כוחו של מועדון

הנושא בפורום 'אירוח אבי מלר 2013' פורסם ע"י AmitHBS, ‏23/1/13.

  1. AmitHBS Member

    הצטרף ב:
    ‏23/6/08
    הודעות:
    517
    לייקים שהתקבלו:
    139
    שלום אבי, ותודה רבה שבאת להתארח.

    בשנים האחרונות חובבי הספורט והכדורגל בפרט עדים לעלייתם ההולכת וגוברת של בעלי הון ואוליגרכים, שמשתמשים בכספם לרכוש שחקנים ומאמנים מהשורה הראשונה, ומצפים להצלחה מיידית בעקבות השקעתם.
    האם אתה, כאחד שמצטייר כרומנטיקן וחובב הכדורגל הטהור לפי הפרשנויות שלך, יכול לחזות שאנחנו אכן עומדים לפני שינוי שלילי, בו מועדונים עניי הישגים אחרונים ומשופעי מזומנים (מנצ'סטר סיטי, פ.ס.ז'..) ירמסו את המועדונים הותיקים והאיתנים (ליברפול, מילאן..) בדרך לסדר חדש באירופה, כשזכייתה של צ'לסי בצ'מפיונס עונה שעברה מהווה את הסנונית הראשונה? האם הכוח והנסיון של המועדונים הותיקים, או לחלופין העדר הנסיון של החדשים (סיטי בליגת האלופות למשל) ישמרו על הסדר הקיים? והאם בכלל יש השפעה ועניין לדון בעוצמה של מועדון בעל שם והיסטוריה מפוארת, גם בתקופה שסגל השחקנים שלו נחות לכאורה?

    תודה רבה.
     
  2. אבי מלר Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    49
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פעם באמת השתגעתי מחדירת הטייקונים לכדורגל, אבל המציאות חזקה מכל רומנטיקה, והשלמתי עם זה. עכשיו אני במקום בו אני שמח כל פעם מחדש כאשר הרומנטיקה מוכיחה שבספורט היא מנצחת מדי פעם גם את הכסף הגדול. ברדפורד סיטי אמש בגביע הליגה למשל.
    באופן כללי יהיה קשה מאוד להתגבר על הפערים שהעושר ייצור, ולדוגמה ראה את ליברפול הגדולה. אבל יכול להיות שהאקלים הכלכלי ישתנה, ואם לא - אז שהעניים ינשכו את העשירים קצת יותר. לא כמו בכדורסל הישראלי