יובנטוס 2019/20: מאמן חדש, מטרות ישנות.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י itzik.miro, ‏10/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    התכוונתי לז'לינסקי, למרות שגם האמסיק וגם אלאן היו שחקנים שונים לחלוטין בתחילת דרכם. גם קולו, בוודאות, לא ישאר אותו שחקן לאחר שיגיע ליובנטוס. היום, בגיל 19, הוא לא יותר מחומר גלם איכותי.

    מאירועי הקיץ אני מסיק שההתקפה שתוכננה היתה: קוסטה - חלוץ חדש - רונאלדו. זה לא יצא לפועל מסיבות ידועות ובהמשך הגיע גם השינוי הלא שגרתי של סארי. הוא היה חייב ליצור פרטנרשיפ בין דיבאלה ורונאלדו ולכן החליט לקרב בינהם ו"למרכז" את שניהם לרחבה. בנתיים זה עובד לא רע, אך כפי שציינת, אם העונה הזו תתפוס כיוון שלילי, הניסיון לבצע שינויים בקיץ האחרון יחזורו על עצמו גם בקיץ הבא.

    אין סיבה להציב אותו כפליימייקר. זו לא הכוונה שלי. 'פליימייקר שהמשחק עובר דרכו' לא חייב לשחק מאחורי החלוץ. ברומא הנוכחית זה ככה בגלל פלגריני שמרגיש שם הכי בנוח ויוצר מצבים מ0, בכמויות. שחקנים נוספים ברומא שכמעט כל המשחק ההתקפי עובר דרכם הם דז'קו וקולארוב. דז'קו אומנם מעביר את רוב המשחק באזור של פלגריני אך בדומה לקולארוב יש לו מחויבויות נוספות. בקבוצות אחרות מרבית מצבי ההבקעה מגיעים מהאגפים (פאפו באטאלנטה) או מאחד המצאלות (אלברטו בלאציו). יש הרבה אופציות להרכיב התקפה אפקטיבית. אם זאניולו יוצב באצמע, יהיו ממנו דרישות אחרות.

    *רוצה לחדד, שהיום אין בזה צורך כי שוב, יש את פלגריני, גיבוי סביר בדמות פאסטורה, וזאניולו עצמו הוא באנקר בימין, אבל תאר לעצמך שעוד שנתיים פונסקה הולך ליונייטד ופרידקין עושה ספאלטי 3.0. אם זאניולו יוצב מאחורי החלוץ זה לא יהיה לרעתו כל עוד שחקן אחר (עם vision מפותח) ידע להפעיל אותו כפי שפלגריני עושה זאת כעת מהאמצע הצידה. סימונה פרוטה הצטיין אצל ספאלטי 1.0 עם פליימייקר נהדר מאחוריו (פיזארו). אצל ספאלטי 2.0, בגרסה הרבה יותר אנדר-רייטית, היה זה ניינגולאן עם קייטה מאחוריו. זאניולו יכול להתפתח לכל אחד מהכיוונים בהתאם למצב הקבוצה ורעיונות המאמנים שלו. גם קולוסבסקי שיהיה חייב להתאים את עצמו לסטנדרטים מאוד ברורים של יובנטוס (של עקביות, לא של סגנון) ולצרכיה במקצועים באותו רגע.
     
  2. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,401
    לייקים שהתקבלו:
    2,938
    ברנרדסקי הוא דוגמא מעולה למצב הזה, הוא שיחק באגף, מאחורי החלוץ, כמצאלה, ואפילו כמגן ימני איזה פעם אחת בכלל מכת פציעות.

    הבעיה עם ברנה שהוא מתקשה להראות עקביו ביכולת(כמו שציין קובי) - לא שום דבר אחר. גם בתחילת העונה הזו וגם בתחילת הקודמת הוא היה מאוד מרשים, יתרה מכך, בתחילת השנה הוא היה השחקן החשוב ביותר המערך של סארי, ואולי היחיד שיישם מידית את הלחץ הגבוה שציפינו לראות, ובגלל זה הוא גם הועדף בהרכב פעם אחר פעם על פני כולם .

    הוא לא מצליח לייצר עקביות, ולכן גם מאבד את מקומו בהרכב, אפשר לשאול אם זה בגלל שהוא נשחק מהר מדי, או משהו, אבל זו הבעיה של ברנה.

