יובנטוס 2020/2021 - רב הנסתר על הגלוי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י itzik.miro, ‏18/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    לקבוצת u23 שמשחקת בליגה השלישית.

    ספר לנו קצת עליו בבקשה

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    קיצוני שמאלי עם רגל ימין, פה ושם הוא קיבל דקות העונה ובעונה שעברה אבל לא משהו שמאפשר לגבש עליו דעה מוצקת.
    עסקה מוזרה, לא מדובר בשחקן שנחשב לכישרון גדול במארסיי, נחשב לפוטנציאל להפוך לשחקן רוטציה לגיטימי ולא יותר. למשל על איזק ליהאג'י שנמצא כבר בליל ועלה איתו ביחד לבוגרים בשנה שעברה דיברו הרבה יותר והייתה ציפיה גדולה יותר ממנו אבל גם כי ליהאג'י בניגוד לאקה הוא יליד העיר ושחקן בית אז זה טבעי. ממה שאני קורא מאוהדים של מארסיי הם יותר מתעסקים בשחקן שהם קיבלו בעסקה(פרנקו טונגיה) ופחות מבכים על לכתו של אקה שלא היה נחשב פלופ או משהו כזה, סתם פרווה.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  3. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    הבנתי שהסוכן שלו זה הסוכן של אוואר, זה נכון?

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    סמי חדירה, באיחור "קליל" של שנתיים-שלוש, עוזב את יובה. יעבור להרטה ברלין. היה אחלה שחקן ואחלה גבר אבל בשלב מסויים הפציעות כבר היו TOO MUCH

    עוד בגזרת חלקי החילוף. דניאלה רוגאני יושאל עד תום העונה לקליארי שניצחה במרדף של איזה חצי ליגה.
     
  5. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,257
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    בבטאון של יובה כתוב שאתמול בשעות האחרונות של החלון נעשתה פנייה טלפונית רשמית לדז'קו, אבל הוא לא היה מוכן להתפשר בשכר - והעסק נפל (לפחות עד הקיץ).
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מבזק רונאלדו:

    [​IMG]

    - לפי טוטוספורט, רונאלדו צפוי להאריך את חוזהו בקבוצה לעונה נוספת קרי עד 2023. הכוכב יהיה מחר בן 36 אך לא עוצר. הוא קיבל מחמאות על השער השני נגד אינטר ("הוכיח עד כמה הוא רענן וחד, מעטים היו מאמינים שהנדנוביץ' ובסטוני ייטעו, אך הוא לא רואה בכך כבזבוז אנרגיה"). עוד נכתב שהוא רואה את עצמו יותר ויותר מרכזי בקבוצה ושזוהי העונה הטובה ביותר שלו ביובנטוס עם 22 שערים ב-23 הופעות. אין פגישה רשמית או משהו עם חורחה מנדש, עדיין אלא יותר הבנה מצד הצדדים שכדאי להם להמשיך יחד, מקצועית וכלכלית, על אף שכרו הגבוה.
    - ב"קוריירה דלה ספורט" נכתב על אתגר נוסף של הפורטוגלי. הוא כבש 87 שערים ב-112 הופעות בגברת הזקנה, וכדי לגבור על עומר סיבורי, אגדת העבר של המועדון (שיחק בקבוצה בסוף שנות ה-50 ותחילת שנות ה-60) עליו להגיע למאה שערים בפחות מ-123 משחקים.

    למרות שמדובר ברונאלדו לדעתי זה מוקדם מדי מכל הבחינות - כמה שהוא מעמיס על התקציב, לכו תדעו מה יהיה בהמשך. אין לחץ מה שנקרא. ובמסגרת זו - מרגש שבופון הגיע ל-1,100 הופעות.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    זה משהו שצריך לדבר עליו בסוף העונה, לא עכשיו.
     
  8. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    אגב - היבט נוסף ששווה דיון וקשור בעקיפין לויכוח הנצחי בין רוב הפורום ל @DRORIKO ו @itzik.miro בהקשר רונאלדו, הוא נושא הפספוסים שלנו במרוצת השנים, או החלטות רכש תמוהות. זה כמובן מגיע עקב הפרסומים בטוטוספורט שליובנטוס הייתה הזדמנות ממשית להחתים את אמבפה בעבר אך בחרה לא לעשות כן בגלל המחיר(וקיץ לאחר מכן לרכוש את ברנה בסכום דומה ממה שנדרש על אמבפה).

    אפשר היה לתהות גם על קינגסלי קומאן וכמובן מויזה קן(שאחיו התראיין אחרי המשחק וטען שקן היה נשאר אם אלגרי לא היה עוזב, או במילים אחרות - עזב כי סארי לא האמין בו). כמובן שאנחנו מבינים שהנהלת מועדון איננה מושלמת(אלא אם קוראים לכם באיירן מינכן) אך בכל זאת ראוי לדבר על זה.

