יום המשחקים הראשון: אין הכרעות

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Franco, ‏11/6/10.

  1. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    דבר מאוד נכון ,הכדור בעייתי וזה מאוד בולט אם כדור אחר חצי מהמסירות הארוכות השחקנים היו מגיעים אליהם.

    לא יופתע אם נשמע הרבה תלונות על הכדור מצד המאמנים והשחקנים ששיחקו היום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/10
  2. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    טוב אז לא רק אני דמיינתי שם מלכודת נבדל שנשברה... וחשבתי שאני כבר נהיה סנילי ומאבד את הבנתי במשחק. דני נוימן כנראה מעולם לא הבין אותו. בזיון שהאיש הזה היה בלם ולא מצליח להבין מהלכי הגנה שהוא רואה. הביתה :aaa021:
     
  3. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שאמרתי חבל לי על מכסיקו הגיע להם לנצח. אבל בסה"כ דרא"פ הגיעו ל-3 הזדמנויות קורצות מול שוער הבדיחה של מכסיקו וכבשו רק 1 אפשר להגיד שזה בסדר. נראה לי שמכסיקו תצטער על זה שלא הייתה חדה מול השער.
    האמת זה ממש מצחיק העובדה שהגול נפסל שם בנבדל כי למעשה אפחאד לא באמת היה מודע לקיומו של החוק במתכונת האמיתית שלו נהוג הרי תמיד לחשוב שמספיק שזה שחקן אבל למעשה מדובר ב-2 כששוער נחשב לשחקן. פשוט היה לי מוזר מאוד.

    בכל אופן אני מרוצה מהמשחק פתיחה כאוהד נייטרלי(עם נטייה קלה למכסיקו) היה מהנה לצפות. טוב שיש מונדיאל!
     
  4. AronB Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/09
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הזמבורות של הדרום אפריקאים זה הדבר הכי מעצבן שקיים , אין עידוד אמיתי יש רק רעש כל הזמן.
     
  5. המבין Member

    הצטרף ב:
    ‏28/3/09
    הודעות:
    467
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך בכל מילה רק חבל שמקסיקו לא ניצחו. הכדור של המונדיאל עשה היום המון בעיות ונראה לי שבהמשך הטורניר אדידס תצטרך לספק הרבה תירוצים.
     
  6. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחצית ראשונה איך אומרים, ככה-ככה, אבל מחצית שנייה תענוג.
    דרא"פ יכולים להרגיש פספוס, שלושה מצבים אדירים לגול במחצית השנייה שלא נכנסו, וחבל. מקסיקו מראה כמה כישרון יש לה, ולה ודוס-סנטוס שחקנים נהדים, כשגם בלאנקו הכניס המון תחכום ויצירתיות.
    אגב, למה גווארדאדו לא פתח? החלטה מקצועית או שלא היה כשיר לגמרי?

    אוחחח התגעגעתי!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/10
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מקסיקו - מה לעזאזל אגירה חושב שהוא מעלה את הארנבון כשוער ראשון?! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx כל הקרנות של היריבה הולכות ישר לתיבת החמש והוא לא יכול לעשות הרבה מול זה, גם ההדיפות שלו רעות. טוראדו טוב אבל בעיקר מעביר את הכדור מצד לצד. משחק ההתקפה קצת תקוע ולא רק באשמת פרנקו הגמלוני, ולה לא הרשים אותי וכל הצד היצירתי נופל על דוס סאנטוס, חוארס חייב להעז יותר או שפשוט גוארדאדו צריך לפתוח כמגן במערך הזה ולהוסיף כלי התקפי יותר איכותי.

    אהבתי את המשחק של הבלם רודריגס, קצת כבד אבל עשה עבודה טובה והפיל יפה את החלוץ שהגיע לאחד על אחד, בצורה שקשה לשופט לשרוק עליה פנדל.

    מדרא"פ התרשמתי מאוד מהבחור שהבקיע, כמו רובנו אני משער, כמו גם מהשוער שהופתעתי לגלות שהוא ממש צעיר ביחס לכמות הופעות הנבחרת שלו. הנבחרת הבייתית כלל לא מרשימה כמו שהיה מצופה בתאכלס, הם נלחמו ויכלו לצאת בטעות עם 3 נק' אילולא מס' 4 וחוסר תשומת הלב שלו במלכודת הנבדל, אבל האמת שמקסיקו הייתה עדיפה.

    משחק לא משהו, שיפוט טוב, אצטדיון מדהים
     
  8. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    אחלה של משחק פתיחה.
    כמו שמקסיקו יכלה לסיים את המשחק במחצית הראשונה ככה דרום אפריקה במספר מתפרצות יפות היו יכולות לסיים את המשחק.
     
  9. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    מקסיקו פתחו נהדר אבל איפה הייתה ההנעת כדור בתחילת המחצית השנייה (כמו שהם פתחו אותה בראשונה)?
    דוס סנטוס גם פתח טוב ונעלם אח''כ. אני חושב שהתיקו הזה מסייע יפה מאוד לאורגוואי וצרפת...
     
  10. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק פתיחה נחמד מאוד. אני חושב שקיבלנו הרבה יותר כדורגל ממה שניתן היה לצפות. שתי הנבחרות הראו שיש להן מה למכור מבחינה התקפית, זו בהנעת הכדור וזו ביציאה המהירה קדימה במתפרצות.

