ישראל הפסידה 3-1 בסלובניה וסיימה ב2-2 מביש מול מלטה::ביזיון!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏31/8/03.

  1. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה
    רק הערה אחת קטנה
    מהפרספקטיבה שלי
    גם אם ניכשל בסלובניה
    זה לא יגיד שום דבר לאף אחד
    כי היא נבחרת חזקה מאיתנו
    בכמה דרגות
    כך שזה לא יחשב ככישלון מוחלט של גרנט
    כי מה לעשות
    יש נבחרות יותר חזקות
    עמוק בלב אנחנו לא מצפים לניצחון אלא לנס
     
  2. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק.

    מוזר שלאף אחד לא באמת אכפת מהמשחק הזה, נכון? יש אווירה כזה של "אולי נעלה, אולי לא, למי אכפת". אין עם מי להזדהות, אין ישראליות יותר, אין לאומיות, אין גאווה ואין אחדות. הדבר היחיד שאני רואה זאת חבורת שחקנים עייפים ועצלנים שלא מגיע להם ללבוש את מדי הנבחרת מבזים את המדינה שלנו על המגרש. איך אפשר להזדהות עם נבחרת כזאת?

    טוב, הבנתי שאתם מקרה אבוד ושאתם תלכו עם הנבחרת ולא תעיזו להגיד מילה רעה (חס וחלילה טפו טפו טפו) על גרנט גם אם יזמן את רענן דרעי, אלעד יעקובי וערן לוי, אבל אתם באמת יכולים להרגיש סימפטיה או ליהנות בכלל מהמשחקים האלה? אתם גאים במה שאתם רואים? אתם לא שואפים לטוב יותר?

    תחשבו על זה - כשאתם צועקים למאמן של הקבוצה שאתם אוהדים להתפטר, למה אתם עושים את זה? כי סתם חטפתם קריזה עליו? לא! אתם עושים את זה כי אתם רוצים שהקבוצה שלכם תהיה הטובה ביותר ותשחק טוב יותר עם מאמן חדש. אבל כאן אתם לא עושים את זה. אז יש שתי אפשרויות :

    1) לא אכפת לכם מהקבוצה שלכם.
    2) לא אכפת לכם מהנבחרת.

    אז מה אם זאת נבחרת ישראל?! מה אנחנו בימי הביניים, אסור להעביר ביקורת? אסור בכלל לחשוב שמשהו לא בסדר בנבחרת? אסור לקוות שהבונקריסט המלוכלך שהרס לנו את מקור הגאווה הלאומי שלנו (וכן, גם כשדנמרק רמסה אותנו הרגשתי יותר טוב מאשר ניצחון של גרנט על קפריסין לדוגמא) ילך הביתה ויתן את המפתחות למישהו שיעשה את העבודה יותר טוב ממנו ואולי יחזיר את המהות לנבחרת?

    ברור שלא, למה חשבתי על זה בכלל.
     
  3. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני זה לא הגברת, זאת האדרת. על מה אתם מעבירים ביקורת? על הזימונים של גרנט. אז הבנו שאתה מתעב את מכבי חיפה וכל שחקן שמאז לחטוא נגד היהדות וללבוש את המדים שלה, ושכל ישראלי שעובר לשחק בחיפה הופך להיות ישר שחקן גרוע, ומשה, הבנו שאתה מתעקש שההרכב של נבחרת ישראל צריך להיות ההרכב שניצח את מכבי חיפה בחצי גמר הגביע. אבל רדו מזה, זאת לא סיבה להיות סתם אנטי לנבחרת.
    עד עכשיו גרנט די הוכיח את עצמו, תרצו או לא. מה היה לנו? הפסדנו לצרפת- אוי לא, איזהנ אסון, ישראל זאת אימפריה שמעפילה כל יומיים לטורנירים חשובים וזוכה בהם בלי להזיע, וצרפת היא מדינה שאפילו לא מסומנת על המפה. ניצחנו את מלטה- לא משכנע, אבל ניצחנו. עשינו תיקו עם סלובניה- מאכזב, אבל אל תשכחו שסלובניה הייתה בשני הטורנירים הגדולים האחרונים, ואנחנו, אה, לא. מול קפריסין בחוץ עשינו יותר מהפעמיים האחרונות ששיחקנו נגדם בקפריסין, ובבית ניצחנו אותם. בכלל, עצם העובדה שאנחנו מאוכזבים מלהפסיד לצרפת ולעשות תיקו עם סלובניה אומר משהו(לטובה, אם לא הבנתם). וחשוב מכל- ניצחנו את רוסיה, ברוסיה. לא יעזור כלום, זה הישג יפה מאוד.

