יובנטוס 2014/15:: רוצים לקפוץ כיתה ולהצליח גם באירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אני חושב שזו העמדה שהוא צריך לשחק בה, או לחילופין מאחורי חלוץ ב4-2-3-1. ביובנטוס הוא עד עכשיו שיחק לצד עוד שניים ואפילו שלושה קשרים מרכזיים שמתופקדים פחות או יותר כמוהו, ולדעתי זה קצת מעלים אותו. כדי להתקדם הוא בעיני צריך לקבל תפקיד יותר גדול במערך ובעיקר תפקיד יותר ספציפי.
     
  2. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    סבבה והכל שעולם האסוציאציות שלך מעוות עד כדי כך, אבל עצם האזכור של שניהם באותו המשפט עשה לי להקיא קצת בפה.

    אלגרי כבר אמר שפוגבה יישאר מצאלה. לא שולל שבמשחקים מסוימים נגד יריבות נחותות משמעותית נראה אותו קצת יותר מקדימה אך אני מסכים שכרגע הכי טוב לו ולנו שיישאר בעמדה הנוכחי שלו. הנוכחות הפיזית והעזרה שלו להגנה יותר מדי חשובות בשביל לתת לו את התפקיד החופשי מתחת לחלוצים. במלים אחרות - אנחנו עדיין חייבים איזה 3/4 איכותי.
     
  3. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אז הקאת קצת בפה. תהיה בולמי מצידי - ההשוואה במקומה עומדת. הם שחקנים בעלי סגנון דומה מאוד. הם מנצלים את האתלטיות והפיזיות שלהם כדי לדרוס שחקנים עבור תרומה הגנתית ומתעלים דריבל וטכניקת בעיטה מעולים לתרומה התקפית. האחד 4 רמות מעל השני, אבל העיקרון דומה. אם אי אפשר למצוא מציאה בחלק ההתקפי, קשר אחורי איכותי שישחרר את פוגבה ומרקיזיו קדימה יכול להיות מעניין.

    אני דווקא חושב שמערך 4-3-1-2 עם פוגבה כ-10 מתאים יותר נגד קבוצות חזקות במשחקי חוץ אירופיים וכדומה. התרומה ההגנתית שלו מהעמדה הזאת משמעותית. שוב פעם, תחשוב על בואטנג במשחקים גדולים של מילאן תחת אלגרי. הוא רדף ולחץ שחקנים עמוק לתוך השטח של מילאן ובו זמנית היה שם על קצה הרחבה של היריבה כדי לאיים על השער.
     
    Franco ו-אלעד אוהבים את זה.
  4. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    עושה רושם שכרגע אין בכלל דילמה, אבל גם אם ההצהרה של אלגרי חלולה - הציפייה מפוגבה היא שיגיע לכמות דו-ספרתית של שערים גם מהעמדה הנוכחית, האחורית יותר, שלו. משהו כמו וידאל ב4 השנים האחרונות, רק הרבה יותר טוב. אם הדילמה היא בין האופציה הזאת פלוס טרקווארטיסטה איכותי אמיתי לבין הזזה של פוגבה קדימה (כבחירה ראשונית, לא כניסיון נקודתי - דבר שבסבירות גבוהה מאוד יקרה גם ככה) והחתמה של איזה ויטסל בהרבה יותר מדי כסף, אני בקלות בוחר באופציה הראשונה.
     

מצב נושא:
הנושא נעול.