יום ג': חגיגה גרמנית!

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Nesta, ‏13/6/10.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אומנם באיחור, אבל סיכום יומי שלי:

    נתחיל עם סלובניה נגד אלג'יריה. אם חשבנו שצרפת נגד אורוגוואי היה סבל, ועוד איכשהוא מרנו אוטלי יהיה פה איזה משהו מעניין אחרי הכל יש על המגרש שחקנים בשווי של מאות מיליונים של דולרים, מה היה אתמול על הדשא פרט ל-22 נכים? פשוט רמה 0. הדבר היחידי ששימח אותי זה היה לראות את גדודי האוהדים האלג'יראים, אבל גם הם לא הצליחו להתגבר על הוובוזלות (גם לא האיש שהיה על עמוד התאורה, האמת שזה הזכיר לי את השכונה שלנו). איכשהו הקפטן רוברט קורן הצליח לגנוב איזה שער תודות לשאושי השוער האלג'יראי, וראינו עוד איזה בעיטה חצי מסוכנת סלובנית במחצית הראשונה, אבל פרט לכך מה ראינו? את גזאל יוצא שלומי ארבייטמן וגומר לנבחרת שלו את הסיכוי שהיה לה להוציא משהו מהמשחק הזה. סה"כ סלובניה יכולה להיות מעודדת כי היא נמצאת בנקודת פציחה לא רעה בכלל, בטח כשאנגליה וארה"ב חילקו ביניהן נקודה.

    בית ג'

    1. סלובניה (0:1) 3
    2. אנגליה (1:1) 1
    3. ארה"ב (1:1) 1
    4. אלג'יריה (1:0) 0

    אנחנו עוברים לבית ד'. אהבתי לראות, כמו את הגדודים האלג'יראים את הגדודים של אוהדי גאנה, במיוחד את העובדה שלעיתים הם עודדו עם הוובוזלות במקום לצמפור בהם כמו כלום. אבל פרט לזה לא אהבתי גם במשחק הזה שום דבר. סרביה לא חידשה שום דבר מהכלום שהיא הביאה במונדיאל הקודם, באמת נבחרת עם כל כך הרבה כשרונות אבל אפס תוצאות כשקשור לטורנירים הגדולים שזה מדהים. היחידים שראויים לציון בנבחרת סרביה הם יובאנוביץ' שפשוט פירפר כל אחד שהיה באגף וגם מירקו פאנטליץ' שניסה (בניגוד לזיגיץ') אבל פרט להם נאדה. איפה היה סטאנקוביץ? איפה היה קראסיץ'? (איזו החטאה). קוזמאנוביץ' ניסה לתרום משהו כמחליף אבל בסופו של דבר מה שהוא תרם היה פנדל מטופש. והאדום? כמה טיפש אתה יכול להיות כשאתה יודע שיש לך כרטיס צהוב לעשות עירה כל כך מיותרת בקו מחצית המגרש, הוא הרי לא היה רץ כל הדרך וכובש נכון? אז למה? ולא שגאנה היתה יותר טובה. באמת שמבחינת השידור אני רק אציין שלא יכולתי לשמוע את מאיר איינשטיין מבטא את שמות שחקני גאנה, מאיר זה G-Y-AN לא ליאור ז'אן, ו-TAGUE טאגווה ולא טאגו, מה זה טאקו? איפה ראית שם את האות O? ועכשיו ליכולת של נבחרת גאנה. לא התרשמתי מהם כל כך לטובה, סך הכל פרט לג'יאן אסאמוה שהוא כבר מהמונדיאל הקודם הוכיח שהוא משהו יוצא מן הכלל, לא ראיתי פה איזה עילוי. פרינס בואטנג היה עסוק יותר בלהפריע מאשר להועיל. אנטוני ענאן (חחח שירלי בר דיין הבדיחה על חשבונך) היה מצוין במרכז השדה אבל הוא פועל שחור, יותר נכון כוכב שחור. כנראה שאם לא ג'יאן אסמואה שנתן שתי קורות לקראת הסיום, יש מצב שגם הפנדל לא היה נכנס, סך הכל גאנה עשתה צעד ו-9 עשיריות לשלב השני, גם בשל העובדה שניצחה את סרביה שתפגוש את גרמניה שנגיע אליה בהמשך, וגם בשל העובדה שהמשחק הבא של גאנה הוא נגד אוסטרליה החבוטה (שוב הפרש שערים זה מה שקובע) שתהיה גם ללא השחקן הכי טוב שלה מבחינת כושר, טים קהאיל.

