יובנטוס 08/09 :: ממשיכים להתחזק

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Bianconeri, ‏3/7/08.

  1. yoni10 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    982
    לייקים שהתקבלו:
    10
    כותרת עלובה של אתר עלוב.

    בכותרת כתוב את השם של אלונסו ומשתמע ממנה כאילו ראניירי מעדיף את סטאנקו.
    בכתבה עצמה לא ראיתי אף ציטוט של ראניירי בו הוא מזכיר את אלונסו וגם זה האתר היחידי שראיתי את הציטוטים האלה.

    אם סטאנקו יגיע אני מקווה שזה יהיה בנוסף לעוד קשר מרכזי סטייל אלונסו.
     
  2. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל עונת העברות שאני זוכר הייתה מאוד מבלבלת בהקשר של יובה ומלאה בהרבה קשקושים עיתונאים על אינספור שחקנים, בדיוק כמו הקיץ הזה. כשמוג'י ניהל את הענינים הייתה לי תחושה שהכל תחת שליטה. הכחשות על התעניינות בשחקן X מצד אחד, רמזים כביכול סתמיים מצד שני - איכשהו, בסופו של דבר, תמיד באה העסקה המבריקה והנכונה ביותר עבור הקבוצה, שסתמה את הפה לאחרון האוהדים הפסימיים. היום, כשהעסק נמצא בידיים הלא יוצלחות של אלסיו סאקו, המצב הרבה יותר בעייתי.

    ראניירי וההנהלה הכריזו מספר פעמים שהם מעוניינים להשלים את בניית הסגל עוד בתחילת יולי, על מנת להריץ את כולו באימונים ובמשחקי ההכנה לקראת מוקדמות הצ'מפיונס. כרגע עדיין חסרים לנו מספר שחקנים על מנת להעמיד סגל עמוק ואיכותי שירוץ חזק בכל החזיתות.

    המצב כרגע הוא פחות או יותר כזה: בהגנה - ההגעה של קנזביץ' ומלברג סוגרת סופית את קאדר הבלמים שלנו לעונה הנוכחית ונותנת אישור לכך שראניירי מאמין באנדראדה ויתן לו את הצ'אנס בהרכב בעונה הקרובה. הפורטוגזי וקייליני יפתחו, מלברג, לגרוטאלייה וקנזביץ' (בסדר הזה) יהיו החיפויים.
    גריגרה וזבינה ישארו וילחמו ביניהם על המקום בצד ימין, כשהעדיפות של ראניירי (וגם שלי) היא לצ'כי. אחרי עונת הסתגלות לא רעה בכלל ויורו טוב, אני מאמין שהוא רק ילך וישתפר העונה ויהפוך לבאנקר בהרכב.
    העמדה הכי בעייתית בהרכב צפויה להיות בצד שמאל של ההגנה. עם כל הכבוד לכל הציפיות מדה צ'לייה ולעונה המאוד סולידית של מולינארו, אני לא חושב שהם מספיק טובים בשביל לעמוד בציפיות הגדולות שיש ביובנטוס מהעונה הנוכחית. אני יודע שגרוסו הודיע לפני היורו שהוא נשאר בליון, אבל הייתי מנסה לבדוק את המצב שלו שוב. אם לא הוא, הייתי הולך על מנואל פאסקוול שמעמדו בויולה די התערער עם ההגעה של ורגאס.
    בקישור - בהנחה שקאמורנזי וסיסוקו הם באנקרים בעמדות שלהם, נשאר לנו בלגאן בו שישה שחקנים מועמדים לאייש את שתי העמדות האחרות. למשבצת שליד סיסוקו יגיע רכש, השאלה היא רק מי בדיוק? אקוילאני יאריך ככל הנראה את החוזה ברומא, המו"מ עם ליברפול על צ'אבי אלונסו תקוע ואת סטאנקוביץ' האוהדים לא רוצים. אני מקווה מאוד שמי שזה לא יהיה (העדיפות האישית שלי היא לאקוילאני, אבל לא נראה לי שזה יקרה), יגיע כמה שיותר מהר ויסגור כבר את הפינה הזאת. בלי קשר למי שיגיע, חייבים להעיף כמה שיותר מהר וכמה שיותר רחוק את טיאגו ואלמירון לפני שהערך שלהם ירד עוד ועוד.
    בצד שמאל של הקישור יש לנו כרגע את נדבד וג'יובינקו, ולדעתי כך גם המצב ישאר. אני הייתי מנסה ללכת על מנציני אבל הוא כבר ככל הנראה סגור באינטר.
    בהתקפה המצב הרבה יותר מעודד, ולדעתי אנחנו מחזיקים בחולייה הקדמית האיכותית בליגה. למרות כל מיני פרסומים על פודולסקי ומיליטו, אני מאמין שהמצב בגזרה הזאת לא ישתנה אלא אם כן יאקוינטה יבקש לעזוב, אז ביובה ילכו על דייגו מיליטו.