    אז על מה אתם בדיוק מתלוננים? שהשחקנים שאתם לא רוצים/רוצים נמצאים/לא נמצאים בנבחרת? נו באמת, תעשו לי טובה. עם כל הכבוד לדרישות שלכם שנשחק מינימום כמו ברזיל של 82, פעם אחרונה שבדקתי אנחנו לא יותר מדי משופעים בשחקנים, ובטח לא מהסוג ההתקפי הטוב. הרי מי החלוצים שלנו? בלילי ושי הולצמן. וואן ניסטלרוי לא מתקרב לזרת שלהם, נכון? כשיש עם מה לשחק, משחקים איתו. כשאין, אז אין, אין יותר מדי מה לעשות.
    ויודע מה בני, מי יאמן את הנבחרת? הא? מר דרור "לכו תתאמנו אחרי שחזרתם מארמניה" קשטן? אולי קלינגר, שיש לו ניסיון עשיר של שנים באימון בליגת העל? או שאולי גילי לנדאו, שעשה ניסים ונפלאות בליגת השש בש המכונה "ליגת העל"? רגע רגע, בואו ניקח את עזמי נאסר, הרי הוא העלה את אחי נצרת ליגה. או את יצחק שום, שהוא בכלל מינימום אלוהים(לפחות עפ"י עצמו) בגלל שהוא העלה את מכבי חיפה לליגת האלופות ואיבד עם סגל כמו שהיה לו את האליפות.
    אתה צריך לדעת להפריד בין "אני לא סובל את האנשים האלו" לבין "כשהנבחרת הצליחה לספוג 8 שערים ב-4 ימים הרגשתי יותר טוב מאשר אחרי שניצחנו". אם אתה באמת התכוונת למשפט הזה, אז מצבך מדאיג. אתה מזכיר לי את כל החוכומלוגים מאולטראס-קלדרון-96-לא-תהיה-סתימת-פיות שמתחננים מהשחקנים שיפסידו, רק כדי שהמאמן/יו"ר ילך הביתה. יש עיקרון מאוד פשוט באהדה, לא משנה אם זה לקבוצה, לנבחרת, לשחקן או לאפסנאי: אין תנאים לאהבה. אתה לא יכול לרצות שהנבחרת תפסיד רק בגלל האיש שעומד בראשה. איזה מקור גאווה הוא בדיוק הרס לנו? את המקור שחטף גול בין הרגליים בדקה ה-92 מול אוסטריה? את המקור שקיבל שמיניה מדנמרק? את המקור שהפסיד לבולגריה? את זה שלא העפיל מימיו לאליפות אירופה? את זה שהעפיל פעם אחת ומסכנה למונדיאל? או שאולי הייתי עסוק בלהיות בבר מצווה של חבר ב-27.10.01 ולא שמעתי טוב את הרדיו.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    כן, מעבירים ביקורת על הזימונים של גרנט.
    מצטער, כשגרנט מזמין שחקנים כמו גל אלברמן, דודו אואט ואבי סטרול לנבחרת הוא חייב לקבל ביקורת.
    מה קשור השינאה שלי למכבי חיפה או מכבי ת"א לעניין?
    תדפדף כמה עשרות דפים אחורה, בזמן שעידן טל עדיין היה בספסלים באירופה ותראה מה אמרתי עליו, תדפדף עוד כמה דפים ותראה מה חשבתי על הזמנתו של גל אלברמן בזמנו, אני מציאותי, אני רואה באופן הכי ברור בעניין, גרנט מזמין שחקנים מהקבוצות שהוא אימן, שומר חסד נעורים לשחקנים שהוא אימן, מזיז לי את התחת שהוא אימן את דוידוביץ' לפני כמה שנים, בגלל זה מרגע שדוידוביץ' חוזר מהפציעה הוא בנבחרת, בלי לבדוק אותו, בלי לראות מה הוא שווה, ומה עם שוערים כמו אסי רחמים ולירן שטראובר שנתנו עונה נפלאה?