    עכשיו לחגיגה האמיתית. סוף כל סוף קיבלנו קבוצה שבאה לשחק מדקה ראשונה ועד דקה 90, לא מדקה ראשונה ועד דקה 6 או משחק בהליכה על גבול הזחילה. גרמניה היתה טובה, גרמניה היתה מצוינת, ואל תשכחו שאני אמרתי שהיא תהיה בגמר, ואני עדיין עומד בדיעה הזאת שאיך שזה נראה עכשיו גרמניה היתה הכי מרגישה במסגרת ארבעת הבתים הראשונים. פודולסקי ששוב מוכיח בכמה הפעמים כמה הוא שחקן נבחרת מצוין (בניגוד לליגה), קלוזה היה מצוין אבל הבעיה היא שהוא החמיץ יותר מדי וגמר גם לי ולעוד הרבה אנשים את הווינר. אני רוצה לציין את מי שלדעתי היה ערך מוסף במשחק הזה, תומאס מולר, שאת ניצניו ראינו ברמת גן, ואתמול הוא היה פשוט מצוין, אומנם סיים רק עם שער אחד אבל הוא תרם הרבה במשחק האגפים של הגרמנים (ביחד עם פודולסקי). אוסטרליה? שום מילה, כי אין על מה. געגועים להידינק.

    בית ד'

    1. גרמניה (0:4) 3
    2. גאנה (0:1) 3
    3. סרביה (1:0) 0
    4. אוסטרליה (4:0) 0
     
  2. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי כל המחמאות כאן לגרמניה צריך להבהיר דבר מאוד חשוב: ברגע שיואכים לאוו יפסיק לאמן את הנבחרת הגרמנית, גם הכדורגל הדינאמי הספציפי הזה עשוי להסתיים. אלו שיטות אימון שלו ולא רואים אותם בכל קבוצה וגם לא בכל נבחרת גרמנית בעבר.

    צריך להנות מהספק כל עוד יש לגרמניה מאמן כזה.
     
  3. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דני,יהיה מאוד קשה להתאחדות הגרמנית להביא מאמן שלא עומד בסטנדרטים של צורת המשחק החופשית של לאוו מכוון שהעם כבר מאוהב וצמא לזה ממוקדמות מונדיאל 2006 ששם החל השינוי.
    חוץ מזה שמה שיש לגרמניה להציע היום בספק אם יעבוד כמו שעובד היום בשיטה אחרת. השחקנים מאוד צעירים ונלהבים ובעלי יכולות טכניות מהגבוהות בעולם. בכלים של גרמניה היום זה פשוט טבעי לשחק שמח.
     
  4. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אני מסכים עם נדב במה שהוא כתב על נושא הלא ממש רלוונטי לכדורגל, אבל חייב להגיד שזה פשוט מסקרן.
     
  5. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון אלעד, תדמיתית אין ספק שזה דבר ענק לגרמניה, כי אומנם גרמניה תמיד שיחקה התקפה, אבל הדינינאמיות בשיטות ההתקפה של לאוו עוד לא היו בנבחרת מעולם. זה עשה חיל לתדמית של הכדורגל הגרמני וגרמניה בכלל.

    לכן צריך רק על זה להאריך לו את החוזה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/6/10
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    הידע שלי בספרדית הוא לא משהו, בלשון המעטה והמקורות שלי בארגנטינה הם עוד יותר פחות. גם אצלנו בגרמניה, איפה שמרטין משחק הרבה הרבה שנים, היה הויכוח בין דמיקליס לדמיצ'ליס אבל בסופו של דבר נשארו עם דמיקליס, אז אני ממשיך לקרוא לו ככה. אני מאמין לך ואני אשתדל לקרוא לו בשמו הנכון (לא יהיה לי קל, כי התרגלתי).
    לגבי קווין פרינס לא התכוונתי לפורום, אלא לעתונות המשודרת והכתובה.