יום הזיכרון ליצחק רבין תשס"ט

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י spurs229, ‏10/11/08.

  1. ACBenb Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/06
    הודעות:
    2,868
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מכריזים על יום זיכרון לאומי על הרצח של רבין אלא על הרצח, המעשה המביש, החריגה מסדר היום התקין של הדמוקרטיה. על זה שבנאדם רוצח מישהו שנבחר ע"י רוב ועשה את התפקיד שלו כמו שעושים במדינה דמוקרטית, על זה יש יום זיכרון.
    אבל מי שאטום וחושב שהוא מבין לא ישתנה מהיום הזה, אולי זה יבוא לכם סוף סוף ומתישהו בהמשך החיים תבינו את זה ואת המעשה הנורא שקרה שהייתי בן 4 אבל אני יודע ה המשמעות והכאב שבו.
     
  2. Diamond Cutter Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    230
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבל שאתם מסרבים להבין שרצח ראש ממשלה מקרבת אותנו לשכננו,וזה באמת לא משנה מה אתם חושבים על המהלכים שלו או עד כמה ההסכם שהוא חתם היה נאיבי.
    אבל לא זה מנהיג השמאל!הוא חתם על הסכם!אז זהו הוא אויב מדינה!כל ההישגים שלו למען המדינה?לא נחשבים הוא לא עשה כלום הכל קונספירצייה!הוא אלכוהוליסט,עוכר ישראלומסןכ אתץ הכניסה של כולנו לגן עדן!
    אחרי לא צריך להיות מופתעים כאשר איזה אנרכיסט צעיר יכניס לליברמן כדור בראש.
     
  3. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בכלל לא מסתכל על ההיבט, אני מסתכל על התוצאה - זה פשוט איבד את האימפקט כי זמן נוטה לעשות את זה. לאזכר אבל לא כיום אבל כי אחרת זה רק יאבד מהשפעתו. הסיבה שרבים פה חושבים שזה זניח היא כי הציון האינטנסיבי הקהה את חשיבות האדם. בשנים הראשונות אחרי הרצח כל מוסד הפך למוסד ע"ש רבין, וזה קצת איבד מחשיבותו.