ישראל הפסידה 3-1 בסלובניה וסיימה ב2-2 מביש מול מלטה::ביזיון!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏31/8/03.

  1. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שגיא
    בדבר אחד אתה טועה
    קייסי ביכולת נמוכה מאוד כבר הרבה זמן, גרועה אפילו יש לומר. אין לו מקום בנבחרת, צריך להחליף אותו. מצטערת,אבל זה נכון.
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    בוא נסביר פעם אחת ולתמיד למה אני בא בטענות לגרנט, קודם כל נתחיל מההזמנות הטיפשיות של גרנט.
    גרנט הזמין את ניר דוידוביץ' כשוער שני למשחק מול סלובניה, ניר דוידוביץ', שוער ששיחק שני משחקים שנה שעברה במוקדמות ליגת האלופות מול קבוצה נידחת, ואז נפצע לתקופה ארוכה,שוב, וחזר רק בסוף השנה.
    אני לא מבין איך גרנט הזמין אותו ולא הזמין שערים כמו אסי רחמים ולירן שטראובר, שנתנו שנה שעברה הופעות מעולות והצטינו בקבוצות שלהם, מה קרה? לאן נעלמה שנה שלמה? רק בגלל שדוידוביץ' במכבי חיפה ישר מגיע לו לחזור לנבחרת?
    למה מה הוא עשה? נתן שני אימונים טובים במכבי חיפה? נתן 4 משחקי ליגה טובים? שטראובר ורחמים נתנו עונה שלמה ביכולת מצוינת.
    ואם אתם אומרים שהם באופן כללי פחות טובים מדוידוביץ' והיכולת של שנה שעברה לא נחשבת, אז למה לא הזמינו את קורנפיין?
    שוער שבאופן כללי הוא בין הטובים בליגה(ולא רואה אף אחד מהשוערים בליגה חוץ מאלימלך), אז כבר ראינו שהזימון של דוידוביץ' הוא כי הוא במכבי חיפה וגרנט כבר אימן אותו.
    ומה עם הזימונים של אואט עונה שעברה? איך לעזאזאל מאמן נבחרת נותן לשוער כזה לשחק בנבחרת, איך?
    נעבור לחרזי, אני בניגוד לבני רואה את חרזי כאחד מהמגנים הטובים בארץ, וכאחד שבהחלט היה צריך לקבל זימון לנבחרת, אבל לחרזי אין מקום בהרכב הפותח.
    גם אוזן וגם חליבה נתנו עונה יותר טובה ממנו, וגם הם כרגע בשיאם, ומציגים יכולת יותר גבוהה ממנו.
    עוד כמה דברים, לז'אנו היום אין מקום בנבחרת, גם לבאדיר ועידן טל לא,לחרזי, קייסי, ובנאדו דווקא כן.
    בנאדו יחד עם גרשון הם הבלמים הכי טובים בארץ כשהם בכושר.
    לבאדיר הייתה עונה גרועה ואפילו האוהדים בחיפה מודים בזה, גם עידן טל ביכולת חלשה, נכון שבסוף שנה שעברה הוא השתפר, אבל גם לפני זה שהוא היה ביכולת גרועה והוא הוזמן לנבחרת.
    בדבר קייסי, כפי שאמרתי הוא ואנטבי המגנים השמאלים הטובים בארץ,למרות הרמה הנמוכה שהם הציגו שנה שעברה היחיד שהיה יותר טוב מהם בארץ היה בליגה לאומית(גרייב), אבל זה לא הפריע לגרנט לשחק באחד מהמשחקים עם עידן טל, עידן טל! כמגן שמאלי!
