חצי גמר ליגת האלופות בצל ימי הזיכרון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י WellNeverDie, ‏12/4/12.

  1. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    כשאין מה לשדר במשך כל 30 השעות האלה, סוגרים את הערוץ. גם ככה כל אתר לקראת יום השואה מוצץ מהאצבע כתבות ברוח היום (וגם ערוצי הילדים משדרים כל שנה את אותן תכניות), אז שיהיה מה לשדר במשך 30 שעות?

    זה שכל הפאבים ומקומות הבילוי נסגרים, זה כדי ליצור ברחוב אווירה של אבל.
    בנוגע ל-24 השעות האלה, הרי מטרת הימים האלה זה 24 שעות שבהן כל אדם יקדיש את עצמו לערכי היום, וזה שבאופן "כפייתי" אנשים כביכול לא יכולים להמשיך בשגרת היום, הם נאלצים להקדיש את עצמם לתכנים ומחשבות ברוח היום. אם המדינה תכריח את יס לא לשדר בטלוויזיה את האנטומיה של גריי או כל סדרה אחרת, אז מעבר לצעד הסמלי הזה שמזכיר לאנשים שהם צריכים להקדיש את עצמם ליום הזה, יש גם אחוז קטן שזה פשוט ימנע ממנו.

    מה לא בסדר בזה? אם מדינה דמוקרטית כלשהי רוצה להקנות לאזרחיה זיקה לאומית, אז היא יכולה לבטא את סמלי הלאום דרך סמלי המדינה, יכולה להכניס את זה בתכנית הלימודים- ואני חושב שזה מקובל. אבל אם היא תחליט שכדי להנחיל זיקה לאומית ייערכו בכל הכיתות בכל בתי הספר מדי בוקר ומדי צהריים מסדרים של הצדעה לדגל, שירת ההמנון, קריאת סיסמאות לאומיות ונאומים של מנהלים שימונו בכפוף לבכירים בממשלה- סביר להניח שהרוב יבקרו החלטה כזו ולא יתנו לה לעבור.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    מבחינתי הכל מאד פשוט. הערוצים הישראליים לא משדרים דבר, את הערוצים הזרים פשוט צריך להמשיך לקלוט. אי אפשר להכריח אנשים בביתם להתנהג בצורה כלשהי. בסיטואציה הזאת אפשר גם לסגור את האינטרנט היות שלא מעדכנים את האתרים הישראלים (למשל חדשות וספורט), אבל כן מאפשרים לכולם לגלוש באתרי העולם.

    ברגע שהחברות חוסמות בכוונה ערוצים זרים הם מבחינתי עסוקים בכפייה שלא קשורה לשום דבר שקורה במדינה דמוקרטית.
     
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    זאת הבעיה, הדיון פה נולד בחטא ונגרר למחוזות לא רלוונטיים לסיפור על סמך זה - ההנחה שמישהו מחשיך ערוץ זר. אף אחד לא עושה את זה ביום הזיכרון או ביום השואה. ככל הזכור לי, גם לא ביום כיפור חרף ניסיון של החרדים לכפות דבר כזה מדי פעם. זה עוד לא נעשה וזה גם לא ייעשה הפעם.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני זוכר שהחשיכו בעבר ערוץ זר ששידר משחק ששודר גם באחד מהערוצים הישראלים, בלי קשר לימים לאומיים או דתיים כאלו ואחרים. אני טועה?
     
  5. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    כל פעם שיש משחק פלייאוף של NBA למשל ב-5 פלוס לייב מחשיכים אותו ב-ESPN...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/4/12
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    בסדר, זה משהו אחר, עניין של חוק, ויש כמובן אלטרנטיבה בטלוויזיה. אני זוכר גם שהחשיכו מירוצי פורמולה 1 בערוצים זרים (לא בזמן האחרון, טפו, טפו, טפו, אוהב אתכם RTL). אבל הרעיון שיחשיכו ערוץ ביום זיכרון/שואה/יום כיפור מתוך איזו קביעה פטרונית ש"אתם לא תראו טלוויזיה ביום הזה" או "אתם לא תראו משחק כדורגל ביום הזה" הוא כבר בדרגה אחרת לחלוטין ועדיין לא נעשה.