    אם קולו יצליח להראות עקביות, כמו שאמר קובי, הוא יוכל להצליח במספר עמדות אצלנו. פיאניץ׳, דיבאלה, מרקיזיו, מאנדזוקיץ, קוואדראדו,בארצאלי, קייליני - כולם עברו שינוי בעמדות שלהם בגילאים מאוחרים בהרבה מקולו, ועשו את זה בהצלחה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2020/01/16/15792083646491.Xxx

    כריסטיאנו הטוב ביותר מאז 2014. לא באמת, אבל לפחות במסגרת הליגה. רונאלדו כבש בשישה מחזורים רצופים, הרקורד הכי טוב שלו מאז עונת 2014/15 אז כבש בעשרה משחקי ליגה רצופים במדי ריאל מדריד, והשלישי בקריירה שלו. כבש מול ססואלו, מול לאציו, צמד מול אודינזה, שער מול סמפדוריה, שלושער נגד קליארי ואחד נגד רומא בפנדל במחזור האחרון. בליגה, 14 שערים ב-16 מחזורים - 0.875 שערים למשחק, מתקרב למספרים שהיינו רגילים ממנו. ועדיין הוא בפער גדול מאוד בקרב על מלכות השערים בסרייה א' מה שלא הצליח לעשות במקום האחרון וגם בקרב על נעל הזהב. מה שעוד הוזכר - כבש נגד כל 18 הקבוצות בסרייה א' והוא משחק רק עונה וחי בארץ המגף הרי. תשעה שערים בימין, שלושה שערים בשמאל, פעמיים בנגיחות. מאז דצמבר הוא נראה טוב עם תשעה שערים. אמבפה עם שמונה וראשפורד וניימאר אחריו עם שבעה.

    התאושש לחלוטין מהפציעה ונראה טוב ומנוחות כמו בגביע במשחק האחרון בהחלט יואילו לו. פיפיטה כחלוץ שלישי גם כן ב-11 או שמעדיפים לראות קשר נוסף? לא עדיף שהקשר הנוסף יהיה דוגלאס קוסטה או ברנרדסקי ולא ראמזי לדוגמא?
     
  4. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    האמת שעד עכשיו הן ראמזי והן ברנרדסקי לא מספיק טובים כדי לפתוח ביובה, ברנה ה-10 גם לא יכול להיות מחליף מבחינתי.

    כל שילוש מהרביעייה של פאולו, קוסטה, רונאלדו והיגוואין מקובלת עליי בגדול.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,541
    לייקים שהתקבלו:
    14,296
    מין:
    זכר
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא נרשם לליגת האלופות והיה ברור שלא ייבנו עליו יותר מדי, שחקן שהגיע בהעברה חופשית, העניין ייסגר עם עוד מיליון-שניים לפה ולשם, עסקה נכונה של יובנטוס מה גם שבתחילת דרכו הוא קצת התמרמר בפומבי. אני מניח שנראה את סארי רוצה להכניס לעניינים את דוגלאס קוסטה (בשמאל הוא שחקן סביר, בצד ימין הוא מאוד-מאוד בלתי צפוי, זה הבדל גדול), רק שיהיה בריא, כך שיובה תשחק עם שלושה קשרים ולכן זה עוד יותר לא הפסיד גדול. חייב מילה גם לגבי רונאלדו, השער שלו נגד רומא בגביע היה נהדר, באלגנטיות מזווית לא ממש פשוטה, שער שהחזיר אותי כמה שנים אחורה אפילו. הוא כבר לא יסיים עם 50 גולים בעונה אבל הוא בקצב מצוין לקראת שלבי ההכרעה.
    בגדול זה נראה יותר טוב מאשר בפתיחת העונה לדעתי ושני ההפסדים ללאציו לא פגעו בקבוצה יותר מדי, זה נוח שאינטר שפתחה במאה קמ"ש - קצת נבלמה לאחרונה.

    משהו לגבי דה ליכט, יצא לנו לדבר עליו קצת בפורום של ריאל ולהשוות בינו לבין מיליטאו לדוגמא. נכון שההשתלבות ביובה לא מדהימה עד עכשיו והוא טועה, לא תמיד משחק, אבל רואים שהילד הזה בא להיות מנהיג ההגנה (בעידן שאחרי בונוצ'י וקייליני). לגבי קייליני, יכול להגיע בזמן לצ'מפיונס לפי מה שאני קורא.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,541
    לייקים שהתקבלו:
    14,296
    מין:
    זכר
    אז ג'יאנלואיג'י בופון חוגג היום 42. בתור אוהד ספורט קצת קשה לחגוג כשאתה עוד מתאבל על מותו של קובי, שניהם אגב ילידי אותה השנה, שלא לדבר על הכינוי של ביתו של קובי. המקריות לפעמים יכולה להיות דבר מרושע.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני קצת מופתע שסארי בחר דווקא במשחק חוץ בנאפולי לשחק עם שלושה חלוצים, למרות העונה הרעה שלהם - ברור שנגד יובה כולן באות בטירוף, וזה מגרש שהפסד בו כן יכול להתקבל על הדעת. אולי סארי רצה לעשות 'הפוך על הפוך', ואני גם חושב שהיגואין לא בכושר כזה שאי אפשר היה לוותר עליו. דוגלאס קוסטה אם היה משחק היה תורם יותר ממשחק האגפים ולתחושתי אלכס סנדרו הרבה פחות מעורב ומשפיע התקפית מבעבר. בכל מקרה, טוב שיש כמה שיטות ומדובר במאמן חדש אבל אחרי חצי שנה ואפילו יותר הוא עדיין עושה ניסויים וזה קצת מוזר בעיניי.