    בכלל חוץ מהצבתו של עידן טל כמגן שמאלי גרנט עשה עוד שטויות רבות, בזמן שיניב אלול הצטיין בבאר שבע הוא בחר להזמין לנבחרת דווקא את אבי סטרול החלש, גם אלעד בונפלד שהצטיין במדי באר שבע לא הוזמן, שוב גרנט העדיף מישהו קרוב אליו, גל אלברמן, שמבלה את זמנו בספסל של מכבי פתח תקווה.
    תוסיפו לזה את הזמנתו של הולצמן הכבד והמסורבל שהועדף על אברג'יל המצוין שגם כבש יותר ממנו וגם בישל יותר ממנו.
    הדור הנוכחי של רביבו, ברקוביץ' ונימני גמר את הסוס, גרנט לא מתחיל אפילו את החלפת הדור, לא מכין את הנבחרת לרגע שאחרי הדור הזה.
    איפה יוסי רוזן? איפה יוסי שבחון? איפה ראובן עובד? איפה אלי ביטון? איפה השחקנים שאמורים להחליף את הדור המזדקן?
    גם כאן גרנט נכשל, ובגדול, אין תוכניות לעתיד,אין כלום.
    מישהו כאן הביא ציטוט של המאמן הסלובני, אז קח דוגמאות שידברו בעד עצמם:
    לנבחרת האולמפית של היום היה אמור להיות הצלחה ענקית, אבל הם כישלון גדול, למשה סיני חלק גדול בזה, אבל גם המאמן הטוב בעולם לא היה מצליח באולמפית,תנסה אתה לארגן את האולמפית שבחמישי ביטון,ברדה וקטן בהרכב, בשישי רק ביטון וברדה, בשבת רק ברדה, זאת משום שגרנט היה זקוק להם סתם כדי להשלים 20 שחקנים בבוגרת.
    הדוגמא הכי מובהקת היא בכמות האנשים שצופה בנבחרת/הולכת למשחקים שלהם, מידת ההתענינות בנבחרת פשוט פחתה בצורה דרסטית, מדבר אחד שמגיל 10 לא החמיץ משחק של הנבחרת, השנה פשוט נמאס לי, וקיוותי לכישלון של הנבחרת כדי שגרנט יעוף, קשה לי לצפות במשחק ולרצות שהנבחרת תכשל, לכן אני לא רואה את המשחקים בשידור ישיר, אלא מקליט ורואה אחרי שאני יודע את התוצאה.
    הנה הדבר בשבילי, אני מכיר אדם, שמגיל 17 הלך לכל המשחקים של הנבחרת,בית וחוץ, האדם הזה גר בבאר שבע, היום הוא בן 28,ומאז שגרנט מאמן הוא לא הולך ולא רואה שום משחק, הוא שרוף על הנבחרת יותר מכולם כאן, אבל הוא אומר:
    " מצטער אני לא יכול להזדהות עם נבחרת כזאת", קוראים לו נמרוד לס, תשאלו את הראל או לירן איזה מן אדם הוא.
    תבינו שהנבחרת של גרנט היא בלוף, ואני מקווה שהנבחרת לא תצליח להגיע לפליאוף, בשביל העתיד, בשביל העתיד של הנבחרת, שעם גרנט הוא עתיד שחור.
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה שטויות!! בתקופת שלמה שרף וריצ'ארד נילסן אייזנברג וגברי עשו יחסי ציבור מצוינים, אבל אחרי שגרנט מונה למאמן פתאום הם איבדו את הקסם? אז אוהדים פנאטים שלא פספסו שנים משחקים של הנבחרת פתאום לא מגיעים למשחקים בגלל שפתאום גברי ואייזנברג הפסיקו בכוונה את יחסי הציבור לנבחרת? זה פשוט בולשיט, ממך לא ציפיתי לכזאת מתקפה של שטויות.

