ישראל הפסידה 3-0 בצרפת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏6/10/03.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    מצחיק אותי מה שקורה כרגע,אותם אנשים(לפחות בסביבתי הקרובה) שכעסו עלי לפני מס' חודשים שאני מבקר אתהנבחרת של גרנט היום צוחקים עליה.
    אתם אנשים שבעבר לא היו מוכנים לשמוע על הפסדים בשביל שינוי היום אומרים שהם יהנו לראות את הנבחרת מקבלת בראש.
    הסגל המלא:
    שביט אלימלך, ניר דוידוביץ', אדורם קייסי, אלון חרזי, אריק בנאדו, שמעון גרשון, יוסי אבוקסיס, חיים רביבו, אורן זיתוני, וואליד באדיר, פיני בלילי, יוסי בניון, עידן טל, אורי אוזן, מיכאל זנדברג, אבישי ז'אנו, גיא צרפתי, בן לוז, כפיר אודי.
    נתחיל?
    אז העניין עובד ככה :
    אם אתה שחקן כדורגל שמשחק בקבוצה דרומית יותר מאשדוד נניח (כל קבוצת ליגת על שכזו) אתה צריך לתת עונה שלמה מצויינת על מנת שתוזמן לסגל המורחב, חצי בדיקונת בעייתית תשלח אותך לספסל ואם תתן משחק אחד לא טוב לעיני המאמן הלאומי :הופה החוצה מהסגל .

    הניפוי של תומר חליבה קשור להיותו שחקן של הפועל ב"ש ? חס וחלילה, אורן זיתוני לא שיחק שנתיים ונתן 3 משחקים סבירים ? יאללה לנבחרת אחי,אבישי ז'אנו הצליח לכבוש לרגע את המקום בהרכב מכבי חיפה ? יאללה לנבחרת , קיסי נתן משחק טוב ראשון מזה שנה ?,הא כן זה לא קשור קדימה לנבחרת , כפיר אודי מבקיע שער אחרי שנתיים וחצי ? לנבחרת אחי .

    אז לא שהייתי צריך לקבל הוכחות לטענותי אודות רמת הייצוג של הנבחרת עבור תושבי הסרח העודף , אלו שכשהיו אנשים ממש חכמים בהתאחדות לא צירפו אותם לליגה כי הם רחוקים מידי (שהרי 13 שנה זה המון זמן עם המון הוכחות) אבל עבור האנשים שהתחילו לשאול שאלות, להביע ספקות ולפתח תקוות שמה הגיע הזמן שהנידוי הסתיים זו תשובה לא רעה .

    יאללה אברם, תמשיך להצליח, אתה עושה עבודה מופלאה .
     
  2. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אתה אולי צודק בכמה שחקנים אבל אני לא מאמין ששחקן לא נמצא בנבחרת בגלל שהוא מב"ש או אשדוד או קבוצה אחרת..אני בטוח שבמוקדמות המונדיאל הוא יחזור לסגל..אני בכל מקרה מקווה שזה ייגמר בתוצאה של 1,2 אפס ולא יותר...
     
  3. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,623
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    יאללה כבר משה מספיק להתבייכן.
    לבאר-שבע לא מגיע שאף שחקן יהיה בסגל בכושר הנוכחי של כל הקבוצה,מלבד אסי רחמים(למזלו הרע,יש את אלימלך ודוידויץ),לאף אחד לא מגיע להיות בסגל המורחב לא רק בסגל.

    הקבוצה משחקת גרוע,בשלושה משחקים היא נתנה תצוגה כדורגל בינונית ואף שחקן לא בלט בקבוצה.
    מול מכבי פ"ת,ב"ש ניצלה מתבוסה ובמזל ניצחה.
    מול סכנין,משחק חלש,וניצלה מתיקו,חוסר נסיון של סכנין גרם לניצחון.
    ומול חיפה,תודה גדולה לאסי רחמים שזה היה רק 3.

