טורניר הכדורגל האולימפי - זהב שני רצוף לארגנטינה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י תומר22, ‏5/8/08.

  1. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסי? חוצפן? הוא חוצפן לעיתים רחוקות. לא אכפת לריקלמה? יוצאל ו טוב מזה? כן, בטח שיוצא לו טוב-אבל מה עם הקטע של מה שטוב לקבוצה מעל הכל? קצת סותר את העניין. ריקלמה לדעתי רוצה את טובת הקבוצה לפני טובתו.
     
  2. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אחד כמו מסי שכל 10 דקות עושה סללום בין הגנות הוא לא חוצפן לעיתים רחוקות. חוץ מזה מה זה חוצפן לעיתים רחוקום? או שיש לו את זה או שלא. מסי הוא אחד שיכול וצריך לעשות מהלכים כמו שהוא עושה בברסה, ומול חוף השנהב לא ראיתי אותו עושה רבע ממה שהוא עושה בברצלונה.

    תאמין לי שאין שחקנים שיתלוננו אם כל השיטה של הקבוצה שלהם תהיה מבוססת עליהם. זה מה ששחקנים גדולים רוצים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/8/08
  3. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    לגאגו יש הרבה מאוד כישרון ויש לו כל מה שקשר אחורי צריך, הוא מתקל טוב, יש לו ראיית משחק טובה וטכניקה מצויינת.
    הבעיות איתו הן:
    -התפקיד שלו במגרש, קשר כמו מסצ'רנו שמחלץ כדורים ונשאר מאחורה רוב הזמן, קשר כמו רדונדו שמנהל את המשחק מאחור או 50/50 כמו לוצ'ו.
    -מסיבות כאלה ואחרות הוא לא תורם להתקפה מספיק, זה גם קשור בשחקנים שמסביבו, בתפקיד שלו וגם בגלל שהוא עדיין לא מממש את כל מה שיש לו מבחינה התקפית. השנה הוא השתפר מאוד בהגנה, לא ברמה של מסצ'רנו אבל עדיין עשה שיפור עצום.
    -שיש מישהו שמנהל את המשחק במקומו היעילות שלו יורדת, ככה זה עם ריקלמה וככה גם שגוטי משחק בריאל.

    אני חושב שאלו הבעיות העיקריות שלו ועד שהוא לא יפתור אותן הוא לא יממש את כל הפוטנציאל שלו, לדעתי הוא צריך להיות יותר בסגנון של רדונדו/צ'אבי מאשר מסצ'רנו.
    לכן בבוגרת אתה צודק שעדיין אין לו מקום בהרכב, אבל לדעתי באולימפיאדה הנבחרת תשחק יותר טוב בלי ריקלמה אלא עם מסצ'רנו, גאגו, באנגה/די מריה בתור קשרים שלא ייאלצו אותך להעביר דרכם כל כדור.

    בקשר למה שאמרת לגבי שאפשר לשחק עם מסצ'רנו בתור קשר אחורי יחיד, אם מול חוף השנהב ההגנה לא שיחקה טוב כשיש שני קשרים אחוריים, מול ברזיל זה בטוח לא יעבוד.



     
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקנים גדולים גם צריכים ויודעים ללכת צעד אחורה ולתת לאחרים להישתתף במשחק ולנסות לקחת על עצמם, ריקלמה לא עושה את זה. זה נראה כאילו כל טורניר הוא מנסה להיתעקש יותר ולהוכיח לעצמו משהו. בעצם, להוכיח לעולם משהו שהוא באמת לא צריך להוכיח, אנחנו יודעים שאתה שחקן מעולה. חסר לו משהו בארון והוא מנסה להשיג אותו בכל הכוח.

    מסי? סללום כל 10 דקות? לא במשחק האחרון. לא כל עוד ריקלמה מנהל את המשחק באותה צורה.
     
  5. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484

    היום יתקיים המחזור ה-2 בטורניר הנשים:



    בית ה':

    12:00 בצהריים: שבדיה - ארגנטינה; שידור ישיר בספורט 5+ GOLD.
    14:45: קנדה - סין; שידור ישיר בספורט 5.

    בית ו':

    12:00 בצהריים: ניגריה - גרמניה; שידור ישיר בספורט 5+.
    14:45: ברזיל - צפון קוריאה

    בית ז':

    12:00 בצהריים: ארה"ב - יפן; שידור ישיר בספורט 5+ LIVE.
    14:45: ניו זילנד - נורבגיה
     
  6. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עניין קטן לגבי סרביה: בדיוק כמו המקרה של ניגריה וטאיוו, גם סרביה שיחררה שני שחקנים מהליגה הצרפתית שכבר היו בסגל. נאנט ביקשה להשאיר אצלה את באבוביץ' וג'ורג'ביץ' ובמקומם זימן המאמן ג'וקיץ את קלודיירוביץ' ואת (ופה מגיע הפאנץ') - מילאן מרדקוביץ'.