    בסך הכל יש עוד עמדה או שתיים בהרכב שצריכות חיזוק. קשר מרכזי חייב להיות בעדיפות עליונה אצל ראניירי, כשאני אישית גם הייתי מביא מגן שמאלי ואולי אפילו קיצוני שמאלי. מקווה שכל הרכישות יבוצעו בקרוב מאוד על מנת שהסגל יוכל להתחיל לעבוד ביחד.
     
  3. yoni10 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    982
    לייקים שהתקבלו:
    10
    קשה לי להאמין שאנדרדה יחזור לעצמו. הוא עבר פציעה לא קלה והוא עדיין לא החלים ממנה. לפי מה שזכור לי רופא יובנטוס אמר שהוא יהיה כשיר למשחקים בתחילת אוגוסט שזה אומר 11 חודשים מחוץ למגרשים. לדעתי, לפחות בתחילת העונה, מלברג יהיה זה שיפתח ליד קייליני, מולינארו יאייש את עמדת המגן השמאלי למרות שיש סיכוי שדה צ'לייה יקח את מקומו. אני גם מעדיף את גריגרה כשחקן הרכב בצד ימין. על זבינה אני לא סומך מפני שהוא מרבה להיפצע ולקבל כרטיסים אדומים טיפשיים. גריגרה גם עולה עליו בהרבה בחלק ההתקפי ואי אפשר להשוות את יכולת ההרמה של שניהם.

    לא דיברו על זה הרבה כאן. ביובנטוס מחפשים שוער מחליף לבופון ואחד כזה בטוח יגיע, על פי מה שחברי ההנהלה אמרו לא פעם. אני לא רואה יותר מדי אופציות ריאליות שיגיעו. ידוע שלא מעט שוערים דחו הצעות מיובנטוס כי הם יודעים שהם יהיו בספסל. לפני כמה ימים ראיתי ידיעה על כך שקימנטי יחזור ליובנטוס, ואני מקווה שזה לא יקרה. אני לא אשכח את השלישייה של מילאן.
     
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    חייבים לסדר את הקישור,אלמירון חייב לעוף בכל מחיר,טיאגו אולי יכול להישאר כגיבוי אבל זה צריך להיות רק עם לא נקבל עליו מחיר טוב.
    בצד ימין יכולים לשחק סאליהמידיץ'/קמוראנזי/מרקיוני וג'יובינקו כקשר אחורי יכולים לשחק מרקיזיו/סיסוקו/זאנטי,כקשר מרכזי יכולים לשחק קמוראנזי/נדבד/זאנטי/מרקיזיו ובצד שמאל מרקיוני/נדבד/ג'יובינקו. במבט להרכב רק עמדת הקישור המרכזי בעייתית,נדבד הוא אופציה אחרונה בהחלט,זאנטי טוב רק כגיבוי מרקיזיו צעיר מדי וקמוראנזי טוב אבל אז אנחנו צריכים לסמוך על ג'יובינקו/מרקיוני וסאלהימידיץ' בימין שמתוך השלושה האלה אחד נפצע כל רבע שעה השני הוא גיבוי ולא יותר ורק השלישי והכי צעיר הוא אופציה.
    עוד נקודה בעייתי בהצבת קאמו במרכז היא שאנחנו מפסידים אותו בימין,הוא פשוט פחות טוב במרכז מאשר בימין.

    אני כן חושב שאקווילני מספיק טוב בשבלנו,ושאלונסו פשוט לא.
     
