ישראל הפסידה 3-1 בסלובניה וסיימה ב2-2 מביש מול מלטה::ביזיון!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏31/8/03.

  1. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים עם בני.
    גרנט לא עושה את עבודותו, הוא מזמן שחקנים מתים כמו חרזי לסגל.
    ושלא יובן לא נכון, יש לנו כשרונות בארץ, יש לנו שחקנים חסונים ומהירים, יש לנו אבל גרנט מחליט להתעלם מזה.

    יוחזר שלמה לאלתר (כן, לדעתי הוא המאמן הכי מתאים לנבחרת, למרות כל השערוריות)!
     
  2. שגיא Guest

    חייב הערה קטנה בעקבות החזרות על שמו של אלון חרזי.

    מאמן נבחרת סלובניה (סביר להניח שהוא טוב מגרנט, אחרי הכל גרנט גרוע, לא?) אמר לא מזמן שהשחקן שהוא הכי התרשם ממנו במשחק של ישראל מול נבחרת רוסיה היה, כן דווקא הוא, אלון חרזי, שהוסיף הרבה להגנה, כך לדברי המאמן הסלובני. זה משהו שהייתי חייב להגיד.

    בקשר לשאר, אתם סתם תוקפים, הרי אין לנו שחקנים יותר טובים, וגם השחקנים הטובים שלנו פשוט לא ברמה שהם יכולים להביא אותנו לאיזה טורניר גדול, זה הכל. הציפיות שלכם גבוהות מידי, וסך הכל אנחנו נבחרת בדרך שלישי אולי באירופה, והדרך תואם גם את איכויות השחקנים הכוללת שלנו, האיכות לא בשמיים, ולכן כך גם התוצאות, ביחס לשאר הנבחרות. תהיו מציאותיים.
     
  3. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    בנוסף למה ששגיא אמר אתם שוכחים שאנחנו באירופה ומשם הכי קשה לעלות לטורנירים...אתם לא מציאותיים...
    כמה נקודות:
    * כמה ממכם באמת חושבים שמזרחי מאמן יותר טוב מגרנט?
    *אוואט לא בסגל יותר, חרזי מבוגר אבל היכולת שלו טובה אז מה אתם רוצים? מסכים לגבי באדיר.
    * הקנאה שלך לחיפה אוכלת אותך נקודה.
    אני יודע שבטח תקרא לי טיפש אבל זה מה שאני חושב.
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואני לא מוכן להשלים עם כך שאנחנו דרג שלישי בלבד. ישראל, אם יזומנו השחקנים הטובים ביותר שיתופקדו במערך וטקטיקה נורמלית, אנחנו בדרג השני בעולם. כי כמה שישראל היא לא ברזיל, עדיין אנחנו יותר טובים ממקדוניה, ליטא ואיי פארו, נכון? עם גרנט לא. ראיתם את הביזיונות מול קפריסין, את הביזיון מול סלובניה (גרנט נתן את ניהול המשחק הגרוע ביותר שראיתי בחיי מול הסלובנים), את המשחק החלש מול מלטה...

    עכשיו יבואו כולם ויטענו שישראל שיחקה מצוין מול נבחרת צרפת. שקרים!! ישראל באותו משחק לא סיכנה את צרפת, ישראל רק נתנה כמה פסים והצליחה לעבור את חצי המגרש שלה, אבל בגלל ששיחקנו מול צרפת כולם עשו מזה סיפור גדול. ישראל מלבד השער שבא בהפתעה בדקה הראשונה לא סיכנה בכלל את השער של בארטז. העובדה היא שישראל בכלל לא היתה קרובה לתיקו באותו משחק מול נבחרת ששחקניה שמרו על הרגליים בשביל משחקי קבוצותיהם.

    בקשר לאיכות השחקנים... יש לנו כאן שחקנים מצוינים. בלילי מככב לו בטורקיה, עומרי אפק חתם בספרד והוא יהיה שם שחקן הרכב. שניהם לא נחשבו לטובים בארץ לפני שעזבו. הפוטנציאל של הנבחרת האולימפית שלנו כרגע גדול מזה של הבוגרת. להגיד שאין כאן שחקנים טובים זאת פשוט טפשות שלא תיאמן. הזימונים פשוט לא מקצועיים.
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישהו ביקש לעלות ליורו 2004? מישהו רוצה לחטוף תבוסות שם? מישהו בכלל חושב שזה אפשרי?

