חצי גמר ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏25/4/16.

  1. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לא מסכים בכלל. אני אשמח לראות את אתלטיקו נוקמת בריאל. וזה ירתק אותי.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא ראיתי את המשחק אתמול כי הרמנו ערב בחוף פלמחים אבל בדרך ל'מסע הכומתה' לפרוק ציוד מהאוטו ראינו כמה גברים שצפו במשחק. וואלה רק היה חסר שיוציאו את הפלייסטיישן ואיך אמרתי לזה שלידי? - "אני כבר לא רוצה להיות חבר שלכם יותר".

    הניצחון של אתלטיקו הוא לא הפתעה אבל האמנתי שבאיירן מינכן שווה גול בכל מגרש והיא נמצאת בברוך עצום לקראת הגומלין כי אתלטיקו יודעת לסגור, היא קבוצה נלחמת, שקטה, לא נלחצת. גם קו הגנה מאוד-מאוד נמוך לא ירתיע אותה. למרות שאני מאוד מכבד את אתלטיקו ולטעמי זו קבוצה אדירה שיזכרו אותה עוד הרבה-הרבה-הרבה זמן גם אם היא תסיים את העונה הזו בידיים ריקות - זה כישלון עצום של פפ אם הוא מודח שוב בחצי הגמר נגד קבוצה ספרדית. חשבתי שהחלק הקדמי של באיירן לא ייפול למלכודת כמו זה של בארסה. דייגו סימאונה מאמן עצום ואני לא מחדש דבר, מעטים המאמנים שהשפיעו ככה על קבוצת כדורגל או מעבר לכך - על מועדון. מרתק יהיה לראות אותו בקבוצה אחרת. אני לא זוכר אותו מעולם מפסיד במצ'אפ טקטי.

    זה 'כל-כך אתלטיקו מדריד' שדווקא סאול הוא זה שכבש את השער ועוד במבצע יוצא דופן שכזה. קבוצה שהיא בעיקר...קבוצה, השלם גדול מסך חלקיו ואין בה כוכבים גדולים, וגם בה, הצופה הנייטראלי היה משער אני מניח שגריזמן היהלום או טורס שנמצא בכושר אדיר הם אלה שכבשו ובפועל מי שהרשית זה שחקן יותר אפור מהם. הגומלין יהיה כל-כך מרתק ואם אתלטיקו מגיעה לגמר מול ריאל שוב זו פשוט מלחמת עולם.

    משהו אחרון: טעות של הברסאי כאן, ריאל ניצחה את אתלטיקו בעונה שעברה בליגת האלופות בגומלין רבע הגמר אחרי תיקו מאופס בויסנטה קאלדרון. צ'יצ'ריטו הבקיע שער מאוחר.
     
  3. doundoun Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/07
    הודעות:
    1,120
    לייקים שהתקבלו:
    94
    כל אחד וה"סטייה" שלו , אישית תמיד אעדיף גמר בין שתי קבוצות עם ארסנל התקפי איכותי מאשר
    90 דקות של מגננה בלתי פוסקת ,אבל זה אני.
     
  4. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    אחינו, חסה ובנזמה לא שיחקו שניה ביחד אתמול. השלישייה ההתקפית שעלתה בהרכב הורכבה מבנזמה, ואסקז ובייל. חסה החליף את הצרפתי במחצית בגלל פציעה.
    UEFA Champions League 2016 - Man. City-Real Madrid MatchCentre – UEFA.com
     
    עודד (אוהד הצלחות) אוהב/ת את זה.
  5. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,866
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    מין:
    זכר
    יש כל מיני שחקנים שיש להם סוויץ' קטן בראש או ברגליים,שאחראי להפעיל את הgod mode.אתמול סאול עשה את זה,הוא פשוט ריחף על המגרש.

    משחק רגיל של אתלטיקו,עושה את העבודה.למרות שהיתרון השביר,אני מאמין שהיא תכבוש גם בגרמניה ותקשה עוד יותר על באיירן.
     
  6. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    לאנשים פה יש זכרון קצר, קצר מאוד, לבאיירן חסר כלים התקפיים? מולר/גצה/קומאן/ריברי/רובן/לבנדובסקי/קוסטה , למי באירופה יש כזה חלק קדמי? ראינו מה קורה שרונאלדו ובנזמה בחוץ אצל ריאל, מה יקרה לבארסה אם הMSN פצועים? לקבוצה הזאת יש שחקנים וורלד-קלאס על הספסל , אבל בגלל הפסד אחד אין להם כלים התקפיים? אתם השתגעתם?

