יום שבת: הולנד עם הראש בשלב הבא

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י לירן, ‏19/6/10.

  1. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    הולנד זה מודל זול של ברצלונה. 1876976% אחזקה בכדור אבל כל כך מעט תאכלס.
     
  2. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    משעמם מחליא ציפיתי ליותר מהולנד
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא ציפיתי לכזה שיעמומון מהולנד אולי רן בן-שמעון באמת נאחס? אני מתחיל להאמין בזה. השחקנים לא בידיוק אדישים והם כן מנסים, אבל לא מספיק. אחרי 33 דקות ראינו על המסך את הסטט' של הנעת הכדור - הולנד החזיקה בכדור 71% מהזמן. בושה שעם נתונים כאלה היא לא הצליחה לבעוט לשער אפילו פעם אחת פרט לניסיון של ואן דר-וארט לפני השריקה. זה שילוב גם של חוסר רגש במסירה וגם של תנועה לא מספיקה. סניידר דבוק מידי לצד ימין ולכן הוא לא אפקטיבי וגם רץ פחות מהרגיל, קאוט נעלם וגם ואן דר-וארט לא שחקן אגף. השילוב המנצח מבחינת הולנד הוא סניידר ו-ואן דר-וארט יחד במרכז, כפי שהיה ביורו הקודם אז הולנד נתנה הצגות . ואן-פרסי לטעמי לא נע מספיק לעומק. המאמן ההולנדי צריך לחשוב על הכנסת אלייה. השאלה היא האם אחד משחקני ההתקפה צריך לפנות את מקומו(לדעתי זה יהיה ואן דר-וארט כי אותו הכי קל להוציא אחרי העונה הבינונית שלו בריאל, על-אף שעל הדשא הוא לא נופל מסניידר או מהשאר), או שיש להמר בפן ההתקפי ולהוציא את ואן-בומל או דה-יונג. בשורות יפן, הונדה צריך לאיים על השער ולעשות יותר מהלכים אישיים. היפנים מסורבלים בחלק הקידמי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/10
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    משחק מגוחך, מחזיקים בכדור כאילו מקבלים על זה נקודות, כל החזקת הכדור שלנו היא בחלק המגרש שלנו שזה פשוט עלוב, עדיף כבר לתת ליפנים לשלוט ולשחק על מתפרצות.
    אין שום חשיבה במשחק, סניידר וואן דר וארט לא קיימים, ואן בומל ודה יונג לא מסוגלים לתת פס אחד נורמלי קדימה, הכי מגוחך היה דה יונג שמדגל הקרן של היפנים בערך מחזיר לשוער... איזה פאתטי בחיי.
    אני כבר מעדיף לחטוף גול, אולי ככה השחקנים האלה יתעוררו, מחצית די עגומה, שום כדורגל, שום מהלך, שום איום רציני על השער, מגעיל.
     
  5. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישהו יכול לגאול אותנו מהסיוט שנקרא הולנד-יפן? כדורגל משמים, החזקת כדור הולנדית ללא שום תכלית וסיכון של השער היפני, כאשר מת'ייסן ו-ואן ברונקהורסט נראים השחקנים שנגעו הכי הרבה בכדור. כל הפסים של הולנד הם אחורה או לצדדים, דה-יונג בכלל לא מסתכל קדימה. איפה רובן, איפה?
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,801
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    יש בכדורגל ההולנדי בעיה רצינית בצד שמאל של ההגנה. ואן ברונקהורסט משחק כי ואן מרווייק לא רצה להזמין את אורבי עמנואלסון לנבחרת. האחרון שיחק העונה ברב הזמן כקיצוני, אבל ברב הקריירה שלו שיחק כמגן שמאלי שם ברב הזמן סרח. כנראה שהדבר הזה מנע מואן מרווייק להזמין את עמנואלסון.

    חוץ מזה יש לנו על הספסל את אדסון בראפהייד שכן מגן שמאלי טבעי, אבל הוא בקושי משחק בסלטיק. המועמד האחרון היה וורנון אניטה, אבל גובהו (1.66) פשוט בעיה רצינית בטח אם אתה משחק בהגנה.
     
  7. GUTE Member

    הצטרף ב:
    ‏17/5/06
    הודעות:
    1,300
    לייקים שהתקבלו:
    1
    זה לא הבונקר היפני הבעיה, זו הולנד שפשוט משחקת גרוע. לא נראה בכלל שהיא מנסה לפרוץ שום בונקר, אם בכלל ניתן לקרוא למשחק היפני בונקר.
    דווקא היפנים הגיעו כמה פעמים לאזור הרחבה וניסו לעשות משהו. ההולנדים - כלום! רק הנעת כדור סתמית ולא מדויקת במרכז המגרש.
    איכסה!
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    איזה טעות של קוואשימה שפשוט הדף את הכדור לרשת שלו, טעות שוער לא פחות חמורה מזאת של גרין כי הכדור הגיע לו לידיים.
    הולנד עד עכשיו וכמו במשחק הקודם די מאכזבים אותי, אולי זה החיסרון של רובן אבל משהו חסר לי.
     
  9. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    לא נראה לי. הבעיטות של סניידר מאוד חזקות וטובות, ונגד הבעיטה הזאת אם אתה לא מרוכז במאה אחוז, אז אתה הודף. זאת הייתה בעיטה מצויינת שקשה לתפוס. אין מה להשוות פה עם הבעיטה של קלינט דמפסי לשער של גרין, שבכלל השמיט את הכדור.