    מזרחי קיבל פחות משאבים בכל הקריירה שלו מאשר המשאבים שקיבל גרנט בשנה אחת במכבי ת"א, שלא לדבר על מכבי חיפה. מזרחי עם מכבי פ"ת והפועל ירושלים, שתי קבוצות שבעבר גרנט היה יורד איתן ליגה, הגיע לשני גמרי גביע ועם מכבי פ"ת סיים מקום רביעי ושישי. לאחר שמזרחי עזב את הפועל ירושלים היא ירדה ליגה, ולאחר שעזב את מכבי פ"ת, הקבוצה מעולם לא חזרה לאותם גבהים. למרות שמדובר בקבוצה מצוינת וחזקה, מישהו מאמין שהיא תשיג מקום רביעי? הקבוצה של מזרחי היתה הרבה יותר גרועה.

    יניב, שנינו יודעים טוב מאד שחרזי הוא עגלה. היכולת שלו טובה? אתה מתכוון להצגות שהוא נתן בשנה שעברה במדי מכבי חיפה או להופעות העייפות שלו במדי הנבחרת? סוס מת, אפילו פחות מזה.

    מה זה, איך הגענו לחיפה עכשיו? לא יכולת להעביר דיון בלי להאשים מישהו בקנאה לחיפה? או שאתה פשוט לא מסכים איתי שכמעט כל הסגל מורכב משחקני מכבי חיפה, כמעט כולם לא ראויים ללבוש את אותם מדים?
     
  6. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx

    די
    אני פשוט לא מבינה מה הולך פה
    :roll:

    טוב בני,מה שתגיד,אתה יודע מה? - נכון. בוא נמחה על כך שאברם גרנט מאמן,בכך שנתפלל שהנבחרת תפסיד. נורא לגיטימי, פתרון נורא קריאטיבי מצאת.אתם יודעים מה? -בוא נפגש בבית כנסת השכונתי ונתפלל להפסיד, כדי שיבינו את הבלוף. הרי בני ומשה כאלה חכמים אחד אחד (בני, עוד פעם אחת אתה קורא לי טיפשה אני באה לנתניה מפרקת לך עצם עצם, שכחת פה לשמור על הפה שלך כשאתה מדבר איתי,ולמעשה אתה מתחיל להעלות לי את הסעיף),ובני ומשה, כיאה לשני טיפוסים שמצטיירים כגאוני הדור הבאים (אחד אחד) באים וקופצים במחאה על המאמן גרנט, כאילו הם תמימים ולא מבינים שהכל בהתאחדות פרוטקציות, ושממש חשוב להם מה אומרת דעת קהל,את מי היא רוצה כמאמן או לא (רמז דק: המאמן נבחרת אולימפית שלנו והרזומה המפואר שלו, כולל תואר המאמן הנפלא). בקשר לסגל הנבחרת- תפסיקו להתלונן סעמק. נכון,יש זימונים לא מוצדקים (מאיפה הבאתם את זה שאוואט בסגל? אפילו אברם הבין כבר מה הוא שווה), אבל מה אתם חושבים שזה הכל בידיו של גרנט? הרי ראיתם מה קרה שהוא ויתר על ברקו. אשכרה ויתר בכך שלא רדף אחריו פעם אחת בחיים כשהוא מקיים אימון. איזה עליהום, איזה ביטויים מוציא גברי, כל התקשורת מזדעזעת. זה לא כ"כ פשוט להרכיב סגל לנבחרת, כשכל המדינה על הגב שלך. אני לא מצדיקה את גרנט,אבל עדיין חושבת שלקוות שהנבחרת תפסיד זה מטומטם. מטומטם לאללה.
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זו לא מחאה. זאת פשוט הדרך היחידה להציל את הנבחרת.

    להתאחדות באמת לא אכפת מהקהל, אבל אם הם יראו שגרנט לא הצליח להגיע למקום השני או בעזרת השם אפילו לא לשלישי, אז הם לא ישאירו אותו בתפקיד. גברי (שלא יתפטר לעולם) כבר הספיק להתעצבן על גרנט פעם אחת כשאימן את האולימפית ואז נטש אותה (ואגב, גברי וההתאחדות חוקקו חוק שגרנט לא יוכל לאמן את נבחרות ישראל, חוק שבוטל כמובן כשנילסן התפטר) וגם כשגרנט אמר על החלטת ההתאחדות שהיא לא מקצועית. הפעם זה לא נילסן שהצליח להקסים את גברי עם אישיותו, מדובר באדם שהוא פשוט לא סובל. ואם ישראל לא תצליח, הוא יפוטר - וזה בדיוק מה שאני רוצה, לא למחות.

    אוואט היה בסגל מול רוסיה. לפחות זה מה שהבנתי כשריינמן פתח את הדיון.

