להתאים לסטנדרטים של הצפייה הנוחה, וזה משהו שעולה כסף. אתה יכול לקנות קבוצה באנגליה שמכניסה לך כסף ואתה יכול לקנות קבוצה באיטליה שתצטרך להוציא עליה עשרות (אם לא מאות) מיליונים לפני שבכלל תוכל לחשוב על הכנסה של כסף. מעניין מה עדיף...
     
  10. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,356
    לייקים שהתקבלו:
    96
    כן אבל משקיעים רוצים קודם כל הישגים, תארים, לפני שחושבים על להרוויח כסף או איך לחסוך לא?
    אז לא עדיף להשקיע בקבוצה כמו לאציו במקום בסיטי? המטרות הללו יהיו הרבה יותר קרובות להשגה באשר במועדון האנגלי.

    עם כל הבעיות הכלכליות שלנו, סגל מוכשר אבל לא מספיק איכותי, אנו קרובים מספר מועט של נק' ממקום בליגת האלופות, אז אני רוצה להאמין שעם גב כלכלי אמיתי היינו מסוגלים להיאבק על הסקודטו. זה מאכזב.

    וחוץ מזה שהאולימפיקו הוא אחד האיצטדיונים המפוארים בעולם, אפשר להשוות אותו לסטמפורד ברידג' למשל? בטח מבחינת כמות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/3/09
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אני יכול להבין שאתה מדבר כך על קבוצות אחרות(טורינו, אודינזה, סמפדוריה...) אבל על לאציו זה לא ככה. משקיעים לא רק ב4 הגדולות באנגליה(והאולימפיקו יותר יפה לטעמי מהברידג' ומאנפילד) אלה בכל הקבוצות שם. לקבוצות כמו בולטון, מנצ'סטר סיטי, ווסטאהם, אברטון ועוד בסגנון. למען האמת אני לא יודע אם בלאציו יש חובות רציניים, אבל אם כן אני בטוח שזאתי הסיבה שאין משקיע.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/3/09
  12. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    ההשוואות שאתם מנסים לעשות פה בין האצטדיונים האיטלקים לאנגלים לא עושים חסד עם האיטלקים. סטמפורד ברידג' מול האולימפיקו? נו באמת..

    צריך להכיר בעובדה שרוב האצטדיונים באיטליה מיושנים, לא מתאימים ברובם המכריע לזמן בו אנחנו חיים ולא פחות חשוב מצטלמים בצורה זוועתית ולא ידידותית לצופים הנייטרלים.

    ולגבי ההשקעה, זה לא משתלם כל כך כמו שאתה חושב. ראשית המס באיטליה גבוה בהרבה מאנגליה, הבירוקרטיה קשה ומסורבלת ואלו גורמים שמאוד מכבידים ולא אטרקטיבים בעליל.
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    כן, האולימפיקו לדעתי באמת הרבה יותר יפה מסטמפורד ברידג, שלא נדבר על תחולה גדולה בהרבה=הרבה יותר כסף. לא הייתי בסטמפורד ברידג' בניגוד לאולימפיקו, אבל גם ממה שרואים בטלוויזיה האולימפיקו נראה הרבה יותר טוב. אני מדבר על איצטדיון אחד, רוב האיצטדיונים באיטליה(שזה כולל את הדלה אלפי למשל) הם פח זבל. אני מרחם על האוהדים האיטלקיים שצריכים לסבול מיציעים מרוחקים מהדשא בכל האיצטדיונים שם. אני מעדיף את בלומפילד שהיציעים שם קרובים לדשא מאשר כמעט כל האיצטדיונים בסרייה א'(ושוב אני אומר, לא ביקרתי באיצטדיונים באיטליה פרט ל4(אחד מהם גם לא במשחק) אבל מהטלוויזיה אפשר לראות דברים כאלה.

    ולא נראה לי שיש קבוצות שהשקעה בהם משתלמת לטווח הקצר.
     
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    גודל של איצטדיון הוא לא הנתון הבלעדי בכדאיות ההשקעה בקבוצה שמשחקת בו. באולימפיקו יש פי שתיים מקומות מאשר בברידג'. רק מה? עיריית רומא היא זאת שמחזיקה באולימפיקו ולכן חלק גדול מהרווחים מהמשחקים הולכים אליה. זה לא המצב בסטמפורד בברידג'. באנגליה מחירי הכרטיסים גבוהים יותר ולכן מרוויחים יותר בכל מקרה. כמו שאמרתי, אני חולה על האולימפיקו - אבל בסופו של דבר, אנשים מעדיפים לראות משחקים שמשוחקים באיצטדיונים האנגליים. הם פשוט נראים טוב יותר. זה לא עניין של גודל.

    רוב המשקיעים לא מחפשים תארים. הם מחפשים לעשות כסף. באנגליה יש יותר סיכוי לעשות את זה - בגלל זה כולם רוצים להשקיע שם. אנחנו יכולים לספר לעצמנו אחרת, אבל זאת עובדה.


    שחם - אתה מסביר בדיוק את מה שאני רוצה להגיד. בלומפילד קטן יותר מאיצטדיון רמת-גן. אבל במה אנשים יעדיפו לצפות? במשחק שמשוחק בבלומפילד. למה? כי זה פשוט נראה טוב יותר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/3/09
  15. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,356
    לייקים שהתקבלו:
    96
    אברמוביץ' מחפש כסף? המיליונר מקטאר של הסיטי מחפש כסף? ממש לא נראה לי.
    מעניין אותם להצליח, להיות אהוד וגם כמובן לזכות בהרבה חשיפה.
    ותודה על שציינת את העבר שלנו, רק אוסיף שיש לנו גם 4 גביעים. עוד הישגים נאים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/3/09