כמעט ישראלי שני בסריה A:: גולסה פחד וחזר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏31/1/10.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    תאמין לי שגם אם הוא יחזור לארץ ולא ישחק בחיפה, גם בהפועל וגם במכבי ת"א ישמחו לקלוט אותו...אבל מה שיצחיק אותי זה שאוהדי חיפה מאחלים לו למות עכשיו אבל אחרי שיחזור לשחק שם עוד חודשיים הם כבר ישירו לו שוב שירי הלל ויגידו שהוא סמל...

    לא מסכים פה עם הדיעה שהיה צריך לצאת בגיל 22, אני לא ראיתי את פברגאס לא עובר לארסנל כי הוא לא בן 22, וכמוהו גם דוגמות של מלא שחקנים...לא יודע מי המציא את ההמצאה הדבילית הזאת ששחקן ישראלי צריך לחכות עד גיל 22, למה כי לא מחזיקים מהשחקן הישראלי? למה שיחזיקו ממנו, הנבחרת שלנו הגיעה לאיזשהו טורניר כדי שיחזיקו מישראל באירופה? לא. כבר 40 שנה אנחנו לא מגיעים לשום מקום. אתם חושבים שמישהו סופר את מכבי חיפה או הפועל ת"א באירופה? אני ייתן לכם תשובה, אף אחד לא סופר אותה, לא בליגות הבכירות ולא בבלגיה. הכדורגל הישראלי זה שום כלום באירופה, ועד שהנבחרת שלנו לא תגיע למשהו קבוע אז ככה יסתכלו עליו, אם יש משהו שמסתכלים על הנבחרת שלנו זה על הצעירה. שחקן ישראלי בן 18, השלוש שנים שהוא נשאר פה הם 3 שנות ביזבוז קריירה לא נורמליות וההתקדמות שהוא יעשה בכל מועדון ישראלי גם אם זה במכבי חיפה לא שוות ערך לשנה אחת שיעשה באנגליה, איטליה, גרמניה, צרפת, הולנד או ספרד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/2/10
  2. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,000
    לייקים שהתקבלו:
    722
    כמו שעומר כתב, הפועל ומכבי ת"א לא רק שישמחו לקלוט אותו, הם ילחמו עליו כמו חיות. תאמין לי. אולי אפילו בית"ר אם יהיה להם כסף עד אז. ככה שבהחלט יש לו לאן לחזור.
    אני חושב שמבחינת חיפה זה טעות למחוק את גולסה. גם מבחינת המועדון. הוא עשה תרגיל מסריח, אבל איך שלא מסתכלים על זה, זה צעד מאוד חכם. כלכלית ומקצועית. הטעות היא של שחר וההנהלה שנרדמו. שחר ליגלג אחרי המשחק מול מכבי ת"א ששחקנים בקבוצה חושבים שהם יכולים ללכת לשחק בבאיירן, שהעקיצה כמובן היתה מכוונת לגולסה. אז הנה, גולסה הוכיח לו שאולי לא באיירן, אבל קבוצה גדולה באיטליה.
    שחר לא העריך נכון את גולסה. מבחינתי, ביום שגולסה הפך ל 18, היו צריכים להציע לו חוזה לפחות כמו זה של קטן ולא לשחק איתו משחקים. גולסה לא שווה רפאלוב או דאבלשווילי. גולסה לא רק מצוין, אלא גם שחקן שאתה תמכור בעתיד ותעשה עליו הרבה כסף. לא הגיוני שיציעו לו אותו חוזה כמו של רפאלוב, כאשר רפאלוב לא תורם רבע ממנו ובנוסף מכבי חיפה לעולם לא תראה כסף ממכירה של רפאלוב. אי אפשר לצפות משחקן עם הצעות מקבוצות גדולות באירופה לחתום ולשחק 3 שנים על חוזה חייל.

    התקמצנת על גולסה, עכשיו תשלם ביוקר. יש שחקנים שלא מתקמצנים עליהם.
     
  3. AVISEY Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/07
    הודעות:
    676
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים עם עומר במאה אחוז , גולסה הולך להשתפר מכל הבחינות וכישרון יש ,שוב פעם רמת האימון רמת האימון ורמת האימון , כמו שעומר הזכיר בתגובה שלו לא מזמן , הראו תוכנית שבה מראים את הפעילות של טל בן חיים ואת הפעילות של דוד רביבו וזה מסכם הכל , ההבדלים ענקיים, והאבסורד הוא שאלו לא מועדוני פאר , אלו מועדונים קטנים בכל רחבי אירופה , מועדונים שלא היו בליגת האלופות ואולי גם לא בליגה האירופית (כמובן שלאציו זו לאציו, ההתיחסות פה היא בכללי) תרבות אימון כמה שזה קלישאתי ככה זה נכון , שחקן ישראלי צעיר עובר לחיפה , משתדרג בצורה גדולה(אני לא מאמין שבמועדון אחר השידרוג היה באותו אופן) יחסית לליגה שלנו , ומפה אין לו מה לחפש פה , זה התסריט של גולסה , ומפה זה אותו תסריט .