    אז מה?! אז גרנט יתן לתקשורת ולגברי לקבוע לו את הסגל? אם מה שאת אומרת זה נכון, את רק מצדיקה את הטענה שחייבים לפטר את גרנט מיד.

    שוב אני שואל אותך - תחשבי על הנבחרת של גרנט משחקת בר"ג במשחק מכריע מול סלובניה. מה את רואה, שחקנים שנלחמים בכבוד ומקיאים דם בשביל ארצם וקהל של 40,000 איש מעודד באקסטזה, או חבורת זקנים שעושים טובה שעלו למגרש משחקים בבונקר לעיני 2,000 צופים משועממים?
     
  8. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חלילה שהתקשורת והקהל יקבעו לגרנט את הסגל,אני פשוט אומרת שיש שחקנים שהוא לא יכול להעיף בזבנג וגמרנו מהנבחרת, אלא לנפות אותם אחרי יכולת לא טובה בצורה ממושכת, כדי להוכיח לעולם ולאחותו שזה לא צעד טיפשי,כי לא כמו הטעונים שלי ושלך, גרנט נבחן בזכוכית מגדלת על כל מהלך.אז על בנין הוא ויתר,ראינו. אני מאמינה שגם על קייסי הוא היה צריך לוותר.

    אוואט,לפי מה שהבנתי לא היה בסגל לרוסיה,אלא דוידוביץ' ואלימלך. דוידוביץ' אגב הראה יכולת טובה באימון שם או משהו כזה, כך לפחות היה כתוב בעיתון

    ובקשר לנבחרת פייטרית שמקיאה דם- תראה לי מאמן אחד בארץ שיוציא את זה מהשחקנים שלו? פייר. כאילו,זה לא קשור כבר רק לגרנט,אני מצטערת. השחקן כאינדיוידואל צריך להבין את המעמד. ואל תגיד לי אלי אוחנה כדוגמא,כי באותו משקל אני אוכל להגיד ניר קלינגר. תן משו ריאלי.
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חרזי, באדיר, קייסי, בנאדו, ז'אנו וטל מראים יכולת רעה כבר זמן רב אבל אין סיכוי שגרנט ינפה אותם.

    הלחץ של התקשורת וההתאחדות בארץ הוא כלום, פשוט כלום, הלחץ על בית"ר ירושלים או מכבי ת"א למשל הוא הרבה יותר גדול. גרנט יכול לזמן היום את רענן דרעי, אלעד יעקובי וערן לוי ואף אחד לא ירים גבה, כולם יסכימו איתו, כי ככה זה הולך בארץ - לא משנה מה מאמן הנבחרת יעשה, מה הנבחרת תעשה ומי יהיו השחקנים, אנחנו איתה ואוי למי שלא ירצה שהיא תנצח. זה הפער שלנו מאירופה. באנגליה, איטליה, ברזיל, גרמניה וספרד הם ישנאו את הנבחרת שלהם, ישרקו בוז ויאחלו להם להפסיד אם התוצאות יהיו עלובות כמו של נבחרת ישראל. הם רוצים את טובתה של הנבחרת, ולכן יעבירו ביקורת ויצעקו למאמן להתפטר כשמגיע לו. בארץ ז לא יכול לקרות, אין שום לחץ ולא נעליים. זה ממש לא התירוץ שגרנט יכול להשתמש בו.

    בואי נתחיל מכך שגרנט לא היה צריך לזמן את השחקנים העצלנים האלה מלכתחילה.
    אורי מלמיליאן, יוסי מזרחי, ניר קלינגר, גיא לוזון וגילי לנדאו מסוגלים לדרבן את השחקנים הרבה יותר טוב מגרנט. במקרה של אוחנה זה תלוי בכמה דברים, אבל לא נדבר על זה עכשיו. שחקנים שהיו בחדר ההלבשה עם ניר קלינגר, אורי מלמיליאן או גילי לנדאו אמרו שהם מוטיבטורים מוצוינים. גרנט מוטיבטור? גרנט יכול להלהיב את השחקנים?
     
  10. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזוב
    אי הסכמה
    חוץ מלנדאו
    לא מסכימה איתך שאף מאמן שם עדיף על פני גרנט
    עם כל החרא שהוא מביא איתו.
     
  11. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דיי ליהי מה את מתווכחת איתו. אין לך בשביל מה, פשוט תתעלמי. את צודקת במאה אחוז, אבל הוא לא יבין את זה בחיים. גם אם נעלה ליורו הוא יגיד שגרנט מאמן חרא. כמה מזל שהוא לא יו"ר ההתאחדות, אחרת עוד גיא לוזון היה מאמן הנבחרת...
     