    למי שלא זוכר, מרדקוביץ' שיחק כאן בארץ במכבי ת"א לפני שנתיים, אבל זכור בעיקר בזכות הקטטה שלו ושל מרטינוביץ' באחת המסעדות בהרצליה. בעונה שעברה מרדקוביץ' עזר לויטוריה גימארייש להגיע למוקדמות ליגת האלופות ועכשיו הוא משחק בליגה הסינית.
     
  7. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא אוהב את טורניר הכדורגל של האולימפיאדה.
    חוץ מהעובדה שאולימפיאדה לא רואים בשביל כדרוגל אלא בשביל כל הענפים שתופסים הרבה פחות עניין בימים רגילים, ובעיקר אתלטיקה, גם הנבחרות עצמן לא שולחות את הסגלים החזקים ואף אחד לא באמת משקיע מאמצים רבים בטורניר הזה.
    האולימפיאדה תמיד יוצאת בסוף פגרת הקיץ-תחילת העונה והשחקנים צריכים את הימים האלה כדי לנוח או להיות עם הקבוצות שלהם, ויש הרבה קבוצות שצריכות אתום במיוחד בתקופה הזאת של השנה בשביל מוקדמות ליגת האלופות. אצל הנבחרות האירופיות הטורניר בעייתי במיוחד כי הוא תמיד יוצא על שנים של יורו, ואנחנו באמת רואים פה רק שחקן אחד שהשתתף ביורו, ריאן באבל. חוץ ממנו הולנד ואיטליה שולחות סגלים מאוד משניים. רק ארגנטינה שולחת כאן סגל חזק מאוד ואני לא רואה שום דבר שימנע ממנה מדליית זהב שניה ברצף.
    כל אלה מורידים מאוד מהרמה והעניין בטורניר..
    אם מרדיקוביץ', חלוץ שלא ממש הרשים בליגה הישראלית הקטנה ולסרבים יש הרבה יותר מה להציע נמצא פה, זה אומר הרבה. אם סרביה היתה ביורו הוא לא היה מגיע לסגל גם אם 10 חלוצים היו נפצעים.

    בקיצור, יש דבר אחד שבשבילו שווה לראות את הטורניר הזה והוא מסי.
     
  8. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    ג'ובינקו לא טוב לך? ואני עוד מתעב את יובנטוס...
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    Benos - אני מסכים איתך בהרבה דברים בקשר לגאגו אבל בשביל להיות מה שאתה טוען שהוא צריך להות הוא צריך לעשות קפיצת מדרגה גבוהה מאוד מבחינת התאכלס מקדימה ואני לא רואה אותו עושה את זה.

    בקשר למסצ'ה לבד בקישור , כמן שאמרתי מול הנבחרות החזקות זה לא רצוי אבל באולימפיאדה זה מספיק לדעתי (מלבד ברזיל) , ההגנה תהייה חלשה כמו במשחק הרשון לא משנה כמה קשרים אחוריים יהיו מכיוון ששחקני ההגנה לא משהו .

    JR-Riquelme - נראה לי שהתבלבלת קצת , אף אחד לא טען שפוצ'ו אינסואה צריך להיות בנבחרת ולמרות שהוא היה טוב בהזדמנויות המעטות שקיבל הוא לא צפוי לחזור בקרוב עקב סדרת פציעות וכושר נמוך (אגב יש לו דווקא ניסיון באירופה).
     
  10. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד ניצחון דחוק לארגנטינה היום, 1-0 מול אוסטרליה במשחק שב-85 דקות ממנו ארגנטינה הייתה בהתקפה ושכבה על השער האוסטרלי. משחק קישור פנטסטי, צירופי מסירות יפים ואחזקה מרשימה בכדור. אבל איפה התאכלס?

    אני אוהב את מסי, אגוארו ולאבסי, אבל מאד חסר לי בנבחרת חלוץ מטרה קלאסי שיוכל לפנות שטחים ולשים את הגוף כשצריך ברחבה. שלושת החבר'ה האלה, אליהם אפשר להוסיף גם את טבז אם מתייחסים גם לבוגרים, יודעים בהחלט את אומנות המסירות והדריבל, ועדיין חסר בעל בית ברחבת היריב, שגם מתנשא מעל ל1.75 מטרים ויכול לנצל את ההרמות המעולות שנכנסות כל הזמן מהאגפים. חסר לי 9. חלוץ רחבה קלאסי היה עוזר המון במשחקים האחרונים ובטח גם בכמה מהקרובים, בהם ארגנטינה שלטה והגיעה למצבים אך התקשתה מאד למצוא את המסגרת והרשת.
     
  11. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אני דווקא לא אהבתי בכלל את משחק הקישור.
    יותר מדי איטי, זה בטח לא הריקלמה של ויאראיל שהיה מפעיל נהדר את החברה שלידו והיה שולט בקישור נגד כל קבוצה כמעט, עכשיו הוא בקושי יכול לעשות מהלכים של 1 על 1. גאגו שחקן יותר מדי טיפש, הוא פשוט לא קורא משחק, מסצ'רנו שחקן הכרחי מאוד כי הוא גרזן אמיתי שיכול להרוס התקפות של היריב, אבל הייתי מאוד שמח אם היה מפסיק עם כל מיני עבירות שלא תורמות לכלום. גם הוא צריך להיות קצת יותר חכם ממה שהוא.
    אני מסכים עם אמיל, החיסרון הזה של מס' 9 היה משמעותי, ורואים את זה ממשחק למשחק, שחקנים כמו קרוז אני לא רוצה, חלש מדי, אבל תנו לי את קרספו גם איך שהוא נראה עכשיו וזה יהיה מספק.
    לאבצי עבר קצת שיפור, ניסה יותר והוריד קצת חלודה, לטעמי היה השחקן המצטיין במשחק של ארגנטינה. אגוארו עדיין חלש.