    אז מספיק כל פעם לשחק אותה כאילו אנחנו הקטנים והתמיד מקופחים,בכושר הנוכחי לא מגיע לאף שחקן באר-שבע להיות בסגל הנבחרת !
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בגדול אני מסכים איתך.

    אבל נגד סכנין לא שיחקנו חלש, לא צריך להגזים.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    עזוב, הראל אוהב למצוא חן בעיני כולם.
    ואני שואל(בתקופה האחרונה אצל גרנט, לא ספציפית בקשר למשחק מול צרפת):
    דוידוביץ אחרי שנתיים של פציעה הוזמן אחרי משחק אחד, זה נורמלי?
    כפיר אודי נתן משחק טוב ראשון מזה שנתיים והוזמן.
    אבי נמני לא התאמן וזומן.
    דודו אואט הוזמן למרות יכולתו.
    אף אחד לא יגיד שבנאדו,חרזי,קייסי וזאנו בכושר מצויין או אפילו סביר (אם אופיר חיים הגיע מולם ל 3 מצבים טובים, מה נגיד על הנרי ), אי אפשר להגיד עליהם שהם אפילו סבירים, אי אפשר להגיד שבונים עליהם את הבסיס לקמפיין הבא, הלאה אבוקסיס ? באשדוד לא פוגע , אז לא לקמפיין הבא, לא כושר נוכחי.
    אבל חליבה נופה .
    והנה עוד דבר, שנה שעברה שבוע אחרי שאליניב ברדה עבר למכבי חיפה התפרסמה ידיעה ב'ידיעות אחרונות' שגרנט יעקוב אחרי אליניב ברדה ע"מ לזמן אותו לבוגרת .
    אז אני יודע שזו רק כותרת, אבל לא נראה לכם מוזר העניין?
    לא נראה לכם מוזר שדוידוביץ רק מתרומם על הרגלים וכבר מזומן (לא מועמד) ולעומת זאת אסי רחמים נותן עונה הירואית (למעט שער אחד אומלל) ואפילו לא מועמד ?
    לא נראה בעייתי שאודי נותן משחק טוב באשדוד וזומן ואלעד בונפלד נתן חצי עונה מדהימה ולא היה מועמד.
    בכל מקרה אפשר להגיד הנה תראה אבל....מצד שני כשהמקרים האלו נערמים בזה אחר זה 13 שנה ? מקריות מוזרה במיוחד .
    העובדות הן כאלו : שחקן באר שבעי צריך להצטיין הרבה יותר מאשר שחקן מכבי ת"א או מכבי חיפה ע"מ להגיע לסגל (לשחק אתה רוצה ? מה עוד ? אולי גם להיות קפטן?) , שחקן באר שבעי צריך לתת הרבה פחות משחקים רעים על מנת לעוף מהסגל .
    אתם יודעים מה, אין פה שום עניין של תחושת קיפוח, יש פה עניין של התעלמות מוחלטת , כשב"ש מצליחה ובצמרת מספרים לנו שהכל זה עניין של זרים מוצלחים במיוחד (וביננו אם נקח את העונה שעברה הרי שקאקו אוברייטד למדי, טרכולסקי היה כישלון,מדונוביץ היה סביר לא יותר ויז'רסקי היה תותח אך לא יציב, אז למה הצלחנו ? למה דפקנו שלישיות על הראש של מכבי חיפה ומכבי ת"א ? למה ניצחנו את הפועל ת"א ? ) .
    אז עזבו, אני כבר התייאשתי, הבנתי את הקטע, ניתקתי מגע, אין לי בכלל ספק שאם תומר חליבה היה נענה להצעה של קליניגר הוא היה פותח נגד צרפת.
     
  6. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    חבל להתווכח עם משה - הוא תמיד צודק.

    תהפוך את העניין כמה פעמים שבא לך ולאיזה כיוון שאתה רוצה, אם בשורה התחתונה שלך אסי רחמים שוער יותר טוב מניר דוידוביץ', אתה לא מבין כדורגל. ככה זה.

