יום ראשון: הסמבה הצהובה חוזרת?

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Nesta, ‏20/6/10.

  1. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא נגח בו יותר מאשר קאקה נתן לו מרפק.
     
  2. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    שוב איזה עיווורון? אני רוצה שקאקה לא יקבל אדום אבל הגיע לו, הוא הכניס מרפק לבטן של קייטה, ברור שקייטה לא היה אמור אפילו ליפול מזה, אבל עבירה הייתה וצהוב היה.
     
  3. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם הוא היה מכניס לו מרפק לבטן (שוב, אתה רציני? אתה הוזה? זה כדורגל, שחקנים נוגעים אחד בשני, לא כל נגיעה זה מרפק מכוון ולא כל נגיעה זה פאול. שוב, ברוב המקרים קייטה היה מתנצל בפני קאקה שהוא נתקע בו) הוא לא היה תופס את הפנים.
     
  4. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    קייטה עשה הצגה בוטה(מאוד) וגם לו מגיע צהוב, אבל קאקה נתן מרפק מכוון לקייטה, זה לא מגע קטן זה יותר רציני, זה צהוב. זה שהתחזות מגעילה יותר מההתחזות של בוסקטס מול אינטר זה עניין אחר.
     
  5. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,000
    לייקים שהתקבלו:
    722
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx

    אני מקווה מאוד שספרד תנצח את צ'ילה ושנזכה לראות אותה משחקת מול ברזיל. מעניין אותי לדעת איזה סגנון משחק ינצח.
    אל תטעו לגבי הגולים שברזיל סופגת, זה קורה בינתיים רק כשהמשחק גמור. קשה מאוד לפרוץ את המערך של ברזיל. ברזיל משחקת עם שלשה קשרים הגנתיים באמצע - מלו, סילבה, ואלאנו. אלאנו על הנייר נחשב שחקן התקפה אבל הוא יודע לעשות הגנה בצורה טובה ובגלל זה דונגה אוהב אותו. בשטוס בצד שמאל לא ממש מספק את הסחורה כמו מייקון בימין אבל הוא כרגע האופציה הכי טובה. לברזיל אין ממש מגן שמאלי אחר טוב יותר. האופציה היחידה זה מרסאלו מריאל שלא ממש משחק מגן שם אבל גם בשטוס לא. הגנתית פיליפה מלו משחק הרבה בשמאל ועוזר לבשטוס, והתקפית קאקה ורובניו עוברים הרבה לצד שמאל. בצד ימין מייקון מסדר את העניינים.
    ככה שהמערך שלהם מאוד מסודר. הבעייה היחידה במערך כזה של שלשה שחקנים הגנתיים באמצע וחלוץ בודד זה שאין מספיק שחקנים בהתקפה בד"כ. בגלל זה ברזיל מבקיעה הרבה במתפרצות. יהיה מאוד מעניין לראות איך זה יעבוד מול ספרד.