יחסי בעלי קבוצה- קבוצה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י sagi4814, ‏21/6/13.

  1. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    ק?ש לקחה אליפות עם תקציב של פחות מ-20 מיליון שקל באותה עונה שבה מכבי ת?א עם אחד התקציבים הגדולים בהיסטוריה בקושי סיימה בשולי הצמרת. אתה יכול לשפוך את כל הכסף שבעולם, אבל בלי התנהלות נכונה זה לא יביא לך הצלחה.
    הרעיון שצריך אנשי עסקים שיזרימו כספים כדי להתחרות על אליפויות הוא לא פחות ממגוחך מאחר ואלופה יש רק אחת, ואם כולן ישפכו כספים אז עדיין רק קבוצה אחת תניף את הצלחת.

    בתור אוהדים של הקבוצה אין לנו שום פרמיות מתארים ואנחנו לא מקבלים הצעות מאירופה כתוצאה מעונה טובה של קבוצתנו האהובה, לכן אנחנו צריכים להתרכז בדברים שכן אנחנו מרוויחים בתר אוהדים, וזה החוויה שבצפיית משחקי כדורגל.
    אין לי שום בעיה שקבוצתי האהובה תהיה שותפה למירוץ פעם ב-5 שנים כל עוד אני יודע שהמועדון מנוהל בצורה נכונה בדגש על השקעה במחלקת הנוער,פיתוח המועדון לעתיד וכדורגל שכיף לבוא ולראות.
     
  2. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    בתיאוריה כמה שהוא רוצה, בפועל תלוי ביחסים שלו עם המאמן ובדרישות הקהל. טל עזגד בעט את קורצקי בגלל שזה החליט להשעות את השוער והתכוון לעלות למשחק ליגה עם שוער שלישי צעיר, רמה"ש לא ממש ניזוקה מזה.

    בתור חוק לא. אם אוהדים לא מוכנים להשקיע בקבוצה - הם לא אמורים לקבל אחוזי בעלות.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    בעל הדעה הוא בעל המאה. בסך הכל מי ששם את הכסף זכותו להתערב במה שהוא רוצה בקבוצה שלו, השאלה אם זה לא חוזר אליו כבומרנג.
    בעלים שמבין כדורגל, גם יבין את החשיבות שבבחירת האנשים הנכונים שינהלו את העסק ואת אנשי המקצוע הנכונים שיספקו תוצאות מקצועיות.
     
  4. sagi4814 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/13
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל הפועל בנתה מהכסף שהיה לרשותה קבוצה יחסית טובה, כמובן שיש עוד מה לשפר, אך רואים שרן בן שמעון עושה את עבודתו נאמנה.

    מכבי תל אביב של תקופת אבי הייתה משפרצה של כסף, חוזים שלא תואמים את המציאות, ואני מסכים, כסף זה לא הכל, זה הרבה מאוד, אבל בלי ניהול נכון זה לא שווה הרבה. מנגד אבל אפשר לקחת את ביתר של גאידמק שגם שם זה היה נטו כסף וזה עבד פלאים.



     
  5. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא כל האוהדים חייבים להשקיע בקבוצה, ואף אחד לא יכריח אותם לעשות כן. יהיו אלה שירצו לתרום ולשם כך קיימים דמי חברות במועדון. להרטה ברלין יש יותר מעשרים אלף חברי מועדון כשכל אחד מהם משלם 60 יורו לשנה. עגשיו צריך רק לארגן מספיק אוהדים שיהיו מוכנים לשלם...
     
  6. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    נראה לי אנחנו אומרים אותו דבר - אם אין מספיק אוהדים שיכולים להחזיק 51% מקבוצה, לא צריך חוק בשביל זה. אם יעבירו עכשיו חוק כזה יחרימו מהעיריות ואנשי העסקים למיניהם שמחזיקים קבוצות כדורגל 51% מהבעלות ויתנו אותם לאוהדים, גם במקרים שהאוהדים לא מוכנים לשלם על זה כלום, לא יכולים להתארגן לכדי קבוצת בעלות (כלומר אין גוף שעל שמו היא תהייה רשומה - ואז ההתאחדות תחזיק ב-51% ותעניק אותם רק לאוהדים ברגע שיקום גוף כזה, שתוקם ועדת קרואסונים נוספת שתבדוק אם הגוף הזה באמת מייצג את אוהדי הקבוצה, ותכריע בין 2 גופים שטוענים לייצוג האוהדים...), או קבוצות שבכלל אין להם אוהדים? כי זה מה שקרייזיבלו מציע..