    ובניגוד לאוהדי חיפה כאן בפורום שמנסים להצדיק זימונים של שחקנים כמו ואליד באדיר ועידן טל, אני לא אטען שסתיו אלימלך צריך להיות בנבחרת ביחד עם דדי בן דיין, אבל אני כן אטען שיש לשחקנים כמו אלעד בונפלד ואופיר חיים (שבחצי עונה נתנו יותר משרוב השחקנים נתנו בכל העונה)מקום בסגל, ואני חוזר ב ס ג ל של הנבחרת.
    ברור לכולם כאן שעם אופיר חיים היה במכבי ת"א ובונפלד בחיפה, היום הינו רואים לפחות אחד מהם בנבחרת.
    עד עכשיו גרנט הוכיח את עצמו?
    ראית איך הנבחרת משחקת?
    זה כדורגל, זה?????????
    הבונקר המגעיל הזה? הכדורגל האנמי הזה? לפני שהתחילו המשחקים אמרתי שישראל קיבלה את הבית הכי קל בכל היורו, ושרק פראירים לא יעלו מהבית הזה, אתה מוזמן שוב לדפדף ארוכה ולחפש.
    צינת את ההפסד לצרפת, נכון הפסדנו,ובניגוד לכולם כאן אני חושב שאת המשחק הזה אנחנו הפסדנו ולא צרפת ניצחו, תעשה לי טובה, צרפת בכלל לא באו למשחק הזה, הסיבה היחידה שהם ניצחו כי באותה משחק עמד שוער שלא יודע לקחת בעיטה פשוטה מחוץ לרחבה, בניגוד לנבחרות אחרות שידעו לנצל חולשות של נבחרות אחרות(כמו מקדוניה בתיקו מול אנגליה)אנחנו לא ידענו, אתם רוצים לראות למה הכוונה?
    מי זאת צרפת, חכו למשחק חוץ שלנו מולם, אז תראו מה זה צרפת.
    שוב, צינת את התיקו מול בלוסניה כהישג, ראית את המשחק הזה בכלל?
    סלובניה לא באו לשחק בכלל, אלה להוציא נקודה, זה היה משחק שאפשר להתגאות בו? מה הגענו למצב עד כדי כך גרוע שסלובניה נחשבת כאימפריה, כקבוצה שתיקו ביתי טוב מולה?
    על מה אני מתלונן?
    על קיפוח, על פרוטקציות, על נבחרת בלי אש בעינים, על מאמן שהצליח להרוס גם את הבוגרת וגם את האולמפית, אף אחד לא מצפה שישראל תציג טוטאל פוטבול, רק כשתחק עם נשמה, עם אהבה, שתשחק כדורגל נורמלי, לא בונקר מסריח, זה בקשה גדולה מדי?
    מי יאמן את הנבחרת, קל ופשוט, דרור קשטן.
    עם אתה רוצה אני אוכל להרחיב על זה עד מחר, כולם כאן יודעים שלמרות האופי שלו הוא לא רואה שום מאמן בארץ.
    בעניין העיקרון באהדה, זה הטעות הכי גדולה שלך, מצטער, אותי אתה לא תוכל ללמד על נאמנות ואהדה, אולי תוכל ללמוד פרט או שניים ממני, האהבה היא בלי תנאים, מאוד נכון, אבל אף פעם לא אמרתי שאני לא אוהב את נבחרת ישראל, אמרתי, ובפשטות, שהנבחרת לא מיצגת אותי, שעדיף שהיא תפסיד עכשיו כדי שהעתיד יהיה יותר טוב, ומצטער, עשיית הויתור הזה, בשבילי לפחות, זה מעיד על האהבה יותר גדולה לנבחרת מאשר אצל כולכם,שחושבים מהיום להיום ולא מסתכלים לעתיד.
    איזה מקור גאווה?
    אותה גאווה כשאני רואה אלפי ועשרות אלפי צופים במשחק חוץ של הנבחרת בזמן התקווה, אותה גאווה שאני מרגיש כשאני רואה את האש בעינים של השחקנים, אותה גאווה שלא נמצאת היום.
     