    אנחנו כמובן לא יודעים הכל, כמה לסארי הייתה מילה בנושא הרכש לעומת אלגרי וכו', אבל איך שלא מסובבים את זה, החלטות ההנהלה בנושאי רכש ובניית סגל שאינן קשורות לרונאלדו - הם אלו שהביאנו עד הלום למצב הלא טוב בו אנחנו נמצאים.

    כמובן שזה ישר גורם לתהיות, האם פספוס אוואר בקיץ האחרון, דומה למקרי אמבפה,טוליסו,קומאן וכו'

    *מקרה האלנד שעליו דבור גם בתקשורת אינו זהה בעייני, שכן השחקן רצה להגיע למקום שיבטיח לו זמן משחק, וביובנטוס הוא לא היה יכול לקבל זאת בוודאות, ולכן בניגוד למקרה של אמבפה שהשאלה של כן או לא הייתה בידי ההנהלה, פה פשוט 'הפסדנו' במו"מ - מה שתמיד יקרה.

    *נ.ב 2 - מקרה האלנד רלוונטי גם לדיונים עתיקים יותר כמו וראטי, שבזמנו מישהו מטעמו כבר ענה שהסיבה שלא הגיע היא פול פוגבה(או במילים אחרות לא היה מקום לעוד קשר שיקבל דק' משמעותיות)

    אפשר ממש לסרטט לאחור את קו המחשבה והאובססיה המתפתחת לצ'מפיונס אצל אניאלי ולראות את הרכש שהגיע לצורך זה, גם אם זה לא היה תואם את מה שהיה נדרש מקצועית.
     
  9. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אני שוב אומר וזו די ההודעה האחרונה שלי בנושא רונאלדו כאן בפורום (מלבד הודעות תסכול ופריקה):

    זה בדיוק מה שאני ודרור (ויורי ועוד כמה משתמשים כאן) אומרים - שהאובססיה לצ'מפיונז הביאה להרבה עסקאות שלא קידמו את הקבוצה, חלקן נעשו עם קשר לרונאלדו וחלקן לא. ההעברה של רונאלדו היא אחת מאותן עסקאות שלא קידמו את הקבוצה.


    זהו.

    נ.ב אוואר התפספס כי האדון ברנרדסקי לא היה מוכן לעבור לליון ולהערכתי אוואר יהיה כאן בקיץ.

    לגבי וראטי - הסוכן הקודם שלו אמר בראיון שכל מה שהפריד בין יובה לוראטי זה שמארוטה לא היה מוכן לשלם עבורו יותר מ-10 מיליון יורו.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/2/21
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אמבפה זה חכמה בדיעבד. בקיץ 2016 הוא היה nobody, ספקולציה בלבד אם נשאיל מעולם שוק ההון. יובה כנראה חשבה ש-50 מיליון על אחד כזה זה יותר מדי שזה לגיטימי. בוא נזכיר שרק חצי שנה לאחר מכן הוא בכלל הגיע להרכב של מונאקו. עכשיו מילא יובה היתה הסתומה היחידה שלא רצתה אותו, אבל אף אחת מהגדולות לא רצתה אותו, לפחות לא במחיר שמונאקו דרשה.

    אני רואה את קינגסלי קומאן בבאיירן ולהוציא את העונה האחרונה שהוא קצת שיפר את המספרים זה לא הפסד גדול. באותו קיץ ההנהלה שאתה יורד עליה הביאה את פאולו דיבאלה, שאני בספק אם קומאן היה תורם לנו חצי ממה שהוא תרם. גם לא יותר מקוואדרדו שהגיע גם הוא באותו קיץ. בשורה תחתונה, הויתור על קינגסלי קומאן זה לא הבעיה של יובנטוס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/2/21
  11. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    ברור שקל לחבר את הנק' לאחר, זה לא מוריד מערכן של אותן החלטות הנהלה.

    ב2014-2015 יובנטוס הייתה עם קישור של מרקיזיו-וידאל-פירלו-פוגבה(+סטורארו,פריירה,אסמואה,מארונה ופאדוין שיכלו לאייש עמדות מרכזיות)
    בהתקפה? רק טבז-מוראטה-יורנטה-מאטרי, ולכולם היה ברור איפה הבעיה של הקבוצה.

    מאז ועד היום לחלק ההתקפי של הקבוצה הגיעו: דיבאלה,מנדזוקיץ',קוודראדו,זאזא,היגוואין,פיאצה,קוסטה,ברנרדסקי,רונאלדו,קולוסבסקי,קייזה
    כל אחד מאלו שהגיעו ברשימה הנ"ל(להוציא קייזה-קולו שהגיעו השנה ואין מה לתת להם ציון) מלבד פיאצה,ברנה ואולי קוסטה, היו שותפים להצלחה של יובנטוס.התארים וההשגים של הקבוצה מאז 2014-2015 הם בעיקר בזכותם.