    להגיד ששחקני ב"ש מופלים לרעה כי הם משחקים בדרום זה מצחיק בערך כמו לקרוא לבארטז השוער הטוב באירופה לפני חצי שנה.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    אף אחד לא אמר שאסי רחמים יותר טוב מדוידוביץ', אבל כן אמרתי, שבעוד אסי רחמים נתן עונה נפלאה שנה שעברה ולא הוזמן, דוידוביץ' ברגע שחזר מהפציעה הוזמן לנבחרת, אם זה לא התעלמות, אז מה התעלמות?
    אתה אומר לי באמת ובתמים שאתה מאמין שאואט יותר טוב מקורנפיין?
    שז'אנו יותר טוב מחליבה?
    ודבר כמה שאתה רוצה, ברור לכולם שיש התעלמות משחקני באר שבע כי הם מהדרום, לא פגשתי אחד שלא גר בבאר שבע שהכחיש את הנושא, מצד שני, 90% מאותם אנשים בסופו של דבר מסכימים איתי.
    ובקשר ל"משה תמיד צודק", לא תמיד, אבל בקשר לנבחרת, אני רוצה שתדפדף למשחק הראשון שלה(ואפילו פני זה) ותראה מה כתבתי עליה, איך הקמפיין הזה יראה, אחרי זה תדבר.
    גרנט נכשל כישלון חרוץ בקמפיין הנוכחי, תתוכחו כמה שאתה רוצים, זאת עובדה, עוד דבר שאף אחד לא יחלוק איתי, שאם ישראל מקבלת היום 7-0 או 8-0 מצרפת, זה לא יפתיע אף אחד, וזה אומר הכל על הנבחרת.
    שבוע טוב לכולם, ונתראה ביום ראשון, אני רוצה לראות איך ההגנה של חיפה, שחטפה 2 גולים מבאר שבע כשהיא ביום רע, תתמודד עם הנרי וטרזגה.
    אהה, ומי שלא שמע בפעם אחרונה:
    יאללה אברם, תמשיך להצליח, אתה עושה עבודה מופלאה .

     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אתה מערבב אלף נושאים בת'רד אחד. אבל לא נורא.

    אם קורנפיין יותר טוב מאוואט (לא חושב שיש הרבה שוערים פחות טובים מדודו אוואט) למה הוא לא בנבחרת? בגלל שהוא גר בדרום? אולי מחשיבים לו עדיין את תחילת הקריירה בדרום תל אביב? מה זה הקישקוש הזה?
    ניר דוידוביץ' אם תרצה או לא תרצה שוער שיש לו הרבה יותר כישרון ושהרמה הבסיסית שלו טובה בהרבה מזו של אסי רחמים. לא חושב שאתה יכול להתווכח עם זה. לכן הוא בנבחרת, לכן גם לא מחכים שהוא יתן חצי עונה מצויינת אלא רק בודקים שהכושר הפיסי שלו משביע רצון. גם אם חיפה הייתה סופגת חמישיה באחד המחזורים הראשונים עדיין זימון לניר דוידוביץ' היה דבר מתבקש.

    לגבי זה שכבר מתחילת הקמפיין אמרת שהנבחרת תיכשל - חוכמה גדולה, אני בטוח שיש גם איפה שהוא במלטה אדם שניבא לנבחרת שלו כישלון בתחילת הקמפיין.
    ישראל נכשלת כי הציפיות שהתקשורת יוצרת מוגזמות. אין לנו שחקנים, אין לנו שיטה ובעיקר אין לנו אופי. זה שברקוביץ' ורביבו או בניון או דודו אוואט משחקים פעם בחודש בחו"ל, לא מקדם את הנבחרת ולא הופך אותה ליותר טובה. למה לעזאזל שהנבחרת תעלה ליורו 2004? היא בין ה-16 קבוצות הטובות באירופה היום???
    ותאמין לי שתומר חליבה, עם כל הכבוד לו, גם הוא לא היה מביא את הנבחרת לפורטוגל.
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכבוד משה! לא ציפיתי לכאלה תגובות ממך (בלי להעליב). כן ירבו כמוך בנושא הזה!

