טלפונים סלולרים

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏27/3/04.

  1. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אני ניסיתי להצטרף עכשיו להוט מובייל ומרוב שהמוקדים הטלפונים שלהם עמוסים הם לא יכולים לצרף דרך הטלפון ואומרים לגשת למרכזי השירות שלהם ברחבי הארץ.
     
  2. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,326
    לייקים שהתקבלו:
    460
    בשעה טובה נרשמתי באתר של גולן טלקום.

    הסים יגיע עוד כמה ימים, תהליך ההרשמה היה פשוט וחלק. לא יכול לחכות להיפרד מהכלבים מפלאפון.

    מבחינתי זה אינטרס חברתי להתנייד לחברות החדשות.
     
  3. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    וואו שי, איזו חבילה מטורפת!

    בני, לא קצת מטריד אבל שאין להם מרכז תמיכה כמו לותיקות? דווח בכל מקרה על ההתרשמות שלך מהחברה..אני גם שוקל את העניין.
     
  4. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,326
    לייקים שהתקבלו:
    460
    1. עצם זה שאין להם מרכז תמיכה נותן להם את האפשרות להציע מחיר כזה.
    2. בד"כ אתה מתקשר לשירות לקוחות על מנת לטפל בענייני מכשירים (גולן טלקום לא מוכרת מכשירים), או כדי להתחיל להתעסק בחבילות, בכסף שגנבו לך, בכל מני חיובים וכו'... כשיש שתי תוכניות ברורות לחלוטין ללא התחייבות, אין שום צורך בשירות לקוחות חוץ מכל מני תקלות טכניות, ואחרי שכל העומס מהאנשים שקופצים על גולן יגמר, תוכל לקבל בכיף תמיכה. אגב, כן יש להם תמיכה טכנית בטלפון, ויש גם הסברים באתר ואפשר לשלוח להם אימייל. זה שקר שהחברות הותיקות מאכילות את מי שרוצה לעבור.
    3. והכי חשוב - למה בסלכלום, אורנג' או פלאפון היה לך שירות לקוחות? ברור שהיה גוף שנקרא "שירות לקוחות", והאנשים שם הציגו את עצמם ככאלה שרוצים לעזור לך, אבל האם באמת מישהו היה משרת את הלקוח שם? שקרים ורמאויות זה כל מה שהולך שם. גם אם השיחה הולכת חלק ואתה מקבל את מה שאתה רוצה, יש סיכוי לא רע שתהיה לך איזו הפתעה בחשבונית. הם יכולים לשחק איתך על כל מני סעיפים כדי להעלות תעריפים וכדי שלא תבין כלום בזמן שהם גונבים ממך עוד כסף. מדובר בחברות עם שירות לקוחות ענק אבל הרוב המוחלט של הלקוחות שונאים אותם ומתוסכלים. זה מראה כמה שירות הלקוחות לא רלוונטי לעומת חזון של חברה.
     
  5. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    אני עם ברגקאמפ.

    אני משתמש בפלאפונים כבר 12 שנה ולא זכור לי שהייתי ממש זקוק לשירות לקוחות בכל הנוגע לקליטה ושאר הירקות. רק להביע את התסכול כשהגיעה לי חשבונית עם מחיר פי 5 ממה שאני מדבר.
    היה עוד מקרה הזוי שהיה לי את אחד המכשירים המעפנים של אורנג' והייתה לי איזה חבילת אינטרנט של 32 או 64 מגה, לא זוכר.
    הגיעה לי חשבונית ממש מנופחת, כשאני בקושי מדבר ושולח SMSים. כשהתקשרתי לברר, ענו לי שחרגתי מהאינטרנט וכי כל חריגה זה בתשלום. כמובן ששום התראה, שום שיחה מהם לא הייתה לפני זה. הייתי אמור לנחש, אתם מבינים?

    היום התקשרתי לאורנג' וביטלתי את הקו לגמרי. נמאס, םשוט נמאס.
     
  6. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,398
    לייקים שהתקבלו:
    4,947
    מין:
    זכר
    יש לי סמסונג גלאקסי S2.
    רציתי לשאול, כשאני נכנס ל"אנשי הקשר" אז כל שם מופיע לי 3 פעמים. פעם אחת עם הסימן של הסים, פעם שנייה עם הסימן של גוגל ופעם שנייה עם הסימן של וואטצ'אפ. יש אפשרות פשוט לאחד אותם שיופיע לי שם אחד וכשאני אכנס אליו אני אראה את החיבורים האפשריים?
     
  7. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,398
    לייקים שהתקבלו:
    4,947
    מין:
    זכר
    קראתי במספר מקומות שמשתמשים אשר עברו לחברות החדשות, התלוננו על בעיות קליטה בחלק מהאזורים.
    מעבר לזה שלא הבנתי איך זה הגיוני אם הן משתמשות בתשתיות כבר הקיימות, משהו שעבר לאחת מהחברות החדשות באמת יכול לאשר שזה המצב?
     
  8. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,326
    לייקים שהתקבלו:
    460
    הבנתי שהיתה בעיה כשאנשים מחברות וירטואליות כמו רמי לוי היו מתקשרים לחברות החדשות, אבל זה לדעתי הסתדר כבר.

    אגב שימו לב איך יש שקט מוחלט בתשקורת לגבי העניין, מהפיכה מתרחשת בתחום הסלולר וכולם ממלאים את פיהם מים. בכתבות שכן יוצאות, יש אפילו לא מעט ליכלוכים על החברות החדשות. פשוט עצוב...
     
