יובנטוס 17/18 :: תקרת זכוכית?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Bianconeri, ‏16/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    יותר מדי קלאס באיש אחד.

    GOAT.
     
    DUGRI אוהב/ת את זה.
  2. DUGRI Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/17
    הודעות:
    434
    לייקים שהתקבלו:
    207
    מין:
    זכר
    קייליני פצוע ויפספס משחק גדול טייק #1646835.
    לפי הדיווחים בנעטיה יחליפו בהרכב - כלומר אלגרי הולך שוב על הציוות הנורא בנעטיה - ברצאלי שנדרס בקאמפ נואו.
    חדירה גם כן כנראה יפתח בהרכב לצד פיאניץ' (למה, לכל הרוחות?!?) מתחת לרביעייה התקפית- קוודראדו, דיבאלה, קוסטה והיגוואין.
    גם הספסול של מנדז'וקיץ' תמוה בעיני, בלעדיו ועם שני בלמים שלא יודעים מה לעשות עם הכדור, אני לא רואה איך יובה מתמודדת עם הלחץ הגבוה של בארסה.
    מאוד פסימי לקראת הערב.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני מ-טים אלגרי, אבל מתחיל להישבר לי הזין מהחיבה שלו לתרבוש,או יותר נכון מהזלזול שלו ברוגאני. לא לפתוח עם דניאלה זה אידיוטיזם. לא רק שהוא יותר טובה מבנעטיה, הגיע גם הזמן שהוא ישתפשף על הבמה הגדולה ביותר, ואין הזדמנות יותר טובה מזאת כשקייליני נפצע. אבל לא אלגרי חייב להיות שמרן מאוס שמפחד מצעירים. קלדארה צריך לקוות שכשהוא יגיע אלינו לא יהיה שם אלגרי יותר.
    לא מובן לי למה לספסל את מנדז'וקיץ' דווקא במשחק כזה שהתרומה ההגנתית שלו היא סופר חשובה. ועוד בשביל דאגלס קוסטה.
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    בקיץ מארוטה יביא את דה פריי וצ׳אן בחינם. יהיה בסדר.
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    נראה לי שדרור ושאר היובנטינים מכוונים ליותר מ"בסדר".
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נפילת החומה: מה קרה להגנת הברזל של יובנטוס מאז פתיחת העונה?
    החלל שהותיר בונוצ'י, השחיקה של הוותיקים, השגיאות בחלון ההעברות והרוטציה שלא פוסחת גם על בופון. דווקא בעונה בה היא שוברת שיאים התקפיים, יובנטוס סופגת בכמויות ומתמודדת עם בעיות בהגנה שעד לפני כמה חודשים הייתה הטובה באירופה. הצרות שמסכנות את המשך השושלת


    בברצלונה היו בטוחים: שער אחד ייתן תקווה לרמונטדה נוספת. שער אחד, והכול פתוח. אחרי הקאמבק המפואר נגד פריס סן ז'רמן, הקטלאנים הסתבכו קשות עם תבוסה 3:0 בטורינו מול יובנטוס, אבל האמינו שבקאמפ נואו יצליחו לצאת שוב מהקבר ולהעפיל לחצי גמר ליגת האלופות. אלא שמולם ניצבה חומה בלתי עבירה בדמות ההגנה הטובה באירופה. אלופת איטליה ספגה רק שלושה שערים ב-12 משחקים עד הגמר, כולל 339 דקות של רשת נקייה מול שתי ההתקפות הקטלניות ביבשת - ברצלונה ומונאקו. "שיחקנו את המשחק שלנו, הגענו להזדמנויות, אבל יובנטוס העמידה מולנו הר", סיכם בייאוש ג'רארד פיקה. "הגנה זו המומחיות שלהם".

    אחרי שלושה חודשים בתוך העונה הנוכחית וכשבעה שחלפו מאז אותו ערב בו כל אירופה הצדיעה לקו הביצורים של הגברת הזקנה, גם ביובנטוס כבר מוכנים להודות שההגנה שלהם במשבר. וסיבות לכך לא חסר: העזיבה של לאונרדו בונוצ'י, עייפות החומר, הטעויות בחלון ההעברות, הרוטציה בין הקורות והמערך שמיצה את עצמו.

    דווקא בעונה בה הקבוצה קובעת שיאי שערים ומשכללת את הארסנל ההתקפי שלה, החלק האחורי חושף פגיעות מפתיעה ומאפשר ליריבות בליגה האיטלקית להאמין שבשלה העת לקטיעת השושלת היובנטינית. ברצלונה הדליקה שלוש נורות אזהרה לביאנקונרי בסיבוב הראשון, אך מסימיליאנו אלגרי העדיף להתעלם ונאלץ להתמודד עם הבעיות כעת, באיחור של חודשיים. האם הפעם היא תציע לו סוג של תרפיה?

