כדורגל התקפי או הגנתי?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Fabio Junior, ‏9/9/07.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    זה לא ייצור בעיות חברתיות מבחינת גודיונסן משום שהוא יודע כי לא בונים עליו כשחקן הרכב בקבוצה. לגבי הנרי, לא מעט אוהדי בארסה ואני מביניהם טענו כי בהחלט כי המרקם החברתי עשוי להפגע כאשר יש ארבעה שחקנים בקנה מידה עולמי שכזה, אך בעקבות הפציעה של אטו (ייעדר חודשיים מהמגרשים) ולאחר מכן העדרות שלו בשל יציאה לאליפות אפריקה, נראה כי הנרי ישחק לא מעט. בנוסף, אל תשכח שהקבוצה משחקת גם בליגת האלופות כך שהעומס על השחקנים רב.
     
  2. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן , אבל יהיה מעניין כיצד רייקארד יעלה במשחק לדוגמא ליגת האלופות, משחק חשוב ביותר שרייקארד ילך על שיטה של 4-3-3 המוכרת שלו ובנוסף גם אטו וגם הנרי יהיו כשירים במאה 100% אז תהיה ההבעיה הגדולה של בארסה ואז רייקארד באמת ישבור את הראש מה הוא יעשה כדי שלא יווצר מצב של אגו והחברתיות והאיחוד ירדו לטמיון. כי הראי זה ברור שזה שישב על הספספ, ירגיש פחות חשוב מהשני שמשחק במקומו וזו בעיה. זה שתי שחקנים שיש להם הרבה אגו טו והנרי ובמיוחד אטו שתדמיתו היא אדם די פגיעה.
     
  3. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    אם הסיבה היא עומס, היה אפשר להשאיר את סביולה ולא לקנות את הנרי. אם אחד מהם יישב על הספסל כל עוד הוא כשיר, זה ייצור בעיות חברתיות, לאטו כבר היו בעיות עם ההנהלה והנרי לא בא מארסנל שם הוא נחשב לאליל בכדי לשבת על הספסל בברצלונה.
     
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,226
    לייקים שהתקבלו:
    938
    זו כבר בעיה של בארסה ורייקארד איך הם יתמודדו איתם, אני לא חושב שזה קשור לדיון שלנו.