    אתלטיקו נהדרת ומרגשת,אבל לצאת מהאליאנז ארינה בלי לספוג זה לא משימה פשוטה(ותשאלו את קבוצת ההגנה השניה הכי טובה באירופה) , אנחנו באמצע הדרך , מתי אנשים יפסיקו להכתיר אלופות לפני שהם מניפות את הגביע?

    האם צ'ולו מאמן ענק? כן , האם אתלטיקו נהדרת ומרגשת? כן , האם באיירן גרועה? לא , האם היה חסר אתמול הרבה כדי ששני כדורים של וידאל יהפכו את המשחק לגמרי? לא

    אנחנו כל הזמן יורדים על ערוץ הספורט(ובצדק), ועדיין אנשים פה מתנהגים כמו אוחנה וחבריו,גם אם זה מבוסס על טיעונים אלגנטיים ומעניינים.
    ממליכים מלכים ויום אחרי זה הם פושעים.
    אבוחצירה? שכטר? מה בכלל הקשר בין השמות האלה לדיון על האלופות, אתם הרי הייתם מתמוגגים עם הכדור של טורס לא היה פוגע בעמוד, ומה אם הוא יבקיע בגמר? גם אז הוא שכטר? ואם פפ ידרוס את אתלטיקו במינכן,גם אז אין לו פתרונות והוא שבלוני?

    בניגוד לאתמול, משחק טוב, דיון מאכזב.
     
    YYY ו-Franco אוהבים את זה.
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    היה כבר בתחילת העשור הקודם
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2016/04/28/champions/1461842768_049003_1461843344_sumario_normal.Xxx

    הנה נבחרת השבוע של אופ"א, נבחרת חצאי הגמר יותר נכון.
    אתלטיקו בולטת בענק עם שישה נציגים. סיטי מציגה שלושה - השוער ג'ו הארט שהדף שני מצבים מסוכנים, הקפטן קומפאני וכם פרננדיניו. לריאל מדריד שני נציגים - פפה שהיה קרוב לכיבוש ובלט בהגנה וכן קאסמירו. אף נציג מבאיירן מינכן.

    לא כל-כך קראתי את רוב הדיון כאן אבל באיירן 'לא צריכה להתנצל' על סגל עמוק, רק ככה מגיעים רחוק ואי-אפשר לבנות על ריברי ורובן שכשירים יחד כמו שחקן אחד. בדיון של באיירן כבר כתבתי את משנתי ואני חושב שאם באיירן לא תעבור את אתלטיקו זה כישלון עצום של פפ והקדנצייה שלו בבווואריה באופן כללי, הרי מסתכלים על שלוש שנים כמכלול - לא תיחשב להצלחה בלי הגביע עם האזניים הגדולות.
    לגבי ריאל מדריד, כתבתי כאן קודם - מצד אחד אפשר לומר 'כוס אומו, חצי גמר ליגת האלופות ואנחנו משחקים עם הקאנטרה מקדימה(יחד עם בייל)' הרי כריסטיאנו אף-פעם לא נפצע וזה חוסר מזל. מצד שני, אנחנו משלמים מחיר על בנייה עקומה של הסגל. עם איזה צ'יצ'ריטו מקדימה כחלוץ מחליף, והוא ממש רצה להישאר- המצב היה נראה הרבה יותר טוב כשבנזמה פצוע והעונה הוא רשם רק 31 משחקים וזה לא מספיק. וכריסטיאנו היה צריך לקבל מנוחה. התווכחתם יפה גם לגבי בייל, אני מאוד מאוכזב מהמשחק שלו. לא הוגן לשפוט אותו אחרי משחק אחד בו הוא מקבל את הבמה המרכזית באמת בלי כריסטיאנו אבל אני חושב שהוא לא שחקן חכם מספיק(לא שכריסטיאנו גאון, ועדיין).

