לאן נעלמו הכוכבים?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Heracles, ‏25/3/12.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    כי יש מאמן, שראה כל אימון, כל משחק אימון, בחן את היכולות של כל אחד מהחלוצים שלו - והחליט שפיפו הוא השישי בטיבו, ולא השני. אנחנו פה רק בשביל לקשקש, הוא מקבל כסף כדי להביא את הקבוצה הזו להישגים, וזה בדיוק מה שהוא עושה. עצם העובדה שפיפו כן נשמר על הספסל ונכנס לשחק בחלק לא קטן מהמשחקים - זה מעיד על כך שהוא כן זוכה ליחס מיוחד בהשוואה לשאר - יחס שמגיע לשחקן שתרם כל כך הרבה למועדון הזה. ובכלל, כמה קבוצות אתה מכיר שמחזיקות בסגל שישה חלוצים? למה צריך שישה חלוצים? הוא בסגל כי הוא סמל ולא שום סיבה אחרת. לשמחתי נגמרה התקופה שבה כל מאסימו אודו זוכה להארכת חוזה עד 2087. רק הראויים באמת נשארים.

    מה אתה מעדיף? את אנצ'לוטי שהיה נותן לכל סבא פבאלי וסבתא דידה לחרבן לנו עונה אחר עונה וללכת לים כבר בינואר? (וזה במקרה הטוב - במקרה הרע היינו נלחמים על מקום בליגת האלופות)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/3/12
  2. Heracles Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/12
    הודעות:
    22
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל מתוך 6 חלוצים: איברה עולם אחר, שניים לא יכולים לשחק, אחד צעיר ולא שחקן על, בנוסף צריך עוד נסיון ואחד סותם חורים, וכולם קיבלו צאנס אמיתי! חוץ מפיפו.

    ועכשיו אני משנה שאלה, למה כולם מקבלים צאנס והוא לא? כשחקנים מדווחים שהוא ברוב האימונים עם יכולות טובות ותמיד מתאמץ. למה לא?
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אתה מכיר שחקן שיגיד "לא, הוא לא מתאמץ בכלל, הוא עושה טובה שהוא מתאמן ובצדק מתייבש"? אנחנו מדברים פה על מילאן, לא על מכבי ת"א.

    ובלי קשר, לשחקנים אין שום מילה לגבי ההרכב - רק למאמן יש וככה זה גם צריך להיות. הוא מבין את המשחק יותר טוב מהם, והוא מאמן את מילאן בדיוק מהסיבה הזו. אם הוא היה טמבל כמו לאונרדו שהציב את בוריילו כחלוץ לאורך כל העונה הייתי מבין את הטענות שלך - אבל מדובר פה במאמן שפאקינג החזיר את האליפות אחרי 7 שנים, והוא בדרך לעוד אחת. הוא הרוויח את הזכות לעשות מה שנראה לו לנכון, כי התוצאות מדברות בעד עצמן.
     
  4. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    ליאור, כמה פעמים פיפו נכנס באמת לגארבג' טיים?

    סלח לי, אבל 3 דקות בסוף משחק זה רחוק מלהיחשב, אפילו משפיל בסקלות מסוימות. מסכים עם כל מה שאתה אומר, אבל היו הרבה משחקים העונה שהוא יכול היה להיכנס לפחות 10-15 דקות גם אם אלגרי לא רואה בהכנסתו תרומה מקצועית. כאן נמצא הפאק (מבחינתי).
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אין לי סטטיסטיקה מול העיניים כך שאני לא יכול להגיד לך, אני אומר לך ממה שאני זוכר.
    אני גם לא הסנגור של אלגרי אז הסיבות למה הוא לא נכנס קודם לכן נמצאות אצלו ולא אצלי. אני יכול רק לנחש שאולי זה בגלל שאחרי הכל לא מדובר פה בילד בן 21 אלא בחלוץ בן 38 שכבר חווה פציעה רצינית או שתיים בחיים שלו (יותר לכיוון ה-6 וה-7 אבל נעזוב את זה), ואתה צריך לזכור שבאיטליה אתה לא משחק בהליכה כמו בישראל, כך שגם 15 דקות זה סיכון, בטח בקבוצה שבה כל שחקן כבר החמיץ איזה חודש בגלל פציעות.

    אבל זה סתם טחינת מים. בשורה התחתונה אלגרי כאן כדי לצבור נקודות ולא כדי להתחשב בשחקן זה או אחר (ובמילאן יש יותר מאחד כזה - וכמו שאתה יודע ישנם רק שלושה חילופים). אני בטוח שהוא כן מקבל הוראה מההנהלה למצוא לפיפו דקות פה ושם - אחרת הוא לא היה כאן. כמו שאמרתי, תמה תקופת הפאבאלים והברוקים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/3/12