    הדבר היחיד שבו אני לא מסכים איתך הוא בקשר לאי-זימונים של שחקני ב"ש - נכון, יש פה אפליה ברורה אבל היא לא מבוססת על המיקום של שחקני ב"ש. היא פשוט מבוססת על כך שגרנט מזמן אך ורק שחקנים ממכבי חיפה ואת המעט שיש לנו באירופה, כמה בודדים מהתל-אביביות ולפעמים איזה שחקן או שניים מקבוצות אחרות. כל שחקן אחר בקבוצה אחרת, לא משנה איזו יכולת הוא יציג ולמשך כמה זמן, יצטרך המון מזל וכנראה גם קשרים כדי להיכנס לסגל התמוה של גרנט.

    אורי אוזן הצטיין במשך כל העונה שעברה אבל היה צריך לחכות שנה עד שיזומן לסגל וכנראה גם היום לא יפתח, בגלל שכוכב העל אבישי ז'אנו ממכבי חיפה שרק עושה עבודת הגנה אפורה, שלא לדבר על עבודת התקפה שלא קיימת, הוא חבר של גרנט מימיהם במכבי חיפה. איציק קורנפיין, אסי רחמים ולירן שטראובר כבר שנתיים מבססים את מעמדם כשוערים מצוינים אבל דוידוביץ' שחזר מפציעה של שנתיים (שהיא בעצם המשך של עוד פציעה ארוכה, כך שאפשר להפוך את זה לפציעה של ארבע שנים) זוכה לזימון לסגל. אני יכול להביא עוד הרבה דוגמאות לשערוריות נוספות.

    באמת? אז מבחינתך הכל צירוף מקרים מוזר שבתקופת גרנט 90% מהסגל הוא ממכבי חיפה (ואני לא צריך להזכיר לך באיזה כושר היתה הקבוצה בעונה שעברה ובפרט ההגנה שלה)?

    קורנפיין לא בנבחרת בגלל שאין לו קשרים עם אברם גרנט ובגלל שהוא לא משחק במכבי חיפה. למרות שהוא מצטיין כבר שלוש שנים ובכלל העונה כשהוא השוער בכושר הטוב בליגה.

    לא נכון. עדיין מדובר בסיכון ענק, להחזיר שחקן או במקרה הזה שוער שכבר ארבע שנים מלבד חזרה קצרה לפני שלוש שנים לא נגע בכדור זאת שערוריה. אתה יודע מה? עזוב את רחמים. בוא נדבר על קורנפיין. מדובר בשוער פחות טוב מדוידוביץ'? ואם כן, האם זה מוצדק להתעלם בהפגנתיות משוער שמבסס את עצמו כמלך בקבוצה ללא הגנה כבר שנים לטובת שוער שבכלל לא שיחק בזמן הזה?

