טורניר הכדורגל האולימפי - זהב שני רצוף לארגנטינה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י תומר22, ‏5/8/08.

  1. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    טפו טפו, אם יתנו לנו שופטים סעודים זה מה שיקרה באמת. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx
     
  2. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    התכוונתי איך הוא נראה על המגרש לא התכוונתי איך הוא נראה בפנים.
    הוא נתן משחק חרא, אני לא יודע מאיפה אתה רואה.





    אתה בטוח שלא אתה העיוור? מה רשמתי הודעה לפני? שריקלמה נתן משחק גרוע! גרוע! עוד פעם להגיד גרוע?
    וזה עדיין לא משנה את העובדה שהוא נתן פס גאוני למסי ושהוא היה ונשאר גאון. המסירות המדוייקות שלו ממרחקים כל פעם מחדש מדהימות אותי.

    בקשר לפארחה - אני לא יכול להתווכח איתך על זה כי ככה אתה חושב. אני חושב שזה מזור לחשוב שהוא נתן משחק טוב כי הוא היה נוראי אבל שיהיה



    הבכי נגמר לפני 5 דקות, לא רציני יעבור עם הזמן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/8/08
  3. iverson13 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,383
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחי אל תגיד סתם דברים צחוק מההגנה לא..אין מה לעשות שיש להם את המהיר הטיסן הזה..אבל הם לא עשו צחוק מההגנה..לעשות צחוק מההגנה זה מה שעשו לבית''ר הם הבקיעו כולה גול אחד...ארגנטניה לא מחוברת מספיק והמשחק כולו אך ורק על ריקלמה והם מאוד אוהבים סתם להתמסר אחורה..לא מבין את זה...ברגע שהוא הכניס את דה מריה ששיחק כמגן/קיצוני פתאום הם קצת שיחקו...לא יודע מי זה המאמן הזה..אבל העיקר זה התוצאה ויופי שניצחו חוף השנהב נבחרת מצוינת וארגנטינה חשבה שיהיה לה טיול בגלל זה היה קשה..העיקר שנצחו.

    הקטע עם פארחה באמת לא מובן לי אני מכיר מלא שחקנים ארגנטינאים ובאמת לא שמעתי עליו..ואני בטוח שיש בלמים יותר טובים ממנו מעל גיל 23..ואם כבר שליא יביאו הגנה שיביאו את טבז עם איך שלאבצי ניראה וגם אגוארו לא מדהים..טוב אולי מישהו עוד יפתיע..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/8/08
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא סתם ניסיתי לצנן את ההתלהבות של כולם פה מנבחרת ארגנטינה לפני הטורניר , הגנה חלשה מאוד שגם לא תשתפר עד סוף הטורניר כי זה מה שיש בסגל (פארחה ופאסיו אלוהים ישמור), רק שמונסון יתאושש מהפציעה הקלה וישרוד עד סוף הטורניר כי כמה שהוא אפור אין אף אחד אחר בשמאל , מאמן שהביאו מהליגה השנייה וחי בסרט ושיטת משחק משנות ה 40...

    די מריה ממשיך את הפריצה הנהדרת שלו מאפרטורה 07 + המונדיאליטו ומוכיח לכל מי שהרים גבה שעבר לבנפיקה בסכום גבוה יחסית שהוא שווה כל פסו , אקוסטה הביא את הניצחון לקראת הסיום שזה קצת סימלי כי גול שלו בדקה ה91 באליפות דרא"מ לנבחרות צעירות הביא את ארגנטינה לאולימפיאדה על חשבון אורוגוואי.

    4 בקשות יש לי (יותר נכון משאלות):
    למשחקים הבאים גאגו החוצה כי נמאס מהבלוף , מסי יותר למעלה באגף כי הוא תוקע את המשחק יחד עם ריקלמה , דקות לבואנאנוטה שיוכיח את עצמו גם מחוץ לליגה ונס שיגרום לחמישיית ההגנה להיות טובים יותר ממה שהם באמת...
    יש הרבה אבל צ'צ'ו לא רצה להסתבך עם הגדולות בארגנטינה שמתחילות את הטורניר בקרוב ובנוסף הוא קיבל סירוב מכל הקבוצות של הבחירות הראשונות שלו (דמיצ'ליס,היינצה ובורדיסו) או פציעות ומנוחה (מיליטו או קולוצ'יני)...