    שקרים. לא אמרתי שברקוביץ' לא שחקן טוב.

    הם שיחקו שני משחקי נבחרת ואני מבסס את הטענות שלי אליהם על פי היכולת שלהם בעונה שעברה. הם היו זוועתיים, אם אתה לא מסכים איתי, אז אין לי מה להגיד לך. בנאדו וחרזי היו אחראים על ההגנה המצחיקה עד דמעות של מכבי חיפה בשנה שעברה, באדיר בילה עונה שלמה בלי לגעת בכדור, עידן טל איכזב ואפילו אתה תודה בזה, ז'אנו לא מתאים להרכב של בני סכנין.
    אני עיוור? מי שמדבר! גרנט מזמן לך את אוואט (ואני לא מדבר על עכשיו) למרות שהוא חוטף גולים מתחת לרגליים, מזמן לך שחקנים צעירים לאיזה חצי שעה וזורק אותם לאולימפית - אבל אתה תלך איתו לאבדון ותיהנה מזה.

    טובת הנבחרת היא פיטוריו של אברם גרנט. הוא הרס לחלוטין את הנבחרת, משעמם את כל המדינה עם השיטה האנמית שלו, מזמן שחקנים שלא מתאימים לליגה השניה ואחרי כל מה שהוא עושה הוא גם מוציא תוצאות עלובות שכל מאמן ישראלי סביר היה הופך לניצחון.
    תסתכל על המשחקים בחוץ מול קפריסין ובבית מול סלובניה - המשחקים האלה היו בידיים של ישראל, חילוף אחד נכון או הוראה של המאמן לתקוף היתה פשוט מחסלת אותם בדרך לתבוסה של בערך 3:0. גרנט עשה את זה? למה שיעשה? יש לנו ביד 0:0, היריבה משחקת איום ונורא ולא חושבת בכלל לתקוף - אז יאללה, נכניס עוד איזה מגן ונוציא חלוץ. מאמן אחר היה כבר מכניס עוד חלוץ או קשר ומורה לשחקנים לתקוף ולנצח. שתבין - ישראל פספסה 4 נקודות קריטיות וסלובניה הרוויחה 1. זה היה משנה לחלוטין את מאזן הכוחות בבית הזה - אבל השיטה האיטלקית של גרנט הכריעה הכל.

    אתה פשוט מדבר שטויות שגיא!! קבוצות כמו בית"ר ירושלים, הפועל ב"ש, מכבי פ"ת ומכבי נתניה מלאות בשחקנים טובים ולפעמים צעירים שיכולים להשתלב בסגל ואולי גם בהרכב (שלא לדבר אם האלטרנטיבה היא הסגל של גרנט). אבל למה ללכת לשם כשיש לך את מכבי ריאל חיפה, שמכרה לא מזמן את החלוץ שבצ'נקו למילאן בגלל שלא תפס מקום בהרכב הירוק? שים לב לאיזה משחקים גרנט הולך לצפות - רק של שלוש הגדולות. ריצ'ארד נילסן (שנכשל, אבל מנסיבות שלא היו בשליטתו) היה מחפש בכל חור, אפילו בליגה השניה, כדי למצוא את השחקנים הטובים ביותר. למה? כי הוא אימן באירופה, הוא זכה באליפות אירופה והוא יודע יותר מגרנט האפס שיש שחקנים מצוינים שנמצאים בקבוצות אחרות מאשר מכבי חיפה.

    ליהי, תסתכלי על כל הדיון הזה ותראי איך את בורחת מהטענות שלי, לא עונה על חלק מהן ואומרת דברים שאין להם קשר לטופיק. תמיד בדיונים על הנבחרת היו כל מני סתומים אוהדי מכבי חיפה שלא הצליחו להוכיח שום דבר חוץ מרמת האיי קיו השלילית שלהם, ממך ציפיתי ליותר מהתבוסה המוחצת הזאת. תוכיחי לי שכאן אני טועה.
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא בדיוק אמרת את זה..
    לך לדיון של הכדורגלנים בחו"ל ותבין..
     
  5. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אפילו לא אגיב (כי לא קראתי) את דברי החוכמה של צמד החכמים בני&משה. פשוט אל תקראו, תנו להם לכתוב את השטויות שלהם לעצמם- זה הפיתרון הכי טוב (שמעת ליהי?, הם פשוט אטומים, תדלגי בכל פעם שיש הודעה חכמה של הצמד הזה).

    בקשר למשחק... מי לדעתכם ההרכב שצריך לפתוח איתו? (ואני שואל תשפויים, לא מעניין אותי ההרכב של וידוקה (חצי בית"ר) או משה (חצי הפועל ב"ש).

    אני חושב שצריך לשחק עם קשר אחורי אחד (למרות שזה ברור שנשחק עם שני קשרים אחוריים)- בהרכב כזה:

    אלימלך
    קייסי בנאדו גרשון אוזן
    אבוקסיס
    רביבו בניון ברקוביץ'
    נמני
    בלילי

    אין ספק שזה הרכב דימיוני, וגרנט בחיים לא יפתח איתו (אולי גם בצדק, למרות שלדעתי אין לנו פה מה להפסיד וצריך לעלות עם כל הכלים ההתקפיים), גרנט יעלה עם שלושה שחקנים מתוך: רביבו, ברקו, בניון, נמני ובלילי. רביבו וברקו לדעתי יפתחו, ובניון נמני או בלילי יצטרפו (משום מה יש לי הרגשה שהוא יתן צ'אנס לבלילי.

    אם כבר ללכת בשיטה של גרנט (שני קשרים אחוריים) הייתי מוציא את בניון (בשביל לשמור ג'וקר על הספסל) ומכניס במקום את באדיר (כן כן-, באדיר, הוא תמיד מתעלה ברגעים האלה).
     