  9. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    חבר'ה, לא משנה מה, אל תעברו להוט מובייל. היא תהיה בדיוק כמו אורנג', סלקום ופלאפון.
    כבר הם מתחילים בתרגילי יחצנות מסריחים בכך שהם אומרים שקרים על החברה המתחרה שלהם- גולן טלקום.
    דוגמא: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000751071

    הם טוענים שלגולן טלקום הצטרפו רק 149 אנשים עד כה, בניגוד להוט מובייל שצירפה כבר קרוב ל-9000.
    גועל נפש, קשר וכזב, מפי אליעזר פישמן (הבעלים של גלובס ואחד הבעלים של HOT- לכן אני סמוך ובטוח שהכתבה מוטה וסובייקטיבית לחלוטין).

    הנה ציטוט: "לחברה (הוט מובייל) יש מערך שירות נרחב (אמנם לא כמו זה של החברות הוותיקות, אבל פריסה נאה של נקודות שירות ומכירה ברחבי הארץ), והלקוחות הישראליים עדיין מחפשים להתחבר דרך נציג שירות ולדבר עם מענה אנושי ולא להתחבר באמצעות אתר אינטרנט."

    נו באמת...

    אבל הציבור מטומטם והציבור ישלם, כי הוא הרי יסתנוור מהנתונים השקריים האלה, מחבילה שזולה ב-10 שקלים לחודש (בשנה זה יוצא הבדל של 120 שקל, כלום כסף), ומשירות הלקוחות הגדול שיש לחברה.
    בסוף הציבור יבין שהוא הצטרף לעוד חברה גזלנית ושקרנית, ומי יודע אם גולן טלקום ישרדו עד אז.
     
  10. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,326
    לייקים שהתקבלו:
    460
    גולן טלקום ישרדו בגלל שבאמת לפחות 30 אלף איש כבר הזמינו סים מהם, והרוב עדיין מחכים שיגיע. הם תחת עומס בלתי רגיל, עם הזמן זה ירגע.

    מה שמדהים זה כמה התקשורת במדינה הזאת היא מסריחה ועלובה. כלומר, זה היה ידוע תמיד, אבל אין גבול לחוצפה של גלובס וערוץ 2 (שגם פירסם כתבה שקרית, מלאה בסילופים על בעיות אבטחה כביכול באתר של גולן טלקום). בסדר, אני לא דואג, האמת תצא לאור.
     
  11. FreakinMoney Chelsea Fan

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    349
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מין:
    זכר
    אתמול הזמנתי 5 כרטיסי סים לכל המשפחה מגולן טלקום, העיקר להתחפף מאורנג' שעשקו אותנו לאורך השנים (סבא שלי משלם 150 לחודש! )
    בכל אופן גם פתחתי את הפלאפונים לסים זר כדי שהכל יעבור חלק ברגע שנקבל את המעטפות מגולן..
     
  12. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,398
    לייקים שהתקבלו:
    4,947
    מין:
    זכר
    תקשורת זה גם עיתונים עד כמה שאני יודע, ולאורך כמעט שבוע יום אחרי יום הייתה כתבה על החברות החדשות, והמחירים המדהימים שהם מציגות.
    גם בסוף השבוע יש כמעט גליון שלם של "ממון" על חברות הסלולר החדשות, לא יודע אם אפשר לקרוא לזה התעלמות.

    ובלי קשר, כן, יש כאן סוג של מבחן, כך זה לגבי כל חברה חדשה. כרגע, על פי מה שקראתי, החברות החדשות בגלל התעריפים הנמוכים, די מפסידים, או לפחות לא מרוויחים בצורה שתגרום להם להתרחב ולהשתדרג. בוא נראה כמה זמן זה יחזיק, ואם עוד כמה חודשים הם לא יעלו מחירים.
    בכל מקרה, מבחינת גב כלכלי, אין ספק שלהוט מובייל יש את הגב החזק ביותר מבין החברות החדשות. להערכתי הוט תצליח הכי הרבה מהסיבה הפשוטה שהיא תעשה חבילה של הכל-אינטרנט ספק +תשתית, טלפון נייח, טלויזיה וכעת גם פלאפון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/12
  13. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,326
    לייקים שהתקבלו:
    460
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,398
    לייקים שהתקבלו:
    4,947
    מין:
    זכר
    זה האמת די צפוי שהחברות יעשו ככל שהן יכולות כדי למנוע את המעבר של הלקוחות שלהם, כשהם במלחמה, מבחינתם כל האמצעים כשרים.
    אגב, אני יודע שיש כאן הרבה שעברו, יש אמת בדברים האלה?
    "אם לא די בכך, לקוחות רבים שרכשו כרטיסי סים בימי ההשקה הראשונים מציפים את דף הפייסבוק של החברה ומדווחים על קווים לא תקינים, בעיות גלישה ועוד. עיקר הטענות מופנה כלפי שירות הלקוחות של החברה שאינו מצליח לעמוד בעומס הפניות ולעיתים נדרשות דקות ארוכות עד לקבלת מענה אנושי, אם בכלל."
     
  15. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,326
    לייקים שהתקבלו:
    460
    אני לא הצלחתי להפעיל את הסים, כנראה בגלל החסימה של הפלאפון. בכל מקרה יש בעיות כרגע, חבלי לידה של חברה חדשה שקופצים עליה עשרות אלפי אנשים, עדיף באמת לחכות שבוע שבועיים עד שיסתדר, למי שרוצה להתנייד. גם בהוט יש את אותן הבעיות, ועוד לא דיברנו על הנבלות שבטח משתמשות בכל תכסיס שיש להן.