    *לכל מאוכזבי ברזיל , מאז שדונגה הגיע כמה משחקים איכותיים היה לנבחרת הברזילאית ? דונגה הביא איתו טקטיקה וסגנון אירופאי על חשבון המשחק היפה אבל כל עוד הם ימשיכו לנצח אף אחד לא יתלונן ובצדק...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/8/08
  5. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריקלמה תוקע לכולם את המשחק, גם לגאגו. גאגו בונה משחק טוב מאוד ואתם תראו את זה גם בהמשך. בלוף הוא לא, קשה לי למצוא שחקן אחד מהקישור וההתקפה שאני יכול להבציע עליו ולהגיד "או! הוא עם ריקלמה משחק ממש טוב!" אני באמת לא יודע מה עובר על ריקלמה, הוא גאון כדורגל ואני לא צליך בכלל להרחיב עליו, אבל הוא כבר לא משפר את השחקנים מסביבו-הוא מגביל אותם, וככה הוא הופך אותו ליותר חלשים. מסי נעלם, אגוארו לא קיים, גאגו נראה באמת כמו בלוף ומאבד יותר כדורים, ומסצ'רנו חוץ מלבעוט בקאלו פשוט לא עשה כלום. לדעתי הם פשוט תקועים כי הם כל הזמן משחקים לרגליים של ריקלמה. אין להם את היכולת לשחק כמו שהם רוצים, הם משחקים לפי תוכנית של שחקן אחד. ריקלמה צריך להיות חלק מקבוצה, לא כל הקבוצה. בטח לבטח עכשיו, כי הוא לא נראה כמו השחקן שישפר את כולם מסביב, הוא יותר בכיוון של גורם לאחרים להיראות רע.

    JR-Riquelme
    כנראה שאני ואתה לא נגיע לעמק השווה, אנחנו רואים דברים שונים לגמרי. אני שוב מתנצל אם נפגעת ממני פה או בספרדי, כמה שאני עוקצני-אין לי כל כוונה לפגוע אישית באף אחד. משחק הבא נקווה שנראה אותו דבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/8/08
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    צ'אבי , יכול להיות שאתה צודק בקשר לריקלמה למרות שאני לא מסכים איתך ב100% (מסצ'ראנו כמעט תמיד מצוין בנבחרת עם או בלי ריקלמה) אבל בכל הנוגע לגאגו עד שהוא לא יסתום לי את הפה אני אמשיך לטעון שהוא בלוף.
    בטורניר הבכורה שלו בבוקה טענתי שהוא הבטחה גדולה אבל עדיין חסר לו משהו ושם לא היה את ריקלמה שיתקע אותו (אלא אם פוצ'ו אינסואה הוא גם כזה שתוקע לדעתך) בנבחרת הוא לא נתן עוד משחק אחד גדול או אפילו טוב מאוד ואפילו בריאל הוא עוד לא הראה שהוא "רדונדו הבא".
    אני מקווה שבעתיד הוא יסתום לי את הפה אבל עד אז ריקלמה או לא ריקלמה גאגו לא משכנע אותי.

    אה , האשמה בסגנון המשחק התקוע של הנבחרת היא של צ'צ'ו לדעתי ולא ריקלמה שכבר הוכיח בעבר שהוא יכול להשתלב במשחק הקבוצתי , למרות שזה יותר העבר הרחוק , זו לפחות דעתי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/8/08
  7. iverson13 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,383
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צריכים לשים את ריקלמה הרבה יותר למעלה משהו כמו קשר התקפי שיחלק כדורים לחלוצים ולקיצוניים הוא בא הרבה אחורה לאמצע המגרש וככה אין גאגו שישאר למעלה ויעשה התקפה מה הוא בא אחורה לבנות את המשחק כבר יש שני קשריים אחורים
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לדעתי ברמה של הטורניר האולימפי (וברוב המשחקים מלבד המונדיאל וברזיל האמת) מסצ'ה יכול להסתדר לבד ולפניו יכולים לשחק שלושה קשרים התקפים יותר מגאגו כמו ריקלמה\מסי , די מריה\אקוסטה\בואנאנוטה (בבוגרת זה יכול להיות מקסי,ורון\לוצ'ו\גוטיירס, מסי\ריקלמה).
     
  9. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גאגו הוא מהסוג שבונה את המשחק, קבוצה חייבת כזה אחד. הבעיה שגאגו לא נראה לי מהרמה הגבוהה ביותר, הוא איפשהו באמצ. בלוף? צריך לראות את המשחקים שלו העונה בריאל, חלק היו פשוט סימפוניה באמצע. הוא יודע לנהל משחק בצורה מאוד טובה, אבל הוא חסר יכולת התקפת כמו פירלו ואפילו צ'אבי-הוא יותר מידי מסדר מאשר תוקף. אם אתה שואל אותי-שוב, זה ריקלמה, הוא מגביל אותי ולא ממש נותן לו ללכת קדימה יותר מאפשרות אחת-לרגליים שלו.

    כמו שאמרת-נקווה שבנבחרת הוא יוכיח אחרת. בריאל הוא הוכיח שהוא יודע לשחק ולנהל את האמצע.
    האמת? הייתי מעדיף לראות את איימאר במקום ריקלמה. יותר קבוצתי, אין את ה"צל" שיש לריקלמה. איימאר יהיה אחד מ(...) ולא ה-קבוצה.
     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בדיוק מה שאני חושב.
    אמרתי בלוף בגלל המקום הקבוע כמעט שיש לו בנבחרת ותג המחיר שהצמידו לו בזמן שהוא לא שחקן מהשורה הראשונה לדעתי ויש כמה שהייתי מעדיף לראות לפניו.
     