  5. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל לא זכור לי שגרנט אימן את אלברמן..ככה שחסד נעורים הוא לא שומר לו..
    דבר שני-הזימון של דבידוביץ הוא באמת לא משנה..כי ניר יהיה שוער מחליף..
    סך הכל ניר באמת לא שיחק הרבה ולא צריך להיות בנבחרת..אבל מצד שני שטרואבר לא כל כך יציב והוא יכול לתת משחק של 8 ויכול לתת משחק של 4 כמו כלום..
    אסי רחמים..לא זוכר מי פה כל הזמן מדבר על הצערה של הנבחרת..אבל אסי רחמים בטח לא יוסיף לזה..
    בכל מקרה אלימלך פותח וזה האידאל במקרה הזה..

    דבר שני..קצת עובדות..חוץ מלצרפת..גרנט לא הפסיד..ואם כל הכבוד..לפני המשחק מול צרפת מי לא היה קונה 2-1 לצרפתים שיש להם חוד שעולה כמו חצי מדינה שלנו..

    תהיו הגיוניים קצת..סך הכל אנחנו לא ברזיל וגם לא קמרון או אפילו סלובניה..אנחנו נבחרת הרבה יותר קטנה..
    אם ננצח מחר זה יהיה הישג גדול..

    ובקשר לשאלה שלך..היה פעם מקרה של מכבי שהם שיחקו מול ציבונה והם היו חייבים להפסיד ב-18 הפרש אז הם החטיאו בכוונה..אני לא יכלתי לראות את זה..אני לא יכול לרצות שהקבוצה שלי תחטיא ובמיוחד לא תפסיד ולא משנה מה יקרה..
     
  6. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    שמעו חלקכם אמרתם שאתם אדישים ושאין תכונה במדינה לקראת המשחק לדעתי זה לא בגלל איך שהנבחרת משחקת זה בגלל שאין ביתיות. עצם זה שלקחו מאיתנו את הביתיות די שבר אנשים ותראו טוב טוב שזאת הסיבה המובילה לאדישות הפעם הרי הנבחרת כבר שיחקה רע יותר אבל אני לא זוכר כזאת אדישות ועד שלא יחזירו אותה זה יישאר ככה כי אנשים חושבים מראש ואולי זה נכון שבלי ביתיות זה הרבה יותר קשה וחסר סיכויים.
    משה כמו שריימן אמר רחמים הוא מבוגר ונכון אז הוא שיחק כמה משחקים טובים אבל הוא לא שוער ברמה בינלאומית גבוהה זה הכל..דבר שני אני חושב שכ-ו-ל-ם טענו שאוואט אין לו מקום בנבחרת והשוערים שנמצאים שם עכשיו לדעתי הם הטובים ביותר ואלימלך חייב להמשיך לפתוח כי כרגע הוא הטוב ביותר.
    .
    זה בית קל?? שכחתי שצרפת היא צרפת ושסלובניה היא נבחרת הרבה יותר טובה מישראל...
    אני בכל מקרה בעד הנבחרת היום..בהצלחה לה ושהיום ב23:00 לא נצטרך לבכות עוד טורניר שאבד..
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חלאס ניצן תבין שאתה לא מצחיק! אתה פשוט לא מצחיק, אז אל תנסה בכלל!!
    מישהו אמר שכל שחקני בית"ר צריכים להיות בנבחרת? אני אמרתי שאברמוביץ', כשהיה בתקופה מצוינת, צריך לפתוח בנבחרת. זה הכל. אבל למה שטיפש כמוך יקלוט דבר שכזה? כמובן, אתה ישר קובע שאני דורש להכניס את כל סגל בית"ר לנבחרת. תמשיך ככה, תמשיך להכניס לי מילים לפה.


