יובנטוס 2013/14 :: פתיחת עונה בינונית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏20/7/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
  2. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פראטיצ'י נכח בשבוע שעבר בווינה במשחקה של אוסטריה וינה נגד פורטו במסגרת ליגת האלופות, כשנטען כי עקב אחר הבלמים מנגאלה ואוטאמנדי וכן גם אחרי פרננדו הקשר האחורי. את המשך מסעו בזלצבורג, העביר פראטיצ'י בזלצבורג, שם הקבוצה המקומית ניצחה את אלפסבורג השבדית במסגרת הליגה האירופאית, כשמי שמשך את תשומת ליבו הוא הבלם הצעיר מרטין הינטרגר המכונה "סתאם הבא".

    על מה ולמה החיפושים אחר בלם נוסף?
     
  3. Jimmy Jazz Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/11
    הודעות:
    194
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדבר היחיד שהגיוני בחלק של פורטו בדיווח הזה הוא הקטע עם פרננדו. הבנתי שהוא מסיים חוזה בקיץ ככה שהגיוני מאוד שמארוטה ינסה לסכם איתו מראש כמו שעשה עם יורנטה. אוטאמנדי ומנגאלה יעזבו רק עבור עשרות מיליונים ככה שאין מה לחשוב על זה אפילו.

    נתקלתי היום בטוויטר בידיעה שגליאני מעוניין לצרף את פראטיצ'י למילאן. עוד נכתב שם שיובה צפויה לסרב לבקשה ועל מנת למנוע אפשרות למחטף טיפוסי של הקירח, תציע לפאביו חוזה חדש ומשודרג. בין אם נכון או לא, אי אפשר להתעלם מהעבודה הנהדרת שהבחור עושה בזמן האחרון. כבר מזמן לא רק יד ימינו של מארוטה.
     
  4. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אם אני לא טועה, ואם היה אמת בדיווחים האלו, פראטיצ'י היה המועמד הראשון לתפקיד המנהל המקצועי בטוטנהאם, אלא שיובה הטילה וטו (וגם פראטיצ'י עצמו שמח להישאר) והאנגלים עברו לבאלדיני של רומא. רק מראה כמה הוא מוצלח בתפקידו, שלהגדיר אותו כ"סקאוט ראשי" רק יעשה לו עוול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/9/13
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אין שום קשר בין הרצון של טוטנהאם לצרף סקאוט, לGM עם הרזומה של באלדיני שהגיע כדי לבנות קבוצה גדולה מהכסף של בייל.
    אם כבר מדברים על זה, הדרך שבה בנה קבוצה כל כך גדולה מ0 מרשימה אותי יותר מלאונרדו בפסג'.
     
  6. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    תקופה ארוכה שאנחנו לא מצליחים להיראות טוב. בליגה אנחנו מצליחים לגרד את הניצחון אבל באירופה מצבנו די מתדרדר. מה לדעתכם גורם לזה? קפריזות של כוכבים בחדר הלבשה? רוטציה מוגזמת? עומס על שחקני המפתח? אלנה בוגדת בג'יג'י?

    אני באמת מנסה להבין. איכשהו כל שנה יש לנו איזה תקופה של חוסר חדות, חוסר יכולת אפילו.
     
  7. Jimmy Jazz Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/11
    הודעות:
    194
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יכולת כזאת מאכזבת לא זכורה לי מאז שרשרת התיקואים באמצע העונה הראשונה של קונטה. מצחיק שאחרי ה4-1 על לאציו הרגשנו שאנחנו בדרך לעונה היסטורית נוספת, וחודש אחרי אנחנו תוהים מה בדיוק חורק...

    באופן נורא מטריד ומאכזב, נראה לי שזה קודם כל קונטה. אני חושב שאחרי שתי עונות קסומות בהן סתם לכולם את הפה והחזיר אותנו לטופ, הוא הגיע למצב בו יש לו הרבה יותר מה להפסיד מאשר להרוויח. עם הגב אל הקיר ובתור האנדרדוג שיש לו מה להוכיח אנחנו והוא נראים הרבה יותר טוב (אפילו הערב – הרבע שעה אחרי ה0-1 ועד השוויון הייתה אדירה), אבל בתור ה-TEAM TO BEAT, שזה המצב שלנו ברוב המכריע של המשחקים העונה, הוא מנחה את השחקנים ללכת על בטוח, לא להסתכן ולעשות את המינימום הנחוץ בשביל לאסוף עוד 3 נקודות. אני נורא אשמח להתבדות ולגלות שאין לי מושג, אבל בשבועות האחרונים אני רחוק מלהיות שבע רצון מהכדורגל שלנו ולא יכול שלא לזהות את המגמה הצינית שמתגבשת לנו מול העיניים.
     