  11. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא גם לא ממש יכול להוכיח אחרת כשמגבילים אותו ידידי, זאת בעיה גדולה. אתה לא תראה במילאן לדוגמא את קאקה מגביל את פירלו ואפילו בברסה דקו לא הגביל את צ'אבי. כל עוד ריקלמה בנבחרת, והוא ממשיך להיות כזה דומיננטי וכל התקפה חייבת לעבור דרכיו-גם השחקנים האחרים יתקשו לבטא את עצמם, לא רק גאגו.
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אבל כמו שאמרתי לפני 2-3 הודעות גם בבוקה שלפניו שיחק פוצ'ו אינסואה , שלא הגביל אותו בכלום , הוא לא גרם לי להגיד: "וואו!!! צומח כאן שחקן מוביל לסלקסיון" אלא יותר: "יש פה פונטציאל למשהו מעניין".
    גם במשחקים שראיתי בריאל היה חסר הרבה תכלס במשחק שלו ,בעיקר בהתקפה אבל גם בהגנה , בלי שיהיה מנהל משחק שיגביל אותו.

    אני מכבד את הדעה שלך ואין כאן נכון או לא נכון , עוד כמה שנים שריקלמה יפרוש (למרות שמבחינת מאמץ פיזי הוא יכול להמשיך עד גיל 40) נראה אולי את גאגו האמיתי לדעתך ואני יהיה הראשון להודות שטעיתי (כמו עם הרבה אחרים), עד אז אני אקווה לראות חברה אחרים מלווים את מסצ'ה במרכז השדה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/8/08
  13. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אני לא יכול להגיד שצ'אבי לא צודק...
    רואים בבירור שריקלמה תוקע את הנבחרת. אבל זה בגלל שיטת המשחק, לא מבין מה ריקלמה אשם. ריקלמה שחקן כבד, הוא לא קאקה שיכול לשחק מהיר ולשחרר את המשחק, הוא לא כזה. פשוט השיטת משחק שכל המשחק עליו זה בעיה וזה נראה כבר עלוב. כנראה שאו שריקלמה יהיה כל הקבוצה או שהוא לא יהיה בנבחרת. אם ארגנטינה רוצה להתקדם היא חייבת להביא שחקן אחר לקישור במקום ריקלמה, לשנות שיטת משחק, ויש כישרון בשפע.

    אבל עדיין, אי אפשר להטיח את כל האשמה על ריקלמה, מה עם לאבצי ואגוארו? לא הצליחו לעבור את עצמם. היו במשחק נוראי ומי שתקע את החלק הקדמי היה הם שאיבדו הרבה כדורים והחטיאו כמה מצבים.


    בקשר לאינסואה אני גם אהבתי לראות אותו, אבל עד שלא יוכיח את עצמו ברמות הגבוהות של אירופה אני לא חושב שהוא צריך לפתוח בנבחרת. נגד נבחרות כמו גרמניה\איטליה לדוגמא במונדיאל לארגנטינה יהיה קשה עם שחקנים שלא מכירים את אירופה ולא יודעים איך צריך לשחק מולם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/8/08
  14. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא אשם בכך שהוא דורש על הזמן את הכדור, שהוא כופה את עצמו על המשחק, הוא כל הזמן משחק אחורה ולא קדימה, הרי עם ריקלמה חוזר לימיו בויאריאל אנחנו רואים משחק הרבה יותר יצירתי מול חוף הנשהב. כן, תחת שחקן אחד-אבל השחקן הזה היה יותר מועיל. הוא לא כזה כרגע, הוא ריקלמה אחר, הוא צריך לתת את המושכות יותר למסי ואגוארו וללכת שתי צעדים אחורה. הוא לא האשם היחידי, הוא פשוט בעצמו צריך להיתנהג כחלק מקבוצה, לא כבעל הנבחרת על המגרש, כי הוא לא טוב מספיק, לא כרגע לפחות. הוא לא אשם שהוא כבד ואיטי, הוא אשם שהוא גורם לכל המשחק של ארגנטינה להיות כבד ואיטי. ואם זה חייב להיות איתו-אז שישנו את הסגנון משחק, ושהוא לא יהיה כולו על ריקלמה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/8/08
  15. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    מה זה דורש את הכדור? מה הוא מאיים על השחקנים שיתנו לו את הכדור? בזה תאשים את המאמן של הנבחרת שזוהי שיטת המשחק שלו. לריקלמה אין סיבה להתלונן כי הוא יוצא הכי מרוצה מזה, מתכנן את כל ההתקפות, מקבל את כל הכדורים, מה רע בשבילו?
    אני בטוח שמסי מספיק חוצפן כדי לעשות מהלכים לבד ולא צריך רשות של ריקלמה כל הזמן, אלה הוראות של מאמן ללא ספק השיטה המגוחכת הזאת.