    נבחרות כמו לטביה ו-ווילס מוציאות נקודות מגרמניה ואיטליה ואתה יוצא שמח מהפסד לצרפת, שבאותה תקופה היתה מזועזעת מההדחה מהמונדיאל והיתה בתהליך שיקום? ששחקניה שמרו על הרגליים בשביל משחקי קבוצותיהם? פעם, אם אתה זוכר טוב, ישראל ניצחה את צרפת בחוץ.
    הטענה שלך בקשר לקפריסין גורמת לי להתפתל ממש לנוכח האדיוטיות שבה- מה לעזאזל קשורים הישגי העבר שלנו מול הנבחרת הזאת?!?!?!?!? אז אם פעם ישראל הפסידה 7:1 לגרמניה אז הפסד 6:1 יהיה מצוין בגלל הישגי העבר?! ראית בכלל את שני המשחקים העלובים מול קפריסין? הטמטום של ג'רארד הוייה לא משתווה לזה של גרנט במשחקים ההם. גרנט לא עשה כלום, כלום כדי לנצח את המשחקים האלה, הוא לא ניסה לתקוף בחוץ מול נבחרת חלשה בטירוף - ולמה שינסה? הרי פעם הפסדנו שם, אז אם נצא בתיקו אבל נודח ונשפיל את עצמנו זה יהיה בסדר, כי פעם הפסדנו!
    התיקו עם סלובניה היה ביזיון. סלובניה התגוננה וגרנט כתגובה הגן גם הוא. הרי אם הסלובנים לא תוקפים - יש לנו נקודה ביד! למה שנסתכן ונתקוף מול נבחרת שלא מצליחה לעבור את החצי? נחכה למשחק בחוץ, יהיה הרבה יותר קל. כן כן, העובדה שבעצם אנחנו תלויים במשחק הבא היא בגלל גרנט.
    אז ניצחנו את רוסיה בחוץ במשחק ידידות. גם נילסן ניצח את רוסיה בחוץ במשחק ידידות. ישראל מנצחת את כולם במשחקי ידידות. מה עוד שרוסיה הפסידה לגרוזיניה ועוד נבחרת עלובה, נבחרת מפורקת לחלוטין. ואם לדעתך זה החשוב מכל, ניצחון במשחק ידידות שלא קובע דבר - אז אין לי מה להגיד לך.

    כל המאמנים האלה עדיפים על גרנט. הם לא יתגוננו בכל מקום ובכל זמן ללא סיבה, הם יתקפו וישדרו ווינריות ואולי יחזירו את הגאווה לנבחרת.

    כמה?! כמה צביעות אפשר?! אתה, שעומד ומפגין בחוץ עם חולצה שחורה יחד עם אותם אולטראס קלדרון שאתה כל כך שונא, שמקלל את דגו ושטראובר, שרוצה שהקבוצה תפסיד בגלל שהעיפו את נמני - מעז להטיף לי על אהדה?!
    בשנה שעברה רציתי שנפסיד בב"ש ונתניה במשחקים האחרונים, כי ידעתי שמשחק אחד טוב יכול לתת לאזולאי סיכוי להישאר בתפקיד המאמן בעונה הבאה. רציתי שנפסיד, מה שלא יפגע בנו בטווח הקצר, כדי שהמועדון ישגשג בעתיד הרחוק. אם בית"ר היתה מנצחת את שני המשחקים האחרונים ואזולאי היה נשאר, העונה היינו יורדים ליגה, פשוט מאד.
    לפעמים אי אפשר ללכת באופן עיוור עם הקבוצה או הנבחרת. לפעמים, תאמין או לא, אתה צריך למחות או להעביר ביקורת, אפילו לקרוא למאמן להתפטר. היות וכרגע מדובר בנבחרת, גרנט לא יתפטר מרצונו החופשי (הרי ככה הוא יכול לעזור לחברים שלו), כך שהדרך היחידה שגרנט יפוטר והנזק יהיה מינימלי, היא אם הנבחרת תיכשל בקמפיין הנוכחי.

    הוא הרס את המקור גאווה שניצח 5:0 את אוסטריה, 3:2 את צרפת ואת סגל השחקנים הטוב ביותר אז שנלחם וייצג בכבוד את ישראל באצטדיון הלאומי מול 40 אלף צופים נלהבים. מצטער, אבל אני לא רואה את אותה התמונה חוזרת.