  6. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רביבו קשר ימני, קשר אחורי אחד, חלוץ אחד, באדיר במקום בניון שישב על הספסל - אין ספק, כל מילה מיותרת.
     
  7. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנראה אתה לא רואה טוב, אבל רביבו שמאלי.
    וזה לא חלוץ אחד, נמני טיפה מאחורי בלילי ומשחק כחלוץ שני.
    ואתה אומר קשר אחורי אחד- ואז אומר, בלי בניון ועם באדיר- אתה לא שם לב עד כמה אתה חכם?

    דיי תעשה טובה למענך תפסיק להגיב ולהשפיל את עצמך.
     
  8. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מסכימה בנוגע לקייסי
    קייסי נמצא כרגע במצב שהוא לא צריך לפתוח בהרכב של הנבחרת לפי דעתי, או אפילו בהרכב של חיפה.

    ולקחתי את ההצעה שלך ואני אפסיק להגיב פה למשה את בני ציונות בע"מ.
     
  9. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי קייסי לא בשיאו אבל הוא עדיין בעל ניסיון רב ויש לו יתרון גדול שהוא יודע לכבוש שערים ממצבים נייחים וזה מאוד חשוב. הוא נוגח מצויין וגם הוא בדר"כ מתעלה ברגעים גדולים (לעומת שחקנים כמו רביבו).
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנה ההרכב שלך :

    אלימלך
    קייסי בנאדו גרשון אוזן
    אבוקסיס
    רביבו בניון ברקוביץ'
    נמני
    בלילי

    בהרכב הזה שמת שני קיצונים שמאליים (בניון ורביבו) וקשר מרכזי. איפה הקיצוני הימני שלך? וטוב, אז אתה מחליף את בניון בבאדיר (צעד שמוכיח שאני עושה טעות שאני בכלל מתייחס לדברי ההבל שלך). אז איפה באדיר משחק? קשר אחורי לצד אבוקסיס, אוקי. ברקוביץ' במרכז, רביבו בשמאל ו... רגע, איפה הקשר הימני? אז אתה רוצה לשחק בלי קיצוני ימני? אדיוט, אני לא מאמין שאני באמת מגיב לך ברצינות...
    הצבת את נמני כקשר התקפי ולא כחלוץ. טוב, אז אתה עכשיו אומר שהוא חלוץ. אם אתה מציב את נמני כחלוץ אתה הורס את כל המשחק - נמני הוא שחקן שלוקח את הכדור, לא שחקן שיודע להסתובב. חשבתי שתלמד מהטעות של נילסן בקדנציה שלו, אבל לא. נמני קשר התקפי או מרכזי, אפילו אחורי במקרים קיצוניים. אבל לא חלוץ.

    אין בעיה, תברחי כמו אילן. ברור שאין לך יותר מה להגיד - אז יאללה, לא נגיב. מאד בוגר מצידך.
     
  11. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל לא הבנתי מה הקשר לבאדיר..הוא לא ממש הזכיר אותו בהרכב..
    דבר שני אילן...איפה אתה חי???איפה וסיהון???למה הוא לא בלם פותח במקום בנאדו הזקן..הרי וסיהון שחקן תותח...והוא לא מצליח לעצור את חלוצי הכח יובנטוס רמת גן אבל בטח שאת זהוביץ וסימרוטיץ הוא יעצור בקלות..גם אברמוביץ חביבו של אוחנה..

    ההרכב שלך יהיה נחמד למשחק בית נגד קפריסין..משחק חוץ נגד סלובניה..לא יזיק עוד קשר אחורי..
    מה שבטוח בלילי צריך וחייב וגם די מוכרח ולא יזיק אם הוא ישחק..
    אלימלך חייב להיות בשער[למרות שהאפשרות של שוערה המהולל של סאנטנדר קורצת.כמו הסמיילי :wink: ]
    אוזן לדעתי צריך להיות מגן ימני
    בלמים בנאדו וגרשון בלמים
    וקייסי..כן קייסי עדיין..סך הכל מול קוומברן הוא נראה שמתחיל לחזור לעצמו..ונכון שזה רק מול קוומברן..אבל האופציה השנייה זה אנטבי שאפילו מול בנאנטס לא הרשים..

    בקישור יוסי וברקו חייבים לשחק..והשאר...שגרנט יחליט..

