יובנטוס בפתחו של עידן חדש בליגה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏9/5/13.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    גם אם יובה תיתן עונה היסטורית, כל עוד הליגה האיטלקית תמשיך בהידרדרות שלה גם מבחינה שיווקית וגם מבחינה מקצועית אין לנו מה לדבר בכלל על לשים אותה בשורה אחת עם הספרדיות והאנגליות. המיתוג של הליגה זה הדבר הכי חשוב, הליגה האיטלקית כולה חייבת לחזור לטופ כדי שגם הקבוצות שבה יחזרו לטופ מכל הבחינות, וזה יקח עוד הרבה זמן. אינטר יעני בונה אצטדיון, אצל רומא אני לא יודע לאן זה מתפתח ובמילים אחרות האיטלקים דורכים במקום כבר הרבה מאוד זמן.

    ואני מסכים עם כך שמילאן זה מותג יותר חזק מיובנטוס, האמת שלדעתי אין מה להשוות בכלל. מילאן מבחינה אהדה בלבל של הקבוצות הגדולות ביותר, יובה לא ברמה הזאת.
     
  2. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    יותם, לא התכוונתי שיובנטוס "תחזור למה שהיא הייתה לפני הקאלצ'ופולי", למרות שגם זה אפשרי בטווח הרחוק. אני מדבר על המצב הכלכלי היחסי שלנו לעומת מילאן. אם לפני הקאלצ'ופולי, כששני המותגים היו חזקים כמעט באותה מידה מבחינת הסכמי חסויות/זכויות שידור (אני לא מדבר על טאמויל עדיין), היו הכנסות פחות או יותר זהות (עם יתרון קל ליובה), אז עם הצלחה מחודשת שלנו וחתימת הסכמי חסות חדשים וטובים יותר, ביחד עם ההכנסה מליגת האלופות ומהאיצטדיון החדש (הפקטור שנותן את היתרון), ההכנסות שלנו יעברו את אלה של מילאן - לא בארסה, לא ריאל, לא יונייטד ולא באיירן. רק מילאן (ואולי גם צ'לסי וכאלה).

     
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    שוב,אני בגדול עם יותם,אנחנו לא בדרך להיות מכבי תא בכדורסל ואפילו לא באיירן על גרמניה.
    יובנטוס ומילאן ימישיכו להיות החזקות ביחד עם עוד איזה סוס תורן(אינטר סביר להניח) כשמאחוריהן יהיו השאר,פה ושם אליפויות גם של איזה רומא או הפתעה אחרת והנה סגרתי לכם עשור קדימה.
    שום דבר לא הולך להשתנות,לא משהו דרסטי לפחות.
     
  4. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני גם לא חושב שיובנטוס תהפוך להיות קבוצה שלוקחת 9 אליפויות בעשור.
    מילאן תחזור לעצמה, בין אם זה יהיה בשנה הבאה או בעוד שנתיים.
    אותו כנ"ל לגבי אינטר.
    נאפולי אני חושב שאחרי שהם ימכרו את קבאני יחזרו להיות קבוצת ליגה אירופאית כזאת.
     
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    יש בליגות עניין שנקרא דינמיקה, יש בגרמניה דינמיקה שבה אין מצב שבאיירן תפסיד אליפות יותר מפעמיים ברציפות ותזכה ב70 אחוז מהאליפויות בכל עשור, בספרד יש דינמיקה שריאל ובארסה לוקחות 95 אחוז מהאליפויות בעשור לפחות ובאנגליה מנצ'סטר זוכה כל שנה שנייה בתואר, באיטליה יובה יכולה לשלוט ארבע שנים, מילאן יכולה לשלוט ארבע שנים אבל לאורך עשור האליפויות בדרך כלל יתחלקו בין יובנטוס, מילאן ואינטר ומדי פעם רומא תזרוק איזו הפתעה וכדו', מה שאני אומר כאן שאני לא רואה מצב שבו יובנטוס תיקח אליפויות על ימין ועל שמאל כי זה פשוט לא נמצא בדי אן איי של הליגה האיטלקית ועדיין תהיה תחרותיות, אבל עדיין ברור שיובה נכון להיום פייבוריטית לזכות גם בעונה הבאה בסקודטו.