    ואם אלימלך יפצע או יורחק, ואז נשלם על כך בגלל שגרנט זימן שוער שלא עשה כלום בשנתיים וחצי האחרונות? עזוב, זה לא משנה, הוא בכלל שוער מחליף.
     
  8. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלימלך לא יכול לקבל הרחקה כי הוא שוער יציב ומאוד מאוד רגוע ושקט, הוא יכול להפצע, ובמקרה כזה- לדוידוביץ' מגיעה האפודה, למרות ואף על פי הפציעה שהיתה לו הוא מגלה יכולת טובה מאוד ואפילו מעולה במשחקי נבחרת (למשל במשחק נגד האולימפית שהוא הציל לפחות 4 שערים בטוחים. בלי הגזמה).

    אני לא יכולה להסכים עם זה שגרנט מגיע להישגים בנבחרת, כי זאת תהיה שטות, אני פשוט לא רואה לו מחליף ראוי, וכדאי לך לחשוב על זה בני. לגרנט אין כרגע מחליף ראוי, לא משנה אם הוא ילך, אין מישהו טוב מספיק להחליף אותו. מי? קשטן? יש לו עוד חוזה ארוך בהפועל. קלינגר?- מכבי. לנדאו?- נתניה (לא יעזוב, זה הדבר האחרון שהוא רוצה אחרי שהוא סוף כל סוף בנה לעצמו קבוצה).

    אני רוצה רק להעיר שהמערך של הנבחרת היום נורא מציק לי, גרנט אשכרה אומר שנבוא במגננה בתקווה לכבוש שער וזאת לא הצורה בה צריך לגשת למבחן כזה קריטי. הסלובנים משחררים הצהרות באוויר כאילו מינימום הם הולכים לארגן תוכנית ספיישל של "המסיבה" עם יובל כספין בתיבה שלנו ,ואנחנו "מקווים לטוב", וגם את זה ברקוביץ' אמר בזהירות. זה מעצבן אותי, אבל שוב- נקווה לטוב.
     
  9. שגיא Guest

    אנשים פה כנראה לוקים בקליטה...

    מישהו אמר שאסור להעביר ביקורת? בטח שמותר! ואפילו אני עושה את זה! והנה, קבלו בלייב אפילו: אני לא חושב שנימני צריך לפתוח במשחק הזה, כיוון שהתפקיד שגרנט ככל הנראה מייעד לו הוא קשר אחורי, שם ספק אם יבוא לידי ביטוי. רוצים עוד? הנה: גרנט מתלבט בין בניון לבלילי, פה אני בכלל לא חושב שצריכה להיות התלבטות, יוסי חייב לפתוח בהרכב, הוא פשוט חייב, הוא נמצא בכושר מצויין, ואסור להושיב אותו על הספסל. בטח ובטח אם החילוף הראשון שגרנט יעשה יהיה בדקה ה75 מינימום.

    יפה? ראיתם שאפשר לבקר, נכון? עכשיו, הנקודה היא שאין כל בעיה בלבקר את המאמן, או את השחקנים, אבל, אתם לא רק שמבקרים, אלא הולכים נגד הנבחרת, רוצים שהיא תפסיד, ופה הבעיה ופה הנקודה שאני מנסה להעביר. אבל אתם ישר קופצים על זה שכאילו אמרו לכם שאי אפשר לבקר. אבל פשוט תכניסו את זה לראש יותר לאט....שלא יכנסו רק חלקים.

    לגבי הדוגמא שבני נתן, על מאמן קבוצה שאוהדיה קוראים לו להתפטר, אז? אם קוראים לו להתפטר זה אומר שלא רוצים את הצלחת הקבוצה? אי אפשר לשאוף ליותר ובו בזמן גם לשאוף להצלחת הקבוצה (או הנבחרת, במקרה הזה)? תאמינו לי שאפשר, ולא רק שאפשר, אלא אף רצוי לעשות כך. זה לא משנה מצב הנבחרת, ולא משנה ההרכב, גם אני לא מסכים להרכב, וגם אני הייתי מציב הרכב אחר, אבל אני אהיה בעד הנבחרת, פה בכלל אין שום צל של ספק.

    שיהיה בהצלחה, לא נותר עוד הרבה זמן...
     
