יורוליג 2007: פאנאתנייקוס אלופת אירופה

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏25/10/06.

  1. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צסק"א ממש ממש לא קבוצה פחות טובה מפנא, אפילו יותר טובה לטעמי, שני מאמני הכדורסל הטובים באירופה בפור עצום, אבל אין מה לעשות, הביתיות הכריעה כצפוי, עצם המחשבה של שחקני פנא מה יקרה אם הם יפסידו מול 18,000 משוגעים בבית, הביאה להם את הניצחון.
    אין על הקהל היווני, מטורפים, מכבי זה בני השרון לעומתם.
     
  2. צ'וצ'ו קמביאסו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/05
    הודעות:
    278
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכבוד לפאנא, אבל צ'סקא קבוצה יותר טובה, והביתיות ניצחה את המשחק פה, פפלוקס ולנגטון הם תותחי על, דיאמנטידיס ותומסביץ' ועוד כמה תותחים הצטיינו בפאנא.
     
  3. Tony Adams Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    5,889
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקהל ניצח את המשחק לפנא'. צסק"א פשוט קבוצה יותר טובה מפנא', אבל הקהל נתן את האקסטרה לפנא', וכל הכבוד. אני מופתע מאוד מהסקור הגבוה. 93:91. בין 2 קבוצות של בעיקר הגנה. גם פה מגיע שאפו. שישקאוסקאס היה פשוט גדול עם 20, וכמה מהלכים גדולים. בצד שני היה פפאלוקאס המדהים שסיים עם 23 ו-8 אס'. סמודיש היה עם 18, אבל בדק' הסיום שום דבר לא נכנס לרוסים. אני חושב שמגיע להם באמת את כל המחמאות. בגמר פיינל פור, מול הקבוצה הביתית, ומול קהל כל כך חם, לתת כזה פייט ולהיות כל כל קרובים, זה באמת מדהים.
     
  4. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שהקהל היה גורם משמעותי בזכייה ובנצחון של פאו על צסק"א. גם אני חושב שצסק"א קבוצה יותר טובה מפאו. יש לה שחקנים טובים יותר, היא קבוצתית הרבה יותר ויש לה הגנה מדהימה. מה גם שראיתי את פאו לא מעט העונה והם לדעתי לא קבוצה טובה יותר מצסק"א. אבל הקהל היווני המטורף דחף את הקבוצה הזאת לזכייה, ואחרי הכל לפאו יש שחקנים לא רעים בכלל. ולחשוב שמכבי כמעט נצחה אותה ביוון...
     
  5. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע בד"כ אומרים שהקהל משפיע גם על השופטים אז נכון שהאוירה דחפה את פאו, אבל הקהל לא השפיע למעט אולי במהלך אחד או שניים על השיפוט שהיה לדעתי פשוט מצויין.

    אני כל כך שמח שפאו לקחו דווקא אני אוהב אותם פחות מצסק"א פאפלוקאס מוסקבה.
    תיאו שיחק אתמול כמו אם וי פי אמיתי ממש הזכיר לי את פארקר ולא את שאראס מהסיבה שהוא גבוה יותר ואין לו כל כך את הקילר אינסטינקט (כי אין לו את השלשה הקטלנית) אבל קבלת החלטות כל כך חכמה והכנסת החברים בצורה כל כך טובה למשחק (בעיקר במחצית השנייה , אבל גם בראשונה הוא הזין את הגבוהים פשוט נפלא) ו-8 אסיסטים בגמר יורוליג מול הגנה אמיתית וובמשחק צמוד שזה פשוט המון ומראה הרבה עליו! אבל הכדורסל עדיין איטי מציק ומעצבן. ולכן מזל שפאו לקחו ככה הם לא יושוו למכבי השותפת המרעננת והמדהימה.
     
  6. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוברדוביץ' שולף את גביע אחד לאוסף, מה עוד אפשר לומר...

    מסינה אומנם מאמן גדול, אך הביתיות בפיינל פור בעלת השפעה מכרעת. צאסק"א ביום נתון במגרש נטרלי פייבוריטית ברורה על היוונים.

    בסך הכל זה טוב שהרוסים לא לוקחים שנתיים ברציפות http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
     
  7. Tony Adams Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    5,889
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמעתי פה ושם קולות שמצביעים עם אובדרוביץ' כמאמן הטוב באירופה. אני בא למחות. לדעתי, הם טועים. מסינה, למרות ההפסד, דרגה אחת מעל כל שאק אירופה. צסק"א כמעט ולא עשתה שינויים, למרות שידעה שפפאו תתחזק ובגדול לקראת הפיינל פור הקרוב, ועדין תראו מה מסינה עשה איתה. הוא הפל את פפאלוקאס לרכז הטוב באירופה. את לנגדון משחק מופרע, לשחקן ענק וממושמע. אני פשוט אוהב את המאמן הזה. הוא טקטיקן ענק. יותר טוב מאשר אוברדוביץ'. אני כמעט בטוח לחלוטין, שאם המשחק היה במגרש נייטרלי צסק"א היתה לוקחת. כמו שנה שעברה.
     
  8. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    צסק"א אולי היו לוקחים, אבל לא בגלל שמסינה טוב יותר, אלא בגלל שיש להם קבוצה חזקה יותר בשל תקציב גבוה יותר.

    אוברדוביץ' הוא המאמן המנצח ביותר באירופה כעובדה. מסינה מאמן ענק. לא צריך השוואות, וגם אי אפשר. מסינה לא אימן כל כך הרבה שנים בקבוצות עם תקציב שמאפשר התמודדות על התואר הנכסף.