    לגבי בופון, ברצלונה הייתה הופכת עולמות כדי להחתים אותו בקיץ 2006 אחרי המונדיאל, הוא הרי לא (היה) סמל בקבוצה כמו דל פיירו, אבל הוא, כשוער הטוב בעולם, החליט להישאר ו"לבזבז" שנה, זה הכל מבחינתי. מעבר להצלות המטורפות האלה שלו בחצי גובה. אני תמיד אזכור איך הוא הדף את הפנדל של פיגו נגד ריאל ב-2003. הלוואי ועוד יפרוש עם הגביע עם האזניים הגדולות.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    בשורות ענקיות ליובה: קייליני נרשם בסגל לשלבי הנוק אאוט בליגת האלופות. חמישה חודשים בלבד לאחר הקרע ברצועה הצולבת, הבלם בן ה-35 קרוב-קרוב לחזרה למגרשים. לפי דיווחים באיטליה הוא יחזור להתאמן עוד שבועיים עם חבריו באופן מלא, ובגאזטה דלה ספורט שאפילו יש יעד ותאריך חזרה - לא המשחק הראשון בשמינית גמר הצ'מפיונס נגד ליון (26 בפברואר) אבל עוד לפני הגומלין - משחק העונה נגד אינטר ב-1 במרץ. עוד נכתב עד כמה הוא חשוב לקבוצה (צופה ביובה מקרוב בכל משחק, יורד לחדר ההלבשה, מעודד וחיי את הקבוצה גם אם לא משחק) ושיובה לא ספגה ככה (21 שערים ב-22 מחזורים) בשמונה האליפויות האחרונות שלה
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,541
    לייקים שהתקבלו:
    14,296
    מין:
    זכר
    מה ה"בשורות ענקיות" בדיוק? זה היה צפוי שירשמו אותו.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    אני לא חושב שיחזירו אותו כבר אחריי חמישה חודשים. רשמו אותו בתקווה שיוכל לשחק בשלבים היותר מאוחרים, כלומר רבע גמר והלאה, אם וכאשר יובה תעלה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כולה ארבע שורות טקסט וגם מזה לא הצלחת לחלץ את מה שצריך?
    א) זה לא סוד שהוא לא צעיר וחווה פציעה קשה, תהליך ההחלמה מתקדם מעולה.
    ב) צפוי לחזור לאימונים מלאים בעוד שבועיים
    ג) אפילו יש תאריך חזרה משוער - משחק העונה נגד אינטר ב-1 במרץ, גם אם יעלה מהספסל.

    "הרישום" עצמו היה רק בנוסף, הרי גם ריאל מדריד רשמה את מרקו אסנסיו וביובה אמרה צ'אן כבר איננו. תוספת כוח משמעותית מכל הבחינות ואולי גם יוכל לתת מנוחה לבונוצ'י או דה ליכט בעת הצורך בהבנה שהעונה הזו אולי התפספסה ואין מה לעשות.

    2013/14 - 16 שערי חובה אחרי 22 מחזורים
    2016/17 - 14 שערי חובה אחרי 22 מחזורים
    2017/18 - 15 שערי חובה אחרי 22 מחזורים
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,541
    לייקים שהתקבלו:
    14,296
    מין:
    זכר
    בכדורגל אין דבר כזה ״תאריך חזרה משוער״ זה לא השקה של אייפון.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  14. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    אני חושב שעכשיו זאת נקודת זמן טובה להעלות את זה - לא כדי להגיד אמרתי לך- אלא כדי להעלות לדיון את החריש העמוק שדרוש בסגל, גם אם לא נסכים על נחלשנו/לא התחזקנו, אני חושב שאין חולק על כך שדרוש שינוי משמעותי בעונה הבאה.
    עונה שלמה עם קוואראדו בתור מגן ימני, בלי מגן שמאלי מחליף ועם פיאניץ' שהולך ונשחק ממשחק למשחק בלי תחליף ראוי, אני חושב שאי אפשר לחמוק מזה עוד. לא יזיק גם ריענון להתקפה, עם כל הכבוד להיגוואין.

    העמדה היחידה שאני עוד מתלבט לגביה זה המאמן, אם כי סארי לא השאיר הרבה מקום לאופטימיות.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  15. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אני חושב שהבהרנו היטב לא בדיון הזה אלא במאה דיונים קודמים שיש הרבה בעיות בסגל, הדיון דיבר על שאלה בודדת האם נחלשנו או התחזקנו ביחס לעונה קודמת והבהרתי כבר שמבחינתי לא השתפרו ולא נחלשנו.

    בכל מקרה אני איתן בדעתי שסארי, בהתנהלות שלו הוא זה שיקבע/קובע לאן תלך העונה הזו ולצערי הוא, ביחד עם האדון פארטיצ'י קבעו שהיא הולכת למקום ממש אבל ממש לא טוב.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/2/20
מצב נושא:
הנושא נעול.