    נ.ב
    בני די התחרפנת בזמן האחרון..
    קודם כתבת שסוף סוף ביית"ר הפסידה ואחר כך אתה רוצה שסלובניה תנצח..מה הצעד הבא..אהדת חיפה וקריאה לשי בירוק לנבחרת??? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx :twisted:
     
  12. שגיא Guest

    בני, לגבי ה"זוועתיים" שלך. אני לא מסכים. תתפלא, כן. אבל עידן טל היה מהטובים בסיום העונה שעברה, קייסי בטח שחזר לעצמו, כבר מזמן. וכנ"ל גם לגבי בנאדו. על חרזי המאמן הסלובני אמר שהוא הכי הרשים אותו, וז'אנו, ז'אנו זומן בגלל פציעתו של חליבה, בכל מקרה הוא לא צפוי לפתוח בהרכב.

    עזבו, זה בכלל לא משנה עבורי השחקנים שמוזמים ומי שמאמן את הנבחרת. ואני גם הרבה פעמים לא מסכים עם זימון כזה או אחר, עם שיטה כזאת או אחרת, ועם הרכב כזה או אחר. אבל גם עם כל אי ההסכמות האלה, אחרי הכל אני אוהד של נבחרת ישראל וזה מעל הכל. גם כשאני לא מאמין ששחקן כזה לא יכול להצליח, אני ארצה מאוד בתרומתו למשחק, רק על מנת שהנבחרת תצליח....
    כנראה שאצלכם זה לא ככה...
     
  13. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נתחיל עם הסוף- בכדורגל המודרני כמעט ולא משחקים עם שני חלוצים טיבעיים, נמני שחקן שמשחק מאחורי החלוצים ויכול לשמש גם כחלוץ שני במקרה הצורך, לא טבעי אבל חלוץ- ולזה התכוונתי. בגדול הרעיון של נילסן היה לא גדול משום שהוא התבסס עליו כחלוץ מטרה, ואני מתבסס על בלילי ככזה.

    בקשר להרכב הראשון שלי, רביבו שמאלי, ברקוביץ' ימני, סבבה? בניון במרכז. אני לא מבין מה כ"כ מפתיע אותך, מה אף פעם לא ראית את בניון משחק במרכז? הוא יודע לשחק במרכז לא פחות טוב מאשר באגף שמאל.

    בקשר להרכב השני, מחליפים את בניון שמשחק באמצע בבאדיר, באדיר משחק באמצע, משחק איפה שבניון משחק, אך זה ברור שהוא ישחק טיפה יותר מאחור מאשר בניון, כיאלו ישחק אחרי אבוקסיס אבל לא ישחק כקשר התקפי, מה לא ברור לך פה? בעמדה ששמתי את בניון אפשר לשים שחקנים עם יכולות התקפיות ויכולות הגנתיות- במקום בניון ההתקפי אפשר לשים את באדיר היותר הגנתי. זה לא אומר שברקוביץ' זז מימין (טיפה מחשבה לא תזיק).

    זהו יותר אני לא מתייחס לשטויות שעפות ממך. ליהי עשית בשכל.
     
  14. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פחחחח ברקוביץ' קשר ימני... ברקוביץ' הוא פליימייקר. זה שאין לך מושג לא משנה את זה. בכדורגל המודרני כמעט שלא משחקים עם שני חלוצי מטרה?

    :roll:

    כן, שטויות עפות ממני. לפחות אני לא מכניס את באדיר במקום בניון.

    נו? זה לא עיוורון? זה פשוט משגע אותי - כשמכבי חיפה שיחקה רע בעונה שעברה אתה קראת לשום להתפטר וזעמת עליו - במקרה של הנבחרת גרנט עושה דברים אפילו פחות הגיוניים ואתה לא מוציא מילה רעה עליו. מה ההבדל?
     
  15. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל
    מוציאים הרבה מילים רעות על אברם גרנט כשצריך
    ובצרורות
    אבל בלי שום קשר בני
    מה אתה בכלל משווה
    מכבי חיפה היא קבוצה כאינדיוידואל
    נבחרת ישראל היא הקבוצה של המדינה
    נבחרת ישראל צריכה יותר יציבות ממכבי חיפה
    או לפחות שינסו להקנות לה אחת כזאת
    כי היא לא מתראית פעמיים ביום
    כי הכל שם הרבה יותר קומפלקסיבי
    ומעל הכל-כי היא נבחרת ישראל!!!! צריך להגיד יותר?!