  10. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן זה עוד דבר שאני לא מבינה. אומנם בלילי עבר לטורקיה והולך לו שם לא רע אבל זאת עדיין לא סיבה לתת לו מקום בסגל נבחרת ישראל כשהוא לא הוכיח את עצמו עונה שלמה, אז אולי כדאי שהוא יהיה קצת יותר בררן וקפדן בבחירות שלו בקטע הזה. אין ספק בכלל בכלל בכלל שבניון הוא זה שצריך לפתוח, בלילי לא יתרום במאום ועוד מסוגל להוציא כרטיס אדום מטופש שיסיים לנו את המשחק ויכניס אותנו ליאוש אפילו יותר עמוק ממה שאנחנו כבר נמצאים בו עכשיו.

    אברם, העם רוצה בניון.
     
  11. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניצן, נסטה, שגיא, ליהי, כולכם צודקים במאה אחוז.
    וידוקה תבין- להעביר ביקורת אפשר- ואפילו רצוי. אבל לרצות שהנבחרת שלך תפסיד בגלל שאם היא תפסיד אז יתחלף המאמן? זה טימטום!
    אני יכול לתת לך אלפי דוגמאות דומות. יש לך מורה גרועה בהיסטוריה, ואתה רוצה להצליח בהיסטוריה- אז אתה תרצה שהיא תידרס כדי שיחליפו לך מורה? אותו הדבר עם הנבחרת.
    כמו שניצן אמר- אין תנאים לאהבה, איך אפשר בכלל לא לרצות שננצח. מה דקה 94, 0-0 בין סלובניה לישראל, נמני הולך לבעוט פנדל- אתה באמת רוצה שהוא יחטיא? אם זה ככה. אז זה באמת בעיה חולנית שלך. מיילא תגיד את זה על מכבי חיפה שאתה רוצה (למרות שזה גם טימטום) בגלל שאז זה יעצור את ההתפתחות שלהם. אבל אתה אומר את זה על נבחרת ישראל- שזה הנבחרת שלך! מה אם תגיד לאבא שלך להפסיק לעשן, והוא לא יקשיב לך- אז תרצה שהוא יקבל התקף לב ואז פעם הבאה יקשיב לך? איך אפשר להיות כ"כ אטום.

    בקשר לדוידוביץ', הוא השוער השני הכי טוב בארץ- חוץ מזה הוא בפוקוס. שטרואבר ממש לא כזה, יש לו מספיק בעיות עם האוהדיםמכבי מה לא. ולא ראיתי אותו משחק טוב מתחילת העונה במסע הקצר של מכבי ת"א. חוץ מזה צריך שוער כמו דוידוביץ' על הספסל כדי שלא ילחיץ את אלימלך, כי הוא שוער יותר שקט שיודע שהוא יפתח על הספסל, ויתן שקט לאלימלך.
     
  12. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני נגד השיטה של 3 בלמים. בטח שנגד נבחרת ברמתנו שמאז שעלתה למונדיאל לא עשתה יותר מדי (הייתה אולי הנבחרת הגרועה במונדיאל, הפסידה 5-0 לצרפת ו 4-1 לשוויץ בבית).

    ההרכב המועדף עלי:

    אלימלך;
    חרזי, בנאדו, בן-חיים, קייסי;
    אבוקסיס, באדיר;
    נמני, ברקוביץ', רביבו;
    בלילי;

    בניון ישחק כמחליף. אפשר לשחק עם רביבו בשמאל ובאדיר בימין, כשנמני וברקו מעל אבוקסיס, או עם נמני בשמאל ורביבו בימין.
     
  13. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די די בני עשה טובה לאנושות ושתוק.
    מישהו ניסה להצחיק? אתה ראית איזשהו סמיילי/בדיחה בחלק הזה של ההודעה? לא זכור לי. אתה כל יום מפליץ שחקן אחר מהאימפריה שזה עתה זכתה בדאבל. אולי אתה לא דורש במפורש שההרכב יהיה זהה לזה של אוחנה, אבל אתה לא רחוק מזה. אתה יכול להסביר לי למה אברמוביץ' כן ודוידוביץ' לא? יודע מה, אם כבר ככה, אז למה דגו לא בנבחרת? הרי לפני הפציעה הוא היה מצוין.