    המשחק עצמו הוכרע ברגע שהמקסיקנים עלו למחצית השנייה בפאניקה. אני לא יודע מה אגירה עשה בחדר הלבשה, אבל היה נראה שהם מבינים שהם די פישלו כשהם לא יצאו עם שער מ-45 הדקות הראשונות ואז הם ניסו לדחוף את הכדור קדימה יותר מהר ועם פחות הנעת כדור. וכשהם כבר הניעו אותו, הייתה פחות צפיפות במרכז השדה והדרום אפריקנים ניצלו את זה בשביל הרבה חטיפות שהשאירו מרחבים פנויים לריצה. אגירה קלט את העניין קצת באיחור והחילוף הראשון הגיע אחרי הספיגה.

    בסופו של דבר הנקודה הזאת היא אמנם מאכזבת עבור המקסיקנים, אבל אני חושב שהיא עדיין משאירה אותם בעמדה טובה מאוד לעלות, ובמשחקים הבאים, בלי הלחץ של הפתיחה והעובדה שאתה מתמודד נגד אנדרדוג שכוווולם רוצים שינצח אותך, אני מאמין שנראה יכולת יותר טובה מהם.

    ושתי הערות:

    1. פרז פשוט מגוחך. בניגוד לבלנקו, שאמנם הזדקן והפך להיות השחקן הכי איטי בעולם, אבל עדיין מסוגל לתת טאץ' למסירה (ועשה את זה כמה פעמים), השוער המקסיקני היה פשוט איום ונורא. מעבר ליציאות הרעות לכדורי גובה, הוא גם הרבה לצאת מהשער ולנסות לעזור להגנה ורק הכניס את הבלמים ללחץ.

    2. השיפוט היה מצויין, ואני מקווה שזה סימן לבאות. המשחק הזה היה מוקש רציני מבחינתי, בגלל ששיחקה בו המארחת. שמח שזה עבר חלק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/10
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    דני נוימן בלם?! כנראה שהבעיה היא שלך, נוימן היה קשר התקפי.

    היה משחק לא רע בכלל, מחצית ראשונה קצת מנומנמת עם כמה מצבים למקסיקו שלא הסתיימו בשער ובמחצית השניה ראינו כמה מהלכים יפים מדרום-אפריקה הסימפטית אבל הם השער שהם ספגו היה כתוצאה מנאיביות של ההגנה שלהם ואם אני לא טועה דווקא מוקוהנה היה זה ששגה כאשר הרס את מלכודת הנבדל.
    אני מתקשה לראות את מקסיקו מגיעה ליותר משמינית גמר עם השוער גמד/ליצן הזה, כל כדור גובה הוא שוחה ברחבה, הקפטן של מקסיקו מספר 6 שחקן חכם מאוד ובחלק הקדמי יש למקסיקנים המון כישרון עם ולה וג'יו המפוספסים ברמת הקבוצות, אני מקווה מאוד שהמונדיאל יגרום לשניים האלו לעשות קפיצת מדרגה, מהחלוץ החדש של יונייטד לא התרשמתי במעט דקות שראיתי אבל זה לא מדד לכלום, בלאנקו שמן מאוד אבל יש לו חוכמת משחק שלמעטים על המגרש היה וראו את זה בכמה פסים פשוטים.

    למרות שמקסיקו החמיצה כמה הזדמנויות במחצית הראשונה החמצות כמו אלו של מפלה ומודיסה לא ראינו, הם היו חייבים להבקיע וראו בסיום ששחקני דרא"פ הבינו שהם פיספסו הזדמנות לנצח כי נגד אורוגוואי וצרפת אני מאמין שהם יתקשו יותר, בכל מקרה לא נראה שהיה אחד שלא התרגש בגול של טשאבאללה, בנוסף לסיומת האדירה המהלך שהוביל לשער היה מצוין.

    בסה"כ בהתייחס לקבוצות שעלו היום על הדשא ראינו משחק פתיחה מצוין, נותן חשק למשחקים הבאים.
     
  12. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ושאלה נוספת: היו לפחות שני שחקנים שהתרשמתי מהם בהכנה ולא ראיתי היום על המגרש (מקווה שאני לא טועה בשמות): ברטו ומדינה. למה הם לא שיחקו (מקצועי/פציעתי/נופו)?
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ברטו אין בנבחרת, לדעתי אתה מתכוון לבררה ומדינה שגם אני התרשמתי מהם לטובה בהכנה כקשרים שיכולים לתת את הטאץ' שחסר לקישור המקסיקני. אני לא חושב שהם מיועדים להרכב ולא ראיתי שיש למקסיקו פצועים לקראת המשחק, ככה שאני מניח שזה מקצועי. בכל מקרה הם בסגל ה-23.

    זה אפילו יותר מוזר כשאתה מגלה שעל הספסל ובחוץ יושבים שני שוערים בכלל לא רעים, שאני מתכוון בעיקר לאוצ'ואה מאמריקה, אבל גם לשוער של צ'יבאס שהוא בהחלט סביר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/6/10
  14. Lazarobbie Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/07
    הודעות:
    987
    לייקים שהתקבלו:
    12
    וואי לגמרי. הוא היה ממש כבד.
    לא אמור להיות למקסיקו שוער צעיר ומבטיח בשם אוצ'וואה? הוא בסגל?
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הוא בסגל, כבר לא ילד ובהחלט בעל נסיון, גם אם לא מהטופ של השוערים. החלטה לא ברורה של אגירה. גם השוער השלישי לא רע ועדיף על פרס לדעתי,כמו שכתבתי קודם.