    שחר הולך בדרך אחת והוא לא הולך לסטות ממנה , אני מאמין שמבחינתו חוזה ענק יהוו אפילו השפלה מסוימת ואפילו יותר גרוע מזה סטייה מהדרך בה הלכת והאמנת , אבל מה לעשות שזמנים משתנים ואולי שחר אמור להבין זאת ולשנות סדרי עולם .

    חוץ מזה גולסה עוד בשלב ליגת האלופות רצה לעוף מפה ,
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/2/10
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    זלאטן, מהמעט שראיתי אני זוכר אותו מתופקד כקשר התקפי. בכל מקרה, גם אם הוא 50/50, אני לא רואה אותו משתלב בעמדה כזאת בלאציו. אין אח ורע למצב שבו שחקן עם הגודל הפיזי שלו משומש להחזקת הקישור, לפחות לא בסרייה A.

    רוזנר, בכל התגובות שראיתי לא היה שום איזכור לגזע, מוצא או לאום מבחינה שלילית. היו שתי נקודות שהעסיקו את האוהדים בנוגע לזה שהוא ישראלי:
    1. מה המעמד של ישראל באיחוד והאם הוא תופס משבצת של זר
    2. מה הם חוקי הגיוס בישראל ומה זה אומר לגבי גולסה

    חלק מהאוהדים גם התעצבנו כששמעו שבתקשורת הישראלית הזכירו כל הזמן שלאציו קבוצה ימנית קיצונית ופאשיסטית, והאשימו את התקשורת בהיותה צהובה וסנסציונית. הם די הבהירו שהם שופטים שחקנים רק על פי ה"מאמץ על המגרש" ושמבחינתם שחקן יכול להגיע גם ממאדים.

    היו גם כאלו שהתבדחו ודיברו על זה שהם יכינו לו שלט "גולאסה תן לנו גולאסו". בקיצור, יש ללאציו גרעין קיצוני (בדיוק כמו אינטר, ריאל מדריד, אתלטיקו, צ'לסי ועוד כמה) - בפועל, הקהל הרחב לא באמת סופר אותם.
     
  5. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גולסה לא אמור להחזיק את הקישור לבד, והאמת אף אחד מהקשרים בסגל של לאציו הם לא קשרים שיכולים להחזיק את מרכז השדה לבדם. אם גולסה ישחק כאחד מבין שלישיית קישור(כמו במערך שבו לאציו עלתה אתמול מול יובה) הוא לא יצטרך לעשות הכל לבד אלא רק לתרום את חלקו.

    לגבי הפיזיות שלו, אני דווקא ראיתי אותו נכנס לתאקלים רציניים בגוף עם השחקנים של באיירן ובורדו וגם מצליח לזכות בכדור. כמובן שיש לו מה לשפר, אבל את הבסיס יש לו.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    גם על בניון אמרו שהגוף הצנום שלו לא יעזור לו באנגליה, והפלא ופלא, הוא הפך להיות אחד מעמודי השדרה של ליברפול (מי היה מאמין?) וגם בווסטהאם הוא היה מצוין, ובכלל אני זוכר שאמרו את זה עליו בסאנטאנדר וגם שם הוא היה בסדר גמור.

    מבחינה פיזית אין מה להתרגש, זה דבר שעובדים עליו בחדר הכושר בזמן פגרות בעיקר וגם ביום יום אבל בקטע פחות מאומץ. אין מה להתרגש מזה. מבחינת כישרון ויכולת טכנית, יש לגולאסה יכולת נהדרת שלדעתי רק תשתפר, לדעכתי גם המהירות והזריזות בגלל שיטות האימון שיש באיטליה.

    א. אף אחד לא מצפה ממנו להוביל, ואני לא מאמין שבתחילה הוא ישחק בהרכב הפותח ואם כן אני יהיה יחסית מופתע

    ב. בואו נזכור גולסה בן 18, לא בן 31, הוא לא מחויב לתת עונה מדהימה בלאציו בעונה ראשונה, בואו נזכור גם את זה.

    ג. יותר גרוע ממה שלאציו נראית השנה, אני לא חושב שאפשר. נקווה שהוא לא ישחק בסרייה B בשנה הבאה.

    בקשר לעניין עם האוהדים, אני לא מתייחס לזה כי אני מכיר את גופי העידוד באיטליה ובעולם, ואני מאמין שגם לוטיטו הרגיע את גולאסה בעניין הזה.
     
  7. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    עומר, יש הבדל בין להצליח כשחקן "קטן" באגף או בהתקפה, לבין להצליח כשחקן מרכז שדה באיטליה. א-י-ן שחקני מרכז שדה קטנים באיטליה. זה לא קיים. קאנדרבה הוא הקשר 50/50 הכי צנום שאני יכול לחשוב עליו כרגע וגם הוא יותר גבוה מגולאסה. מלכתחילה אני לא רואה מצב שבו הוא יתופקד באיזור הזה. גם אם לאציו תשחק במערך 3-5-2, זה יהיה יותר בכיוון של 3-4-1-2 ואז גולסה יהיה מחליף של מאורי/אדרסון/מטוזאלם בעמדת ה-1. במערך 4-3-1-2 אני לא רואה אותו מועדף על-פני שחקנים כמו קולארוב (שפותח לפעמים כשמאלי מבין 3 הקשרים), היצל' או ברוקי. אם אכן אדרסון יגיע, אז גם מטוזאלם נכנס לרשימת הקשרים שיש להם עדיפות על-פני גולאסה.
     