    באופן מפתיע, הניצחון הכי גבוה של יובנטוס העונה - 2:6 ב-10 שחקנים בחוץ מול אודינזה - היה זה שגרם לאנשי האלופה להכיר בבעיה. ג'יג'י בופון היה הראשון להודות: "אנחנו חייבים להשתפר, אי אפשר להשלים עם זה. אתה לא זוכה בתארים עם ניצחונות של 2:6". ולשוער האגדי אין כמובן בעיה עם ה-6, אלא עם ה-2. אלו לא המספרים אליהם הוא רגיל. אלו לא המספרים של יובנטוס.

    אלופת איטליה קיימה עד כה שמונה משחקי חוץ בליגה ובליגת האלופות, ושמרה על שער נקי רק פעם אחת - בסן סירו מול מילאן. ובכלל, יובנטוס ספגה עד כה 14 שערי ליגה ב-13 משחקים. זה יותר ממחצית הכמות שספגה בכל העונה שעברה (27 שערי חובה ב-38 מחזורים). אם נוסיף גם את השלישייה בסופרקופה מול לאציו ואת חמשת השערים בליגת האלופות, ההגנה של יובנטוס הוציאה 22 כדורים מהרשת ב-18 משחקים.

    אלו נתונים יוצאי דופן מבחינת יובנטוס, בטח ובטח כשמדברים על השושלת הנוכחית. בכל שש עונות האליפות האחרונות, הגברת הזקנה ספגה לא יותר מ-0.73 שערים בממוצע למשחק. כרגע, הממוצע שלה עומד על 1.22 שערים. רחוק מהעונות האחרונות וכמעט זהה ל-1.23 שהעמידה הקבוצה של ג'יג'י דלנרי ב-2010/11, טרום השושלת.

    בחודש שעבר, אחרי עוד משחק מאכזב של בונוצ'י, נשאלה שאלת 42 מיליון היורו: האם העסקה הזו פגעה יותר בהגנה של יובנטוס או בהגנה של מילאן? בזמן שבלם נבחרת איטליה לא מצליח להשפיע על הרוסונרי ולעתים אף מתגלה כנקודת תורפה, חבריו לשעבר מתקשים למצוא פתרון לבור שנפער במרכז ההגנה בעקבות מכירתו. ולא רק שתי ההגנות הללו, אפילו הנבחרת נפגעה.

    הפתרון הראשוני של אלגרי היה זניחה מוחלטת של מערך שלושת הבלמים. אם בעונה שעברה הוא עוד הרשה לעצמו לדלג בין מערכים ויובנטוס עשתה את הדהירה דווקא עם המעבר לקו של ארבעה שחקני הגנה, העונה השינויים הללו פסקו. בונוצ'י היה הבלם המרכזי בשלישייה האחורית, האיש שהחזיק אותה וגם זה שדחף קדימה. בלעדיו, אלגרי הרגיש שלמערך כזה אין תוחלת. אז יובנטוס הרוויחה עוד שחקן קישור ופתחה את העונה עם המאזן ההתקפי הכי טוב של קבוצה בסרייה A מאז 1951/52, אך ההגנה שלה נחשפת פעם אחר פעם.

    נגד ברצלונה במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, יובנטוס הציגה 4-4-2 שקרס תוך זמן קצר. לאחר מכן אלגרי חזר ל-4-2-3-1 ול-4-3-3 מהעונה שעברה, אבל החלק האחורי עדיין לא התייצב. אחרי רגעים מביכים מול ספאל, במשחק בו יובנטוס כמעט ספגה את ה-2:2 ובסופו של דבר ניצחה 1:4, המאמן בן ה-50 כבר לא הסתיר את חוסר שביעות רצונו. הבלם אנדראה ברצאלי הצדיק אותו: "טבעי שיכעס, הרי בשנים האחרונות יובנטוס תמיד הציגה קודם כל הגנה סולידית וניצחה משחקים גם בתוצאות דחוקות, בזכות שמירה על שער נקי. דעיכה כזו מרגיזה את כולנו, זה ברור".