    אל תשכח בני'לה, שווילס מלבד הנקודות שהיא הוציא מול איטליה, נמצאת בקמפיין מצוין, ואיטליה לא. ובאשמת מי אנחנו הפסדנו לצרפת? לא באשמת גרנט, אלא באשמת דודו אוואט(זאת אכן הייתה טעות של גרנט לדבוק בבדיחה הזאת), שאם היה מחליט להדוף/לתפוס את הכדור לא היה סופג את השער הזה. ומה רצית במשחק השני מול קפריסין? ניצחון לא טוב לך? שכחתי, יש תוצאה בכדורגל שמביאה 4 נקודות, חבל שלא השגנו אותה. ניצחנו? כן. אל תחשוב שאין לי ביקורת כלפי גרנט, אבל אני, בניגוד אליך, לא שונא אותו שינאה עיוורת ולא כל צעד שלו מתפרש אצלי כטימטום מוחלט. ומה הקשר ל"גם נילסן ניצח את רוסיה"? נילסן ניצח את רוסיה בבית, קודם כל, וגם אני רוצה להזכיר לך שאת השער מול אוסטריה לא נילסן ספג. הוא הכין את הנבחרת די טוב, והגול הזה היה באשמת טל,גרשון, נמני ואוואט בלבד, לא אף אחד אחר. לעומת זאת לנצח את רוסיה בחוץ- עם היכולת שהצגנו, די קרוב למשחק מול סלובניה, אולי לא נותן לנו את שלוש הנקודות, אבל לפחות לי זה מביא קצת אופטימיות.

    כשאין לך מה להגיד, אל תגיד אותו.

    חמודי(וגם משה),אולי אין תנאים לאהבה אבל יש תנאים לעידוד. אמנם זה לא קשור עכשיו, אבל במשחק מול בית"ר אני אכן הייתי עם חולצה שחורה עם אולטראס-96-מכבי-קלדרון-לא-תהיה-סתימת-פיות=חוטיני, אבל אני מעולם לא קיללתי את שטראובר, דגו, הייס וקלינגר. רק את לוני. ואני לא רוצה שהקבוצה תפסיד, מעולם אני לא ארצה שהקבוצה תפסיד, אני תמיד ארצה שמכבי תנצח, לא פחות מזה, עם נמני או בלי נמני. אני מחיתי על העפתו של נמני וזהו. ועוד דבר-אני לא יודע מתי אתה וכל הביתריסטים האחרים תבינו כבר, אבל בית"ר כדי לחזור להיות הקבוצה של 92-98, חייבת לרדת ליגה, שום דבר לא יעזור. וגרנט יפוטר רק אם הנבחרת תסיים במקום הרביעי, ככה שזה לא יעזור לך אם הוא יסיים במקום השלישי.

    ולמשך 4 שנים תמימות חשבתי שמה שהרס את הניצחון מול אוסטריה היו ההפסדים לקפריסין ודנמרק. וטוב שלא הזכרת כמקור גאווה את הנבחרת שהעפילה למונדיאל 70.
     
  14. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזוב ניצן.
    את דוידוביץ' אסור להזמין, הוא רק חזר מפציעה (זה לא מונע את הזימון של אברמוביץ', שגם כן חזר מפציעה תמידית).

    הטימטום נשפך ממך וידוקה. אני בטוח שבחיים שלך לא באמת ראית פעולה ענקית של אברמוביץ', אלא רק שמעת בפורומים של בית"ר שלך או מאוהדי בית"ר כמה אברמוביץ' טוב וכבר עשית אותו אליל- למרות שבחיים שלך לא ראית אותו עושה משהו. לא יאמן כמה צבוע אפשר להיות.
     
  15. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נקבע הרכב הנבחרת!
    בניון יפתח במשחק, לעומת זאת בלילי ישב על הספסל.
    ההרכב המלא:

    שביט אלימלך, אלון חרזי, עידן טל, אדורם קייסי, אריק בנאדו, טל בן-חיים, אבי נמני, יוסי אבוקסיס, אייל ברקוביץ', חיים רביבו, יוסי בניון.

    הרכב הגנתי בלי חלוץ טבעי. נראה מה יהיה...