יובנטוס 2013/14 :: פתיחת עונה בינונית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏20/7/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    הקטע עם רונאלדו האמת ידוע לי ממזמן. מוג'י אוהב להשוויץ בזה בכל הזדמנות שיש לו. אין ספק שהייתה לו טביעת עין לגבי שחקנים, דמיין לעצמך קבוצה עם אלכס-זלאטן-רונאלדו-נדבד-טרזגה מקדימה...

    http://football-italia.net/40963/juventus-...nce-adidas-deal

    כמעט 140 מיליון יורו לשש עונות תחת אדידס, לא כולל בונוסים על הישגים. בחישוב מהיר, זה יוצא לפחות 23.3 מיליון יורו בעונה, 10 מיליון יורו יותר מנייק (כולל בונוסים). בקיצור, סוף סוף ההצלחה של השנים האחרונות מתחילה לבסס אותנו.

    והבונוס הכי גדול זה שנייק מפסיקים לעצב לנו את התלבושות המכוערות שהם ידועים בהם.
     
  2. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    כשעם כל התמלוגים הצפויים והבונוסים השנתיים הסכום אמור לתפוח למשהו בסביבות ה-33 מיליון אירו בשנה. מאד מכובד. מה גם, קראתי שיש סיכוי טוב שיחד עם אדידס גם סמסונג תצטרף אלינו החל מעונת 2015-16 להיות הספונסר הראשי במקום ג'יפ (והסכום יהיה ללא ספק יותר משמעותי ממה שג'יפ נותנת לנו כיום). בכל הקשור לנושא השיווקי עשינו את קפיצת המדרגה הנחוצה ואני בטוח שתוך 3-4 שנים נכנס ל-5 המועודנים המרוויחים בעולם (כמו שהיינו במקום השלישי בשנת 2006). את האמת, כבר בעוד שנה הדוחות הכספיים אמורים להראות טוב מאד כאשר כבר עכשיו סגרנו כמעט 100 מיליון (למרות שחלק מזה ככל הנראה ילך למימון הקומפלקס החדש שלנו, שנראה מדהים כשלעצמו).
     
  3. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    לא יודע לגבי סמסונג (אני רק יודע שהם חתמו איתנו בתחילת החודש הסכם לשלוש שנים בקשר לסיפוק ציוד טכני ופרסום באיצטדיון, לא יותר מזה), אבל די בטוח שאחרי ג'יפ המפרסם על החולצה ישלם הרבה יותר. בכלל, הסכום הנוכחי שמתקבל מחסויות הוא די נמוך. אין ספק שאנחנו ראויים לסכום גבוה יותר.

    עם זאת, כדי לשמר את הסטטוס הזה בעתיד אני חושב שאנחנו צריכים לדבוק בפוגבה ו-וידאל. לא אהבתי את ההצהרות של אניילי למרות שהן כנראה היו חלק ממו"מ מול ראיולה.
     

מצב נושא:
הנושא נעול.