  5. yoni10 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    982
    לייקים שהתקבלו:
    10
    אחרי שחשבנו שסאגת סטאנקוביץ' הסתיימה מודה ראניירי במסיבת העיתונאים לרגל פתיחת מחנה האימונים של יובנטוס בפינצולו שהוא אוהב את סטאנקוביץ' כשחקן, הוא מרעיף עליו שבחים בלתי רגילים, אומר עליו שהוא שחקן מושלם שיכול לשחק בכל עמדה בקישור והוא היה שמח לראות אותו מצטרף ליובנטוס. הוא גם הוסיף שאוהדים של יובנטוס יאהבו אותו כבר אחרי 3 משחקים.

    אני מאד מאד מקווה שהוא לא יגיע. הוא שחקן בינוני, מעבר לשיא ואני לא רואה איך הוא יתרום לנו בעתיד הקרוב והרחוק.
     
  6. Becks Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/07
    הודעות:
    2,102
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/7/08
  7. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    ידוע.

    לוח המשחקים המלא של יובה לקדם עונה:


    * ב-5 ביולי עד ה-16, יובנטוס תשתתף במחנה האימונים הקבוע שבפינצולו. בין לבין, תפגוש את מצוקורונה ב-11 ליולי ואת פיאצ'נזה ב-16.

    - 23/07 - תמריא יובנטוס לקופנהאגן, דנמרק, על מנת לשחק נגד ברונדבי המקומית.

    - 26/07 - משחק ידידות בגרמניה נגד בורוסיה דורטמונד.

    29/07 - גביע TIM אשר יתקיים בטורינו.

    - 02-03/08 - גביע האמירויות בלונדון, נגד ארסנל המקומית והמבורג מהבונדסליגה.

    - 06/08 - משחק ידידות נגד מנצ'סטר יונייטד, באולד טראפורד.

    - ב-12 או ה-13 לחודש אוגוסט, סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, משחק ראשון.

    - 17/08 - גביע ברלוסקוני נגד מילאן, בסאן סירו.

    - ב-26 או ה-27 לחודש אוגוסט, סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, משחק הגומלין.

    - 31 באוגוסט, מחזור הפתיחה של הסרייה א'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/08
  8. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    מומו סיסוקו הגיע לפינזולו, מחנה אימונים של יובנטוס פצוע. שחקן קיבל את הפגיעה כאשר הציג את נבחרתו, מאלי במוק' המונדיאל 2010. תקופת החלמה ראשונית עומדת על כ-20 ימים.
     
  9. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    טרזגה הודיע היום,שעקב העובדה שדומאנק ממשיך כמאמן נבחרת צרפת,הוא פורש מכדורגל בינלאומי והוא עכשיו רק של יובה...
     
  10. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מדהים, פשוט דומנק שובר שיאים. אולי אחד הסקוררים הטבעיים הטובים בעולם, חלוץ רחבה קלאסי. אוי ואבוי, איזה הפסד לכדורגל העולמי.
     
  11. yoni10 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    982
    לייקים שהתקבלו:
    10
    החלטה טובה של טרזגה.

    שחקן במעמדו לא ראוי להתייחסות מחפירה כמו שדומאנק נתן לו. ההחלטה שלו תועיל גם לטרזגה וגם ליובנטוס.
     
  12. juventiner Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/05
    הודעות:
    636
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכן החלטה טובה בהחלט של טרזגה, הוא לא חייב לאף אחד שום דבר ואם זה היחס שהוא מקבל מהמאמן הלאומי של צרפת, שיאכלו ת'לב כולם ולא יותר מזה. אני מוריד את הכובע בפני טרזגול, כי הוא עכשיו מתרכז ביובנטוס ושם את יובה כעדיפות ראשונה. יובנטוס מרוויחים, הכדורגל הבינלאומי מפסיד.
     
  13. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    כמו שכולם כבר ציינו, החלטה טובה של טרזגה. רק חבל שזו הדרך שבא הוא מסיים את חלקו בנבחרת הטריקולור.
     
  14. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא בטוח שזה הסוף.
    אומנם טרזגול כבר לא ילד, אבל בהחלט עשוי להיווצר מצב שתוך שנה דומאנק יפוטר(באיחור של שנה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx ), והמאמן החדש יחפוץ בשירותיו של הסקורר.
    הפסד כולו של הטריקולור...
     
  15. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    כרגע זה נראה ככה,הרי שבדרך כלל מאמנים מפוטרים אחרי קמפיינים ולא במהלכם,לכן הגיוני שדומנאק יישאר עד 2010,בכל אופן,כמו שאמרת ההפסד כולו של צרפת..