  8. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    קאנדרבה 1.80 עם 75 קילוגרם. אם כבר אז, פיזארו של רומא 1.70 עם 65 קילוגרם.
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    יותם גם גארגאנו די קטן (ומחפה על כך בסגנון כמובן)

    עריכה: נראה לי כמו פיזארו בערך
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/2/10
  10. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    גארגנו אבל ממש ממש חזק. פיזארו הוא דוגמא טובה, אבל גולאסה בכלל לא קשר 50\50 לדעתי, הוא קשר התקפי לכל דבר.
     
  11. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    גרגאנו נמוך, אבל סוס לא נורמלי. פיזארו אכן דוגמה טובה. לקאנדרבה יש מבנה גוף מאוד צר.
     
  12. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2 האחים גולסה סומנו כבר לפני כמה שנים טובות כדבר הבא של הכדורגל הישראלי,
    האח הצעיר נעצר מעט בגלל פציעות אבל השני,אייל,עושה חיל,
    בנוי טוב,ים כשרון וחשוב מזה,אופי שונה מזה של הכדורגלן הישראלי המצוי.

    אין מה להתייחס יותר מדי לכותרות העיתונים והציטוטים של אבא שלהם,
    הוא לא מנהל את העניינים אלא האח הגדול יותר(כשרון כדורגל גדול,אופי של ראובן עובד ולכן מצא את עצמו בליגות ג' ו ב'),
    האבא היה שחקן גדול בהפועל כפ"ס אבל נפל על המשבצת של יצחק שום וזה כמו להיות שחקן מצויין וליפול באותה הקבוצה על המשבצת של...נדבד נניח.
    אבא שלהם הוא ובמילים עדינות...לא דמות למופת,ההורים התגרשו והאחים כשהיו צעירים עזבו את כפ"ס
    ועברו להתגורר עם האמא בבית חפר,מזל שלהם שיצאו מהשכונה שלהם בכפ"ס,זה היה רק לטובה.

    ההעברה ללאציו זו הפתעה,גרמניה יותר היתה על הפרק,לפחות מבחינת אייל והסוכנים שהתעניינו לגביו,
    סלובדאן דראפיץ ביום שישי בערב היה אחד מאלה שהיה מעורב והזיז עניינים לגבי הטיסה שלהם ביום שישי
    לאיטליה.
     
  13. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    http://www.haaretz.co.il/hasite/images/printed/P010210/s.0.0102.30.1.9.Xxx

    איך שזה נראה עכשיו הסוגייה תוגש לפתחה של הועדה למעמד השחקן באופ"א. המשפחה של גולסה מתעקשת שהחוזה לא תקף כעת שעבר את גיל 18. אחיו הקטן יעבור עימו לרומא וישחק בפרימברה של לאציו.
     
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
  15. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,000
    לייקים שהתקבלו:
    722
    כמה דברים לגבי גולסה ממשהו שמכיר אותו מצוין.
    אני לא חושב שהוא ישחק קשר התקפי בלאציו. הכח האמיתי שלו ומה שמניע את כל המשחק שלו זה הגנה. הוא שחקן הגנה מצוין (כזה שיודע לחטוף כדורים ולא סתם לרדוף אחרי שחקנים בשביל שלא יגידו שהוא לא רץ), הוא עילוי מבחינת כושר גופני ולא מפסיק לרוץ (מול באיירן מינכן הוא היה השחקן שעשה את המרחק הגדול ביותר על המגרש, כולל השחקנים של באיירן). זה בעצם מה שמניע את כל המשחק שלו ואין לי ספק שבלאציו תראו אותו עושה הגנה יותר מאשר התקפה, בוודאי בהתחלה.

    הבונוס אצל גולסה זה שהוא גם מצוין התקפית. שחקן מאוד קבוצתי, לא מתמזמז סתם עם הכדור, יודע למסור טוב וגם לעבור שחקנים שצריך, וגם נותן גולים בימין ושמאל. אם יש משהו שהוא יצטרך לעבוד עליו זה נפילות - לפעמים הוא מחפש את הנפילה בשביל לקבל שריקה לזכותו.

    לדעתי איטליה זה לא המקום הכי מוצלח בשבילו, אבל כרגע זה לא חשוב לו בכלל. אני לא חושב שיהיו לו יותר מדי בעיות עם הקהל של לאציו, הם לא ישארו אדישים לשחקן שנותן מעצמו כל כך הרבה על המגרש. אבל כן יהיו לו בעיות באיצטדיונים אחרים ואני בטוח שבכל מקום יזרקו לו הערות מאוד לא נעימות.