    נבחרת לא חייבת להיות בהכרח בין 16 הנבחרות הטובות באירופה כדי להגיע ליורו 2004, היא יכולה לקבל הגרלה קלה. לטביה, סקוטלנד ובוסניה יכולות היום להגיע לפלייאוף או לעלות ישירות לאליפות אירופה, אבל הן מ-16 הנבחרות הטובות ביותר? ההגרלה שקיבלנו היא הכי נוחה שיכולנו לקבל, גם ללא משחקי בית, ישראל היתה חייבת לנצח במגרשים נייטרלים את סלובניה ובטח שאת מלטה ובחוץ את קפריסין. לא על הנייר, אלא לפי היכולת של היריבות באותו היום. אולי גם להוציא תיקו בחוץ מול סלובניה.
    המקום השני היה יכול להיות משחק ילדים בשבילנו אם השיטה וחלק מהשחקנים היו מוחלפים. בסלובניה הפסדנו בגלל העמדה טקטית שערוריתית בכדורים נייחים. הכישלון הוא גם של גרנט שלא העמיד את השחקנים כמו שצריך וגם של השחקנים (כמעט כולם מההגנה הכושלת של מכבי חיפה) שלא יכלו להרחיק את הכדורים הפשוטים ולשמור על הסלובנים. בקפריסין הוצאנו רק תיקו כי גרנט הפחדן פחד להתקיף את הקפריזאים, למרות שבכושר של היריבה באותו היום, ישראל היתה צריכה לנצח לפחות 3:1.
    במגרש הנייטרלי מול סובניה הוצאנו תיקו שוב בגלל גרנט שבפחדנות לא רצה לתקוף והעדיף לשמור על נקודה במקום לקחת סיכון כמעט בטוח לניצחון. עידן טל (שתופקד כמגן שמאלי) וחיים רביבו היו אסון במשחק הזה, שלא לדבר על קייסי, ז'אנו ושות', כך שגם היתה בעיה בזימונים. על המשחק מול מלטה עדיף בכלל לא לדבר מרוב הטעויות החובבניות של גרנט.

    ישראל יכלה להגיד למקום השני בבית או לפחות לתת פייט רציני לסלובנים. לישראל היו את הכלים אבל בגלל שיטה איטלקית של גרנט וזימונים מוזרים אנחנו נכשלנו טוטאלית וכנראה גם נסיים במקום הרביעי בעזרת השם.
     
  10. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון שגרנט נכשל..אבל עדיין לא היה לנו בית..
    ורוב השחקנים הטובים של הנבחרת לא שיחקו או היו פצועים בחלק מהמשחקים..היו באמת הפרעות לגרנט..
    ומשה..זאת באמת לא בעיה לחזות שנבחרת ישראל לא תעלה ליורו\מונדיאל..
    תחזור אחורה ל1972 ותבין את זה..

    אם היית אומר שהנבחרת תעלה והיא הייתה עולה זה משהו טוב..
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    שמע, הביקורת שלי מההתחלה הייתה ענינית.
    אתה יודע, לעלות ליורו זה לא משימה קלה, ולכן אני מבין שיש שמגיבים בזילזול לעובדה שראיתי את הכישלון הרבה לפני שהשריקה לפתיחה נשרקה, אבל להיכשל ככה?
    להיכשל בצורה שיכולה להביא אותך למקום הרביעי,מקום רביעי!
    מקום רביעי בבית עם קפריסין!
    ולא רק זה, הכישלון היה טוטאלי, בניגוד לתקופה של שרף ואפילו של נילסן, שם נכשלנו אבל שיחקנו כדורגל טוב והינו קרובים לעליה, כאן הכדורגל היה מביש ובלי דרך.
    אני אחכה עד אחרי ההפסד לצרפת כדי לבקר את כל הקדנציה המבישה הזאת של גרנט.

    נ.ב
    מי שטוען שנכשלנו בגלל חומר שחקנים לא מספיק טוב או לחץ תיקשורתי מדבר שטויות ומוריד מערכו של גרנט בכישלון.
    אם נבחרות כמו: הונגריה, בוסניה, ליטא וכדומה עומדות במצב שהם יכולות להגיע ליורו, אין שום סיבה שגם אנחנו לא נהיה ביורו.
     
  12. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה..נכון שגרנט יכל להוציא יותר מהנבחרת..
    אבל אל תשכח שלהונגריה בוסניה וכו..יש בית!!!!
    חוץ מזה השחקנים שלנו[הטובים] ברקו רביבו כבר לקראת סוף הקריירה שלהם..
    רביבו משחק באשדוד,ברקו לא משחק גם כשהוא לא פצוע[וזה לא הרבה..]נימני בלי קבוצה וכרגע הוא משחק בבית המשפט אבוקסיס כבר לא אותו אבוקסיס וגם באדיר לא אותו באדיר..