    האמת שאני לא יודע מה הפתיע אותי יותר - שבאיירן מינכן לא כבשה או שאתלטיקו מדריד הבקיעה וכמעט כבשה פעמיים, כי הכלים ההתקפיים שלה יחסית מוגבלים. הסכנה בדרך-כלל באה רק מגריזמן או הצטרפות של פיליפה לואיס או קוקה - שזה יפה, אבל הרבה פחות מאיים משאר הקבוצות הגדולות, וטורס לאחרונה בכושר מצוין. השאלה אם באיירן תשחק חכם או תפקיר כמו נגד יובה, כי שער של אתלטיקו ואז באיירן תצטרך שלושה וזה יהיה קשה מאוד. מציע לבאיירן לראות שוב את הקלטת מהמשחק אתמול וגם מהמשחקים של אתלטיקו נגד ברצלונה או ריאל וללמוד מהטעויות.
     
  9. Greek Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    313
    לייקים שהתקבלו:
    102
    מין:
    זכר
    לא חושב שזה כישלון עצום של פפ, זו לא הצלחה מן הסתם אם הוא לא יעבור, אבל הקנדציה שלו מבחינתי היא סבירה אם הוא לא יצליח לזכות\לא יגיע לגמר גם העונה. יש המון צדדים חיוביים לקדנציה שלו ומה שהוא השאיר בבאיירן מינכן ואי אפשר להתעלם מזה.
    כריסטיאנו גאון בסגנון המשחק שלו. אין עוד שחקן כמוהו שיודע להתמקם, לסיים, להיות שם כשצריך. בייל לא שחקן חכם לא מהבחינה הזאת ולא מהבחינה הזאת. ריאל מדריד צריכה לחשוב על כוכב אחר לבנות עליו את הקבוצה ביום שאחרי כריסטיאנו, ניימאר היה יכול להיות השחקן הזה.
    אתלטיקו מדריד מאוד לא מוערכת מבחינה התקפית. היא לא מאיימת כמו ריאל מדריד או ברצלונה, אבל בזכות סגנון המשחק שלה היא מגיעה להמון המון מצבים טובים, אתמול, למרות החזקת הכדור של באיירן, היא כבשה שער, קורה של טורס ועוד מצב או שניים, נגד ברצלונה גם אותו הדבר, הייתה המסוכנת יותר בקלדרון. גריזמן, טורס ושאר החברים לא מתקרבים לארסנל ההתקפי של שאר הקבוצות, אבל סימאונה יודע להשתמש בהם כמו שצריך ולא אופתע אם היא תכבוש ראשונה גם באליאנס ארנה.
     
    doundoun אוהב/ת את זה.
  10. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    גם בצ'לסי היו לטורס המון מהלכים כאלה, גם שם הכדורים פגעו בקורות במקום להיכנס. לא הבנתי מה עפתם עליו, משחק גרוע שלו.
    אני לא מבין איך אין אף מילה על אגוסטו, מתי בפעם האחרונה ראיתם תצוגה הגנתית כזאת מקשר אחורי?
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ועוד אחד שהוסט לעמדה זו רק בשלהי הקריירה שלו
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,561
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    מצטער, טורס שחקן עלוב ביותר בשנים האחרונות וגם גול במעמד גמר האלופות לא ישנה את זה. משחק (או שניים או עשר) לעומת שנים של תצוגות מביכות רחוקות מלהוכיח אחרת.

    הוא לא היה חלש בצ'לסי, הוא היה פתאטי. גם עד לא מזמן באתלטיקו הוא לא היה טוב.

    כן, הוא עשוי לעשות פתאום איזה שבריר של פעולה גדולה (כי זה עמוק בפנים אצלו) אבל בפועל, ברוב המכריע של הזמן, הוא פשוט לא טוב.
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    בסכ הכל זה היה טורס הרגיל אתמול, זה שמוסר מאוחר מדי, זה שמנסה יותר מדי לבד, זה שמתבלבל מההטעיות של עצמו ולפעמים אפילו נופל מהן, זה שתמיד ידע לעשות את ה"כאילו הוא בועט" ולהעביר לרגל השנייה בצורה נהדרת, וזה שבדרך כלל יסיים מהלך כזה בחוץ.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,561
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    זה נכון לטורס שעזב את ליברפול, לא זה שהיה עד אז.
     
  15. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    והגיע לאטלטיקו באמצע העונה.
    לשם השוואה תראו איך לויס אנריקה פישל עם ארדה ווידאל.