    ד"א, מה שהיה בסוף, לא אהבתי את זה. שישחקו יותר לעומק, זה מרגיז לראות את גאגו כל כדור שמקבל מחזיר לבלם. הנעת כדור עדיין טובה, אבל היא צריכה להיות טובה בחצי של היריב, לא יתן לארגנטינה כלום אם יעשו את זה בחצי שלהם. היה מגיע להם לספוג שער רק על ההתמסרות הזאת שהייתה בדקות האחרונות.

    למה בואנאנוטה לא מקבל הזדמנויות?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/8/08
  12. Sutton Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/08
    הודעות:
    9
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי את המשחק של ברזיל מול ניו זילנד. ואני רוצה להגיד ולהקדיש כל הכבוד לני זילנד, נבחרת כל כך קטנה, שאפשר להגיד שיש לה המון מזל בגלל שמשחק באוקיאנייה. למרות כל זה הראתה אופי, נחישות. הציגה לדעתי כדורגל לא רע יחסית. וההשוואה של שגיא כהן ביתר - ניו זילנד לדעתי היה נכון מאוד. מכיוון שניו זילנד השקיע מאמצאים.

    אצל ברזיל לדעתי נראה הכל טוב, הם חוזרים לשחק כדורגל יפה לעין. הצעירים מגבירים את הלהט, התשוקה. מרסלו נתן הצגת דריבלים נהדרת לטעמי,הרשה לעצמו לשחק קצת ולהשתעשע. רוני נראה מדהים לדעתי, מחיאות כפיים אפילו על זה שנתן לצעירים את הבמה, ונתן להם חשיפה יותר גדולה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
     
  13. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זו הבעיה העיקרית גם בנבחרת הבוגרת. כשיהיה מס' 9 אמיתי בעידן שאחרי קרספו, הנבחרת תהיה הרבה יותר מסוכנת וההתקפות יוכלו להיות קצת יותר מגוונות. בבוגרת ימשיכו לנסות עם שחקנים כמו ליסנדרו לופז, קבנאגי ודניס עד שאחד מהם יתפוס איזה משחק טוב בידידות ואולי ישנה לבאסילה את המחשבה, כי כבר עושה רושם כאילו הוא עצמו ויתר על הרעיון ומעדיף לשחק עם שני גמדים זריזים מקדימה. בנבחרת האולימפית אולי היה כדאי לזמן שחקן כמו פרנקו די סאנטו מצ'לסי, שיש לו את גם הגובה והנוכחות מעבר לפוטנציאל הגדול והיכולת הטכנית. בסה"כ בטיסטה נקט באותה גישה בה פעלו המאמנים האחרים בנבחרת, גם באסילה בבוגרת ובעיקר טוקאלי (2007) ופרארו (2005) בזכיות האחרונות של הנבחרת עד גיל 20 באליפויות העולם. להם זה עבד ומאז כולם מפחדים לשנות.

    תראה מי נמצא לפניו בהרכב. גם על הספסל, השמאלי הראשון שעולה הוא די מאריה ועד עכשיו הוא עושה את זה בהצלחה גדולה ומשנה את המשחק. אני מאמין שמול סרביה ריקלמה ומסי יקבלו מנוחה ואז גם בונאנוטה יקבל צ'אנס להראות מה הוא יודע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/8/08
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ליצ'ה , ליצ'ה , ליצ'ה :aaa021: ...

    תומר באסילה לא באמת נתן הזדמנות לליצ'ה וגם קאבנגי לא קיבל יותר מדי (אם כי יותר) , ביום שליסאנדרו יקבל הזדמנות הנבחרת תרוויח חלוץ ענק להרבה שנים.
    מסכים עם EMIL , איפה התאכלס צ'צ'ו ??? איזו נפילה אחרי פקרמן וטוקאלי לראות את הבן טיפוחים של באסילה מבזבז את כל הכישרון של הצעירים.

    אחלה משחק של ברזיל אחרי הפתיחה החלשה , נראה אם יחזרו על היכולת והסגנון המהנה גם מול יריבות קשות יותר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/8/08
  15. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    בהיעדר אופציית איטליה ראיתי הולנד- ארה"ב. הסתיים תיקו 2-2 בין שתי הנבחרות שממש על הסיום אחד הזקנים ההולנדים(סימון נדמה לי) הבקיע מבעיטה חופשית אדירה פנימה מה שבאמת מקפח את האמריקאים שנתנו משחק לא רע והיו עדיפים על ההולנדים החלשים שאני לא זוכר אותם ככה מאליפות אירופה האחרונה.