    ברצאלי כבר בן 36. זו כנראה העונה האחרונה שלו ביובנטוס. אל הדעיכה הטבעית שלו מצטרפת גם נסיגה משמעותית בכושרו של ג'ורג'ו קייליני בן ה-33. וכמו לבונוצ'י, גם לשניים האלה אין כרגע תחליף ראוי. דניאלה רוגאני מקבל העונה את הבמה בצורה רצינית יותר, בתקווה שיעשה את קפיצת המדרגה ויהפוך למנהיג החדש של ההגנה. כרגע הבלם המוכשר לא בשל להוביל, והתלות בשניים שנותרו משלישיית בלמי ה-BBC עדיין גדולה. הדבר נכון במיוחד לאור חוסר היכולת של מהדי בנעטיה להישאר בקו הבריאות ושל בנדיקט הובדס להיות כשיר כדי לרשום דקת בכורה רשמית.

    אלגרי בנה על חזרתו של הובדס כדי לנסות מחדש את שיטת שלושת הבלמים (כ-3-4-3 הפעם ולא כ-3-5-2- כפי שהיה נהוג בימי אנטוניו קונטה וגם אצל אלגרי אחריו) אלא שהגרמני נפצע פעם נוספת. בלית ברירה, במהלך הפגרה תרגל אלגרי את השיטה עם הקשר הצרפתי בלס מטוידי כאחד הבלמים.

    אל הכישלון הזה בהבאת מחליף לבונוצ'י (במועדון העדיפו את שאילת הובדס על פני החזרת מתיאה קאלדרה המשחק כמושאל באטאלנטה) מצטרפת גם הנפילה עם מתיאה דה שיליו. המגן האיטלקי הגיע ממילאן במטרה להיכנס לנעליו של דני אלבס, אבל כמו הובדס היה בעיקר פצוע ושותף עד כה במשחק ליגה אחד. שטפן ליכטשטיינר השתלט מחדש על עמדת המגן הימני, אך גם הוא כבר מעבר לשיא ועשוי לעזוב כבר בינואר. ואם זה שחקן ההגנה המוביל של יובנטוס מבחינת דקות משחק, הבעיה זועקת לשמיים. אפילו בעמדת המגן השמאלי, שם אלכס סנדרו עשה עבודה נהדרת בעונה שעברה, כבר אין ליובנטוס מניה בטוחה. המגן הברזילאי רצה לעבור לצ'לסי בקיץ והחל את העונה בחוסר חשק מופגן, עד כדי כך שלאחרונה איבד את מקומו לטובת קוג'ו אסמואה.

    בכלל, יובנטוס טבעה מרוב רוטציות. לא פחות מ-22 שחקנים פתחו בהרכב ב-13 מחזורי הליגה. לשם השוואה, נאפולי הציגה 18 שחקנים בהרכב בפרק הזמן הזה ואינטר 15 בלבד, כאשר אצלה שני הבלמים, המגן הימני והשוער פתחו יחד בכל 13 המשחקים. הרוטציה הנרחבת אצל האלופה לא פסחה גם על השער, שם בופון ניצב שמונה פעמים (וספג תשעה שערים) והפולני וויצ'ך שצ'סני בחמשת המשחקים הנותרים (ספג חמישה). "אי אפשר לעשות תחלופה כזו גם בין הקורות", אמר מאמן העבר אריגו סאקי. "זה מזיק לשני השוערים ולא נותן שקט להגנה".

    כך, הגנת האלופה איבדה לגמרי את הביטחון והיציבות שאפיינו אותה, וזה עוד לפני מפח הנפש שחוו נציגי הקבוצה בנבחרת, בראשם בופון וברצאלי שגם פרשו לאחר ההדחה בפלייאוף מול שבדיה. התחושה היא שיובנטוס זקוקה לאנרגיות חדשות, ובשבוע האחרון גם ראשי המועדון הודו כי יש צורך בחיזוק ההגנה. עד שזה יקרה, אלגרי ינסה לסחוט את הטיפות האחרונות מההגנה הוותיקה ובאופן פרדוקסלי יסמוך קודם כל על ההתקפה.



    *******

    מה דעתכם? לפחות לפי הפרשנות שלי יש שינוי ברור בסגנון המשחק של יובה ונטייה לכדורגל התקפי יותר. חשבתי שמאטווידי הגיע כדי לשחק במשחקים האלה כמו נגד בארסה יחד עם קדירה ופיאניץ' כדי שהקישור לא יהיה מרגרינה. יש בעיות קבוצתיות ואישיות, שחקנים ירדו ברמה וגם התיאום ודברים כאלה. מבחינת העבר, אני זוכר את קנבארו נראה כמו סמרטוט בעונה האחרונה באינטר וכשהגיע ליובה של קאפלו - הופה, בטון, אולי הבלם הטוב בעולם. ובכלל אני גדלתי על יובה של הגנת הברזל, זו שביטלה את התקפת הכוכבים של ריאל מדריד ב-2003 בקלות.
     