  8. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אני לא חושב שזה עניין של ציניות, לפחות לא רק. כשקונטה הורחק מהמגרשים בעונה הקודמת שיחקנו לטעמי כדורגל מצוין, חופשי וכמעט חף מטעויות. מהרגע שקונטה חזר לקווים חזרנו ל1-0 המעצבנים עם היכולת החלשה. היית מצפה שכדורגל ציני יישאר גם ללא המאמן על הקווים, כעניין של גישה, אבל זה לא המצב, ולכן אני לא חושב שזה רק זה. לדעתי, קונטה מכניס אווירה רעה ולחוצה (מדי) לחדר ההלבשה. אני חושב שההצלחה גרמה לו ליצור דיסטנס מהשחקנים באופן די אבסורדי, כי בעצם הקרבה שלו והמנהיגות שלו הן התכונות החזקות שלו. זוכר איך בעונה הראשונה כל השחקנים באו לחבק אותו אחרי כמעט כל גול? זה כבר לגמרי לא המצב והשחקנים אפילו לא חושבים על לרוץ לעברו.
    הבעיה בניתוח הזה היא שאין לו פיתרון. קונטה הוא קונטה ואני בספק אם הוא יחליט להפוך להיות פחות לחוץ. מתסכל.
     
  9. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    כדורגל הוא לא רק רוח ולחימה,הטקטיקה שלנו לוקה בחסר,היא לא מתאימה למה שהולך למגרש ואפילו לא לסגל השחקנים,אני לא רואה כמעט בכלל חדירות של הקשרים כדי לשבור קווי הגנה,אני לא רואה תנועה מגוונת של החלוצים(למעט טבז), אני רואה הנעת כדור מיותרת של הבלמים/התעקשות מיותרת דרך האמצע,אני רואה הליכה לאגפים ומשם אין המשך ברור.
    אני רואה יותר מדי שקיפות, אני רואה שיטת משחק שנלמדה ולא מוצאת חידוש.
    אני בעיקר לא רואה שום לחץ - אנחנו פשוט לא יודעים ללחוץ קבוצה,ההגנה שלנו,כקבוצה היא לא טובה, אנחנו יודעים לצופף את מרכז המגרש,אנחנו עומדים לא רע טקטית,מלכודות נבדל לא רעות ועדיין,ברגע שלוחצים אותנו אנחנו חסרי אונים.
    אנחנו לא משחקים מספיק מהר,אנחנו לא מספיק מעזים.
    אנחנו לא מספיק מגוונים וישטת המשחק שלנו מיצתה את עצמה תוך שנתיים.

    במילים אחרות? אנחנו לא ממש מאומנים. וזאת הנקודה החמורה.
     
  10. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    בנושא החדות, אני דווקא לא חושב שאפשר להאשים את שחקני ההתקפה שלנו.
    אז נכון, לא הבאנו שחקנים מהטופ העולמי (שוב..), אך לאיטליה זה אמור להספיק.
    עושה הרושם שנמשיך לגרד נצחונות דחוקים ותיקויים מעצבנים, שלא לדבר על אפילו להתקרב להפרש שערים של נאפולי ורומא. ואת האמת? על הנייר, החוד שלנו לא נופל משלהם.

    מה שהיה לפעמים כ"כ יפה (וכנראה בצורה מסויימת גם בעוכריי הקבוצה), הוא שאין שחקן אחד שמתבלט. כולם מבקיעים. קשרים, בלמים, חלוצים. כולם כובשים כמות סבירה, אך לא יותר מכך.
    השאלה היא אם באמת מדובר בשחקנים (מה שאני בספק), או בשיטת משחק.
    כשהשיטת משחק שלך לא עובד ואתה מחליף שחקנים, בתקווה ש'איתם אולי זה יעבוד', זה לא ילך. ואם זה הולך, זה הולך בקושי מול קבוצות בינוניות, ובגלל מהליכים אישיים של שחקן כזה או אחר.

    וכן, גם לרוטציה יש חלק בזה לדעתי. צריך ואפשר לעשות רוטציה, אחרי הכל רוב הקבוצות הגדולות עושות כך, אך כשהיא רחבה מדי ומשתנה יותר מדי, זה בעייתי.
    בכלל, אני תמיד בעד בניית קבוצה עם יותר איכות מאשר כמות.
     
  11. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    פוגבה בראיון ארוך לגאזטה:

    “The fans of Juve are afraid of losing me? I am still not anyone. What have I done? Nothing in fact,” offered Pogba as reassurance in today’s edition of the Gazzetta dello Sport.

    “I look to Pirlo and Buffon, and I know what it takes to be a true champion. Those two have won it all, they are greats, but they do not give an inch, even in training.