    לעזאזל הסניידר הזה, רק סיוטים הוא עושה לי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/10
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    לא התכוונתי שהוא היה צריך לתפוס את זה, ברור שבעיטה כזאת צריך להדוף אבל לא לתוך השער שלך, כנראה התנועת ידיים שלו לא הייתה טובה ובגלל זה הוא הדף את הכדור לתוך השער, ועם כל הכבוד לבעיטה של סניידר שוער טוב יותר כמו קסיאס או בופון הודף את זה מחוץ למסגרת.
     
  11. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להוריד את הכובע ליפן,לגמרי לא הערכתי אותם נכון נגד קמרון,הם נראו לי סתם נבחרת בינונית בלי שום דבר מיוחד.
    אבל הלחץ שהם עושים על הולנד פשוט מדהים! אפילו ברסה לא מגיעה ללחץ כזה,2-3 שחקנים מתנפלים על הולנדי בכל פעם שהם מנסים לעבור את החצי.
    יפן אחת הנבחרות עם ההגנה הכי מרשימה בטורניר והיא משחקת כדורגל סופר חכם,חבל שמבחינה התקפית היא מאוד מוגבלת. לבי עם היפנים,שער כל כך שטותי ולא מתאים למשחק...

    התאהבתי בנבחרת הזאת!
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,801
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    6 נק' משני משחקים בינוניים מאד, ככה מגיעים רחוק. לי אין בעיה איך שאנחנו משחקים כי במשך עשרות שנים אנחנו מנסים דרך כדורגל חיובי לקחת תארים. חוץ מ-1988 זה לא הביא לנו דבר. הכדורגל היותר עסקי של גרמניה ואיטליה הביאה הרבה יותר תארים, גם לקבוצות שלהם. אולי בגלל זה מצחיק לראות את גרמניה משחקת 'כמו הולנד', אבל גם מחטיאה פנדלים כמו הולנד... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    בסה"כ אפלאיי היה צריך להוריד את היפנים לקרקע עם עוד שני שערים, אבל בסופו של דבר יפן הגיעה רק להזדמנות אחת אמיתית בתשעים הדקות. אולי הפחדנות שלהם, הרצון לשחק על נקודה עזרה לנו. רובן יכול בשקט בשמינית הגמר לפתוח ואז אולי נראה כדורגל יותר טוב. כרגע הולנד וארגנטינה היחידות עם 6 נק'...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/10
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ממש בדקה ה-90 היפנים סוף-סוף הגיעו למצב אך החמיצו אותו בגדול. חבל ואני אומר את זה בתור אחד שמחבב את הולנד - כי לא הגיע לכתומים לנצח והוחמצה כאן דרמה.
    הולנד הבטיחה את המקום בשלב הבא וכנראה גם את המקום הראשון, בעיקר בזכות מתנה שסידר להם השוער היפני, אם להיות הוגנים. אני שמח על זה שסניידר כבש, אבל לשחקן הזה יש בומבות הרבה יותר מרשימות והשוער היה חייב לעצור. היכולת הזאת של הולנד לא תספיק בשלבים הגבוהים יותר.
    אם מחפשים בנרות נקודות חיוביות בנבחרת ההולנדית, אפשר לדבר על משחק ההגנה שעמד יפה עד לרגע האחרון, בכל-זאת הולנד סוגרת משחק שני בלי לספוג וזה כן יכול לעודד. כמוכן, ואן-בומל לטעמי ניסה לדחוף קדימה והציג יכולת הגנתית טובה ויכולת התקפית סבירה. אפליי שעלה מהספסל הגיע תוך שבע דקות לשני מצבים מצויינים והוא נראה יותר חד מיתר חבריו(אני חושב שבמצב השני הוא דווקא גנב להונטלאר את הכדור, החלוץ של מילאן רצה להשלים את הסיבוב על המקום ולבעוט לרשת. אגב, עצוב לראות לאן הוא הגיע, חלוץ שפעם עשה גול בליגה מכל רבע הזדמנות. הונטלאר הפך להיות חילוף שלישי, שחקן שמבזבז זמן).
     
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    שי, מול יריבות קשות יותר יהיה קשה מאד להולנד אם היא לא תשתפר מקצה לקצה. גם ההגנה היום בקושי עמדה מול המעט אתגר יפני שהיה לה.
    ההקפה לא קיימת ובלי שחקנים כמו רובן ואלייה או אפילו הונטלאר נראה שאין לה יותר מדי מה למכור.

    כמובן אבל שאפקטיביות הולנדית זה משהו מרענן ואולי זה ההבדל בין הולנד הנוכחית להולנד הנאיבית של העבר.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    רשמית עדיין שום דבר לא הובטח, בסיטואציות מסויימות אנחנו יכולים אפילו עדיין לסיים במקום השלישי....

    מחצית שנייה קצת יותר טובה, כי פה לפחות הגענו ל-2 מצבים של שער בטוח, אבל עדיין, רוב הדקות עם החזקת כדור סתמית, הנעה ללא תכלית, בלי דימיון, בלי ניסיונות לפרוץ את היפנים, הכל סטטי מדי. משחק לא טוב, בסופו של דבר אפלאי היה יכול לעשות 3-0 אבל 1-0 זה בהחלט המקסימום שמגיע לנו ממשחק כזה.
    לא חובה להרשים בשלב הזה, אבל זה לא אומר שלשעמם זה בסדר, משחק רע, וחייבים להשתפר.

    רוזנר, אם זה ההבדל נבחן בהמשך, לא במשחקים האלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/10