    Un bombón אוהב/ת את זה.
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    זה למה הקהל שלנו הוא מספר 1 בעולם. מנדז'וקיץ' נמצא בתקופה קצת פחות טובה, כמו שקורה לכל שחקן, אז הקהל בתגובה מביע תמיכה וזוכר לו את כל הדברים הטובים שתרם למועדון(כולל בקמפיין האלופות הנוכחי).



    אגב את אותו הדבר הוא עשה עם היגוואין לפני חודש-חודשיים כשגם הוא היה בתקופה רעה. אין ספק שאותה תמיכה היתה אחד הגורמים שעזרו לו לצאת מהתקופה הזאת.
     
  8. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    מחווה יפה אך קל לעשות זאת כשאתה מונופול בליגה.

    לא ראיתי שעשו זאת בתקופת דל נרי או פרארה.

    וזה בסדר - אף קהל לא עושה זאת.
     
  9. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    באף מועדון גדול אוהדים לא יכולים לקבל מה שהיה אצל דל נרי ופרארה, מעבר למיקום - זה היה מביך וכרגע אנחנו גם לא מונופול, הקבוצה מקרטעת

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://www.sport5.co.il/Sip_Storage/FILES/8/size475x318/759018.Xxx

    היום שאחרי הניצחון בנאפולי| בדיוק בזמן הנכון, כשהיא עם הגב אל הקיר וחוששת שהצמרת תברח לה - יובה התעוררה והשיגה 1:0 קטן-גדול בנאפולי. בזכות הניצחון היא צימקה את הפער ממנה לנקודה אחת בלבד| זה היה הניצחון השני בלבד של יובה אצל נאפולי בעשרת המפגשים האחרונים, וכמה סמלי שגונזלו היגואין היה זה שכבש את השער. "חיפשתי את דה-לורנטיס ביציע אבל כנראה הוא הסתתר", אמר החלוץ שאתמול חרג ממנהגו וכן חגג נגד האקסית, "לא חשוב כמה האוהדים יקללו אותי - את שלוש השנים הנהדרות שלי כאן אני לא אשכח". היגואין הוסיף עד כמה המשחק היה חשוב עבור יובה, שכובשת בליגה במשחק ה-44 ברציפות.

    *** נערך***
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/12/17
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    יש לי תחושה שהוא חיפש את דה לאורנטיס, אבל אולי גם עם דה סאנטיס יש משקעים.
     
    Don Joan Roman, uri ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    */aaarofl

    https://fb-s-b-a.akamaihd.net/h-ak-fbx/v/t1.0-9/24296491_759517377573761_4249337816894766588_n.Xxx?oh=500df3d5fc3d97212da8f3b1184c5d57&oe=5AD2A5B7&__gda__=1524034938_feffaff385cf4b849cd677a548474538
     
    Don Joan Roman ו-Bianconeri אוהבים את זה.
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    היה פעם אתר מתחרה עם פורום איטלקי מאוד פעיל. לאט לאט התחיל להשתלט עליו טמבל עילג שהציף אותו בדיוני זבל שהתבססו על ידיעות זבל שהוא ליקט ותרגם בצורה כושלת ממקורות לא אמינים בעליל. הפורום ההוא התחיל לגווע מהר מאוד ולבסוף נסגר. הטמבל העילג? הלך ופתח דף פייסבוק בשם "הקורבה".

    יהיה נחמד מאוד אם היובנטינים הנחמדים כאן יחסכו מהפורום האיטלקי באייסוקר גורל דומה. באמת שיש מספיק מקורות להסתמך עליהם ולדעתי קובי ארגן כאן בעבר אחלה רשימה של יוזרים בטוויטר שניתן לעקוב אחריהם.

    זה כבר נרמז כאן בעבר אבל כנראה שהרמזים לא היו ברורים מספיק. בבקשה אל תזהמו את המקום הזה עם ידיעות מהקורבה. ואם יש מישהו שחושב אחרת וממש אוהב את הדף ההוא, שיפתח שם דיונים עם תמהונים כאלו ואחרים בפייסבוק, לא פה. יש כאן אנשים שאייסוקר הוא המפלט היחיד שלהם בשפה העברית מזבל כמו של הקורבה. תכבדו אותם בבקשה.
     
    EO11, Alta Tensione, muller ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  15. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    לדעתי אלעד פשוט רצה שתחזור לכתוב פה.

    Welcome back!
     
    Dayatso ו-DRORIKO אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.