    לקישור הגיעו: חדירה,למינה,הרננס(אלוהים ישמור),פיאניץ',רינקון,מנדרגורה,מטווידי,בנטנקור,ג'אן,ראביו,ראמזי,מקני,ארתור.
    כל אחד מאלו שהגיעו ברשימה הנ"ל(להוציא את מקני-ארתור שהגיעו השנה ואין מה לתת להם ציון) מלבד מטווידי ואולי חדירה כשהיה בריא, היו שותפים להצלחה של יובנטוס.התארים וההשגים של הקבוצה מאז 2014-2015 הם בעיקר למרות שהם שיחקו.

    נראה לי שזה מסכם את הנושא בגדול.

    אפשר לטעון באותה הקלות שאוואר לא הגיע כי הוציאו את הכסף הזה על קייזה. אין קשר לברנרדסקי.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אין לי איתך שום ויכוח על כל מה שכתבת, רק שאני לא מבין איך זה סותר את מה שאני כתבתי. אפשר לבקר את יובה, אבל להגיד ש"פספנו את אמבפה" זה פופוליזם לא רציני. כי להוציא 50 מיליון על שחקן שלא עשה כלום בכדורגל, אבל כלום, זאת לא שיטת עבודה רצינית, ואני לא מכיר אף מועדון שמתנהל ככה, אפילו לא כאלה עם כסף עודף בכיסים כמו סיטי ופסז'.

    אגב לטעמי אם אמבפה היה מגיע ליובה הוא לא היה הופך למה שהוא. לקפוץ בגיל כזה ובלי שום ניסיון לליגה קשה יותר ולמדינה זרה זה משהו שיכול לעשות לא טוב לשחקן. קרוב לודאי שגם היינו שולחים אותו להשאלות שלא יודע כמה טוב הן היו עושות לו. יותר טוב לו שהוא המשיך לצמוח בחממה של ליון ואחרי זה בפסז' שזה אמנם מועדון גדול אבל נמצא בצרפת, עם כל מה שמשתמע מכך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/2/21
  13. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    מספר עיתונאים מאוד מכובדים בהקשר של יובנטוס, בניהם רומאו אגרסטי פירסמו שיובה השיגה עסקה עם ליון במסגרתה ברנרדסקי היה אמור לעבור לליון ואוואר ליובה, עסקה שהאיטלקי הפיל בעקבות סירובו לעבור, אבל אם זה לא משכנע אותך ובא לך לטעון שהעדיפו את קייזה על חשבונו אז בסדר, אני לא אפריע לך.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    וידאל-פירלו-מרקיזיו\פוגבה יצרו רף מאוד גבוה אבל יובה לא הייתה מצליחה לשחזר את ההצלחה שלה ללא מעבר "דורות" חלק יחסית גם בקישור. גם מטווידי וחדירה היו הצלחות גדולות. לפרקים גם פיאניץ'. כעת המצב יותר מורכב עם החבורה הצעירה אבל מספיק ש2 מהם (נגיד, מקני וארטור) יקבעו את מקומם (+ לוקאטלי בקיץ) וגם החלק הזה סגור. כבר כתבתי את זה בדיון אחר אך הדבר הכי בולט ביובה הנוכחית זה מחסור בחלוץ.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הנקודות שלי:
    - אני חושב שהרביעייה ההיא שהגיעה לגמר ב-2014/15 היא ללא ספק היסטורית, כל אחד והמומחיות שלו. אחד פיזי, אחד מצטרף מאחור וכובש שערים, פירלו על תקן הגאון וכן הלאה. זה רף לא הגיוני אבל מרכז השדה של יובנטוס הלך ודעך ורודריגו בנטנקור למשל לא עשה את קפיצת המדרגה.
    - כל אחד משחקני ההתקפה היה רכש נכון לשעתו, כל שחקן גם הצליחו לפרק זמן מסוים אבל קשה להגיד שבאופן גורף, להוציא אולי את דיבאלה שהעונה הנוכחית בינתיים קטסטרופה (ושחקן גדול יכול להתעורר במאני טיים, רק שיהיה בריא). אני חושב למשל שקשה לשפוט את האיכות של קינגסלי קומאן בבונדסליגה. באיירן קבוצה בכמה רמות מעל היתר, הוא יכול לכדרר 50 פעם בכל משחק. אני לא חושב שהוא שחקן יוצא דופן. דוגלאס קוסטה היה פצוע מדי והיה צריך לעזוב שעה אחת קודם.

    מה הכוונה "חסר חלוץ", כלומר איפה זה ממוקם בראש סדר העדיפויות? הרי אני מניח שהכיס מוגבל. קשה להאמין שהתקופה הזו של דיבאלה תימשך ולדעתי מוראטה בסדר גמור.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.