    “Juve for life? Certain promises do not make sense, I will not kid anyone. How can I today determine my whole career? It makes no sense.

    “And then I look at now and say that I am happy here in Turin, I love everything about this club - the managers, the Coaches, my teammates and the fans. And at the moment I do not see myself anywhere that isn’t Juventus.”

    Pogba is into a second season with the Bianconeri having joined in 2012 after allowing his Manchester United contract to run down.

    “Why did I choose Italy? Serie A is the university of football, especially at a tactical level. A midfielder who breaks through in Italy can really aspire to be the best in the world in his position.

    “I said to myself: ‘Paul, Italy is the shortcut to a more secure breakthrough’. And then, of course, was the call of Juventus, one of the biggest clubs in the world…

    “I am lucky and I lucked into Antonio Conte. I’m getting better every day. Conte works, hammers, he is not satisfied, hungry, and just wants to win.

    “I could not ask for anything better as a teacher at this stage of my career. [France Coach Didier] Deschamps is also very similar to Conte.”

    The midfielder considered his reference points in the game and at his current club.

    “From the start my idol was Ricky Kaka, whilst I have modelled myself on two players - Yaya Toure and Abou Diaby, even in physical aspects. I am very similar to them.

    “At Juve, Pirlo, Marchisio and Vidal are my references. In each training session I try to steal something from them.

    “One can reach perfection with the technique of Claudio, the aggressiveness of Arturo and the brilliant and clean movement of Andrea.”

    Juve are so far third in Serie A, two points behind leaders Roma.

    “I have seen on TV the Giallorossi in particular, I have watched them, they are very strong, they have great players, but if we find our football then no-one can stop us.

    “What are we still not getting right? We concede too many goals, often for our distractions, something that should not exist when you have the best defence in the world.

    “Yes we are as strong as ever for who we have, this is a question of something in general. And to me it is clear - we need the Juve of last year, the one that went into the field to tear apart opponents, who hit and frightened everyone right from the start, that did not slow up for 90 minutes.

    “We must wake up and immediately find the correct mentality - enough gifts, as you pay in the long run. But, I believe that we have…

    “Indeed, after the 20 minutes where we were in trouble against Milan, in the League it may prove to be the right spark, the turning point of our season.”

    In Europe, Juve are gearing up for a double-header against Real Madrid.

    “We must pick up points against Real Madrid. I am not worried, we will beat Real Madrid at least once and advance from the group.

    “We are Juve, we must never forget that. The history, prestige and quality of this club is not inferior to anyone. And for this reason I am not scared of Real Madrid.

    “Juve are at the level of the largest clubs in Europe. We can win against Madrid.”

    The 20-year-old was asked of his experiences with racism in Italy.

    “The word ‘negro’ is badly used a little everywhere - in Italy, France, England, Spain and even in Africa there are forms of racism.

    “Often it is sheer ignorance of people saying things that they do not understand. In general, however, it must be given high attention.

    “Of course it is crazy to be here to talk about certain things in 2013. In the future I would like to become someone more credible in the fight against racism.”
     
  12. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    נערך לאחרונה ב: ‏12/10/13
  13. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    לפי מה שיצא לי לראות (מעט מאוד), מדובר בילד מאוד מוכשר שיכול לתת לנו גיוון טקטי. בכל מקרה, אני די בספק שצ'לסי תמכור אותו.

    http://football-italia.net/40519/juve-we-could-poach-januzaj

    יש סביב הילד הזה הייפ מטורף בימים האחרונים. מי שראה יכול לספר קצת עליו?
     
  14. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עד לפני שבוע, חוץ מאוהדי היונייטד, מעטים מאוד שמעו על ינוזאי. אולי הם יכולים לגבש עליו דעה רצינית, אבל לפחות בעיני, בשלב זה ההייפ סביבו מוגזם ויצא מכל פרופורציה. הוא סך הכל בן 18 וכל ההתעסקות סביבו כרגע רק פוגעת בו לדעתי ומכניסה אותו ללחץ/ יהירות. אגב, בזמנו גם סביב מאקדה היה הייפ דומה וכולנו ראה מה יצא ממנו בסופו של דבר. מה שכן, תשכחו מהבלגי כי אני לא רואה את מקרה פוגבה חוזר על עצמו בשנית.
     
  15. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    קווין דה ברויין שחקן מצויין, הוא יכול להתפתח מצויין כקשר מאחורי החלוץ, איכות יש לו.
    בנוגע לינוזאי, צריך לזכור שמה שהוא עשה עד עכשיו זה בסך הכל לכבוש צמד נגד סנדרלנד, כיום קהבוצה החלשה ביותר בפרמיירליג.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.