  12. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חח וידוקה...
    למי זה יעזור שישראל תפסיד נגד סלובניה... בגלל שילד מסכן שיושב בבית וחושב שהסגל לא מספיק טוב או שהמאמן לא מוצלח אז יתחסל הסיכוי להגיע ליורו 2000 מה שיהיה הסיכוי האחרון של דור השחקנים היוצא להגיע להישג ממשי כל שהוא.
    נגיד שמה שאתה אומר נכון.. אז מה? בגלל זה אתה יכול להמר שנפסיד אבל לייחל להפסד של הארץ שלך??? מה אתה דפוק?
     
  13. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :roll:
    אילן, צריך להסביר לילד. אחרי זה הם גודלים להיות פרשנים כמו ניר לוין ועל מי תיפול האשמה? - עלינו.

    תראה, בני, אני חושבת שהטענה שלך לגיטימית, גרנט הוא מאמן מאוד שנוי במחלוקת (מי לא בארץ ישראל? אבל הוא בין השנויים ביותר), אני מבינה שאתה רוצה שיחליפו אותו, אני מבינה שאתה לא מרוצה מהעבודה שהוא עושה, אבל רצונות לחוד וטובת הנבחרת לחוד. נתת את הדוגמא עם איצטדיון ר"ג- ובכן, הסיבה שאין לנבחרת קהל הוא חד משמעית קומבינציה בין חוסר יחסי ציבור משווע לבין ההשגים המצחיקים של הנבחרת שלנו.

    אני יכולה להבטיח לך שגם אם נעפיל ליורו 2004 (ואני מדברת עכשיו היפוטתית) ונפגש עם נבחרות כמו פורטוגל לא יבוא הרבה קהל ישראלי לחזות במשחק, בגלל שלנבחרת אין יחסי ציבור, ופה אתה צריך לבוא בטענות לגברי לוי ושאול אייזנברג, לא אברם גרנט. בקיצור,זה לא הכל אשמתו. יש עליו הרבה לחץ מסביב, ויחסית לנילסן (תגידו מה שתגידו) אני חושבת שהוא עדיף בהרבה, וטוב שהוא כאן במקומו.
     
  14. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני אני לא מבין אותך..
    מצד אחד אתה אומר שגרנט חייב לזמן את ברקו..
    אחרי זה אתה אומר שלגרנט יש סגל שיכול להוביל בקלות 4 נקודות מעל סלובניה..
    ואחרי זה אתה יורד על ברקוביץ ואומר שהוא לא שחקן טוב..
    אם ברקוביץ לא טוב והוא השחקן הכי טוב שיש היום בנבחרת אז איך אתה רוצה שנהיה מעל נבחרת כמו סלובניה??
    שאולי היא לא אנגליה אבל היא עדיין נבחרת מצויינת שכבר עשתה הרבה יותר הישגים מאיתנו..
     
  15. שגיא Guest

    קצת מפתיע אותי שהרשימה הזאת:

    חרזי, באדיר, קייסי, בנאדו, ז'אנו וטל

    הם כולם שחקני מכבי חיפה שהביאו אותה למקום השני.

    וחוץ מזה, בוא נהיה הגיוניים, לא מציגים יכולת טובה כבר הרבה זמן? מתי הם בדיוק שיחקו? 50-70 דקות במשחק נבחרת? ו..? עוד כמה משחקי גביע הטוטו עלובים שבהם בטח שאתה לא יודע מה הייתה היכולת שלהם. אז אנחנו עיוורים? הרי אתה זה שעיוור אחרי יכולות השחקנים...אתה זה שהולך עיוור כנגד הנבחרת ולא משנה מה יהיה. ושוב, אני אזכיר שאלון חרזי היה השחקן שהכי הרשים את המאמן הסלובני.

    ועוד משהו, טובת הנבחרת הזכרת? טובת הנבחרת היא ניצחון בסלובניה, זה הטובה הכי גדולה שיכולה להיות עכשיו, אבל אתה לא ממש נראה כאחד שמעוניין שזה יקרה, אז לפי זה אני לא ממש יכול לקבל את זה שאתה רוצה את טובת הנבחרת

    אתה מזכיר את אפק ובלילי, אבל שוכח שהם כן בסגל. ולעומת זאת אתה לא מדבר על שחקנים שנמצאים מחוץ לסגל, וצריכים להיות בו, כי פשוט אין כאלה, אולי אפשר לגרד מספר בודד של שחקנים כאלה, אבל בפועל, אין יותר מידי כאלה שיכולים לשנות את פני הנבחרת. עם כל הפסימיות לגבי ניצחון חוץ שם, אני כמובן אהיה עם נבחרת ישראל. מן הסתם.