    מצד שני..גרנט עשה המון טעויות עד עכשיו..למשל כמו לא לתת לבלילי לפתוח או לשים את עידן טל כמגן ימני[הבנתי שגם היום זה הולך להיות ככה...]
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    התכוונת לשים את עידן טל כמגן שמאלי, ואכן זה פשוט טיפשות של מאמן של ליגה שנייה, אבל בסדר, הוא מצא פיתרון איך לא לחטוף מול צרפת, ככל הנראה דיודוביץ' יפתח בשער במקום אלימלך, וז'אנו במקום חרזי.
    ושוב, התירוץ שרביבו וברקוביץ' בסוף הקרירה לא מתקבל, בכל אירופה יש חילופי דורות ושחקנים מתחלפים, זה לא רק אצלנו, זה שגרנט לא עשה את השינוי המתבקש זאת טעות שלו.
    מתחילת הטורניר גרנט היה חייב לשלב שחקנים צעירים כמו יוסי שבחון ויוסי רוזן בנבחרת, אבל הוא לא עשה את זה.


     
  14. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא בטוח דווקא בקשר לשניהם..
    הקישור לא הייתה הבעיה שלנו..
    ההתקפה וההגנה הרבה יותר..
    באמת זאנו לא היה צריך לשחק ואוזן דווקא כן..אלימלך היה צריך לשחק כל הזמן
    והיינו צריכים לשחק עם שני חלוצים,בטח נגד קפריסין..
     
  15. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הביתיות זה לא תירוץ. גם במגרש נייטרלי מלבד המשחק מול צרפת היינו צריכים לנצח את כל המשחקים. תסתכל על הקלטות של המשחק ותבין שהעמדה טקטית וזימונים נורמלים היו מנצחים את המשחקים הללו.

    ויש לנו בארץ שחקנים טובים מאד, לא בהכרח בגיל 30+ כמו רביבו, ברקוביץ' וכו'. זו לא הנקודה. לגרנט יש חומר שחקנים לא פחות טוב (ואפילו יותר) מאשר ללטביה, ליטא, הונגריה, בוסניה וכו'. אתה יודע מה? לא הגענו למקום השני, בסדר. אבל אני מצפה לפחות לאיים על סלובניה. בקדנציה של שרף הגענו לפלייאוף ואצל נילסן הודחנו רק במשחק האחרון. בקדנציה של גרנט לאורך כל הקמפיין היה ברור שלנבחרת הזאת אין שום סיכוי. אבל מקום רביעי?! אנחנו בסכנה של מקום רביעי!! מקום ר-ב-י-ע-י!!!

    מאמן נורמלי ולא אדיוט כמו גרנט היה מצליח לפחות להבטיח את המקום השלישי ולהילחם על המקום השני. אבל לצערי זה לא כך וגם בקמפיין הבא, בזכות עוד החלטה גאונית של ההתאחדות (כמו ביטול החוק שגרנט לא יאמן בנבחרות ישראל לעולם), אנחנו נסבול מטפשותו של המאמן האיטלקי, הפחדן, הבונקריסטי, החסר כל הבנה טקטית בסיסית בכדורגל, המאמן שמזמן שחקנים על רקע הקבוצה שבה הם משחקים או יחסי הידידות איתו ולא על פי כושרם, המאמן שככל הנראה יביא אותנו למקום רביעי בקמפיין הזה למרות בית קל בטירוף.

    אין כאן שום תירוצים. גרנט נכשל בצורה טוטאלית ולא ניצל אפילו אחוז אחד מהיתרונות והמשאבים שלו אלא רק נכשל בקמפיין הזה ובכלל דאג להרוס את הנבחרת כך שגם אם ימונה מאמן אחר, הוא לא יצליח לתקן את מה שגרנט הרס. אדיוט, תתפטר כבר!!!