טופס הטוטו חוזר ל-16 משחקים

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י עומר, ‏6/5/11.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לאחר עיכוב של חודשים רבים, אישרה הבוקר (ג') ועדת הכספים למועצה להסדר ההימורים בספורט (טוטו-ווינר) לקיים הימורים על מירוצי סוסים בחו"ל באמצעות מפעיל זר. הוועדה תתבקש לאשר את החוזה עם המפעיל.

    לראשונה מזה 10 שנים אישרה הוועדה שורה של מוצרים חדשים בתחום ההימורים, ביניהם הרחבת תוכניות ההימורים על משחקי כדורגל הקיימות כיום, בין השאר באמצעות הימורים על מספר גדול יותר של משחקים.

    שרת התרבות והספורט, לימור לבנת (ליכוד), אמרה שהמקור העיקרי למימון הספורט בישראל מגיע מההימורים, למעט שיעור מימון נמוך של הממשלה, על-כן, לדבריה, יש לאפשר למועצה להימורים בספורט להרחיב את היקף מוצריה.

    לימור לבנת. מקור המימון העיקרי של הספורט בישראל מגיע מהימורים צילום: עמית שעל
    היועץ המשפטי של המועצה להסדר ההימורים בספורט, עו"ד יאיר שילה, אמר כי ההימורים על מירוצים סוסים ייעשו באמצעות התקשרות עם מפעיל זר שממילא מקיים מירוצי סוסים. לדבריו, ההתקשרות תהיה רק עם מפעילים זרים הפועלים באנגליה, צרפת ושבדיה. במדינות אלו אמר, מירוצי הסוסים נעשים "בצורה הגונה, עם פגיעה מזערית בסוסים".

    מנכ"ל עמותת הכל חי, אילן ירוש, אמר שההיתר להפעלת הימורים על מירוצי סוסים בחו"ל פוגע בחוק צער בעלי חיים, בכך שהוא תומך בענף הגורם לפגיעה באלפי סוסים מדי שנה.

    ענף הימורי הסוסים מגלגל 110 מיליארד דולר בשנה.

    מסקירת ההכנסות מהימורים ב-2008 באירופה ניתן לראות כי מדובר בענף בסדר גודל עצום. ההכנסות באוסטריה (8 מיליון תושבים) עומדות על 116 מיליון יורו, בשוויץ (7.5 מיליון תושבים) - 46 מיליון יורו, ובצרפת (64 מיליון תושבים) - לא פחות מ - 6.8 מיליארד יורו.

    המוצרים הנוספים שאישרה הוועדה מכילים, בין השאר, הרחבת אפשרויות ההימור על תוצאות משחקים בצורה מדויקת יותר (מספר שערים מדויק, אף מעבר לשלושה), העברת סכום הפרס הראשון ממחזור משחקים אחד למשנהו, מתן אפשרות להמר גם על בעיטות הכרעה וכו'. בנוסף אישרה היום הוועדה לטוטו ווינר להרחיב את סל המשחקים שלהם לענפי ספורט נוספים וביניהם: נהיגה ספורטיבית, טניס בחו"ל, כדוריד, בייסבול ופוטבול.

    יו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט, צחי פישביין, ציין כי "הרחבת סל המוצרים של המועצה תוביל להגדלה משמעותית של המשאבים המופנים לספורט בישראל, ותאפשר בין היתר הקמה ושדרוג של מאות מגרשים ואולמות ספורט בכל רחבי הארץ בהיקף של 5.5 מיליארד שקל".

    בדיון הקודם שנערך בנושא באוקטובר אמר ח"כ ציון פיניאן כי "על פי נתונים של המשטרה, ההימורים הבלתי חוקיים הם בסדר גודל של 10-15 מיליארד שקל בשנה". במועצה מקווים שהוספת המוצרים תסייע במאבק בהימורים הבלתי חוקיים.

    לתקנות החדשות, טכניות ברובן, יש פוטנציאל להגדיל את הכנסות הטוטו בעשרות אחוזים. השינוי אמור לבלום את המגמה של השנתיים האחרונות - ירידה בהכנסות הטוטו ועלייה בהכנסות ההימורים הלא חוקיים.

    ----------

    כולי תקווה שבכל הקשור למירוצי סוסים, יוקמו בארץ מספר היפודרומים עם יציעים כמו בחו"ל לאלפי אנשים על מנת שיוכלו להמר על זה בארץ. כנ"ל לגבי ספורט מוטורי אבל ייקח המון שנים לזה לצערי.
     
  2. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    הכל נועד כדי להילחם בהימורים באתרים 'הבלתי חוקיים'.
    אבל עד שיבינו שזה לא רק המבחר אלא היחסים והחוקים העלובים (כמו ה-X בנ.ב.א), זה לא יעזור.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    היחסים הנמוכים נובעים צהסיבה הפשוטה שהווינר גם מחלקים פרסים, גם מעבירים כסף לקופת המדינה וגם בונים מתקנים...זה הטענה לפחות למרות שאני טוען שזה שטויות. כך או כך זה שירחיבו את ההימורים זה מעולה, אני מקווה שיעשו הימורים על FORMULA 1 ועל טניס (אני זוכר שפעם היה אגב...), מרוצי סוסים (ושיבנו היפודרומים בארץ לאלפי אנשים אחרת זה לא יילך בחיים!), גם כדוריד זה יהיה טוב שיעשו הימורים על זה.
     
  4. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    את רב ציבור המהמרים לא מעניינים העברות הכספים של המועצה למדינה או להקמת מתקנים, הם רוצים יחסים טובים יותר.
    ולגבי הסוסים, אני בספק אם זה ימשוך את המהמר הישראלי. זה גם אמור להיות במאצ' אז בכלל..
    טניס כבר היה, אבל יהיה נחמד אם ירחיבו את העניין. פורמולה גם אמור להיות במאצ'.
    כדי להילחם באתרים, המועצה צריכה לשדרג את האתר שלה לסיגנון דומה לשלהם עם הימורים על משחקים בלייב, ועם מבחר ליגות כדורגל ושאר ענפים..
     
  5. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484